Коментари - Диана Русинова: На мястото на инцидента има нерегламентиран вход и изход от кариера | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тази трътла Диана Василева Русинова-Мехмедали,се е самоопределила за невероятна експертка в някаква измислена фирмичка с гръмкото име Европейския институт по транспортни политики, чиито капитал е 100 лв и няма ругистрация по ДДС. Кой и как ги издържа, само можем да гадаем.

Толкова некомпетентен човек като Диана Русинова не съм виждал.Съмнявам се дали изобщо има и шофьорска книжка!!!

Диана Русинова, ръководител на Центъра за европейска транспортна политик не експерт тя е учителка и няма образование инженер и не е институт а фирма НПО .Има си всичко пътя .Виж картата . https://www.google.bg/maps/@42.4921813,23.1328323,3a,15y,230.39h,83.34t/data=!3m6!1e1!3m4!1sHIn04In5cTB0S0FLjGVWEA!2e0!7i16384!8i8192?hl=bg

Диянче дебеланче ми кариерата е далеч и тя не пречи за пътуването. Там колите излизат бавно. Ти не може да казваш дали пътя е добре или не. Като караш внимателно няма проблем. Вашия институт е само едно НПО .

Госпожо, опитвате се да правите внушения и да политизирате случая!

Незнам що веднага търсят НПО а не държавните институцииииии. Прословутия институт е една фирма чужда нищо повече.

Е завършила СУ-"Социална педагогика"Има и специализации в чужбина(Швейцария,САЩ)но в сферата на бизнесадминистрация.

Специализация за няколко месеца.

Това НПО е вредно за Държавата .

НА СТРОИТЕЛНИЯ НАДЗОР за мантинелата с 2та болта, за сцеплението на настилката. Да се вземат ядки за установяване на състава на материала.

Защо им давате дума на тия изнудвачи и грантаджии от измисления институт по безоопасност, тая само знае да ляе и да прибира тлъсти пачки, с какво това НПО ще помогне .

Тежки катастрофи стават навсякъде. Дори и магистралата на това място да не е оптимална, няма да хвърча като линейка. В крайна сметка ако се чувствам несигурен, ще намаля. Да се политизира тази катастрофа е пълна тъпигьощина. Да се слагат всички катастрофи по пътищата в БГ също не е мн коректно.

Тази какво работи?

Взима Евро пари.

Магистралите на лойко крадеца методиев... Краде се от всичко! Асфалт, камъни, болтове, боя... Такива уроди като герберастките боклуци не сме имали на власт през цялото съществуване на българската държава!

Значи, от тази човешка трагедия да се правят такива генерални изводи за пътя е долнопробно. Мъката е толкова голяма, че трябва да си абсолютен изрод да търсиш под вола такова политическо теле. 1. Госпожа, по този път ежедневно предполагам, че минават стотици коли и автобуси, а ЗА ЩАСТИЕ, катастрофи не стават всеки ден, което означава, че явно пътят не е лош. 2. Освен в България катастрофи се случват в цял свят и то на много по-хубави магистрали. 3. Освен поради "виновни" за пътя, катастрофи се случват и по много други причини. Хайде, моля, най-учтиво да си спестите комплексарщината, да уважите малко загиналите и да запазите злобата си, както и политическите цели за себе си. Хайде малко повече смирение, малко повече мисъл в главата и малко повече човещина, че покрай всичко друго, тя изчезва с бърза скорост, а е едно от най-важните човешки качества. Мир на праха на жертвите!

Въпросната Диана и още няколко експерта са от постоянното присъствие по медиите и казват общо взето верни неща, но подозирам, че основно имат за цел да лобират за настроения, които да осигурят увеличен обем от работа на пътностроителните фирми, като не казват от къде ще дойдат толкова пари, а за момента те идват от данъци и такси от всички ни.

20г.пътувсм по тази отсечка всяка седмица .Последно минах по нея в неделя и то два пъти.Пътвт е в добро състояние.Да,с наклон е,но това единствения път с наклон в света?

