Коментари - Две жертви и ранена жена при челен удар в прохода Петрохан | dnes.dir.bg
назад

Две жертви и ранена жена при челен удар в прохода Петрохан

Сигналът за катастрофата е подаден около 11.55 часа

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - Две жертви и ранена жена при челен удар в прохода Петрохан | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Вчера минах оттам. Катастрофата вероятно е станала на някой от двата прави участъка, където всички карат като Шумахер. Идиотщината е повсеместна а изпреварването без видимост и мигачи си е нормално явление. Тъпотията е смъртоносна..

Айде да слезете от самолетите!!!

минавам всеки ден по тоз марщут и по него непрекъснато виждам идиоти да влизат с 100 в завоите на такива само бой

Следва светкавичната реакция на видните гробарски "експерти" стратиев, милков, крумова и т.н. други тикви!А може би ще има и събиране при бай хой. Естествено с видими резултати до седмица! Е, те това е НАДГРАЖДАНЕ и ВИДИМИ РЕЗУЛТАТИ !

Новоремонтираният път Костинброд-Петрохан е поредният лош пример за лошо пътно строителство.Пътят и тесен,особено асфалтираната част,за сметка на трошенокаменната настилка която е твърде широка.Асфалта е изрязан за да се изравни трасето,но на много завои автомобилите влизат в настилката,образува се коловоз и е възможно ако влезеш в него до изгубиш управление на автомобила.Пътят е тесен за категорията си,въпреки че в голямата си част позволява разширяване на платното. В голяма част от пътя извън населените места е поставен бордюр от 10-15 см,който е абсолютно ненужен защото ако решиш да отбиеш ще разрушиш или ще прескочиш бордюрчето което е все пак някакво препятствие .А зимата като мине снегорина няма да остане и следа от него.Въпреки че асфалта е положен в късните есенни месеци вече се рони на места. Може би едиственото положително са дълбоките стабилно изградени канавки,но ако "не дай Боже" скочиш в тях е възможно до оцеллеш,но колата ще стане на баница...Този ремонт е поредния пример за нескопосано изградено трасе от международен път.Все пак сме 21-ви век,от колко години в ЕС.... СРАМ за АПИ,агенции и министерства!!!

Точно така. След рехабилитацията, която още дори не е довършена на 100%, този път стана много по-опасен отколкото беше преди това. Трябва да стане трагедия като при Своге ли, за да се вземат мерки!? Некадърни управници!

Смятайте с каква скорост са се ударили, при това на проход с голям наклон и непрекъснати завои.

Катастрофата не е на прохода Петрохан,пишат глупости.В близост до Костинброд е.

Така, за специалистите по Гоеграфия да уточня: Бучин Проход е село по пътя Костинброд - Монтана повече известен като "Петрохан"! Колко от пишещите тук знаят, че реално "Петрохан" е населено място дълго точно 500 метра и е там горе при язовира като си има табелка за начало и за край? Така, сега за самия път/проход - рехабилитирано е изцяло като все още откъм софийската страна осева линия няма. Почти винаги по това време има гъста мъгла. Хлъзгаво е, а и на места заради ниските температури заледено. Толкова за пътните условия - останалото е задкормилното устройство и гуми галоши!

Пътят е известен като Ломско шосе или път ІІ-81 от републиканската мрежа. Географски проходът Петрохан е далеч по-високо от село Бучин проход, където е и едноименният проход. Шосето не е рехабилитирано изцяло. От към софийско се забавиха и точно в района между Бучин проход и Костинброд е само покрито с асфалт, но без последния износващ слой. Точно това е може би и причината за честите пътни инциденти след т.нар. рехабилитация, освен скоростта разбира се.

Значи гоуфо е по-здрав на ламарина.Браво на Волфсбург!

Вече ви писах, че при скорист 80+ автомобилът е неуправляем. А всичи се движат със знаяително по-голяма скорост. Затова броят на катастрофите и на загиналите може да се предскаже статистически. Не е нужно всеки ден да се пише за това.

