Експерт: В авиацията няма стари и нови машини, има изправни и неизправни

Авиационният експерт и пилот Георги Георгиев заяви, че коментарите за възрастта на падналия МиГ-29 са некоректни

Обратно в новината

Коментари - Експерт: В авиацията няма стари и нови машини, има изправни и неизправни | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Къв е тоя ексепрт?! 32 годишна руска бракма- летящ москвич, с 40 годишни технологии ремонтиран без части... От много отдавна са за скрап тия москвичи, и тряваше грипени да се вземат, дори американски ексепрти казват че грипените имат по-евтина поддължка и са добри самолети, и по-малко пари излиза един полет с тях и по-рано щяха да дойдат ...

Голая киска хочет ласки - www.BG17.club

Поредния саботж в БГ армията от агенти на сащ, само и само да купим почвече ф16 от 1970та хахахахаха - прости бугари !!! Жалко за пилота, за миг-а и за НРБ, която загубихме без война !

умора на материала.... самолетите освен неподдържани наистина са и морално и буквално остарели....

Какво ли е наред в бедната ни държава, която слугува още на руските помешчици...?

Всеки самолет е изправен, докато не падне.

МиГ-29 сравнен с F-16, e нещо кто Москвич сравнен с Тесла.

Мигът превъзхожда многократно F16 в много показатели и му отстъпва в малко. Но нашите са с много старо бордово оборудване. А и тези сравнения са глупави! Всякакви самолети, по-стари и съвсем съвременни непрекъснато пада по света или претърпяват аварии. Дано пилотът е жив! Той е по-ценен! Ако ще ползваме още миговете, то да им направим сериозен ремонт и обновяване на бордовото оборудване! Ако не - за скраб!!! Няма нужда да трепем летците си със дефектни самолети!

Отдавна не бяхме чували названието тесла за скапана кола. Сега вместо тесла използваме таратайка. Да съгласен съм че Ф16 е таратайка модел 1974 година с цена 240 милиона бройката !

Голая киска хочет ласки - www.BG17.club

Сега ще се наслушаме на тъпи военни изрази.

Така e и с автмобилите, но олдтаймерите отъстъпват на новите машини!

Kade e chernsta kutiya

Глупости, тия експерти по-добре да не припарват до самолети. Материалите стареят и идва момент в който е невъзможно да се поддържа изправен самолета, освен да се построи наново.

Има назначени прегледи по време и по работа на детайли и възли. Има и документация в която се вписва всичко а техникът гарантира с подписа си че предава изправна машина. Сега дали някой ще си сложи таралеж в гащите и ще остави такава машина да лети? Автомобила е детска играчка в сравнение с проверките и поддръжката на един боен самолет.

дърт и прост комунист

Дано го намерят жив и здраво човека!