Дизелови автомобили втора ръка тръгнаха от Западна Европа към България
Ако такива автомобили с Евро 5 и 6 дойдат тук – ще си обновим автопарка, смятат експерти
Обратно в новинатаКоментари - Дизелови автомобили втора ръка тръгнаха от Западна Европа към България | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
... (нерегистриран)
Целия скрап от Западна Европа идва в България - голяма гордост и радост. А освен това нацията е на първо място по смъртност в света! Още един повод за гордост!
Ikonomist (нерегистриран)
Миналата година купих дизел, макар че от 20 години карам бензин. За източна европа бензин или дизел няма да има значение следващите 15-20 години. Гледам отзад газовете нито има пушек нито миризма, а по улиците е пълно с дизели, който бълват черно или като спреш зад тях мирише на нафтова печка. Ще са нужни поне 10 години да се изчистим от тези бракми, а докато дойде време замоя дизел Евро 6, ще съм си купил Тесла.
Ха-ах, (нерегистриран)
сега пък дизелът им виновен... Искам скоро да видим ТИР, самолет или кораб на бензин... Нещастници... Всичко са едни идеи в стил "как да съберем парите на хората"...
ЦРВ (нерегистриран)
Няма смисъл да се купуват дизели изобщо ,нито да се внасят!Нито са икономични!Забраната ще обхване постепенно цяла Европа,все едно да си хвърлиш парите през балкона на телефонни измамници.Айде стига с тези морги,няма да ставаме сметище,то не че не сме,но да се ограничи!Докато умуват за забрана страната ни ще се напълни с боклуци,а западняците ще се разчистят и без това не знаят какво да ги правят,а целта е да се намали добива на нефт!
мда... (нерегистриран)
Супер "неикономични" са... Само дето Ситроенчето ми С4 (вече на 14 годинки) с турбинката харчи между 3,7 и 4,7 на сто дизел на извънградско (обикновено около 4,0), а в града рядко качва над 5,2 и то през зимата.
Дагуев (нерегистриран)
Ние сме сметище. Поне ще са по-нови.
Емигрант (нерегистриран)
Народчето в Територията няма парици, какви коли евро 5 и 6 хахаха. Не виждате ли бракмите по улиците, 50% коли до 5 хил лева. Това е евро 3 макс. Кочина.
Вин Дизел (нерегистриран)
Доста глупаво е хората да се хвърлят на тези дизели. Утре като сложат забрана и в Гърция и нашенеца с голямата си гордост колата и границата няма да може да мине. Другото е, че тези дизели ще имат катастрофална обезценака, който си купи дизел за 15,000 след една година няма да може и 8,000 лв. да му вземе. Ганьо финансита понеже много му разбира главата и за това е последна дупка на кавала. Хората са го казали в Рим като римляните. В Европа като европейците, а не ганьовщини. Да купим боклука на Европа, а после ще правим шествия в София срещу мръсния въздух и ще викаме, че циганите ни замърсяват въздуха. Егати кухите кратуни.
Jack Western (нерегистриран)
Много хубаво, да си вземат нашенци по-евтинки колици. Електриките за момента не са алтернатива, чисто технологично и финансово са абсурдни, не стават.Който е срещу пазара го издухва. Това важи както за откровените диктатури, така и за по-прикритите форми като еврогейския. Като забраниш нещо на твоя територия то не изчезва, а друг ти отнема залъка. Като регулираш прекалено някой бизнес той се премества другаде и губиш. Минаха над 100 години вече и не можа да им стигне до кухите тикви !
Martini4o (нерегистриран)
Изпратете на границата онази дърта скочубра от котилото на Тиквата, как и беше името... Менда не знам си коя , та да я затвори, ако не с голямата си уста, то с... не по-малко големия си диференциал, та да не влизат старите дизели в Бантустаня, че ще замърсят още повече въздуха в кочината:)))!!!
Реалист (нерегистриран)
Ще се вкарат много коли с Евро 3 и 4. За 5 и 6 ще почакаме 5-10 години.
