”Виваком” автоматично превръща договорите в безсрочни

От утре - 1 март, "Виваком" премахва условието срочните договори на абонатите й да се подновяват автоматично с нов срок при изтичане на първоначалния период.

Обратно в новината

Коментари - ”Виваком” автоматично превръща договорите в безсрочни | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Безплатни минути към всички мобилни и фиксирани мрежи в страната 100 мин. ...........с много дребни буквички от клаузите:Безплатни минути в мобилната мрежа на М-Тел и към всички мобилни и фиксирани мрежи в страната се ползват последователно като първо се изразходват безплатните минути към всички мобилни и фиксирани мрежи в страната, а след това се изразходват безплатните минути в мрежата на М-Тел. Е ТОВА Е НАГЛОСТ !!!

Да сега сумати народ ще се махне от Виваком. Аз преди се опитвах да си пренеса домашния обаче или "в момента нямаха техническа възможност" или "управителя го няма" и изобщо всякви оправдания, а за домашен плащам по 28лв. Много по-изгодно ми идва да се прехвърля на Мтел и да плащам по 24 и за GSM и за домашен.

Страно изходни са Мтел... пожелавам ти успех!

Дано успееш сега, за да видиш колко ще ти е изгодно :) Като ти дойде фактурата/след 3 месеца, евентуално/ пиши пак тук, за да ни кажеш колко пък толкова е изгодата...не за друго , ами и аз да си пренеса номерата

Много се страхуват от безсрочните договори,много мъртви души има там а така си трупат брой абонати.Ама и държавата ги подкрепя.Направете договорите безсрочни и ще видим кой кой Е.Господа оператори.Сега не мож номера да си прехвърлиш,или плащаш неустойка на предния оператор,Къде го има това!

Виваком имат и кабелна телевизия. Ама защо няма турски програми?!?!

Това с безсрочните договори е нещо хубаво. Само да не тормозеха хората, които вече сме с такива договори, да ни пращат СМС-и в които да ни казват, как ни е изтекъл договора и да ходим да си го подновим в точно определен магазин!

А при какви условия(цени) говориш с преминалия в безсрочен договор?Да не се окаже на1-1.5 лв. на минута.

оф много зле с виваком. Както някои граждани тука преди мене коментираха , виваком просто нямат технически ресурс. Възникне ли повреда, само може да гадаете на боб колко време ще отнеме поправката. Много са зле, на такива абсурди се нагледахме тука в блока с тях. Една съседка два пъти в продължение на дни наред беше с разменен номер на домашния си телефон. Просто се събуждаш някоя сутрин и о, чудо! Звъни ми от вкъщи на мен , а ми се изписва не нейния я някакъв абсолютно друг номер. На този номер пък дни наред ,докато се отстрани повредата, звънят хора, които си търсят тяхната позната, която пък заради кадърните техници е придобила без да подозира номера на моята приятелка. Много беше изнервящо първия път, докато разбереме какво става - тия които търсиме и тия които ги търсиха бяха в супер недоумение. Следващите пъти като се случваше тази размяна на номера на домашни телефони вече знаехме какво става. Представяте ли за няколко дена, ако друг говори от вашия номер и го вече го знае , каква сума би ви навъртял само. После идете доказвайте на тея дебили от КЗП.

Ползвам ADSL от 2004г. и досега не е имало ден, в който да нямам нет, освен няколко часа годишно, в които си правят профилактика. Ако имат откраднат кабел там където си ти, то вярвай ми никой доставчик няма да има нет. Все пак всеки доставчик ползва техния нет ;). Но не искам да споря, просто си изказвам моите впечатления като техен клиент. Вярно е, че не са перфектни, но на фона на всички останали са повече от добре.

bira_more

А по леко де. Моя доставчик не ползва кабели на БТК/Виваком - поне не и за "последната миля".

че поне БТК се сетиха. Мтел са пословични с келямарския си софтуер. Те и да искат не могат сколаса скоро, а като знаем, че не искат да се откажат от срочните договори е ясно - ще увъртат. Дано Глобул също се включат навреме. То е добре да се сещат и другите оператори кабелни, интернети и т.н. Стига са ни цедили вече.

