Две жертви и ранена жена при челен удар в прохода Петрохан
Сигналът за катастрофата е подаден около 11.55 часа
Обратно в новинатаКоментари - Две жертви и ранена жена при челен удар в прохода Петрохан | Днес.dir.bg
Коментари
Вчера минах оттам. Катастрофата вероятно е станала на някой от двата прави участъка, където всички карат като Шумахер. Идиотщината е повсеместна а изпреварването без видимост и мигачи си е нормално явление. Тъпотията е смъртоносна..
минавам всеки ден по тоз марщут и по него непрекъснато виждам идиоти да влизат с 100 в завоите на такива само бой
Следва светкавичната реакция на видните гробарски "експерти" стратиев, милков, крумова и т.н. други тикви!А може би ще има и събиране при бай хой. Естествено с видими резултати до седмица! Е, те това е НАДГРАЖДАНЕ и ВИДИМИ РЕЗУЛТАТИ !
Новоремонтираният път Костинброд-Петрохан е поредният лош пример за лошо пътно строителство.Пътят и тесен,особено асфалтираната част,за сметка на трошенокаменната настилка която е твърде широка.Асфалта е изрязан за да се изравни трасето,но на много завои автомобилите влизат в настилката,образува се коловоз и е възможно ако влезеш в него до изгубиш управление на автомобила.Пътят е тесен за категорията си,въпреки че в голямата си част позволява разширяване на платното. В голяма част от пътя извън населените места е поставен бордюр от 10-15 см,който е абсолютно ненужен защото ако решиш да отбиеш ще разрушиш или ще прескочиш бордюрчето което е все пак някакво препятствие .А зимата като мине снегорина няма да остане и следа от него.Въпреки че асфалта е положен в късните есенни месеци вече се рони на места. Може би едиственото положително са дълбоките стабилно изградени канавки,но ако "не дай Боже" скочиш в тях е възможно до оцеллеш,но колата ще стане на баница...Този ремонт е поредния пример за нескопосано изградено трасе от международен път.Все пак сме 21-ви век,от колко години в ЕС.... СРАМ за АПИ,агенции и министерства!!!
Смятайте с каква скорост са се ударили, при това на проход с голям наклон и непрекъснати завои.
Така, за специалистите по Гоеграфия да уточня: Бучин Проход е село по пътя Костинброд - Монтана повече известен като "Петрохан"! Колко от пишещите тук знаят, че реално "Петрохан" е населено място дълго точно 500 метра и е там горе при язовира като си има табелка за начало и за край? Така, сега за самия път/проход - рехабилитирано е изцяло като все още откъм софийската страна осева линия няма. Почти винаги по това време има гъста мъгла. Хлъзгаво е, а и на места заради ниските температури заледено. Толкова за пътните условия - останалото е задкормилното устройство и гуми галоши!
Пътят е известен като Ломско шосе или път ІІ-81 от републиканската мрежа. Географски проходът Петрохан е далеч по-високо от село Бучин проход, където е и едноименният проход. Шосето не е рехабилитирано изцяло. От към софийско се забавиха и точно в района между Бучин проход и Костинброд е само покрито с асфалт, но без последния износващ слой. Точно това е може би и причината за честите пътни инциденти след т.нар. рехабилитация, освен скоростта разбира се.
Вече ви писах, че при скорист 80+ автомобилът е неуправляем. А всичи се движат със знаяително по-голяма скорост. Затова броят на катастрофите и на загиналите може да се предскаже статистически. Не е нужно всеки ден да се пише за това.
Стига глупости - не става въпрос за трабантче все пак. Или ладичка. Скорост над 80 си е напълно нормална, но там където може, а не в завой без видимост.
В някоя нормална държава за пет жертви ще обявят национален траур ! Тук това е споменато между другото, като нещо не заслужаващо особено внимание ! Идиоти сме си и когато някой каже в прав текст, че 80% от населението са малоумни дебили, няма какво да подскачаме и да се сърдим...
Свърши ли ремонта по пътя Костинброд - Петрохан?
Да и вече се пътува много спокойно, но само когато няма кой да пречи....
минусите са от комплексарите, изобщо не е от значение какво е написано, важното е , да не са съгласни! :)
Катастрофата при Петрохан е край село Гинци, а тази е при Бучин проход на разклона за Искрец.
Две различни катастрофи са! Бучин проход е далеч от Петрохан, на същото шосе е да, но е доста по-далеч.
Бучин проход е в Мала софийска планина ,а Петрохан е в Стара планина
Мала планина е част от Стара планина. Иначе двата прохода са далеч поне 20 км по Ломско шосе
Пак челен удър, направо да я изтрият тази осева линия и всеки да кара в която лента иска или е по-безопасно.
Бучин проход не е ли отделен проход преди прохода Петрохан по посока Берковица? Или аз бъркам проходите, а Дирмен ги слива политически коректно, за да не накърни усещанията за родължителност в четивото? Освен това фемината с Голфа явно е блъснала хорицата с Аудито, защото тялото с по- голяма сила нанася по - тежия удар, но понеже липсват достоверни данни, може да гадаем политичски коректно като например: Две коли си летели. В едната жена в другата мръсни хетеросексуални. Фемината претърпяла сблъсък с насрещно движещо се превозно средство и устояла, понеже жените имат права, а ударените пътници поради проявена от тех нетолерантност и агресивност са претърпели увреждания несъвместими с живота. Поради несъвместимост с живота те не са се преборили за живота си, докато фемината още го прави и всички и стискат палци. Може би Гоуфчи щи я чака отпред на излизане от болничната стая, за което ще получи нови стелки и ароматизатор в розов десен и мирис..." Само да бяхте достатъчно политически коректни, ама шанс- не стана и сега ви мачкат разни аудита.
По-важно от тези новини е какво отговори братушката ви Макаров за връщането на архива и "царското" злато.
Къде е Бучин проход, къде Петрохан? Жалко за хората!