Legionarivs (нерегистриран)
Май не помните едно време какво ставаше зад някой икарус като мине, или камаз на нафта??? Направо се хващаш да не припаднеш някъде. Въздуха беше в дестки пъти по замърсен, камоли да ти се наложи в тунел в града да ходиш пеш след няколко рейса и камиона! Новите дизели оборудвани с катализатори и филтри за твърди частици замърсяват по малко от всеки бензинов двг, при исправност на на тези компоненти аспусите дори са чисти нямат нито сажди нито черно! Просто трябва добра подръжка и над евро 3! Но всичко е за пари да се скубе ТЪПИЯ овчи народ! Като искат еко норми да наравят стриктни тестове на въглеродните емисий и твърди частици при техническия преглед, който не издържи санкция и спиране, а не да забранят масово дизели в дадени области в градовете! Овце мислете и изисквайте от тея дето ви управляват, инак не чакайте да сте по добре!!!
Той (нерегистриран)
Извинявай, Ама няма как да се съглася, че изправния дизел замърсява по-малко пт който о да е бензинов (изключвам от списъка АЗЛК, ВАЗ и др. подобни). Просто списъка с наблюдаваните вредни газове е съобразен с бензиновия двг.
гумата (нерегистриран)
Лъжите на червените вегани нямат край. Който чете заглавието си представя как влагови композиции или колони автовози тръгват от някаква точка за България. Точката е цяла Западна Европа, а такива колони няма. В България масово се продават пълни боклуцина петорна цена. Тук евро 5 е на цена от 15000 лева, а евро 6 около 25..... У нас масово в момента навлиза евро 4 и това е автопаркът и пак е в пъти по- чист , особено ако колата се сложи на пропан бутан или метан.... Истината е, че у нас не идват други коли, освен трето теглене от трети собственик натам. Вторият собственик е в страната, а третият е от рода на босненци и други подобни. Тук се продават коли на 10 години за по 20 000 лева, което е пълен абсурд, въпреки че има и значително по нови японски и италиански модели, които не се оценяват високо. Най- големият абсурд е БМВ, за които се иска безумна цена от порядъка на 10 000 лева, като масово главите на моторите са за ремонт или направо са за моргата.... Може би това е най- скапаната кола на пазара с безумна цена.Дори Мерцедес са по- евтини и митът продължава по странен начин, сякаш няма пазар.
Фен на японско автомобилостроене (нерегистриран)
Ако се поразходиш из Европа ще видиш, че всъщност българите сме едни от най-либералните по темата за произхода на автомобила.
Мнение (нерегистриран)
Дизела просто няма алтернатива,въпреки всички тези ограничения и писания.Новите дизелови мотори на всички производители са дори по чисти от бензиновите. Така че не се заблуждавайте от пропагандата на измислини политици и клакьорите им....
Martini4o (нерегистриран)
Ко речи:)))??? Не ти вярвам, тъй да знаеш:)))!!! Дизелът няма алтернатива само в плоските чугунени тикви на тъпите джамбази от Бантустаня, това е, разбирай го, както си искаш!
българин (нерегистриран)
Ура,това означава,пари,работа,доходи,кърпенето на стари автомобили дава хляб на много български семейства!вети трошки,разбити пътища това е златна мина за много бизнеси,автошколи,горива,масла,резервни части,данъци,паркинги,глоби,винетки,застраховки,болници за ранени и гробища убитите! Това е истинско златно парично Елдорадо!
безпартиен (нерегистриран)
Цялата истерия от преди няколко години до сега за вредния дизел си е много точно премислен и премерен ход на автомобилните производители.Целта е да се закупят нови автомобили произведени и с колко по-малко замърсяват от три или четири годишни автомобили,никой не знае!!!Важното е да се реализира произведена продукция и естествено с печалба!!!!
660 (нерегистриран)
Хайде пак станахме втора ръка и трета на изхвърлени от употреба автомобили.Не разбирам защо изобщо ги допускат на територията на БГ.Ами забранете вноса ,или да ги подаряват !Тяхната околна среда да се опазва,за сметка на нашата!