Според мен,много силна стъпка на правителството би била,даване на лиценз за още 2 мобилни оператора.Ще паднат цените и ще се засили конкуренцията.

И да седнат всички и да се разберат. Както до сега е ставало. И 30 оператора да излезнат пак цените ще са адски високи. Живеем в България, не си ли го усетил вече ?

Слава богу, че се отървах с голяма борба от тези гадове

И защо така господа? Никакво покритие нямате в селата на Сливенска област,а сте решили,да продължавате договорите.Срамно е за Вас! Първо си оправете нивото на сигналното покритие,и тогава правете тези промени по договорите.Никакви разговори не могат да се провеждат като качество и редовност на разговора.Изпратете си компетентни служители по селата на изток от Сливен,към Петолъчката, и изградете нова клетка ,видима от тези села,и тогава удължавайте договорите. Защо се захващате с нещо,което поне за сега,не Ви е по силите. С тази евтина китайска техника,нищо качествено не се получава.Вземете незабавни мерки,по отношение покритието с качествен и на ниво сигнал,на мобилните връзки!!!

Кога ще се пусне 4-ти лиценз, за да може Vodafone да дойде в България и да приключи с Мтел, Globul и компания? Тогава ще се молят някой да им остане клиент. Но трябва да има силен контрол от страна на държавата.

Жендов, погледни цитата от 089 какво са надробили любимите ти Vodafone в Румъния и тогава ги пожелавай. Така или иначе Telecom Austira, който е собственик на Mtel са партньори на Vodafone, Т-Mobile са собственици в Cosmote (Globul). Та мисълта ми е, че гигантите са хамелеони, знаят в коя държава как да се държат...

Нищо не знаят - в техните държави са нарицателно на скъпота и наглост. Очевидно обаче се финансират на правителствено ниво (данъци, държ. поръчки и т.н) и разширяват дейността си навън безгрижно.

автоматично се отказвам от тях, аз и всички мой познати..И една автоматична и мноого солена глоба от държавата /ако я има и ако защитава гражданите от грабежите на монополистите/

Сега да му мислят клиентите на Мегалан и СпектрумНет. И двете дружества бяха придобити от Мтел. В съвсем близко бъдеще се очакват услуги, цени и договори, с качество гарантирано от Мтел.

М-тел са най-големите хиени, най-безскрупулни и надписвачи на сметки

"Най-големите румънски мобилни оператори Orange и Vodafone са били глобени с рекордната сума от 63 млн. евро от комисията за защита на конкуренцията в страната, пише румънското финансово издание ZF.ro." В Румъния, за разлика от България има контролни органи, които да поставят монополистите на място. Разбирам вече защо Румъния е подготвена по-добре от нас за ЕС.

100%, тука ще ги глобят 1000 - 2000лв и скромна почерпка ;)

Нормалните хора и държави в Европа биват обслужвани предимно от "Водафон". Та какви са тези влъхви от "Виваков" и другите с по 1 - 2 милиона абонати?! И как си позволяват да се перчат и държат лиценза? Че онези са с над 350 млн. абонати и ще ги отвеят когато и както си искат, ако въобще ги забележат. Явно опираме пак до дребни източнобалкански интересчета.

Вързах се към м тел.Много съжалявам! Чакам с нетърпение да изтече договора ми.

