Екшън план на НКЖИ ще подобрява жп инфраструктурата
За мен важно да сложим приоритет върху пътническите превози, защото това е лицето на железниците, без да омаловажавам товарните превозвачи, каза Стоян Станояв
Обратно в новинатаКоментари - Екшън план на НКЖИ ще подобрява жп инфраструктурата | Днес.dir.bg
Коментари
Къде е публикуван този екшън план или план за действие? Интересно е да се види какви промени ще бъдат направени и как ще са финансирани, т,е откъде ще дойдат парите.
30 години не могат да оправят железниците, а сега ще го направят за един месец. Има само два начина това да стане – с вълшебна пръчица или Господ да слезе от небето и той да го направи. На вас оставям да изберете кой от двата начина ще е по-удачен.
Стоенчо го изгониха като директор на Поделение Електроразпределение, щото съсипа енергосекциите. Той беше бащата на Поделение Електроразпределение, като целта му бе осъществяването на Въпросното поделение. След като се осъществи и стана факт поделение Електроразпределение и Стоенчо тръгна по хора и съсипа надеждността, сигурността и безотказността на ЖП електрификацията. Сега във въпросното поделение, берат плодовете на неговият "труд".
Така е, хранеше се и той от фирмата на пеевски - Водстрой 98, с управител небезизвестният Мирински, преименувана после на ВДХ, над милиард лева свлякоха за няколко години от НКЖИ и нищо не направиха - има журналистическо разследване. Та сега да попитам, Стоенчо човек на шиши ли е или не? Послушко, подписвач на договори.
Политиците ни най-малко не ги интересува нищо, от което не идват директни облаги за господарите им и за тях самите. Ако се окаже, че ще спечелят много от добре развита железопътна мрежа, тогава може и да стане нещо. А пък инфраструктурата трябва не само да се модернизира, ами и да се изгражда нова - има нужда и смисъл от цели нови линии и гранични преходи и от електрификация и нов подвижен състав и какво ли още не, защото и пътническият и товарният жп транспорт са много смислени и могат да осигурят големи удобства и печалби при умно управление.
Щом пътническите превози са лицето, тогава товарните са задните части. Ама и те са много важни.
В България от царско време не е изградена нито една нова линия. Нито един нов пробив, нито едно ново трасе. Това трябва да се промени. Трябва да започнат да правят нови трасета, да завършат прословутите София Пловдив, Карнобат-варна, но и да се проектират нови маршрути- преминавания на Стара планина, по добра връзка на дунавските градове един с друг, влак в Родопите и т.н. включително до градове, които до момента нямат влак.
Нимирисва по-скоро на екшън план за усвояване на пари. Пак нищо няма да се свърши и едни пари просто ще си потънат.