Ген. Радойски: Военните пилоти от випуск 2021 имат само 30 ч. нальот вместо 200 ч.

Началникът на ВВВУ "Георги Бенковски" е готов с конкретно предложение пред президента и върховен главнокомандващ на Въоръжените сили и пред министъра на отбраната за решаване на проблема

Обратно в новината

Коментари - Ген. Радойски: Военните пилоти от випуск 2021 имат само 30 ч. нальот вместо 200 ч. | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Що за "нальот"??? Няма ли български думи от ОТЛИЧНИЯ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК?

на какви самолети е направен този нальот! Нали нашето загрижено за страната ни държавно управление, в лицето на ГЕРБ и Аню Ангелов, им е осигурило витлови самолети на които да се учат да летят, но не им е осигурило нито материална база нито ресурси да се научат да летят и водят бой на съвременни самолети, тогава какво се плашите?! Просто това е поредният випуск на готови да дадат живота си за България войни, които по вина на същата държава която се готвят да бранят с цената на живота си утре ще бъдат в ролята на пушечно месо, защото водени от своя дълг и готовност да се жертват за родината си самите те ще се хвърлят в бой без да са готови за това!

нямат необходимия брой летателни часове? Значи не се изпълнява учебната програма! Явно има хора в учебното заведение и министерството, които не трябва да са там.

Ще видите вие как си избягахме от късмета след като не гласувахме за когото трябва. Добре, че бяха воеводите та да купят за нашата авиация това което заслужават, а именно най доброто от това което може арсеналът на демокрацията да предложи.

Ами направете 10 курсанти с по 130 часа, вместо 43. Е няма да има толкова генерали, ама и самолетите са малко. Всяка година по 10 май, ще е по=добре, отколкото вска година по 43 ама а лъскат само самолета, без да го вдигат.

Бре и за този "генерал" не бях чувал... Ами те генералите във ВВС -повече от самолетите ,така ,както и адмиралите във Флота са повече от корабите ...Цял генерал начело на едно у-ще обучило ...43 пилоти с "нальот" за тези 4 години само от ...30 часа ... Аз, когато служих през '70-те г на м.в. в НШЗО "Христо Ботев" -Плевен ,цялата Школа ,ежегодно подготвяше 3 000 младши командири от всички специалности в Сух.войски , а се командваше от един полковник ...Чавдаров -Светла Му Памет ... а ,аз ,като танкист имах поне 10-на кормилни часа на танк ...

Ама ако знаеш какви вили имат колко любовници. Лично аз на една вила съм бачкал ангария

Уточнение-пилотите са 6-8 максимум, останалото е............обслужване и осигуряване.

По мое време /1983 г./ вече се командваше от генерал - Гано Иванов. Нямам спомен да съм карал 10 часа танк /подготвяха ме за ЗКТЧ на танкова рота/, но в бойното поделение се откарах на танк.

беше ротен по мое време ...А,ние кормувахме, стреляхме на Ясен и Николаево(като го и строяхме едновременно) ,че и на два лагера на палатки (зимен и летен) бяхме(зимния при минус 25 градуса в палатки спахме) ...икономии от обучение не се правеха през тях години ...Армията ни гонеше 130 000 и ком.с-в не достигаше .Даже в моята рота в Елхово не достигаха в началото един, после ,като се уволни един мартенец -висшист -двама КТВ ...Останахме само ротния и аз -фазана ...

с руски самолети толкова. Знаете ли колко часа е ресурса на един МИГ-29

От тия 43-ма има ли поне един педал, Соломон Псето да го прати с едно маке да стане трети космонавт?

Докато го наричате "нальот", ще сте си карате по спомен.:))))

Ти как го наричаш с една дума?

ПИЛОТИРАНЕ, съветски мухльо. ПИЛОТИРАНЕ. Нальот(налят) има на ракията и водката.

А как са го наричали във Въздушните на Негово Величество войски?

Летене, практика, летателни часове. Чакам да отворя летателния дневник на дядо ми, да ти кажа как е било преди болшевизма.

