Движещ се със 160 км/час влак отнесе петима железничари по линията между Милано и Торино
Екипът участвал в нощна поддръжка на железния път, когато бил ударен. Двама успели да се спасят
Обратно в новинатаКоментари - Движещ се със 160 км/час влак отнесе петима железничари по линията между Милано и Торино | Днес.dir.bg
Коментари
Какъв ужас. В Германия е така сме стояли на гарата заради железничарите. Влакът стои и не се пуска по съответните релси докато хората не свършат огледа. Гадно ама стоиш. Товарните влакове обаче са къде по-важни от пътническите. И ако никой не го е еня колко чакат пътниците, за товарите има зверски глоби при закъснение. По-скоро за собственика на товара. Няма да се учудя ако някой е завъртял няколко телефона за да се движи влакът, а е трябвало да се обадят в уреченото време на работниците да се махнат от релсите и нещо се е объркало.
Е, добре де, този влак да не е бил безшумен, на магнитна възглавница. Влак се чува от далече, особено извън населено място, където е тихо, Толкова ли не са могли да мръдат на 10 метра от релсите?
Ако е в завой и има храсталаци не се чува. Техните влакове са безшумни а и скоростта е сериозна.
За хората които се питат как е възможно работниците да не видят и чуят влака. Реален случай отпреди две седмици. Връщам се от Кауфланд във Връбница. Преминава се през една ЖП линия - точно преди отбивката за гробищата която е. Естествено се оглеждам и в двете посоки - няма нищо, правя крачка и слизам на релсите, при което отдясно се задава влак - това е машината София-Банкя! Аз вече правя втора крачка и съзнанието ми асимилира какво всъщност се случва. Машиниста дава звуков сигнал и това нещо с Неописуема скорост се приближава, НАПЪЛНО Безшумно, който иска да вярва. Аз се спирам и за част от секундата ми минава мисълта просто да направя още три крачки и да се кача на перона от другата страна, както би било с автомобил на улицата, но се усещам, че тук не е такава ситуацията, обърнах се и се качих на перона и изчаках да премине. Това, ако не ти се случи Много Трудно ще повярваш, че е възможно да не го Видиш и да не го Чуеш, но ако отидеш на място, при тези храсталаци и дървета и от този ъгъл, нито се вижда нито се чува, докато не е на едни 50 метра от теб... Чувството беше сюреалистично - локомотива лети към мен и все едно се Телепортира отнякъде!
"Италианец" става синоним на "идиот" в Европа. В Гърция през февруари италианската фирма затри 57 души, явно никой не си е взел урок от нещастието, което сътвороха там. Жалко за хората.
"Компанията Ер Еф И (RFI), отговаряща за управлението на италианската железопътна мрежа, изрази дълбока скръб и изпрати съболезнованията си на семействата на загиналите служители, се казва в прессъобщение." То само със съболезнования не става! Трябва и пари!
Пътувам често по линията. Въпросната композиция е квалифицирана като "техническа" от тях. Дърпали са вагони от алесандрия за торино, празни пътнически вагони . Малко преди инцидента е минал редовен влак от милано посока торино. Пропуснали са да информират жертвите че след редовния на няколко минути се движи извънреден доставящ празни оборотни вагони за торинските гари.
Пари ще има но те няма да вътнат живота на хората. Трябва да има осъдени за това че са пратени на линията когато по нея се движат влакове
То кога италиенец не е било синоним на идиот :Д Там не се славят с много акъл - като в БГ...
У нас виновен щеше да е машиниста. Фирмите чисти като сълза, а този дето отговаря за комуникациите нямаше да е виновен също. Да видим в Италия как е.
В нормалните държави профилактиката се прави нощно време, не като у нас в час пик да се блокират важни булеварди и кръстовища и така седмици наред да се върши работа вместо няколко вечери.
Добре, че у нас това не може да се случи! Няма влакове, които да развиват такива скорости.
А българин на какво е синоним в Европа? Хайде стига квалификации! Мир на праха на жертвите. Нелепа история, която може да се случи навсякъде, особено пък в Южна Европа.
имаш ли си и най-малка предства, на чичко простакесата, какво е железница ма? Нощно време трябвало да се поддържа железницата!? Ма те тогава най-много си джиткат товатните композиции ма... Дали е денем или нощем (нощем естествено заради това, че е нощем и е тъмно е доста по-опасно) няма значение, щото трябва да се работи по поддръжкта на железопътната инфраструктура. Обикновенно това се прави между естерственият промеждутък между два влака и се нарича, поне у нас, "прозорец" по времето на който всяка иска да се вреди, за да се извъри някакъв ремонт или профилактика. Това душко не е като дато да ти отбият движениято на улицата между две преки У голЕмото село.