абе (нерегистриран)
Всъщност забраната на дизела допълните увеличава емисиите на парникови газове от автомобилите. Защо се получава така? Ами защото западноевропеецът си продава стария дизел евтино и колата отива някъде, къде няма строги регулации. И там, тъй като цената вече е много ниска, заради наводняването на пазара с дизели, все повече хора, които не са могли да си позволят кола си я купуват, защото цената е паднала. И така все повече коли са по пътищата, понеже пък европеецът си купува друга кола - бензин, хибрид или електрическа, която както и да го погледнеш пак има въглероден отпечатък, било заради производството, употребата или производството на ток. Другото лошо нещо е, че в страните, къд въпросния евтин дизел отива няма контрол на изпусканите газове, катализатори и прочие, което допълнително увеличава замърсяването. Не вярвам в Либия примерно някой да се загрижва, че евтиния му дизел пуши или че катализатора.. го няма. Та... така. Тия дизели все някой ще ги кара, и то без контрол на замърсяването, тъй като не се унищожават.
_balak_ (нерегистриран)
Най-големият замърсител е прахът!!
пародия (нерегистриран)
В нашата държава всичко е пародия. Карам бензинов автомобил и дизела ме касае до там, че дишам същия гаден въздух. Проблемът е , че при нас всичко е проформа и на хартия (по документи). При последното ми минаване на ГТП премериха газовете на автомобила на изключен двигател, защото не им работеше газоанализатора. Аз съм без коментар. Как мислите, че ще се оправим. Аз ли да проверявам пунктовете за ГТП.
Martini4o (нерегистриран)
А за пародията, при която собствениците на автомобили на газ трябва да плащат по-висок данък за... по-новите си автомобили, отколкото онези, които карат стари дараци на дизел, какво ще кажеш:)))???
Ако (нерегистриран)
държавните ръководства и политиците наистина се бяха загрижили за чистотата на въздуха, досега 100 пъти да бяха субсидирали производството на електрически автомобили и да се продават евтино, а не два пъти по-скъпо от колите с ДВГ .Тази игра е същата както забраната на цигарите, но не пипаме алкохола - който убива също толкова , колкото и цигарите...
Йл (нерегистриран)
А електричеството как ще се произведе? Въглища или ядрено гориво?
ами (нерегистриран)
примерно със соларни паркове или вятърни такива....Или ВЕЦ-ове.... Все има начин ако си загрижен ...!
абе (нерегистриран)
ето ви едно оправдание защо ще вдигнем цената на нафтата и прилича на платена реклама
Аз (нерегистриран)
като нямам и 2 хиляди евра, все ми е тая , дали дизела ще се продава по 21 или 28 хиляди .
Айдееееее (нерегистриран)
един стикер на винетката махнахне, сега ще се "олепим" със още 5-6 стикера-за дизел, за зони, за сини и зелени места....
Мбухахахахахахахахахахахахахахахахахахаха (нерегистриран)
Вносът на боклуци в България расте! Расте и благосъстоянието на матряла!
абе ей, осъзнайте се (нерегистриран)
в цяла България има общо 1млн. дизел автомобили - колкото в един голям град в Европа, за кво замърсяване говорим .... но имаме 3 млн. печки и никво производство с комини
Милен (нерегистриран)
Вземи се научи да четеш и не пиши глупости.Нито колите са 1 милион,нито печките са 3 милиона.По времето на соца имаше най-малко 8 млн.печки и нито един дизелов автомобил.Ето защо въпреки комините на заводите въздухът беше по-чист.Един дизелов автомобил замърсява от 6 до 18 пъти повече от един автомобил на бензин или газ.Няма как такъв барутник да се сравнява с печки или други автомобили.Ако не бяха такива замърсители нямаше най-големите производителки като Германия и Франция да ги спират.
Ти май (нерегистриран)
сравняваш врабче със кокошка... 6 до 18 пъти повече замърсява дизеловия двигател, ама двигател на ТИР 480 коня, сравнен с двигател на Хондичка 1,1 ... А както виждаш и чуваш засега въобще не става дума за ТИР-овете ...
