Един загинал и трима ранени при тежка верижна катастрофа на АМ "Тракия"
Движението бе насочено през пътен възел "Цалапица", през Орта хан и пътя Пловдив-Пазарджик, към 11 часа то бе възстановено
Обратно в новинатаКоментари - Един загинал и трима ранени при тежка верижна катастрофа на АМ "Тракия" | Днес.dir.bg
Коментари
Погледнете това пътче с гръмкото наименование Магистрала, да не говорим за състоянието му. В София, и други градове съществуват по-широки булеварди от нея, време е незабавно да се подготви разширение с по две ленти в посока и да е предвидена и трета вбъдеще, защото не може да поема този поток отдавна, а при лека катастрофа се затваря.
Недоразвитият мозък на Ганьо Селский + лошото състояние на гробницата му прави всичко. Тези издухани таралясници трябва да се спират от движение, те нямат право да се движат с такива скорости. Евтини и изтъркани гуми и празната глава на селяка = видния резултат.
Корсата е градска кола, не е за магистрала
от магистрала не отбира. Както и от каквато и да е друга сгода, дадена на европееца. Ние сме си за обширната волжска пустиня и необятните афганистански планини. Аспарухеее, къде се обърка брат ми, къде ни довлече!
на българина война не му трябва да се затрие. Достатчно е да му се осигури лесен и евтин достъп до мпс, да му се пусне малко фандък - къде с позволена скорост 140 на път като за 100, къде с мижави глоби, които даже не си прави труда за плаща щото имали давност, па и без това не му пречат да продължава да си кара както си знае. Плюс мега селския манталитет "ще правя каквото си искам и никой нищо не може да ми каже/направи"......останалото го знаем от статистиката - номер 1 по жертви на пътя в целия ЕС. И не, не са ни виновни пътищата, законите или полицията, все едно ни е длъжна да ни пази от собствената ни глупост. Толкова тъпота събрана на едно място едва ли има на друго място по света....
Еее, ай ся! Голяма работа! Няква катастровфка. България е свободна страна и всички се чувстваме свободни! Можеш да си караш колкото искаш бързо, можеш да засичаш и да биеш спирачки пред по-малките коли на магистралата при над 120 км/ч. Аз затова се прибрах от Европа. Там карат като баби!
Тази сутрин имаше толкова много лед... В 6:30 сутринта само катастрофа и после отзад други ... Изглежда ми на участък от магистралата на шейна...
Да, има лед и това е нормално за всяка сутрин по това време на годината. Всеки от тези дебили го е забелязал, но на никой не му е хрумнало да кара малко по-бавно и с по-голяма дистанция. Сигурно АПИ са виновни, че не тичат с лопата сол пред всяка кола, или пък, че полицията не прави кордон по заледените участъци....
Само да Ви кажа,че България е лидер в ЕС с полицай на глава от населението. Има 1800 прокурори в България Какво мислите,момчета?
Грешиш, това са служители на МВР ... в тях влизат и куп длъжности, несвързани реално с дейността на Полицията, но са много хубави местенца първа категория труд за наши хора.
Иринке, отново драскаш из форума тотално неподготвена. Това за бройката спрямо ЕС не е вярно. В МВР освен служители с полицейски правомощия има и други служби, които не са такива. Тези с полицейски правомощия са по-малко от половината от общата бройка в МВР. За разлика от ЕС, там Полицията си е отделна структура, без Пожарна, Документи за самоличност, Регистриране на МПС, Свръзки и софтуерни подсигурености и още много други звена. Та за това тук в БГ изглежда така. Пак ще ти кажа, полицаите в МВР са по-малко от половината като цяло в него. А другата бройка служители не са 1-ва категория, както си мислят хората. Те са по трудов договор и наравно с останалите в страната( дори са със заплати около МРЗ).
А я не разбрах ... камионът е спрял в аварийната или в дясната лента ... че тези да се нахакат у него? Без значение дали е в аварийната или в дясната тези дето са се ударили са идиоти ... ако не бе в него, щяха в джипа да се ударят, важното е както се казва педала до метала и чалгата да свири.