Само да допълне - 160 км/ч са нещо като 46 м/с - за две секунди влака изминава разстояние колкото футболно игрище.
Не говорим за пресичане , а че работниците винаги трябва да знаят къде се намират влаковете . Като пресичаш се оглеждаш като работиш си гледаш работата не гледаш постоянно релсите в двете посоки. Ако гледаха карта с движението на влаковете, щяха да знаят 10-15 мин. по-рано , че идва композиция. Туй все едно да бъркаш в контакта докато са ти спрели тока. Ами на тока дойде.
Май не сте пътували много в Италия. Там влакът е предпочитано средство за транспорт. Имат чудесни редовни, чисти и бързи влакове до всяка една точка в Италия.
Българите не сме имали фирма, която да затрие 57 души в чужда държава, защото сме решили да пестим от системи за сигурност, обучение на персонал и добри практики. Когато това се случи, най-нормалното е да си вземеш поука и да промениш процедурите, за да си сигурен, че това нещастие няма вероятност да се повтори. Но явно италианските железници имат други идеи за бизнес. Жалко за работниците.
Ами отиди да си провериш слуха. На баща ми се е случило подобно на линията под горна баня където сега е метрото, но той беше пенсионер и недочуване с едното ухо. Влака при теб надали се е движил с повече от 60-70 км/ ч, което е около 19 метра за секунда. (100 км/ч са 27,7 м/сек) и нормален човек би видял влака.
Кой ще те разспипва пък тебе и защо? И какво им е простено на "запад" , ми нищо не им е простено - бъди сигурен ,че ще има осъдени, уволнени и смна на ръководства при това не след 5-10 години отлагане на дела и чакане на "експертизи" и прехвърляне на вина
Щото не си учил динамика. Да перефразирам формулата на Айнщайн - енергията е маса по ускорение на квадрат и с уточнение, че нещата са относителни, то масата на твоето тяло по ускорението на квадрат ще даде енергията на удара, който ще понесеш. При ниска скорост от примерно 20 км/ч, ако не те е прегазил, може да се отървеш и без счупвания.
И да отбележа нещо положително в статията - не е използвана любимата "мисирска" думичка пометени. Вероятно защото е ползван Гугъл преводача и няма човешка намеса.
Веднъж на една голяма жп гара реших да си спестя ходенето и преминах през линиите. Имаше спрели няколко композиции с товарни вагони и малко трудно се покатерих през тях, вагоните бяха тип съветски, по-широки, по-високи и без кабинки, не като нашенските. След третата композиция видях празен коловоз и реших да скоча. Беше късно през нощта, нямаше осветление, не се виждаха наблизо влакове. Чуваше се само шум от локомотив, но в далечината. Скочих от вагона и в момента, в който се изправих на 20 см пред мен буквално прелетя един малък вагон. Чак тогава се сетих, че на тази гара имат практиката да преместват вагони с изтласкване с локомотива като вагонът се движи по инерция от единия край на гарата до другия.
че инцидентът не е станал в България (градовете не ги помня, къде точно се намират)! И се успокоих, поне за малко...
Българите в Европа са известни като страхотни любовници. Ама малко мургави били и понамирисвали... Та смятай какви българи познават в Европата.
Ами див капитализъм, какво друго. Загиналите сигурно са имали семейства. Отишли са там през нощта точно за да издържат своите семейства. Бог да ги прости загиналите железничари, намерили смъртта си за шепа жалки грошове.
Тези ги разправяй на хората от Северна Корея. Куба. Венецуела. И те имат семейства. Гн Илич.
ЖЕЛЕЗОПЪТНАТА КОМПАНИЯ Е ВИНОВНА - ТЕ СА ДЛЪЖНИ ДА ПРОВЕРЯВАТ КЪДЕ И КОГА ПРАЩАТ ЕКИПИ ЗА ПОДДРЪЖКА - ЕСТЕСТВЕНО НЕ КОГАТО ИМА ВЛАК ПО РАЗПИСАНИЕ!!! НЕЩО МИ ЗАПРИЛИЧА НА КРЪЦКАТА ТРАГЕДИЯ С ДВАТА ВЛАКА - ПАК ИТАЛИАНСКА НРЪЗКА.