??? (нерегистриран)
Електрически автомобили? Хубаво, ама колко милиона броя могат да се произведат? Литият не е много разпространен на Земята а сегашните батерии са основно с него. Освен това те имат живот и после трябва да се рециклират. За да се подмени световния автопарк сигурно ще трябва да се добие над милиард тона от този метал. Дали ще има толкова? Ами добива и рециклирането дали няма да замърси природата повече отколкото сега се замърсява? Не съм наясно с тези неща!
Ikonomist (нерегистриран)
Има логика, но трябва да се разреши покупката на дизели само Евро 5 и 6 и само, ако предадеш за рециклиране дизел Евро 4 и надолу.
16-та употреба КАТО НОВА на 100 хл. км. УНИКАТ (нерегистриран)
Автокъщите са претъпкани и продължават да внасят гробници, които стават единствено за претопяване и скрап а са обявени КАТО НОВА или УНИКАТ. Нещата излизат извън контрол!
sa (нерегистриран)
ми гледай като купуваш, явно всеки път те лъжат като последния балък
qqw (нерегистриран)
Карам дизелов автомобил. Има си всички видове катализатори и филтри. На прегледа искам реално дами измерят газовете и няма проблеми. Скъпо ми е но нямам никакъв друг начин да се придвижвам а ми се налага поне два пъти месечно да пътувам на 50 километра. Живея в забравен от управляващите край. Няма никакъв обществен транспорт. Няма автобуси, няма малки бусчета, няма нищо. Не било изгодно за фирмите да им пътуват празни превозите. и толкова. Така е на село.. Един смесен магазин, няма аптека, няма доктор, няма полиция. Ако имаше редовен транспорт с радост ще се откажа от автомобила си. Гражданска, винетка, данък, всичко това ми е излишно. Нямам пари да си сменя автомобила с бензинов или електрически. На една пенсия и една минимална заплата на жена ми живеем някак си. Не съм добре със здравето, жена ми също едвам се крепи за да ходи на работа така, че не можем да си произвеждаме много за да се изхранваме. Сега ми забранете и автомобила и ще спестите бързо една пенсия.
Експерт (нерегистриран)
Еуфорична ода на радостта е тази новина за обновлението на автопарка в България! Забравихме, че на БГ територията въздуха е най-замърсен от цяла Европа. И експертите обясняват как не можело да се контролира. Като не можете, напуснете и оставете някой, който може да свърши работата. Избори идват. Ще тровим децата, но ще внасяме отровни западни боклуци, за да печелят няколко "наши" вносители. Трафикантите на мигранти смениха търговската ниша и сега изнасят цигани в Германия. А на връщане внасят "лъскавите" дизели. Плъховете първи усетиха на къде отива ситуацията и се изнасят организирано на тумби. Дори мигрантите не искат да живеят на БГ територията и печелят дела в Германия срешу заповеди за връщането им тук. С мотива, че ги дискриминират с преместването им в кочината на Европа.
Гола вода (нерегистриран)
Румен Дунев е толкова специалист, колкото беше и пилот - НУЛА.
Емо (нерегистриран)
Има доста добра техника в сервиза, но няма кой да работи с нея...
Та значи... (нерегистриран)
Целия проблем е в основния замърсител на въздуха и това са печките на твърдо гориво! Аз не смея да си отворя прозорците през зимата, защото веднага започва да нахлуват пушеци от кюмбетата. Аз съм на пелети по принуда, заради газо-снабдителна фирма, която за да ме присъедини към мрежата си, искаше да и поднеса на тепсия поне още 100 заявления. А разстоянието от последната и конзола беше около 100-ина метра.
Martini4o (нерегистриран)
Муйка, лятно време пак ли кюмбетата са причината за смога над големите градове бре, тикво непоръбена:)))??? И да ти кажа едно... заври си пелетите там, където най-дълбоко можеш да стигнеш! Кое им е екологичното на пелетите бре, муйка??? Екологично е да се секат дървета за... производството на пелети ли??? Добавките, които се слагат ри пресоването на пелетите пак ли са... екологични??? В коя част на Западна Европа се отопляват с... пелети, знаеш ли???
