Откриха чужди елементи за руския А321 на местопроизшествието
На мястото, където се разби руският Еърбъс в Египет, са открити елементи, които не са част от конструкцията му. Записите от полета съдържат нехарактерни звуци.
Обратно в новинатаКоментари - Откриха чужди елементи за руския А321 на местопроизшествието | Днес.dir.bg
Коментари
Белият дом не потвърди изнесената по-рано информация, че амер. сателит е засякъл експлозия на/около самолета. Това ще се окаже поредната партенка по случая след туита на Франс прес...
Версията за взривно устройство на борда засега не се потвърждава от събраните в хода на разследването материали.
Джуджето се крие уплашено . Не смее да гътне срещу резаците, че не се знае колко руски чартъра не са се прибрали още....
Сега рашките ще лъжат и мажат ,както им е обичай за да скрият очевадното - чист атентат...а защо го крият само те си знаят. Сигурно за да не падне рейтинга на двуждан от 90% на 89 % ....
а не така баце не така-ти си един умен и щерев-вий сочко знаете ве - ма точно СИЧКО-бетер махленски сигански те и двамата - ма да ви слоат на Околоврхъстното и цената ви на табелка отпреде(отзаде ) и промоция и една опашка от турски тираджии да ви подредят - е така на пол дня(и рашки ши научите да знаете тупани с тупани ( изроди )е...ани
Искам да припомня една друга хипотеза която не се споменава. Сметната палата на САЩ публикува доклад за слабите места на самолетите Боинг и Ербъс. Едно от тях е лесно прихващане на управлението на самолета от "хакери", тогава и връзката се губи и самолета насочен надолу бива обречен на 100% разбиване или пренатоварване което може да предизвика разпадане във въздуха. Казах!
Така го обяснват, все едно се е блъснало нещо в него. А нехарактерен звук, може да е от разкъсване някакво. Тогава Еърбъс ще трябва да си спира производството.
ВИЕ НОРМАЛНИ ЛИ СТЕ ДА ТОЛЕРИРАТЕ ТОЗИ ПСИХОПАТ ТУК??? "Щерев ( нерегистриран ) 03.11.2015 14:46 Нека падат френските самолети ,ама да са пълни с руснаци..ха..ха..путлеро-сталинска помия. живота на руснака не струва и 5 копейки. Важно е величието на империята на злото..ха.ха"
Явно са същите боклуци. Няколко пъти им показвах такива коментари, а те взеха, че ми изтриха моя, понеже не е бил по темата. Всичко се връща.. Да знаят.
има психични проблеми и това всички, които сме чели идиотизмите му го знаем!Просто не му обръщай внимание!Не го коментирай, не го репликирай, не му поставяй нито плюс, нито минус! Аз така правя! И той не е сам!Има още двама-трима из форумите, да не ги изброявам.
Брей тук е имало "народен съд". Ама избирателно се пропускат предния коментар на който путеноид се радва че е паднал френски самолет ,а не самолет произведен във ВЕЛИКА РУСИЯ.Затова е тази ирония,че както обикновенно живота на обикновения руснак не струва-важен е рейтинга да другаря руководитель.
освен другото самолетът е на сто години и при това на руска компания
на руснаците да е външна причината за катастрофата,ама май ще излезе,че е от некъдърна подръжка и некачестен ремонт на опашната част която е била ударена при излитане преди години.
От няколко съвсем различни източника започва да се говори, че самолетът е бил ударен от еврейски F :-) Явно ще има и други версии, но май само евреите имат нужда от ескалиране на проблема там. защото и с двата крака са в мътилката ИД.
Руснаците пак правят показно на 'демокрациите', как се прави разследване на катастрофа. Не като тази на 'Боинга' в измислената държава Украйна.
спрени ли са военните удари на руските сили в Сирия и ако са спрени, има ли връзка с катастрофиралия руски пътнически самолет.
Съдебномед. експертиза на пасажерите в опашната част на самолета потвърждава наличие на взривни травми по телата, което не се наблюдава по телата на стоящите в носовата част на самолета. Остава въпросът какво е предизвикало експлозията-взривно вещество или тех. неизправност/късо съед. и експлозия на горивните резервоари например/. В момента се извършват хим. анализи за наличие на следи от взривно в-во по телата.
Повтарям се заради модераторското своеволие. Керосин може да се взриви или от детонация на взривно вещество, или ако е пулверизиран при контакт с пламък. Ако са се взривили резервоари/крила, защо, според теб, няма следи по телата на пасажерите, които са били в средата на самолета?
При следващите свалени руски самолети, няма да си правят труда, да разчитат черните кутии.
Според Stratfor най-вероятна причина е теракт (бомба на борда или саботаж при поддръжката). Но официално остана и версията лоша поддръжка, респ. лош ремонт след повредата в опашката при кацате през 2001. Същевременно знаем, че А321 на друг руски превозвач 'Уральские авиалинии' (полет Хургада-Перм, 2.ноември) бе задържан от египетските власти за 14 часа поради технически неизправности. Пилотът въпреки това опитал да излети без позволение и бил спрян едва след обкръжаване на машината с коли на летището !!
Терористичен акт, извършен от МОСАД най-вероятно - целта е вината да падне върху ИД и Русия да ги подпука още по-яко... Вероятно някое ново крило на "ИД" ще поеме отговорност за атентата - никому неизвестно, включително на ИД...
Вчера някой го написа - не е първият самолет с такива последици след удар на опашката в земята. Не е първият разпаднал се самолет след ремонт от такъв удар.
По-голяма отврат от това да се радваш на жертви на атентати е само да се радваш на "идилец"отрязващ детска глава!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ако си мислят, че технически рашистки технически профилактики са съизмерими със Западните, дълбоко се лъжат. Произведено в понеделник е стара руска класика.
При положение, че няма пари за нормални ремонти и се правят компромиси от една страна,а от друга военната операция в Сирия всичко може да се очаква. Ето и данни на РЦБ : През февруари Централната банка на Русия напечата 500 млрд. рубли за закърпване на бюджета. През юли и август нови 400 милиарда бяха пуснати в обръщение. Това означава, че от началото на годината са били напечатани общо 1,16 трилиона рубли. От руската Централна банка съобщават и за намаляване на валутния резерв. От началото на годината са били похарчени близо 11 млрд. долара и 5 млрд. евро и сега в резерва има около 29 млрд. долара, 26 млрд. евро и 4,4 млрд. британски паунда.
Самолетът е успял да издържи едва 14 години след повреда в опашката и катастрофата е причинена от забравени в двигателя инструменти.Инструментите ясно се виждат на телеметрята на flightradar24, а дефектите в опашката са открити от радар в Краснодарския край. Има свидетели, че самолета непрекъснато се е оплаквал на майка си, че го боли опашката, но тя винаги е отговаряла, че я боли нещо друго. Спецалисти предполагат, че болките са в следствие на радоиактивната и токсична руска кал. Тази кал съпетана с намалена концетрация наалкохол в кръвта, води до неоредсказуеми летателни способности на телата.