Преди нова година подписах договор с Мтел. И от тогава започнаха кошмарите ми. По договор имам 2000 минути към семейство и приятели. Само че не мога да ги ползвам, защото системата им за въвеждане на номера в групата не работи. Исках да бъде въведен един единствен номер. Опитах всички възможни методи за въвеждане. Без резултат. Листата беше празна. Накрая се обадих на оператор. Не знам какво прави този оператор, но като резултат само моят собствен номер се листва в списъкът с номерата. Голямо удобство да говоря сам със себе си безплатно, нали? А като за капак дори системата ме предупреди, че всяко следващо въвеждане ще се таксува. Спрях да ползвам картата, защото се опасявах, че така най-много после да ми таксуват, че съм ползвал нещо, без да съм ги ползвал. Да не говорим, че картата беше на друг абонат и Мтел дори не бяха изчакали известен период преди да ми дадат номера на мен. В резултат без да съм дал номера на който и да било, получавах значителен брой обаждания към предишният абонат. Писах уведомление до Мтел, че нарушават ЗЗД и не ми предоставят за ползване половината услуги, с което нарушава договорът, който сме подписали. Писах жалба до КЗП. Като резултат, както всеки може да се досети, все пак сме в България и всеки си прави каквото иска - Нито входящ номер от Мтел, нито от КЗП. А за отговор да не говорим. Днес за изненада получих фактурата за ЯНУАРИ за нещо нещо, което не съм ползвал дори. Разбирам вече защо Румъния е подготвена по-добре от нас за ЕС.

Е вие се оляхте вече,че има проблеми със системата има,ама всички проблеми се коригират.Номерата в "семейство и приятели"по някога се въвеждат трудно ,но с малко упоритост става. Аз от януари досега не съм имал проблеми с Мтел

Все тая

О, има, има! Повече от час им костваше да ми обяснят, как ми се таксуват отстъпките! След прехвърляне из разни отдели се оказа, че отчитането "до секунда" е на доверие :) Никой в "страхотната" им платформа не може да чуе отстъпката си със секундите, които му остават и на въпросът ми, защо е така, последва зашеметяващото: "Г-не, но Вие доверие ли ни нямате? Ние гарантираме, че независимо, че не си чувате секундите ние ги отчитаме и не ги губите!". Умрях от смях :) За достъпа до автоматичните им услуги не ми се говори: от 31 опита да си проверя сметката - 0 успешни! Какво значи, че нам си к`ви си номера се въвеждат "трудно"?! С чук и наковалня ли? М-тел от алчността си сами си осраха нещата, лошото е, че няма, кой да им каже "копче". Странни сами индивиди, които смятат, че проблемите на хората не се отнасят за тях. Аз си плащам таксите по договор и "трудно" и "понякога" са условности, които не приемам, но пък раболепието е нещото, за което М-тел и др. подобни подобие на мобилни оператори и не само те, палят свещ да си стои в душичките на клиентите им, защото иначе - ужас - ще трябва да работят. Писна ми да пиша :) Самочувствие на клиент не се набива... като едно друго нещо :) Или го имаш, или си доволен, че днес имаш телефон :) Айде със здраве...

bira_more

Входящ номер са длъжни да ти дадат. И ако отидеш в офис на МТел (а не някой сателитен), и си достатъчно настойчив - ще ти дадат.

в комисията за защита на потребителите работят уроди - груби и прости. Единственото, което са се научили да обясняват в отговор на жалбите на граждани, е че нямали правомощия по другите закони в странатасамо по този за защита на потребителите.

Пичове , толкова е ЛЕСНО да се оправите с тях - показвам : 1. Никога не ходиш сам - само със свидетел 2.ЗАПИСВАШ разговора , правиш го нагло ,пред очите им . 3. В МИГА , в който ти откажат входящ номер - викаш адвокат и свидетел . При такова насиране вярвайте ми само като ме видят в магазина или бягат или идва шефката и ако може се оправя , ако не звъни нагоре при шефовете си , обяснява , че е " ЗА ОНЯ ДЕТО НИ ВОДИ ДЕЛА " и нещата се оправят !!! Положете усилия , те успяват , защото на вас не ви се разправя !

Фактът, че Виваком могат да го въведат веднага означава, че и другите могат да го направят. Глобул искали 2 месеца за подготовка ! Че какво има да се готвят толкова !? Искат още 2 месеца за да може няколко стотин хиляди абоната да им се подновят договорите с още 2 години и да станат заварено положение т.е. а тази клауза ще важи за тях едва след 2 години . М тел нямам какво да говорим за тях. Те са най-големите мошеници. За съжаление договорът ми с тях изтича чак след 6 месеца и ще трябва да ги потърпя още малко. Бленувам за мига в който ще се махна от тях, защото вече ми писна, всеки месец фактурата ми излиза на различни дати а януари излязоха 2 в рамките на 2 седмици ! Чудя се как ще ми излезе по -евтино да си платя неустойката сега или да ме удрят в сметките още половин година.

