Коментари - До 2 месеца съдът във Варна ще реши за делото "Хитрино", прокурор иска по-високи присъди | dnes.dir.bg
назад

До 2 месеца съдът във Варна ще реши за делото "Хитрино", прокурор иска по-високи присъди

Защитата обаче настоява двамата подсъдими да бъдат напълно оправдани

Обратно в новината
| Редактор : Десислава Димитрова

Коментари - До 2 месеца съдът във Варна ще реши за делото "Хитрино", прокурор иска по-високи присъди | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Бах мааму, 5 години съдът не може да реши по този казус.....Боклуци скапани!

Мишоците го отнасят.

"причинило смърт, телесни повреди и материални щети. " По тази логика НОЩ с мерките бял ден не трябва да видят повече. Само с ваксини се затриват хиляди всяка година.

Двамата машинисти не са мишоци. Изтеглили са късата клечка с минаването през стрелката с по висока скорост. Ако линията (стрелката) беше наред и цистерната не беше за скраб сега нямаше да говорим за умрели и пострадали. Но.... за това скоростта е 40 км.

Ние е сме единствената държава в света в която се случва да дерайлира не локомотив а 5-я вагон. По инстесното е , че това минава през съда и експертизите. В Европа подобна небивалица едва ли ще мине като се стигне до дело срещу България. Проблема е както винаги в окаяната жп инфраструктура!!!

На СЪДА нему лесно трябва да ПРИКРИЯТ големи далавери на хора и една ПИБ банка твърде близки до чекмеджето на властта Не лесно да гледаш подобно дело Вальо Слатев и Цеко Скиора пращат черен отряд БОПаджии и стават фалове като Мишо Бирата , Ваньо Танов оня с отверката дето проверява записите на ЦВ.ЦВ

Без да съм специалист, НО за мен съществен е въпросът: "Дали щеше да се случи тази злополука, ако бяха спазени изискването за скоростта???" Същото важи и за отнелата двадесет живота трагедия до Своге??? Ако шофьорът не беше превишил скоростта, беше се съобразил с пътната обстановка (влажно време, хлъзгава настилка и т.н. щеше ли да се случи това??

А на ДПС фирмата собственик на влака нищо, нали? Защото те са принудили машинистите за една нощ да открата цистерните дотам- и обратно.... Дори събирахме пари със СМС, за да ремонтираме къщите, за да не плаща застрахователя за това!!! Продажници и измекяри!

Що пишеш нелепости, особено за шофьора на автобуса, за който всеки каза че е спазвал ограниченията.

Защо не се взе под внимание че има цистерни с тегло коета е различно от това в товарителницата . Кой и защо ги е изготвил . Това пряко влияе върху устойчивостта на цистерната и спирачният път . Не е само скороста -ефекта на / Coca Cola crake/ също . Жалко за жертвите а машинистите са най- удобните . Липсва процедури - оценка на риска на гарата - превенция - контрол все неща за които никой не иска да говори

Моля ви се, не си давйте зор! Как така до 2 месеца!?!?! Изчакайте още, поне 2 години ! 5 години се мотаете ,за къде сте се разбързали!

Повече от 4 години умуват...да ти еба правосъдието в България! ГАВРА.

Прокурори и съдии на хранилката на ГРОБ за България. Машинистите са изкупителните жертви за безхаберието в гробарската държава.

Министерството на транспорта, безхаберието и злоупотребата с власт, заедно с неговата фирма "Железопътна инфраструктура" са в основата на катастрофата в Хитрино. Основната причина за катастрофата е, че не е изградена действаща система за безопасност (поне до деня на катастрофата в Хитрино). Вината категорично е на МТИТС. Адвокатите на машинистите да проверят на нормативно ниво какви мерки са предприети от МТИТС, за да се превозват безопасно опасните товари по железопътната инфраструктура, дали са спазени; дали човешкият фактор (машинистите) не са единственият фактор за безопасния превоз на опасни товари и ако е така, защо това е допуснато в системата за безопасност. Дали е имало автоматична система, която да намали скоростта на влака с опасния товар, независимо от действията (бездействията) на машинистите и ако не е била изградена, защо Железопътна инфраструктура не е изградила такава система. Дали изграждането на такава система е залегнало в нормативните документи на МТИТС за безопасен Ж.П. транспорт... Дали има залегнали други задължителни действия за безопасен превоз на опасни товари и дали са били изпълнени... Къде другаде, освен от действията на машинистите е пробита системата за безопасен превоз на опасни товари по железопътната инфраструктура. Каква в действителност е системата за безопасен превоз на опасни товари (ако има изградена такава) и как са инструктирани, обучени и натренирани всичките лица по веригата, които са ангажирани с безопасния превоз на опасни товари по железопътната инфраструктура на Р. България???

Циганина нали се "призна" за виновен в убийство на журналистката дето разследва случая в Хитрино ... няма какво да стане в бг