Коментари - Един загинал и трима ранени при тежка верижна катастрофа на АМ "Тракия" | dnes.dir.bg
назад

Един загинал и трима ранени при тежка верижна катастрофа на АМ "Тракия"

Движението бе насочено през пътен възел "Цалапица", през Орта хан и пътя Пловдив-Пазарджик, към 11 часа то бе възстановено

Обратно в новината
| Редактор : Калина Петрова

Коментари - Един загинал и трима ранени при тежка верижна катастрофа на АМ "Тракия" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Погледнете това пътче с гръмкото наименование Магистрала, да не говорим за състоянието му. В София, и други градове съществуват по-широки булеварди от нея, време е незабавно да се подготви разширение с по две ленти в посока и да е предвидена и трета вбъдеще, защото не може да поема този поток отдавна, а при лека катастрофа се затваря.

Недоразвитият мозък на Ганьо Селский + лошото състояние на гробницата му прави всичко. Тези издухани таралясници трябва да се спират от движение, те нямат право да се движат с такива скорости. Евтини и изтъркани гуми и празната глава на селяка = видния резултат.

Челен сблъсък от снимките поне с 90км/ч. Описанието в статията не се вързва

Корсата е градска кола, не е за магистрала

Първо на снимките няма Корса и второ пишете глупости.

вози се на трамвай като не познаваш коли

от магистрала не отбира. Както и от каквато и да е друга сгода, дадена на европееца. Ние сме си за обширната волжска пустиня и необятните афганистански планини. Аспарухеее, къде се обърка брат ми, къде ни довлече!

на българина война не му трябва да се затрие. Достатчно е да му се осигури лесен и евтин достъп до мпс, да му се пусне малко фандък - къде с позволена скорост 140 на път като за 100, къде с мижави глоби, които даже не си прави труда за плаща щото имали давност, па и без това не му пречат да продължава да си кара както си знае. Плюс мега селския манталитет "ще правя каквото си искам и никой нищо не може да ми каже/направи"......останалото го знаем от статистиката - номер 1 по жертви на пътя в целия ЕС. И не, не са ни виновни пътищата, законите или полицията, все едно ни е длъжна да ни пази от собствената ни глупост. Толкова тъпота събрана на едно място едва ли има на друго място по света....

Глобите нямат отношение никакво.

Еее, ай ся! Голяма работа! Няква катастровфка. България е свободна страна и всички се чувстваме свободни! Можеш да си караш колкото искаш бързо, можеш да засичаш и да биеш спирачки пред по-малките коли на магистралата при над 120 км/ч. Аз затова се прибрах от Европа. Там карат като баби!

Тази сутрин имаше толкова много лед... В 6:30 сутринта само катастрофа и после отзад други ... Изглежда ми на участък от магистралата на шейна...

Да, има лед и това е нормално за всяка сутрин по това време на годината. Всеки от тези дебили го е забелязал, но на никой не му е хрумнало да кара малко по-бавно и с по-голяма дистанция. Сигурно АПИ са виновни, че не тичат с лопата сол пред всяка кола, или пък, че полицията не прави кордон по заледените участъци....

Само да Ви кажа,че България е лидер в ЕС с полицай на глава от населението. Има 1800 прокурори в България Какво мислите,момчета?

Грешиш, това са служители на МВР ... в тях влизат и куп длъжности, несвързани реално с дейността на Полицията, но са много хубави местенца първа категория труд за наши хора.

Като гледам материала-малко са!

Иринке, отново драскаш из форума тотално неподготвена. Това за бройката спрямо ЕС не е вярно. В МВР освен служители с полицейски правомощия има и други служби, които не са такива. Тези с полицейски правомощия са по-малко от половината от общата бройка в МВР. За разлика от ЕС, там Полицията си е отделна структура, без Пожарна, Документи за самоличност, Регистриране на МПС, Свръзки и софтуерни подсигурености и още много други звена. Та за това тук в БГ изглежда така. Пак ще ти кажа, полицаите в МВР са по-малко от половината като цяло в него. А другата бройка служители не са 1-ва категория, както си мислят хората. Те са по трудов договор и наравно с останалите в страната( дори са със заплати около МРЗ).

Лидер с един полицаЙ или мнооого полицаИ на глава от населението?

А я не разбрах ... камионът е спрял в аварийната или в дясната лента ... че тези да се нахакат у него? Без значение дали е в аварийната или в дясната тези дето са се ударили са идиоти ... ако не бе в него, щяха в джипа да се ударят, важното е както се казва педала до метала и чалгата да свири.

Има съществено значение къде е бил камиона. Ако е в аварийната са виновни тези отзад, ако е в дясната е виновен водачът на камиона. "Без значение" е само ако не те интересуват причинно-следствените връзки, или не можеш да ги осмислиш. За тези, които могат и се интересуват - на магистрала, а и на междуселски път, никой не е длъжен да очаква спрял автомобил в дясната лента.