каза (нерегистриран)
Дунев големия разбирач ....
Българин (нерегистриран)
Абе ще се спрете ли вече с идиотските спекулаций??!! Викна мурика за дизелгейт и овцете по света взеха да блеят!!!??? Като сатанизирате дизела, означава ли, че при изгаряне бензина ухае на, и влияе като балкански въздух??!! Относно т.нар. "газаджийки" (правени повечето в някой гараж с токущо изгряващ "майстор")!! Те само газ ли харчат, или подгряват първо на бензин??!! И какво количество CO2 отделят накрая в атмосферата??? Нещо за глобално затопляне - парников ефект да кажете???!!! Или като не е в градовете значи е безвердно (като електричките, които замърсяват повече от бензина и дизела взети заедно, но не и в градовете)???!!! А какво ще кажете за тежкия транспорт - тирове, автобуси, влакове, кораби и мн др. - кой от тарикатите забранили дизела ще се наеме да ги направи на бензин също толкова ефективни???!!! Как уважаеми "бензинопоклонни умове" ще обясните, че след забрана на дизелите в големите германски градове, въздуха там е станал по-замърсен от преди???!!! Хайде да се спрете с глупавите теми и да вземете да поставите реалните въпроси с най-голямо значение - до кога България ще бъде управлявана от мафия???!!! И до кога доходите на българите ще са най-ниски в ЕС, поради което са и старите автомобили???!!!
Читател (нерегистриран)
Вярно е, че АГУ иска първо бензин. Но е за кратко. И след това - отделя основно CO2 - който е парников газ, но все пак се усвоява от дръветата. Докато дизелът - освен CO2 отделя и КАНЦЕРОГНЕННИ вещества. Затова и бензиновият двигател е по-малкото зло. М/у другото - спекулациИ, не - спекулациЙ. Зашото Спекулаций може да е братовчед на Конфуций, но не е множествено число на "спекулация".
Българин (нерегистриран)
Благодаря ви за корекцията г-н преподавател по БЕЛ! Така ли стана, по-малкото зло бил щото се усвоявал от дърветата? Ами да вземете да им помогнете на дърветата, че по последни данни не могат да смогнат милите от по-малкото ви зло!!! Или викате докато торнадо не ви почука на вратата газаджийката е за предпочитане а?? Между другото не отговорихте - как ще монтирате газ на тежкия транспорт, че да бъде ефективен колкото дизела?? Или то само леките автомобили замърсяват, камиони в градовете няма а??? Моля проверете, дали не съм допуснал някаква правописна, или пунктуационна грешка и междувременно продължете да филосовствате, но нека бъде във вашата сфера - БЕЛ!!!
НеСоросоид (нерегистриран)
Бензиновите двигатели не отделят само CO2. Дизела Евро 5 и 6 почти не отдделя сажди! Дизела е преследван заради Азотните Окиси. Азотните окиси се получават при изгаряне на гориво при високо налягане и температура, което е присъщо за турбинираните коли. С други думи всеки турбиниран бензинов двигател изхвърля същото количество Азотни окиси. Понеже дизелите са на фокус при тях използват карбамид да неутрализират АО, и ерго дизелите с допълнителните карбамидни резервоари са по-чисти от турбинираните бензинови коли.
Панов (нерегистриран)
Защо не помислите колко точно цапа един автомобил среден клас при произвеждането си? Без знаение ток, бензин, дизел? Помежду другото, карам 2 литра атмосферен бензинов двигател, с ауспух, чист като сълза, което значи какво? Близо до идеалното горене! И то от двигател правен преди 28 години, и със нов катализатор, сонди, и т.н., работещ, както е предвиден да работи! Тя колата е изцапала вече, като са я направили преди 30 години, само че, все още не може да направи толкова мръсотия, колкото само един нов строляк на ток прави, докато слезе от поточната линия. Verstehst du?
Джонката (нерегистриран)
Българите нали нямат деца и си вземат дизелаци да тровят другите.