Има съществено значение къде е бил камиона. Ако е в аварийната са виновни тези отзад, ако е в дясната е виновен водачът на камиона. "Без значение" е само ако не те интересуват причинно-следствените връзки, или не можеш да ги осмислиш. За тези, които могат и се интересуват - на магистрала, а и на междуселски път, никой не е длъжен да очаква спрял автомобил в дясната лента.
Таралясник Мерцедес на 30 години, сапуниерка , на която шофьорът е блеял нанякъде , а този с камиона без коментар...ако не беше спрял, по-добре щеше да приключи всичко!
Оня ден при терористичен акт с изстрелване на 40 тона ракета по украинския град Днипро,нямаше жертви... По българските магистрали ,строене от Борисов и ГЕП, какво става? Защо Вие гласувахте за тях?
То такива овце като теб като вярват на украинските медии какво пишат.... Скоро може да ти кажат, че Зеленски е превзел Москва!
Има няколко проблема с шофиращите булгаристански идиоти, които наблюдавам редовно: 1. Не се спазва дистанция! Надминаваш камион или друг автомобил със 130-140 и отзад ти се лепва на 2-3 метра един, но понякога са и няколко кретена един след друг, тръгнали да си показват майсторлъка, независимо с какви коли са. 2. Много шофьори на камиони карат безобразно, надминават там, където е забранено или внезапно изпреварват. 3. Несъобразяване с условията пътя - дъжд, мокра настилка, възможен аквапланинг, изтъркани гуми... 4. Просто некадърни шофьори, които си мислят, че са безсмъртни.
Димо влезе в затвора защото бил пил. А този не е пил, но е убил. Ще влезе ли убиецът в затвора или там само пияндета вкарват?
Проблем е ,когато караш в София с 60 км/ч по булевард, те заминават и те псуват с кървясали очи Така ли е?
Като се залепят за теб....лекичко натисни педала на спирачките, без да намалял скоростта,за да светнат стоповете ти отзад. И гледай реакцията им.
При тази скорост пуснеш ли газта веднага ще ти падне скоростта и ако идиотът е на метър два от теб и не реагира навреме ще те бутне и си дотам.
че масово се карат неподдържани автомобили, откъснато предно колело, изскочили предни шарнири плюс високата скорост води до това. Евтиния автомобил е опасен за живота.
Тази снимка ясно показва, че не скоростта е виновна за трагичните случаи. Шофьора на старата джипката явно е заспал и е самокатастрафорирал. Тира се движи с бавна ограничена скорост, гледам, че е с бг регистрация, а не турски. Малката въшка на газ е сигурно 50 коня, а другата кола и тя е стара и с малко коне. Проблемът на българина е не скоростта, ами огромния егоизъм, ниската съобразителност и желанието да влезеш в положението на другите. На българският шофьор винаги трябва САМО не него да му е добре. Това означава, че ще изпревари когато няма видимост, ама защото на него така му харесва Това също означава, че може да кара с 60 км/ч по магистралата, обаче реваша, че е добре да предприема засичащо лявата лента изпреварване, което продължава поне 100 км като през цялото време се движи с 90 км/ч в лявата лента. Не се прибира, защото му е добре в лявата лента. После понеже трябва пак само на него да му е добре отива да прави ГТП преглед някъде в измислен пункт, защото спирачки няма, газове хвърля повече от Чернобил, а от колата течат масло и всякакви други течности. Разбира се той винаги е тарикат и бърза, винаги ще предреди всички на светофара, е как, нали е бай ганьо.... И 50 км/ч да направят по магистралата пак ще се нахакат ...
Самокатастрофирал е термин, с който се обозначава автомобил катастрофирал без водач. Водачът на джипа е катастрофирал, а съдейки по деформациите, строшеното окачване и положението на джипа - поради висока скорост. Нашите "магистрали " са силно неподходящи за скорости над 120 през зимата.
Те и през лятото пак не са подходящи за високи скорости. Особено северната "магистрала" е пълна трагедия. Тук там на новоремонтираните участъци става, но за кратко.