Коментари - Брюксел разследва плана за помощ на БДЖ | dnes.dir.bg
назад

Брюксел разследва плана за помощ на БДЖ

Европейската комисия съобщи, че е започнала задълбочено разследване на плана за помощ за преструктуриране на българската държавна железопътна компания - БДЖ.

Обратно в новината

Коментари - Брюксел разследва плана за помощ на БДЖ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

за какво ви е тази адмистрация бе железничари те ви ядат отвитре *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Голямата цел е фалит и разграбване на държавната собственост.Подаряване на активите на близки групировки, които ще вдигнат цените и ще трупат печалби за сметка на хората.

... е онзи, при когото обективни фактори с опит дадат своето мнение.

пладнежки грабеж на групировката,,ГЛУПАК ЕДНОЛИЧНО РЪКОВОДИ БЪЛГАРИЯ-ГЕРБ'' ХАК ДА ВИ Е ГЛАСУВАЛИТЕ ЗА ОЛИГАРСИТЕ

и отново пак!!!

ТОЗИ ПЪТ ГРАБЕЖА ВИ НЯМА ДА МИНЕ. ЩЕ СЕ ОРГАНИЗИРАМЕ В МРЕЖАТА И ЩЕ ПОДКРЕПИМ ЖЕЛЕЗНИЧАРИТЕ. ТЕЗИ БАНДИТИ ТРЯБВА ДА БЪДАТ СВАЛЕНИ ОТ ВЛАСТ. ТЕ ПРОДАДОХА БЪЛГАРИЯ. НОВ ДЕСЕТИ НОЕМВРИ И СЪД НА ВСИЧКИ ПРЕСТЪПНИЦИ !!

ЕК да се не мота , ами да пусне 1 млрд.,както на съседа

спаси България! Не допускайте да ни откраднат най-евтиния транспорт!

В ПРЕДАВАНЕТО РЕФЕРЕНДУМ НА БНТ МИНИСТЪРА ЗАЯВИ, ЧЕ НЕ ЗНАЕ КЪДЕ СА ОТИШЛИ 800 МИЛИОНА ЛЕВА ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА БДЖ!!! ПРЕДЛАГАМЕ НА НЕЩАСТНИЯ МИНИСТЪР ДА ПРОЧЕТЕ СТАТИЯТА НА ВЕСТНИК СТАНДАРТ :"Скриха край Будапеща вагоните на Моллов" ЕТО ЧАСТ ОТ ТАЗИ СТАТИЯ: "Злоупотреби за 127 млн. лв. разкри преди дни одит на БДЖ, поръчан от транспортния министър Александър Цветков. Компанията е ощетена от далавери на бившето ръководство през 2008 и 2009 г. Добра заработка - по 63,5 млн. евро на година, са направили Христо Монов и компания.Най-много БДЖ е била ужилена от сделка за доставка на спални вагони от Германия, установили одиторите. Аферата разкри първо "Стандарт" още на 17 август 2009 г. По сделката БДЖ трябваше да получи 30 вагона, които предплати на 85%. От тях бяха доставени само 12. Следите на останалите 18 се губят и до днес." АЛО Г-Н МИНИСТЪР КЪДЕ СА ВАГОНИТЕ НА МОЛЛОВ??? И ТОЙ ЛИ Е В СПИСЪКА НА КРЕДИТОРИТЕ ??

ЕК: "През май България уведоми ЕК за увеличение на капитала на БДЖ в размер на 550 млн. лева, което трябва да бъде предоставено на шест части в периода 2011-2016 година." Периодът е 2011-2016 г., което означава, че някой много бърза да фалира БДЖ сега и веднага, до края на тази година. Интересите ги знаем, 22 години гледаме този филм. Българи, имаме само един правилен ход - всички да тръгнем с железничарите и да свалим от власт мутрите!

БЪЛГАРСКИТЕ ОЛИГАРСИ СЕ ОПИТВАТ ДА ЗАГРОБЯТ БДЖ !!!! От 800 мил. лв. задължение 300 са за закупуване на новите електрички Сименс. От останалите 500 милиона 218 са ОПЕРАТИВНИ ЗАГУБИ натрупани към частни фирми доставчици !!!! КОИ СА ТЕЗИ ЧАСТНИ ФИРМИ КОИТО ИСКАТ УМИШЛЕНО ДА ФАЛИРАТ БДЖ С НЯКАКВИ ИЗМИСЛЕНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ???? НАБЕРЕТЕ В КЪРСАЧКАТА : "Афера - Скриха край Будапеща вагоните на Моллов - Стандарт" И ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ ЗАЩО ХЪРСЕВ И ДРУГАРИТЕ МУ РЕВАТ КАТО НЕДОУБИТИ КУЧЕТА ЗА ПАРИ КОИТО НЕ ИМ СЕ ДЪЛЖАТ !!!!! На национален протест и да изметем тази мафия с бели якички която унищожи държавата !!!