Ton (нерегистриран)
Само да не си мислите, че всички дизели ще тръгнат към БГ. Масовите износи са за Полша,Румъния, Украйна, Русия и Африка - за държави с 25+милиона популация. Ние с нашите 6 мил. и покупателна способност сме почти на дъното.Освен това за Германия и Италия стар дизел значи Евро 5(2006) и Евро6(от 2010). Ако това значи - да идват. Просто Ганьо като му се запуши филтъра, ще го счупи,изреже, пробие, продаде, но не и да го смени.Какво значение има, ако ще и да ги подарявар Евро 6 в България? П.С. Карам Евро6Б(2015), но близо до мен още горят въглища...автомобила ми отговаря на всички норми и може да влиза във всички големи градове в Европа...а печката на кюмура до кога ще го дишам?
запознат (нерегистриран)
Всичко е така,с една малка забележка -в Русия не могат да бъдат внесени,там има строги изисквания за внос на автомобили,едното от тях е,автомобилът да бъде снабден фабрично с навигационна система Глонас. Практически,нищо що е втора употреба,не може да бъде регистрирано в Русия!
1 (нерегистриран)
автокъщите 2 ръка са на ДС и комунистически престъпници
Петър (нерегистриран)
Жалко но факт. България и българите са от третият свят.
Петре (нерегистриран)
Ужасно ГРЕШИШ - Ние сме 4-тия свят !!!! Без да ти се налага да четеш повече от статията , прочиташ само заглавието и разбираш , че си БУНИЩЕТО на Европа !!! Така е НЕ само за колите , така е и за всичко останало - Живееш от подаянието и БОКЛУЦИТЕ на белите държави !!!
агжао (нерегистриран)
Най-големият замърсител работи пет месеца. Лятото никой не се отоплява. Остават тецове и автомобили. Ъхъ.
Trol-lol-lol (нерегистриран)
Има ли изненадани? Европа откри вредата от дизелите и започна поетапно да ги изважда от употреба. Което се оказа истинска Бонанза на балканските тарикати, които ще ги извозят всичките насам. А нашенските гъзари ще ги изкупят поголовно, за да имат мечтаната лъскава кола "нов внос". И така благодарение на нашенската гъзария Европа ще изнесе вредните си емисии у нас, при това на собствен ход, даже ще вземат и едни пари от продажбата. А при нас въздуха скоро ще стане по-лесен за рязане отколкото за дишане. Защото освен към самата технология, ние от своя страна ще добавим лоша подръжка (защото целия бюджет ще отиде за закупуване на възможно най-гъзарския дизел и за подръжка няма да остане) и нискокачествени горива (защото, за да се "избият" парите за гъзарското возило, ще започне едно обикаляне на шанаджийски колонки по села и паланки, където в нафтата прецедена през чорапогащник, парафина е само една от 17-те "добавки"). Но ако някой реши да пресече тази тенденция и въведе данък върху дизеловите двигатели (например, в България ще започне истинска революция, защото тогава се посяга не на хляба (българина е доказал, че бе з хляб може), а на гъзарийката (а българина е доказал, че без гъзарийка не може). Проблемът е, че за комплексите избити с по-голяма кола ще плащат децата на всички ни (нас самите кучета ни яли, нашта е ясна). И ще плащат не само сега, но и за в бъдеще. Поздравявам всички с хита "Бръммм", само че там колите не са дизелови, ама нищо.
лично (нерегистриран)
В момента карам дизелов автомобил и съм много доволен.
666 (нерегистриран)
Що да не си - много по-добър е от конската каруца и ходенето пеша до магазина отсреща! Че и до Гърция може да стигнеш, ако намериш туба нафта от БДЖ на промоция. Дреме ти за екологията - ни се яде, ни се пие.
не само в Гърция, (нерегистриран)
В цяла Европа съм ходил с нея.