малко му разбирам да речем и ти казвам, че има сериозен проблем със софтуера. Мтел и сега са зле. Не знам още ако се освинят какво ще е.

И аз напускам М-тел. Освен че те лъжат, ами те карат да чакаш ПРАВ с часове, докато се добереш до някой нафукан "специалист", който ти рецитира без запетаи абонаментните им планове, кой от кой "по-изгоден".

Вивател са най-евтиния оператор. Аз съм с предплатени карти и разговор Вивател - Мтел е с цена, като на предплатена Мтел - Мтел. Къде е логиката? Никога повече Ментел. А относно интернета - АДСЛ-а е куца оферта, така че на Вивател всичко е по-добро, освен интернета. Това е.

Най-после една добра новина. Globul иска 2 месеца, а на любимият ни М-тел може би му трябват поне 2 години. Никога повече М-тел

Много важно! А кога баш тия от Виваком ще започнат да развалят договорите едностранно по вина на тях, поради не възможност за предоставяне на услугата? Абонат съм им от 4-5 години, често се случва да нямам интернет по цели месеци, я кабел им откраднат, я намсикво си, а при искане от моя страна да прекратя договора искат заплащане на вноските до изтичане на договора-в моя случай 18 месеца.Не стига, че са калпави и не могат да отстранят повредата , ами искат и да ги възнаградя за което! Няма по -калпав провайдър от тия! Не се минавайте да сключвате договор с тях. Нямат техници, или ако случайно имат, то те са някакви старчета, които се мотаят, като пияни циганки без да знаят какво точно правят. В центровете за работа с клиенти освен да ви предлагат агресивно промоция, друго не умеят, на тел 123-същата работа-някакви Даниели и даниеловци ви губят времето , без да мигат да ви кажат нито защо нямате интернет, нито кога ще имате, тоест-безполезни са, но технит "услуги" са калкулирина в месечните ви такси.. Така че, господа-по-добре без интернет, отколкото Вивакомнет, то си е едно и също!

.....не им плащайте!!! Ще заплашват, заплашват и....ще млъкнат!!!!

Вие шегувате ли се! Та те са си наели мутренска фирма по вземанията.Вече получих "покана" доста заплашителна и стряскаща" и то за платена вноска..добре, че имам навика да пазя разписките)) Тая фирма умее да взема, вярвайта ми...

Не съм сигурен, че знаеш какво говориш. Смея да твърдя, че ползвам техните услуги, както и интернета и никога не съм имал моменти, в които да нямам интернет. Между другото смея да твърда, че ако Виваком няма интернет, то никой друг няма да има.

На кой му пука? Те така или иначе ще намерят начин да ти съдерат кожата.

Какво става с МТЕЛ? Още правят клиентите с на маймуни. КРС и КЗП, видяхте ли как се прави в Румъния? Те затова обаче са готови за Шенген!!!

Аз от КЗП съм много доволен, но КРС....не мога да разбера тоя ухиления Веселин Божков , дето е с висящи дела защо го дъражат още там ? Не стига , че са омаза с търговете за мултиплекси, а и мобилните оператори не може да се оправи. Кога ли министър Цветков ще се сети да го разкара тоя ?

"Най-големите румънски мобилни оператори Orange и Vodafone са били глобени с рекордната сума от 63 млн. евро от комисията за защита на конкуренцията в страната, пише румънското финансово издание ZF.ro." В Румъния, за разлика от България има контролни органи, които да поставят монополистите на място.

БРАВО!

мтел са най големите мафиоти едно че ни побъркаха с чакане по опашките а после накараха клиентите си да плащат по две фактури на месец ,