Коментари - Експерт за авиоинцидента край Ихтиман: Пилотът извършваше маневри с повишен риск на пределно малка височина | Днес.dir.bg

Коментари - Експерт за авиоинцидента край Ихтиман: Пилотът извършваше маневри с повишен риск на пределно малка височина | Днес.dir.bg

Коментари

Интересен коментатор. Пилот делата и пара. Коментар за пилот на самолет! И къде всъщност експерта за който говорят в статията? Отделно като знам как парапланеристите си изкарват лицензите ми е много странен коментара. Точно от парапланерист.

Двама читатели, 19 коментара

експерт до експерта, мила моя майно льо, и между тях други трима експерти! държавата ни е пълна с експерти, които обясняват, че загиналите са били изключително добри експерти в дейността която ги е погребала!

Аз

"Не коментирам нивото му на компетентност и опита му като пилот, а факта, че се извършват маневри с повишен риск на пределно малка височина." Ясно, разбрахме... Средният коефициент на интелигентност на човечество е отбелязъл рязък скок в момента на смъртта на тоя.

дъртака пак го върти артрита и не може да спи тая вечер

пък ти пишеш заспал, нали?

Аз

ДъртакЪТ. Подлог. Пълен член.

Много добър и грамотен коментар. За съжаление, пръскането на посевите е една от най рисковите дейности в малката авиация. Светла му памет и поклон на Румен. Това е голяма загуба не само на близките и приятелите но и за авиацията в България.

Имаме си национална черта да сме напълно пренебрежителни към правила, закони и всякакви регулации и авторитети. През ден загиват самозвани алпинисти. Или нощем голи на Черни връх. Или със сноуборд в улеите на Пирин-всяка година загинали, които са рискували живота и на други. Един мотоциклетист няма да кара по правилата. Мигачи не подават коли, кара се на жълто и червено, пълно безобразие. И сме такива мърлячи с претенции във всички области. Тази парвенющина няма оправяне. Затова не е за живеене тук.

Аз

Има авантюристи, които в определени ситуации могат да бъдат герои. Те са първите, слели от дърветата, проходили на два крака, напуснали Африка или напуснали Земята. От друга страна има некадърни идиоти, като първия в статията, или като последно нашумелите ни алпинисти, али като загубилите се в гората или планината. За тях няма какво да те е яд, само се надявай да са останали без деца и така да са подобрили генофонда ни.

Тъй е. Наистина не спазваме правилата. Но не защото това ни е национална черта, а защото правилата обикновено са идиотски, писани от идиоти, които хабер си нямат от писане на правила. Достатъчно е да загледаш малко регулацията по пътищата. Като не говоря сама за идиотските ограничения и хранилки. Има например цял раздел с препоръчителни знаци, онези синичките, които са зачеркнати от гореспоменатите писачи на правила и са заменени с ограничителни. Също и редовния номер със знак "опасен завой" - слагат се на всички завои, с изключение на наистина опасните. Та причината, драги, не у хората, а у тези дето избираме да ни управляват и да ни пишат идиотски правила. Тъй де строго погледнато пак сме си виновни, че избираме идиоти да ни пишат идиотските си правила.

никакви мерки няма да решат каквото и да било. Малката авиация просто си е рискова. В ясен слънчев ден, с безветрие, видимост до безкрая, с пилот спазващ вкяка точка и подточка от инструкциите, с летателен апарат прощаващ грешки при пилотирането, тогава заниманието сигурно е безопасно за обучен хоби пилот. Едно отклонение от горните точки - полетът вече е за професионалист.

а бе експерта , що не млъкнеш най - накрая.