С една дума в сегашния му вариант е - нецелесъобразност с две думи - летателни часове с три думи - пилеене на време и държавни пари - хах, май станаха повече от три, но ти ме разбра нали?

Несъм специалист, но производни на "полет" и "летене", ми изглеждат много по подходящи. Идеята ми е, че в авияцията ни, няма мислещи генерали, които да защитят нуждите и да я организират. Справка - президенстващото Нищо, може да се счита за представителна извадка на некадърността и посредствеността сред офицерския състав на армията ни.

Абе кое е наред в таз държава, че да се грижим за нальота на курсанти? Те и 500ч. нальот да имат това не е нальот на съвременен изтребител. Машини с дизайн и концеция от преди 40г.!!!, от които имаме общо няколко изобщо не са ни нужни! Да е ясно - МИГ 29 - модел въведен в ескплоатация 1983г. и очакваните щайги Ф16 - въведени в ескплоатация 1978г. !!!! На некои промити военни мозъци тея неща ясни ли им са? Няма да говоря за какво дори са проектирани посочените изтребители от минало IV-то поколение. Единият - многоцелеви, а другият по-скоро за атаки. Кого ще атакувате с тея неколко щайги бре? В днешно време са абсолютно излишни. Да купят само колкото са нужни за патрул на НАТО и това е. Другото е - на гол тумбак чифте пищови!

В Плевен утре ще станат офицери 43-ма курсанти Ако всяка година завършват по 40 курсанта, а служат 20 до пенсия, значи трябва да накупим самолети за 800 въздушни аса... Е, аз самолети не искам, а вие курсанти ми обучавате! Кой ви дава право да харчите народна пара за този дето духа? Или си мислите, че някой ще напада с танкове и самолети? Без да съм военен специалист ще ви светна по един въпрос - ВСЯКА СЛЕДВАЩА ВОЙНА СЕ ВОДИ С ПО-МОДЕРНИ СРЕДСТВА, А ОРЪЖИЯТА ОТ ПРЕДИШНАТА НЕ СТАВАТ ЗА НИЩО!!! Само бадева изхарчени пари! Тази истина и сами може да я осъзнаете, ако прочетете с какво са се били преди първата световна, първата и втората световни войни. Е, трябва да имате и сиво вещество, де. За да го осмислите. Иначе само ще повтаряте Так точно! Iли Yes sir!

Е, не. От тия 43- ма, изтребителите са не повече от 10. Другото е транспортна и вертолети, там са и по двама поне на машина. От тия 10 изтребители, до 10 години ще останат не повече от 5. Кой ще се чупи, кой ще загине, кой ще му забранят докторите да лети, кой ще мине на неретателна длъжност. От целия набор всъщност след 10 години ще останат не повече от 20.

Съществуването на бойна авиация в БГ, на нивото което е, няма нищо общо с афишираните функции, че е средство за защита на националния суверенитет. Тя в този си вид е средство само едни да лапат. Вие, данъкоплатците сте платили по около поне 500 000 лв. за обучението на пилот, който за 4 години обучение на ваша издръжка е налетял едва 30 часа. За какво ви е такъв? Той за нищо не става.

43 курсанти, успех 5,55. Приказки за глупаци, толкова са ви критериите? Училището ви не е нищо повече от една школа в която обучаваните се научават да управляват самолет и нищо повече.

С 30 часа се научаваш да управляваш самолет по- малко от това, колкото аз се научих да карам кола преди 20 години с 12 часа кормуване.

Закривайте ги, България няма нужда от бойна авиация. Защото не може да си позволи да плаща за такава. Не може да си позволим нито изтребители, нито пилоти, нито оръжията необходими за тях. Много сме смешни с гол тумбак и цървули си поръчваме скъпи и безполезни изтребители. Цяла свят преминава на дронове, а ние тепърва ще градим авиация по остарели с 50 години военни стратегии.

щяха да имат ,ако бяха купили Грипените