Тази статия е безобразно необективна. Дори от снимките се вижда, че пътят е в добро състояние, с необходимата маркировка. Наклонът не е голям и е такъв, какъвто е терена. Изходът от въпросната кариера е в насрещното платно, а не в това, в което се движи автобуса, т.е.няма никакво отношение към инцидента. Но на авторката това не й харесва и търси отговорни. Ясно е несъмнено, че по някаква причина автобусът се е отклонил на ляво, ударил се е в мантинелата и след това се е запалил. Ако не е бил пожарът, никой не е щял да загине. Отклонението на автобуса може да се дължи на шофьорска грешка или на техническа причина. С оглед на атмосферните условия и късния час на пътуването, по-вероятна е първата причина. А личните впечатления на авторката, от кормуването й по този път, са последното нещо, което има значение – аз също много пъти съм минавал от там и не виждам нищо вярно в написаното.

Случайно видя ли отбивката вдясно и как автобусът е между мантинелите на отбивката и трасето? Диванник!

Случайно всички виждаме, само някой го интерпретирате грешно, защото отбивката е за почивка по желание и ако някой шофьор е карал именно с несъобразена (което е различно от превишена) скорост, и е направил лоша преценка на обстановката, ето какво може да се случи.

Това къде е автобуса какво общо с пътя. Като се кара на долу трябва да се кара в ляво в дясно е чешмата.

ДИАНА ВАСИЛЕВА РУСИНОВА 7. Управители "АГЕНЦИЯ ЗА ТРАНСПОРТНИ ПРОУЧВАНИЯ И ПРОГНОЗИ" ООД, ЕИК/ПИК 175166649 ДИАНА ВАСИЛЕВА РУСИНОВА - МЕХМЕДАЛИ 406. Описание "ТРАНСПО ГРУП" ЕООД, ЕИК/ПИК 203265598 ДИАНА ВАСИЛЕВА РУСИНОВА-МЕХМЕДАЛИ 7. Управители "БЪЛГАРСКА АГЕНЦИЯ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ТРАНСПОРТА" ЕООД, ЕИК/ПИК 205203394 10а. Представляващи "Европейски център за транспортни политики" Сдружение, ЕИК/ПИК 206082839 12д. Органи на управление "Европейски център за транспортни политики" Сдружение, ЕИК/ПИК 206082839 23. Едноличен собственик на капитала "БЪЛГАРСКА АГЕНЦИЯ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ТРАНСПОРТА" ЕООД, ЕИК/ПИК 205203394

Има 10 фирми като вземе по 100000 Евро ето ти заплати. Какво работят нищо.

На тая патка- експертка пътя и виновен, че шофьора най-вероятно е заспал. Хваща се за косвени причини, които в случая нямат вина за катастрофата.

Тази драпа да изкрънка пари за нови проекти, свързани с пътната безопасност, като например да броим дупки от космоса. От това се хранят такива проектни бенефициенти. Лошо е, че в момента хвърля петно без абсолютно никакви доказателства, а скопяните това и чакат, за да подемат поредната атака срещу България. Тази същата твърдеше, че имало и множество дупки в участъка, а такива видно и от снимките-липсват!

Интересно къде през това време на нощта госпожата е видяла товарни камиони от кариерата ? А иначе там настилката си е добра. Безопасността по нашите пътища е лоша защото се управлява от такива заради такива „ експерти“ .Тази госпожа явни нищо не върши и сега гледа да си заработи мястото ,защото явно е за махане.

И резултатът от плещенето на простотии по телевизията без да си бил на мястото с картинки от Гугъл- "Дорожный эксперт Диана Русинова рассказала, что данный участок трассы имел много проблем. В частности, все лето там ремонтировали ямы.". Това пишат в Русия. И после чакай туристи ...Заради патки които дрънкат каквото им падне.А може и резултатът да е 46 дела за обезщетения към България....

