Двама в болница след верижен сблъсък при изпреварване на пътя София-Варна

Катастрофата е станала в една от т.нар. "черни отсечки", на които има най-много пътни инциденти със загинали в страната

Обратно в новината

Коментари - Двама в болница след верижен сблъсък при изпреварване на пътя София-Варна | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ами, катаджиите вместо да се крият с патрулката и да снимат пред един от тунелите на Витиня за ограничение от 80 км, да застанат на този участък. Това е един от най-черните участници в страната.

често от там, в по-голямата си част изпреварването е разрешено. Но реалната видимост не е достатъчна за предприемане на безопасно изпреварване, защото никой не се движи под 90 и за да изпревариш безопасно, би следвало да го направиш с поне 110-120. А когато изпреварват няколко коли става много опасно. Трябва да се намалят участъците с разрешено изпреварване и да се спазват правилата.

Естествената селекция на дебилното племе в ход. Всеки ден, без почивка. Газ към нови успехи!

и простотия!

Всеки път когато мина покрай Микре, се оглеждам и се чудя, какво в пътя може да е предпоставка за да бъде Микре с такава висока концентрация на ПТП... и всеки път нищо, път като път, че и по- добър от останалите! Набиват кучките преди камерата и после пак газ, скорост, скоростта е проблема, друго няма!

Проблема е, че НЯМА път, който да отговаря на съвременните условия !!!! Тази магистрала я строят от 1974 г. и още не са стигнали до средата ?!!! Сам да бях започнал от София, преди толкова време с една ръчна количка , кирка и лопата, вече щях да съм го докарал поне до към Шумен !!!!

За каква магистрала говориш? Това е двулентов път с ограничение на скоростта 90км/ч! Познай дали някой кара с толкова! Там се кара мин. с 120 и следва ограничение от 70км/ч. Проблема е между ушите на шофьорите! И превенцията от КАТ! Тази последната структура може спокойно да я закрият! НСИ върши същата работа като тях! Няма нужда от дублиране на функции!

участъка е прав и много много, натоварен и се кара с мин 100км (типично 110-140) и при ситуация водачите не могат да отреагират и става белята А трябваше магистралата до Ловеч-Плевен да работи вече. Ама предишните умнокрасивци я заземиха

Така е ! Тя къде беше на никъде със строителството, а и те първата им работа беше тази магистрала да спрат ! Но сами сме си винони като допускаме пендели да ни управляват ! Проблема с тях е, че всичко им е на обратно.

Като не можеш да реагираш при 110-140 караш с 90 и реагираш. Проблемът не е в пътя.

Ами като няма път да не се засилват. Просто е ама не и за простите хора.

Това каква марка е? Отпред ли е, отзад ли е, има ли двигател?

Едната кола е Мерцедес Ц класа W203 комби вероятно фейслифт, а другата прилича на Хонда Сивик, но на японките не съм много фен и не мога да кажа с точност коя генерация е. Така около 2008-2010 г. някъде май.

Кога ще имаме магистрали само лъжи и обещания!

Отсечката била черна... хахаха... а за междуушното пространство на селския бек зад волана да кажете нещо?

Такъв е българина, прост, надут, арогантен, и надува на таралясника газта до дупка. Народа се избива по пътищата. Народа умира и държавата скоро също ще умре с народа.

Който не е минавал от там, той не знае за какво става дума. Всякакви селски пръчки, натискат педала до ламарината, все едно са на писта.

А има камера там и мобилна също слагат от време на време

Там има камера в населеното място. А мобилната камера оолицаите снимат колите отзад от една повдигнато пътче и не се виждат от движещите се в посока Варна. В случая явно и двамата са тръгнали да изпреварват. Винаги съм се учдел на задните как ктръгват да изпреварват, особено когато е очевидно, че предната кола също се готви да тръгне да изпреварва камиона. Не става така. Къде да гледа шофорът на предната кола. Нпред ли, камиона ли, назад ли, да ли не идва някой бързак.

Правилника е категоричен! КОГАТО ТЕ ИЗПРЕВАРВАТ Е ЗАБРАНЕНО ДА ПРЕДПРИЕМАШ ТИ МАНЕВРИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО ИЗПРЕВАРВАНЕ!

В правилникът може да пише много неща. На практика обаче, шофзорът на предната кола гледа напред пътя и при първа възможност тръгва да изпреварва. Няма време да провери дали някой друг не е тръгнал и той. От дръга страна, този е заден и блъска този отпред, та не е ясно, кой точно е виновен. По праивлник трябва д апазиш предния.

...еми, като има разминаване между теория и практика, какво пише в правилника и как се кара реално, какво се учудваме от катастрофите? Все едно в учебника по физика за 6т клас да пише, че предвид теглото и формата на тялото ми не ми се препоръчва да скачам от осми етаж върхуасфарта, а аз да взема да скоча. В света има причини и действия, и връзки между тях. Нормално!

Аз минавам в месеца по 2 пъти и карам съгласно знаците. Тия ги пускам да почват да бегат, бате.

Преди в този участък патрулките непрекъснато се движеха с включени светлини и стряскаха шофьорите. Дали с новите министри не са го ударили на айляк?