Нещо грешно да е казал? Достатъчно го ругаете в парапланеристкия форум, оставете го на мира или вземете отношение вие като баш експерти

Въпросният "експерт" борави с догадки. Нито е бил свидетел на инцидента с Иван, нито има достъп до следствените материали по случая. Това, че е видял видеа с рисково пилотиране в миналото, не означава, че точно това е причината за конкретния инцидент. Въпросният "експерт" няма бревет за самолета, с който е летял Иван. Това е все едно аз да нямам шофьорска книжка, а да правя експертиза на пътно транспортни произшествия, на които нито съм бил свидетел, нито имам достъп до материали от разследването. Ако вярваш толкова много на "експерта", върви да те повози с тандемния си парапланер на Остроган, до Дупница :) Истинските експерти в момента бавно и систематично се опитват да разберат какво точно се е случило. И как да се избегне в бъдеще. Не думкат тъпана с догадки по разни медии, за да се позиционират като експерти.

Понякога не са ти нужни 2-3 висши и 3-4 бревета, за да видиш елементарните факти и истината.

Няма какво да се харчат пари за разни разследвания. Забрана на полетите е ефтино и ефикасно изпитано през годините решение. Няма полети, няма летателни произшествия.

Браво, Дир.БГ! От всички експерти сте намерили най-крупният "експерт". Защо не го попитахте дали поне PPL (бревет) има, за да управлява лек самолет, че да раздава присъди онлайн преди да е завършило съответното разследване. Попитайте го също дали издава касови бонове и има застраховка за пасажертвите, които вози срещу пари в Дупница.

след инцидент се появяват маса експерти, притежаващи експертност (притежавам експертиза, казва Лили Пухчето), които започват да правят експертизи на случая !

Защо позволявате такива маневри? Във вас е и ножа и хляба? Забранете му ги тези маневри.

Пчелите си отмъщават.

Де да знам,собственик на цяло производство за делтапланери,накрая ходи да пръска и рискува животът си а някой лев. Не си е заслужавало да търси сам смърта си. Може пък във безпаричие да е бил човекът.Не всеки си купува делтаплан.

Не е от безпаричие. Селскостопанското пръскане е сложна дейност, лети се ниско, с товар, който се променя до края на полета. Пръскане с делтаплан или ултралеко ВС се прави само от много опитни пилоти. Не е като да караш колело по ливада. Затова е пръскал той, а не някой льохман. Лека му пръст.

Коментари - Експерт за авиоинцидента край Ихтиман: Пилотът извършваше маневри с повишен риск на пределно малка височина | Днес.dir.bg

Коментари - Експерт за авиоинцидента край Ихтиман: Пилотът извършваше маневри с повишен риск на пределно малка височина | Днес.dir.bg

Коментари

Интересен коментатор. Пилот делата и пара. Коментар за пилот на самолет! И къде всъщност експерта за който говорят в статията? Отделно като знам как парапланеристите си изкарват лицензите ми е много странен коментара. Точно от парапланерист.

Двама читатели, 19 коментара

експерт до експерта, мила моя майно льо, и между тях други трима експерти! държавата ни е пълна с експерти, които обясняват, че загиналите са били изключително добри експерти в дейността която ги е погребала!

Аз

"Не коментирам нивото му на компетентност и опита му като пилот, а факта, че се извършват маневри с повишен риск на пределно малка височина." Ясно, разбрахме... Средният коефициент на интелигентност на човечество е отбелязъл рязък скок в момента на смъртта на тоя.

дъртака пак го върти артрита и не може да спи тая вечер

пък ти пишеш заспал, нали?

Аз

ДъртакЪТ. Подлог. Пълен член.

Много добър и грамотен коментар. За съжаление, пръскането на посевите е една от най рисковите дейности в малката авиация. Светла му памет и поклон на Румен. Това е голяма загуба не само на близките и приятелите но и за авиацията в България.

Имаме си национална черта да сме напълно пренебрежителни към правила, закони и всякакви регулации и авторитети. През ден загиват самозвани алпинисти. Или нощем голи на Черни връх. Или със сноуборд в улеите на Пирин-всяка година загинали, които са рискували живота и на други. Един мотоциклетист няма да кара по правилата. Мигачи не подават коли, кара се на жълто и червено, пълно безобразие. И сме такива мърлячи с претенции във всички области. Тази парвенющина няма оправяне. Затова не е за живеене тук.