Стига глупости - не става въпрос за трабантче все пак. Или ладичка. Скорост над 80 си е напълно нормална, но там където може, а не в завой без видимост.

За участъка който става дума нормалната скорост е 40 а не 80км, без значение от автомобила, ако и куп джигити да карат с 80+.

Затова най-малко жертви се дават на магистралите, където всички карат със скорост, при която "автомобилът е неуправляем" :P Тази статистика е потвърдена и у нас, и в Германия.

щом и в Германия е потвърдено, шапка ти свалям

В някоя нормална държава за пет жертви ще обявят национален траур ! Тук това е споменато между другото, като нещо не заслужаващо особено внимание ! Идиоти сме си и когато някой каже в прав текст, че 80% от населението са малоумни дебили, няма какво да подскачаме и да се сърдим...

Че то тогава държавата трябва постоянно да е в траур.

Свърши ли ремонта по пътя Костинброд - Петрохан?

Да и вече се пътува много спокойно, но само когато няма кой да пречи....

Къде пък го видя спокойното пътуване?! Случайно да си видял и усетил какви скокове правиш между новия и стария асфалт-по 10 см. разлика има!

Не е . Има недовършени участъци, липсва маркировка. Ад е, особено в неделя когато монтанчани се прибират към София.

минусите са от комплексарите, изобщо не е от значение какво е написано, важното е , да не са съгласни! :)

Пет за ден е много дори и за бг

Ако са средно по 5, тогава да.

Катастрофата при Петрохан е край село Гинци, а тази е при Бучин проход на разклона за Искрец.

Две различни катастрофи са! Бучин проход е далеч от Петрохан, на същото шосе е да, но е доста по-далеч.

Бучин проход е в Мала софийска планина ,а Петрохан е в Стара планина

Мала планина е част от Стара планина. Иначе двата прохода са далеч поне 20 км по Ломско шосе

По същата логика и Средна гора е част от масива на Стара планина . В случая Стара планина се разделя от Чепън и Мала планина от котловината Годеч-Искрец

Понеже някой слага минуси и не е съгласен с мен.Конкретизирам Бучин проход е между Мала планина и Чепън

Мала планина е планина в Западна Стара планина

Пак челен удър, направо да я изтрият тази осева линия и всеки да кара в която лента иска или е по-безопасно.

Значи заради едно изключение от милион успешни разминавания ще променяме правилата.

БРЦК

Там трябва да се сложат бетонни 'мантинели' вместо непрекъсната линия...

Бучин проход не е ли отделен проход преди прохода Петрохан по посока Берковица? Или аз бъркам проходите, а Дирмен ги слива политически коректно, за да не накърни усещанията за родължителност в четивото? Освен това фемината с Голфа явно е блъснала хорицата с Аудито, защото тялото с по- голяма сила нанася по - тежия удар, но понеже липсват достоверни данни, може да гадаем политичски коректно като например: Две коли си летели. В едната жена в другата мръсни хетеросексуални. Фемината претърпяла сблъсък с насрещно движещо се превозно средство и устояла, понеже жените имат права, а ударените пътници поради проявена от тех нетолерантност и агресивност са претърпели увреждания несъвместими с живота. Поради несъвместимост с живота те не са се преборили за живота си, докато фемината още го прави и всички и стискат палци. Може би Гоуфчи щи я чака отпред на излизане от болничната стая, за което ще получи нови стелки и ароматизатор в розов десен и мирис..." Само да бяхте достатъчно политически коректни, ама шанс- не стана и сега ви мачкат разни аудита.

"тялото с по- голяма сила нанася по - тежия удар" Ти измисли нова физика, след Нютон и Айнщайн :P

По-важно от тези новини е какво отговори братушката ви Макаров за връщането на архива и "царското" злато.

Явно пак сме те изпуснал от Карлуково

Къде е Бучин проход, къде Петрохан? Жалко за хората!

Явно на завойчетата след разклона Гоуфа е бил с висока скорост и е влязъл в платното на Аудито. Веднъж на косъм едва не ме целна един олигофрен. И досега не знам ка се разминахме.

Само не разбирам минуса за какво е!