Европейската комисия се прави на много принципна към България, а къде беше същата тази комисия, когато в Гърция се окрадоха много милиарди и кой от ЕК ще бъде съден и ще влезе в затвора заради това? Никой! Е затова ще се разпадне ЕС.

елементарно е но никой не го прави . за да го бъде бдж ..трябва да се спрът кражбите .. трябва ли да стане частно за да няма кражби . в тец бобов дол също се крадеше като за последно ...но се появи ковачки сложи си своя охрана и кражбите спряха . какво пречи на държавата да спре кражбите от всички държавни структори ...???

Ковачки спря кражбите от частния си имот, но той краде с пълна сила. Дължими данъци и осигуровки на работниците - около 17 милиона!

Върти ми се в главата за едно заемче, с което Никито Василев уреди БДЖ-то. А защо никой друг не се сеща за него? Това да проверят ЕК!

След държавния резерв идва ред и на БДЖ. Какво по-добро оправдание от това Брюксел да ти каже, че трябва да ги фалираш!!! ББ и сие пак ще си намерят оправдание и друг виновен. По-какво ли се различават от Кунева, с нейното вечно ДА!!!!

След банките и тока -- още един пирон за ковчега на икономиката на България. Както винаги за да финансират 5% от реформата от квотата която внася България, ще искат приватизация и ще купят 51% от фирмата, като задълженията ще са само за българската страна. Ще стане като с тока и с парното -- превозите ще се оскъпят и ще могат да се плащат само от чужди компании. Качеството няма да се подобри, защото монопола ще си остане. Печалбите ще се изнасят в чужбина и няма да влизат в БГ икономика. Българите само ще гледат как не могат дори на влака да се качат и как трябва да плащат голяма част от заплатата си за да се придвижат до работното си место ако пътуват с влак.

Справка за цените. Един от най-добрите ЖП транспорти е в Испания. Мадрид-Барселона 100 евро (200 лева). Ще поскъпва от декември. Разстоянието е като София-Варна. Къси разстояния в Европа зависимот от страната -- от 3 евро нагоре. С абонаментна карта -- 2- 2.5 евро. Т.е. всички, които пътуват с влак на работа да си приготвят по десетина лева на ден около 150 лв. на месец. Да ни е живо и здраво поредното дупедавство на ГЕРБ.

"БДЖ осигурява 80 процента от вътрешния товарен транспорт и 100 процента от превоза на пътници, уточнява ЕК." Това си е чиста лъжа!!! Колко % останаха за превоз на пътници с автобусен трнспорт??? Тоя идиот, дето го е писал, знае ли да смята???

Ей ама сте неграмотни - има се предвид 100 % от превоз на пътници с жп транспорт.

Невероятни национални предателства се вършат. Най-очевидните и драстичните от 22 години насам - с БДЖ, Резерва, БАН, разпродаването на държавната ни територия... ОКОНЧАТЕЛНО ЗАЛИЧАВАНЕ НА СТРАНАТА НИ!

Защо мълча досега, когато имущество за 600милиарда беше приватизирано за 5милиарда?Когато бсп на 2пъти фалира държавата през същите 22години.

Време е ЕК да закрие Българският Парламент и ПРАВИТЕЛСТВО и да минем на директно управление от Европа. И без това само некадърници управляват у нас. Поне да псуваме чужденци.

нали не вярвате че това не се прави защото те сами са се сетили, А СА БИЛИ ПОМОЛЕНИ ОТ БОРИСОВ И ДЯНКОВ да извъшат съкращенията т. е. ДА ИЗВАДЯТ ТЕХНИТЕ КЕСТЕНИ ОТ ОГЪНА. Евтини номера.

и да се поясня. Ако това не е номер в подкрепа на съкращенията, защо сега Комисията разглежда мерките. защо като има "съмнения" не ги е казала преди да бъде обявено прилагането им. Думата "съмнение" е заблуждаваща потърпевшите от т. нар. реформа.

и Брюксел призна какво некадърно управление има в България. Неспособно да реши който и да е проблем.

Абе казвам ви отдавна -- ЕС/ЕК вече има всевъзможни прахоуловители ( срещу праха, дето "някои" систематично се пробват да му/й набутат в очите )

Ето на това се казва управленска немощ. Назначаването на ръководители на партиен принцип и квота доведе до това, че няма кой да направи нещо смислено. Не само за железниците, ами и за здравеопазване, за земеделие, за животновъдство и ...... НЕЩАСТНИЦИ.