Аз

Има авантюристи, които в определени ситуации могат да бъдат герои. Те са първите, слели от дърветата, проходили на два крака, напуснали Африка или напуснали Земята. От друга страна има некадърни идиоти, като първия в статията, или като последно нашумелите ни алпинисти, али като загубилите се в гората или планината. За тях няма какво да те е яд, само се надявай да са останали без деца и така да са подобрили генофонда ни.

Тъй е. Наистина не спазваме правилата. Но не защото това ни е национална черта, а защото правилата обикновено са идиотски, писани от идиоти, които хабер си нямат от писане на правила. Достатъчно е да загледаш малко регулацията по пътищата. Като не говоря сама за идиотските ограничения и хранилки. Има например цял раздел с препоръчителни знаци, онези синичките, които са зачеркнати от гореспоменатите писачи на правила и са заменени с ограничителни. Също и редовния номер със знак "опасен завой" - слагат се на всички завои, с изключение на наистина опасните. Та причината, драги, не у хората, а у тези дето избираме да ни управляват и да ни пишат идиотски правила. Тъй де строго погледнато пак сме си виновни, че избираме идиоти да ни пишат идиотските си правила.

никакви мерки няма да решат каквото и да било. Малката авиация просто си е рискова. В ясен слънчев ден, с безветрие, видимост до безкрая, с пилот спазващ вкяка точка и подточка от инструкциите, с летателен апарат прощаващ грешки при пилотирането, тогава заниманието сигурно е безопасно за обучен хоби пилот. Едно отклонение от горните точки - полетът вече е за професионалист.

а бе експерта , що не млъкнеш най - накрая.

Нещо грешно да е казал? Достатъчно го ругаете в парапланеристкия форум, оставете го на мира или вземете отношение вие като баш експерти

Въпросният "експерт" борави с догадки. Нито е бил свидетел на инцидента с Иван, нито има достъп до следствените материали по случая. Това, че е видял видеа с рисково пилотиране в миналото, не означава, че точно това е причината за конкретния инцидент. Въпросният "експерт" няма бревет за самолета, с който е летял Иван. Това е все едно аз да нямам шофьорска книжка, а да правя експертиза на пътно транспортни произшествия, на които нито съм бил свидетел, нито имам достъп до материали от разследването. Ако вярваш толкова много на "експерта", върви да те повози с тандемния си парапланер на Остроган, до Дупница :) Истинските експерти в момента бавно и систематично се опитват да разберат какво точно се е случило. И как да се избегне в бъдеще. Не думкат тъпана с догадки по разни медии, за да се позиционират като експерти.

Понякога не са ти нужни 2-3 висши и 3-4 бревета, за да видиш елементарните факти и истината.

Няма какво да се харчат пари за разни разследвания. Забрана на полетите е ефтино и ефикасно изпитано през годините решение. Няма полети, няма летателни произшествия.

Браво, Дир.БГ! От всички експерти сте намерили най-крупният "експерт". Защо не го попитахте дали поне PPL (бревет) има, за да управлява лек самолет, че да раздава присъди онлайн преди да е завършило съответното разследване. Попитайте го също дали издава касови бонове и има застраховка за пасажертвите, които вози срещу пари в Дупница.

след инцидент се появяват маса експерти, притежаващи експертност (притежавам експертиза, казва Лили Пухчето), които започват да правят експертизи на случая !

Защо позволявате такива маневри? Във вас е и ножа и хляба? Забранете му ги тези маневри.

Пчелите си отмъщават.

Де да знам,собственик на цяло производство за делтапланери,накрая ходи да пръска и рискува животът си а някой лев. Не си е заслужавало да търси сам смърта си. Може пък във безпаричие да е бил човекът.Не всеки си купува делтаплан.

Не е от безпаричие. Селскостопанското пръскане е сложна дейност, лети се ниско, с товар, който се променя до края на полета. Пръскане с делтаплан или ултралеко ВС се прави само от много опитни пилоти. Не е като да караш колело по ливада. Затова е пръскал той, а не някой льохман. Лека му пръст.