Мноо си прост Ганьоооо ... ако камионът го нямаше в дясната лента, щяха да се ударят в потрошения джип .... или викаш цял камион не видяха, ама джипа щяха да го видят и да спрат преди да се ударят ... на теб ти липсва елементарно мислене.

Таралясник Мерцедес на 30 години, сапуниерка , на която шофьорът е блеял нанякъде , а този с камиона без коментар...ако не беше спрял, по-добре щеше да приключи всичко!

Ако не беше спрял ТИР-а, щяха да се забият в Мерцедеса.

На Ганьовците, камиона в аварийната лента им пречи...

Оня ден при терористичен акт с изстрелване на 40 тона ракета по украинския град Днипро,нямаше жертви... По българските магистрали ,строене от Борисов и ГЕП, какво става? Защо Вие гласувахте за тях?

То такива овце като теб като вярват на украинските медии какво пишат.... Скоро може да ти кажат, че Зеленски е превзел Москва!

Искам да вярвам на Българската национална телевизия, ама не мога! Кушлуков пак е ангажиран в чужбина, адвоката му пак е болен. Протежето му,Оня спортния журналист пак обжалва... И така 4 години си имаме Кушлуков-шеф на БНТ На кой да вярвам?

Има няколко проблема с шофиращите булгаристански идиоти, които наблюдавам редовно: 1. Не се спазва дистанция! Надминаваш камион или друг автомобил със 130-140 и отзад ти се лепва на 2-3 метра един, но понякога са и няколко кретена един след друг, тръгнали да си показват майсторлъка, независимо с какви коли са. 2. Много шофьори на камиони карат безобразно, надминават там, където е забранено или внезапно изпреварват. 3. Несъобразяване с условията пътя - дъжд, мокра настилка, възможен аквапланинг, изтъркани гуми... 4. Просто некадърни шофьори, които си мислят, че са безсмъртни.

Димо влезе в затвора защото бил пил. А този не е пил, но е убил. Ще влезе ли убиецът в затвора или там само пияндета вкарват?

Проблем е ,когато караш в София с 60 км/ч по булевард, те заминават и те псуват с кървясали очи Така ли е?

Като се залепят за теб....лекичко натисни педала на спирачките, без да намалял скоростта,за да светнат стоповете ти отзад. И гледай реакцията им.

При тази скорост пуснеш ли газта веднага ще ти падне скоростта и ако идиотът е на метър два от теб и не реагира навреме ще те бутне и си дотам.

Когато някой мощен ТИР ми се залепи в някое населено място, тръпки ме побиват. Изборът е или глоба за прев.скорост или удар отзад.

За скорост 130-140 км/,час препоръчваната дистанция е минимум 50 метра.

че масово се карат неподдържани автомобили, откъснато предно колело, изскочили предни шарнири плюс високата скорост води до това. Евтиния автомобил е опасен за живота.

Тази снимка ясно показва, че не скоростта е виновна за трагичните случаи. Шофьора на старата джипката явно е заспал и е самокатастрафорирал. Тира се движи с бавна ограничена скорост, гледам, че е с бг регистрация, а не турски. Малката въшка на газ е сигурно 50 коня, а другата кола и тя е стара и с малко коне. Проблемът на българина е не скоростта, ами огромния егоизъм, ниската съобразителност и желанието да влезеш в положението на другите. На българският шофьор винаги трябва САМО не него да му е добре. Това означава, че ще изпревари когато няма видимост, ама защото на него така му харесва Това също означава, че може да кара с 60 км/ч по магистралата, обаче реваша, че е добре да предприема засичащо лявата лента изпреварване, което продължава поне 100 км като през цялото време се движи с 90 км/ч в лявата лента. Не се прибира, защото му е добре в лявата лента. После понеже трябва пак само на него да му е добре отива да прави ГТП преглед някъде в измислен пункт, защото спирачки няма, газове хвърля повече от Чернобил, а от колата течат масло и всякакви други течности. Разбира се той винаги е тарикат и бърза, винаги ще предреди всички на светофара, е как, нали е бай ганьо.... И 50 км/ч да направят по магистралата пак ще се нахакат ...

Самокатастрофирал е термин, с който се обозначава автомобил катастрофирал без водач. Водачът на джипа е катастрофирал, а съдейки по деформациите, строшеното окачване и положението на джипа - поради висока скорост. Нашите "магистрали " са силно неподходящи за скорости над 120 през зимата.

Те и през лятото пак не са подходящи за високи скорости. Особено северната "магистрала" е пълна трагедия. Тук там на новоремонтираните участъци става, но за кратко.

Ти май не пътуваш често? И май не си виждал на какво наистина прилича кола, която се ударила с висока скорост... Нищо, ама важното че интернет дава възможност на всеки без никакви знания и опит да се изкаже компетентно.

Еми така става, когато шофьорите повече си гледат телефоните отколкото пътя!

Висока скорост, заледен път, износени гуми, неспазване на дистанция. Неслучайно два от автомобилите са по таван.