коч маньовър (нерегистриран)
Това е поредната тиражирана заблуда от известно време насам ,дизелите с Евро 5 и 6 си се движат навсякъде свободно из Европа и цената им въобще не е спаднала особено ,това го твърдя защото и аз заблуден от тези приказки се поразходих да си потърся по новичък дизел с Евро 5-или 6 ,цените отново са по високи или поне равни на бензиновите ,ако някой си мисли че ще вземе евтин дизел 5-и 6 на малко години се заблуждава ,вярно има на запад спад на покупката на нови дизели защото и там хората се влияят от ограниченията ,но това не означава ,че ще си продадат 5-6 годишните читави дизели на безценица,освен това дизелите по тези стандарти не замърсяват повече от бензиновите освен ако не са побългарени с изтърбушване на филтри ,катализатори и разни софтуерни магии.
начко (нерегистриран)
Тук не трябва да насърчаваме подобно "обновяване" на автопарка чрез внос на сравнително "нови" дизели от Западна Европа, а държавата трябва да въведе субсидиране покупката на чисто нови автомобили - например, да се пуснат на лотариен принцип ваучери за покупка на нов автомобил с номинал 2-3 хил. лв.
sa (нерегистриран)
Глупости на търкалета. Обновяване на автопарка е когато си смениш 20 годишния дизел с 10 годишен. Ако забраниш вноса на 10 годишния, хората ще си карат 20 годишните и точка.
един (нерегистриран)
Ако се въведе забрана в големите градове за старите дизели и данъка им стане, например 400-500 лв. ще караш ли 20 г. дизелов автомобил???
Само да кажа (нерегистриран)
Имаме служебни дизели у фирмата, купени нови изгодно при Станишевия разцвет на икономиката. Бяха добре до към 10тата година, сега е грамофон свири майка плачи - егеери, дюзи, филтри и ..... пак пушилеци. Особено зимата, особено студени, а то в града така се кара - докато загрее дизела и го гасиш. Пари се трошат, ремонти както трябва уж ама нямат нищо общо колите с времето кога бяха нови. Сега автомобила се произвежда с идея да е скраб след 10 години. С всичко е така. Хабене на ресурс и луда скъпа релкама за промишлени боклуци. Пластмаси втора упортеба за нови брони - трошат се лесно, спирачни системи на 10тата година са ръждясали и опасно гнили. България трябва да започне да произвежда коли. Трябва. Малко ни подмина Фолксваген и заби към Сърбия ама нищо, ние сме Еврочлен и НАТОчлен , ама не сме Сърбия. Карай да върви. Малко пушилек у мутристаня. Да мрем по-лесно - нали това е целта, да освободим територията.
- (нерегистриран)
Ако не им се продават колите щото сме бедни или Тръмп им тури мита- ще ни ги подарят под екологичен предлог и пак ще ги произведат и ще им дадат помощи на заводите уж за опазване природата и пак ще произвеждат. Това няма спиране щото автомобилостроенето крепи икономиката и е основа на всичко. Екологията тук маскира нарушението на конкуренцията... некъв северен поток демек
disel (нерегистриран)
Странни хора сме ние българите - Европа се отказва от дизеловите двигатели, предстои бум за електрическите автомобили, а ние си правим сметка кои дизелови автомобили ще са ни най-изгодни. При това въобще не ни интересува какви ще са вредите от тях, каква околна среда ще оставим на децата и внуците си. Забраавяме дори факта, че като членове на ЕС ако не сега, то след примерно 5 години забраната за дизелови автомобили ще важи и в България. Тогава какво ще правим с всичкия този боклук, дето твърде лекомислено и от глупава лакомия смятаме да внасяме. Направо не сме добре - наближава времето, когато такива коли буквално ще бъдат подарявани, а ние сега сме готови да броим хиляди евра, за да ги купуваме. После се чудим защо в България нещата не вървят. Най обичаме да обвиняваме някого. Но е крайно време да погледнем себе си и най-вече мисленето, което сме си създали през годините. И ако сме честни, трябва да си признаем, че нямаме нищо общо с европейското мислене.
Джонката (нерегистриран)
Ганьовците ако не бяха толкова прости нямаше да са толкова бедни.
Хм? (нерегистриран)
Изчакайте малко с електромобилите. Засега само ентусиазма за тях е голям. Дори факта, че нямате електроенергия за масово ползване ще е пречка за електромобилите. А и със сегашните управляващи с неграмотните министри всяка новост ще е трудна за внедряване.