Абе, тиквата да не е построил милиарди километра магистрала, че новото АПИ на Комитова за 6 месеца не можа да ги обходи магистралите ни, да ги оцени, да назначи някоя дейност. Само бездействие и къщи за гости при Виолет Щърбата Комитова

Тая експерт дето блъска ората по пътищата, го е ударила на ден година храни.

Лаят на това същество което даже не е било на мястото на катастрофата намери отзвук и в чужбина.Защо не и затворите органа за създаване на звуци???

Тези входове и изходи за кариерата са там поне от 10-тина години, а може би и от самото построяване на магистралата. Дали са регламентирани и по проект нямам идея, би трябвало да са по проект. Проблемът при тях е, че много често като съм миналвал се вижда разсипан по платното дребен пясък или подобно от самосвалите, които минават от там.

Тези входове са преди катастрофата още при Студена,а и камионите се връщат обратно при обръщалото за Боснек. Катастрофата е след това,по наклона,при чешмата

Магистрала Хемус. Посока Варна. Малко преди бензиностанция OMW. Там има крайпътно заведение. Влизането и излизането от него става на нерегулирани Т-образни кръстовище. Естествено за парлама има непрекъсната линия към магистралата. Въпрос с повишена трудност - карайки по магистралата, трябва ли да се дава предимство на дясностоящите идващи от заведението или те самите понеже пресичат непрекъсната линия всъщност не са автомобили, а летящи вседеходи и така отвора в мантинелат6р само за проветтение? И въпрос с неповишена трудност: някой виждал ли е подобно извращение на запад от Калотина?

След чегъртането мислехме,че вече по друг начин се работи.Къде станаха цяло лято?

Трудно се вижда ,на кадрите показвани по телевизията ,но на мантинелите не се забелязват "Котешки очи"

От много години ,много често минавам край КАТ -София окръг, на кръстовището на ул."Гео Милев" и ул."Коста Лулчев" /бивша "Асен Велчев"/.Ако някой види какви автобуси се карат от чужбина за регистрация.Те не са втори и трета ръка.те са 10-та ръка.Стари ,замърсяващи,полуизгнили ,с малко поп-нитове хванати ламаринки ,китосани и боядисани, и се пускат в движение

ОТСЕЧКА е открита много много по рано,още по комунистическо време и е построена от СРЪБСКА фирма.Качеството на асвалта е много добро,от зелените и за години издържа и на тирове и на камиони от кариерата. Тази отсечка до Диканите е най добрата от Струма.Вижте след това БОЙКОВАТА МАГИСТРАЛА,НАПУКАНА,С КОЛОВОЗИ,С НЕРАВНОСТИ

Пътя не е само асфалт.

Тая от телевизия в телевизия,а скоро размаза една кола отзад по нейна вина

Какво значи "нерегламентирани" изходи и входове ,те да не невидими. Няма ли контролни органи.Някой ,някога , при борисовото безвремие , си е направил вход и изход.Правенето "юрбулишки" на отсечки ,от измислени фирми,с некачествени материали,и работници ,които за първи път виждат асфалт , а контролните лаборатории и служби са добре подкупени

Асфалта там е ОК. Всичко останало - не е. Има (незаконна?) кариера, поради която над тази отсечка е нон-стоп запрашено и при поява на влага, знаете какво се случва. Излизащите от там самосвали ръсят камъчета и мръсотия.

Тази експертка служебна ли е или изчегърква квото падне ? Трите автобуса пред тоя са минали безпроблемно по АПИ-отсечката. Този е спял или гумата му е гръмнала...

Абсолютно

Пишман експерт от НПО

Всичко това е вярно, но какво от това? Нищо и никога няма да се промени, защото държавата е такава, какъвто е народът. Най-безумните пътища с най-безумното ограничение на скоростта в Европа, което дори не е задължително. Добре, поне, че точно там го направиха 120, защото завоите са наистина ужасни, изключително малоумно проектиран път.

Ами питайте Комитова - от 6 мес там са нейни хора. И колко работа отхвърлиха лятото по пътищата? Николко, защото Комитова си почесваше главицата и скърцаше със зъби през цялото време