Коментари - Двама загинаха, а 8 са ранени, след челен удар край Добрич (снимки) | dnes.dir.bg
назад

Двама загинаха, а 8 са ранени, след челен удар край Добрич (снимки)

Пострадалите са транспортирани в болница в тежко състояние, но един от тях е издъхнал в линейката

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Двама загинаха, а 8 са ранени, след челен удар край Добрич (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

100% е циганин с Мерцедес,гурбетчия,хвалещ се на циганките колко върви меркендеса.Жалко че са загинали нормални хора,връщащи се от работа.

Това, което е пределно ясно в случая - има огромно превишение на скоростта, за да се разцепи кола. Мерцедесът или строшената уазка е по-бързата кола?

пак за корупция става въпрос - повсеместно е - от дипломи за средно - до шофьорски книжки, защо ги пускат на пътя ? не знам колко е тарифата - 2 - 3 к лева ?

ИНТЕРЕСНО СЕГА ЗАЩО НЯМА МЕДИЙНА ИСТЕРИЯ,ИЗВЪНРЕДНО ЗАСЕДАНИЕ НА-НС,ЗАКОНОДАТЕЛНИ ПРОМЕНИ,ТЕРОР НАД ШОФЬОРИТЕ..КАКТО СЛЕД ВСЯКА КАТАСТРОФА С ПОЛОЖИТЕЛЕН ТЕСТ ЗА:АЛКОХОЛ,НАРКОТИЦИ?! СТАТИСТИКАТА ПОКАЗВА,ЧЕ САМО-5-7-% ОТ ТЕЖКИТЕ КАТАСТРОФИ И СМЪРТ НА ПЪТЯ,СА СЛЕД:АЛКОХОЛ,НАРКОТИЦИ! ДРУГИТЕ-95-%,СА ОСНОВНО ЗАРАДИ ОТНЕТО ПРЕДИМСТВО(ЗАБРАНЕНИ:ИЗПРЕВАРВАНЕ,ЛЯВ,ОБРАТЕН ЗАВОЙ)! ТОВА НЕ ПРЕЧИ ДА ТЕРОРИЗИРАТ ХОРАТА С ПРОВЕРКИ ЗА АЛКОХОЛ,А САНКЦИЯТА ЗА НАЙ-ЧЕСТАТА ПРИЧИНА ЗА СМЪРТ(ОТНЕТО ПРЕДИМСТВО),ДА Е-50-ЛВ.,И НИКОЙ ДА НЕ СЛЕДИ ЗА ТИЯ НАРУШЕНИЯ!

Какво да последва от тук на татък наркотици , алкохол и ограничението на скорост да отпаднат ли?

Любо, мисля че задаваш реторични въпроси. С риск да се изложа ще ти отговоря: известно е от десетилетия, че и повече, че катаджиите са интелектуално неспособни да осмислят и решават на място кое нарушение е тежко, кое е по-леко, кое е незначително. Нещо повече - почти всички от тях са неспособни да кажат какво е нарушението, дали изобщо го има. Прави им се инструктаж, и само каквото им е казано - това правят. А инструктажът е като за интелектуалци - ако тук свети зелено, значи там свети червено ... и т.н. Пък като добавим и подкупите - нямат не само възможности но и желание да изпълняват обществено полезна функция. Например с неправилно паркиралите, които наистина пречат, а не са по необходимост нарушители. А виж за скоростта - хем е лесно за осмисляне, хем е полезно за джоба на катаджията, хем имат провокатори по форумите.

Чай да позная - този с уазката е святкал на предния фаровете да се разкара от пътя и накрая като не са му издържали нервите - газ до дупка и без да гледа напред тръгва с рогата напред да изпреварва и прегазва внимателно движещия се шофьор на мерцедеса ... още ли не са забранени тези сАвеЦки таралясници?

Мерцедеса се води здрава кола (или поне някога е спадал към този тип), но срещу УАЗ-а не е успяла да издържи. Което за пореден път доказва, че съветските машина са наистина здрави.

Уазката е с обратен инженеринг американска кола от излезлите вече от употреба (1947г)

но загиналите са къде? в Уазката. щото отпред се е смазала като консерва, че и няма ербези поглъщащи енергията зони или подсилване във вратите. (вижте снимките).

В интерес на българите и най-вече в интерес на тяхното здраве и дълголетие е да карат само и единствено магарешки каручки - така е най-безопасно. Никакви леки коли, джипки, мипки, мотори, мотоциклети, колелета и тротинетки - само магарешки каручки!

Да се опитам да позная: Единият автомобил се движил в насрещното платно. Защо? Щото Дарвин си знае работата. Жалко за останалите невинни пътници.

- разбирай не с поляци а с мангали. Бог да ги прости загиналите!

Обзалагам се,че тези с мерцедеса са виновни

Пътят опънат като по конец...Невежи примати, докарали си поредната 7-ма цедка кола от Европа...Кой се е подписал за книжката?Само питам и не очаквам отговор - всички знаем!

Крайно време е такива железни ковчези като УАЗ-буханка и други архивни бусове и джипки да бъдат забранени за движение. Не отговарат на никакви категории за безопасност, даже на напротив. без да се гледа кой е виновник тук, ако тези хора бяха в някакъв по-съвременен бус, вероятно щяха да са живи.

Съвършено прави сте, но вероятно с нов бус нямаше да могат да влязат в гората и да си вършат работата.

то се вижда на снимките, че уазката отпред липсва. всеки друг автомобил/бус/камион модел от последните 20 години би защитил хората много в пъти по добре. Уазки ГАзки Мазки Смазки (и всякакви *АЗ-ки) трябва да минат в режим на регистрация като за трактор и само по черни пътища. Нещо да стане на истински път и в тая консерва си чао.

Леш и мор в България.

Ганьовците докато не се изтрепят няма да мирясат.

Всичкото мангал изведнъж стана шофьор с книжки от други държави от ЕС - разбира се, че са фалшиви.. мангала на български не може да вземе курса, какво остава на немски, полски или английски...

В Германия курсът е около 3000 евра. Манго едва ли може да ги извади.

Шило

Има и програми за интеграция, там са безплатни

за категория В не важи, за С и Д има помощ от бюрото по труда, но при определени условия.

Е, гаа ти леша! Да не дава Господ! Амин !

вече са трима загиналите според местната медия.

Коли с полска регистрация в североизтока карат основно тъмнозелени сънародници. Някой да сподели каква схема са намерили...

Бог да прости починалите. Но този път е писта. Да се удариш челно в друга кола. Ти я виждаш от два-три километра. Странно

Прав и слабо натоварен път

Мат'риала се избива.

На мангал книжка и кола не трябва да се дават, те трябва да карат курсове за категория само за каруца..

Ейййй,брат ама и това им е много...

))))))

поне 30 нищоправещи изброих. Как пък един не се беше хванал с работа, можеха да изчистят едното платно и пуснат колите.

Групово фаталити

Мерцедес с полска регистрация - неграмотни и неправоспособни мангали, убийци на пътя!

Установява се причината за тежкия инцидент. Запишете в рапорта " Фатална липса на бетонна стена по осовата линия! "