пуфпаф (нерегистриран)
у Софето ще ни се разкаже играта с тези трактори. Дизеловият двигател е чуден докато е нов. Поддръжката на дизел е съвсем друга история. Дюзи, турбо, това струва пари! Нашенецът не е готов да се бръкне дълбоко в джоба, защото вече така и така се ръснал за "нов внос". Резултатът е димящи S-класи, аудита пускащи димна завеса от всички кюнци. Иначе са лъскави, ама да не си зад тях на светофара... и не само, един такъв с някаква вехта S-класа одими Околовръстното и не се дишаше в продължение на километри.
.... (нерегистриран)
Типично за домъкнал се селяк е да казва "Софето"
Джонката (нерегистриран)
В Мизеристан масово се карат най- големите боклуци, какво очаквате в тази мизерия ?
Така е! (нерегистриран)
С колониите е така. Но пък огледайте се в Парламента на какви коли се возят. Именно защото там има огромен преразход на средства, при това не само за коли, народа е принуден да кара таралясници на по 30 години.
Не купувайте от автокъщи! (нерегистриран)
В България влизат най-големите боклуци над 300 000 км. Всички джамбази са за затвора, защото мамят връщайки километри.
Така е (нерегистриран)
Така е, тука дизели 2008 година нов внос всичките на под 200 хиляди километра, като погледнеш германският сайт за коли втора употреба не зависимо каква е цената дизели на под 200 хиляди произведени 2008 прости няма!!!
Щ+Щ (нерегистриран)
А защо ходиш при джамбазите? Ходи при официалните дилари! Като искаш хубаво бъди готов да си платиш.
Панов (нерегистриран)
Проблемът не ев плащането за по-хубав от вносител. Юпроблема е, бг джанбазите ЛЪЖАТ , че скрапа не е скрап, и го дават на цена почти, като дълър. Това е проблема, колко просто би било да продават таралясните на по 350 -400 000 на колкото са реално и човек, сам да си преценява!!
хахах (нерегистриран)
Лесно може правителството да се справи с проблема у нас, но не желаят! Да направят програма, която да поощри покупката на електромобил, като намалят цената на покупката при предаване на стария автомобил за скрап и т.н. Другото, което може да се направи, но правителството няма да го направи естествено, е да намалят цената на електромобилите, като заделят част от бюджета, всъщност може да се каже, че това са го направили, тъй като не се заплаща данък за електромобил, както и не се заплаща паркомясто в синя и зелена зона!
Електромобил (нерегистриран)
150км пробег при каране с 60-70км.час, няма парно, няма климатик. Ивалидна количка с покрив. Поне оше деесетилетия бензин и дизел ще доминират неумолимо на пътя
хаха (нерегистриран)
не се надявай братуха. Горанов още миналата година му го казаха това ама отговора знаеш ли какъв беше? Счетоводителя на Пашата каза че това може да стане но ако има Български производител на електромобили т.е родно производство , защото инче се дотирали с държавни пари чужди частни компании. Тъпизъм ама такова е положението
Aloooo (нерегистриран)
Ако не си дебил знаеш, че сегашното правителство не може. Семкоглавите не могат да съртворят модел , по който да вземат мерки и да постигнат резултат. Каун и тиква могат само да крадат и лъжат.
Ха-ха-ха! (нерегистриран)
Стига с тези електромобили! И защо се крие, че дизеловите автомобили замърсяват повече. Поредната търговска измама. Както и да лъжат дизелите са по-екологични.
хаха (нерегистриран)
Ние ако се водим по Германия скоро ще минем на велосипеди. Който пише статията що не се порови да види че в Германия посягат даже на Евро 5 Бензин за забрана. Просто има търговци на втора ръка и такива на нови коли и сега се надпреварват въз основа на това което се случва в Германия да си правят самореклама с цел повишаване на продажбите в Бустаня. Проблема е че те немогат да си набият у кратунките че Българина не кара стара кола щото му е кеф а кара стара кола щото толкова му позволява джобето. Така че да се надява някой на огромен ръст в продажбите на нови коли у Бустаня е фантастика
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно