Коментари - Девет катастрофи предизвикаха огромни задръствания на "Тракия" | dnes.dir.bg

Коментари - Девет катастрофи предизвикаха огромни задръствания на "Тракия" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Продължават всички да ги наричат гастарбайтери, а те вече не са. Тези са внуците на гастарбайтерите и са си германски граждани. Прави ми впечатление, че някои карат доста агресивно в България, докато в Германия определено не е така.

Попаднах и в двете задръствания. И двете са причинени са от два вида идиоти. Първият - идиоти, които карат идиотски. Вторият - идиоти, които контролират и регулират движението идиотски. За първите - да сложат камери по цялата магистрала, ама не от онези, дето са само за красота и ще ги изловят като мишки. Сваляне на номера, до плащане на глобата и за 2-3 месеца всичко ще стане наред. Вторите са по-опасни. Първо - нито искат, нито могат, нито искат да се научат как да осъществят този контрол. Второ - на оперативно ниво са направо смешни. Първото задръстване до Пловдив започна малко след първата отбивка за града, посока Бургас. Беше около 10 километра, висях в него около час. Вместо да поставят патрул преди възела и да отклоняват част от колите, те изтъпанили два полицейски патрула след кръстовището, да гледат сеира на хората, които се набучват в него. Второто преди Бургас - същата работа. Ни патрул, ни дявол на пътния възел за Камено, да пренасочи трафика. Там се отървах лесно, защото две километра след тапата завих към Житарово и през 5-6 села излязох на пътя от Каблешково, губейки някъде около половин час и навъртайки около 25 км. по селски пътища. Ако бях продължил, без да отбия, не ми мърдаха 2 часа. Това е.

-Коли над 10г възраст забрана за ползване на магистрали -ТИрове товарни и бус над 3т забрана в събота неделя -позволена максимална скорост по формула от мощноста (Форд Фиеста= 100км) а (Мазерати 250км)

Фиаското вдига ли толкова?

И от мен коментарче: от личен опит - за една изтекла годишна винетка със само една седмица - Толаджии ме спират и с най-голяма прилежност - ми показват записи, камери кога, къде, колко и прочее, и ми подават най-услужливо терминалчето си за банкови карти - а КАТ, в противовес, хич ги няма за къде-къде по- опасни и застрашаващи ситуации, та така е по пътя

Нито магистралите ни като магистрали, нито шофьорите ни като шофьори... Това са второкласни пътища, тесни двулентови пътища, какви ти магистрали...да не говорим, че асфалта е некачествен, на релефи, имаш чувството, че всеки момент ще изхвърчиш от пътя... Поне гейберастите се накрадоха покрай строежа на пътища... То това не са пътища, а гробища.

Снощи се прибрахме от морето, не можете да си представите човекоподобните с джиповете как карат с над 200 км/ч, по целия път видях само една смачкана астра с камера пълно безобразие. А в чужбина като идат спазват всичко тия селски психопати. Конфискация на автомобила за алкохол и наркотици!!!

Така е, защото няма гражданско общество, и държава, а законите са само за обикновените хора като нас, които движат всъщност всичко да върви някак.

Некадърни те шофьори станаха много. Отчайва що е. След реформата на герб за курсовете стана още по голяма бъркотия.

Курсовете са важни за знанията и уменията, а спазването на правилата изисква строг контрол с камери за средна скорост - свързани в реално време с ежурни патрули примерно, които да ловят нарушителите на място и да им спират колата от дижение!

Камери за средна скорост в реално време и при значително превишение на средната скорост - да ги чака патрул на най близкото възможно място и да им свалят номерата! А след като състоянието на едната лента е плачевно или трябва спешно да оправят кратерите или да я направят с три ленти тази магистрала! Също вечер е прекалено тъмно за тия скорости които са позволени в момента!

Няма желание у МЕЕ да си върши работата. На кръстовището на България и Каблешков Ина гонки всяка вечер посока Бояна. Това е от години. Там няма нито камера нито полицаи. Няма държава, а българите сме си ганьовци.

МВР

Че МВР може веднага да почерпи опит от лелеяната Европа как се прави, но проблемът е, че трябва да вкарат собствените си деца и роднини за дълго зад решетките. Няма да забравя как Московски уби собственото си дете, и изкараха снегът виновен, че бил навалял.

Преди 3 дни точно на надлеза на река Кара дере на магистрала "Тракия" малко преди Пловдив посока Бургас - София се нанизах в такъв кратер, че направо не ми се вярва как оцелях. Освен това тази магистрала от Стара Загора до Ямбол е на дунавски вълни. Държава която не си поддържа на ниво пътищата и обществените тоалетни е държава от Третия свят. А да след някоя година ще се плащат и ТОЛ такси за преминаване по разнебитените ни магистрали. Честито!

В България магистрали нямаме , има шосе с по 2 ленти + нещо като аварийно платно. Построени са свръх-некачествено и това пролича веднага след пускането им в експлоатация. За сметка на това дерат с данъци такси парите ги харчат с широка ръка. Виновни ,естествено ,няма. Няма да видиш и КАТ освен ако са им свършили джобните или имат да изпълняват норма. Общо взето нищо не се е променило последния век , както се казва : "Делото по спасяването на давещите се е в ръцете на самите давещи се"

Пробема е че няма контрол! Крайно време е да сложат камери за средна скорост и огромни глоби за превишена скорост! Трябва да има и сериозни санкции за опасни безразсъдни маневри! Безумно е също така в тъмната част на денонощието при сериозно намалена видимост максимално позволената скорост пак да е 140. И да вземат да пооправят неравностите в дясната лента или да я направят с 3 активни ленти!

"Причина са не само тръгналите към морето летовници, а и прибиращите се в Турция гастербайтери." Причината е тоталната липса на контрол от КАТ. Тръгнали сме към Европа, САЩ ни е приятел, ами тогава да наложим техният опит в профилактиката и наказанията.

Защото карат утайки. Отпадъчен продукт на времето, в което живеем. Утре е истинският Илинден. Дано морето не вземе много жертви.

Още повече са утайките, които пишат говна по форума.

Камери, камери, камери

Спрете тази акция за алкохол и дрога. Откакто я има пияните и дрогираните така се притесниха, че няма ден без няколко тежки произшествия. Преди като си караха спокойно трепеха някой 1-2 пъти в месеца, сега всеки ден.

Като видя, че някой пред мен не спазва дистанция с предния автомобил, му присветвам. Хора сме, нека да си помагаме.

А те тия " хора" са едни разбрани душици и не спазват дистанция единствено защото не се усещат и няма кой да ги предупреди. И е чудно как някой добър човек досега не е слязъл да те пребие, защото не е разбрал защо му светкаш.

Много добре разбират защо им светкам и се коригират. С тая нагласа всеки да ти е виновен няма да стигнеш далече.

В Германия ако така присветнеш, може да получиш един хубав цивилен автомобил на който на задното стъкло пише с червени букви "BITTE FOLGEN". Така ще разбереш, че не можеш да казваш на кой как да се пребие, можеш единствено ТИ да внимаваш за себе си.

И кюлчетата дето откраднаха да оправят пътищата!

или тежко психично болни вярват на ДОКАЗАНИ лъжи!!!

Виртуални ли са бе тъпак!

Премиерът ни Боко беше калпав... шофьор на джипка, кво остава за другите тикви?!?

Пак ще се повторя да се направи отделна магистрала за софиянци за тях правила и закони не важат иначе ще ни избият по магистралата

Ама за новите софиянци ли става дума, които все до село си ходят.

Ела в Сф и да видиш кои не спазват правилата: рег. ЕН, А, Е, и още няколко други.

Хотелиерите и ресторантьорите по морето са виновни!

В България дистанция е свободното място, където винаги някой се чувства длъжен да се навре... Вчера целенасочено карах от Стара Загора до София с нормална дистанция за скорост между 100 и 130 км/ч. Нито твърде голяма, нито твърде малка. Тъй като трафикът е доста засилен с оглед на периода на годината, почти постоянно си имаше колони и в двете ленти. Нямах нито един случай, в който някой да не се набута в тази "дистанция", независимо дали се движа с 130, а той влиза с 60-70 пред мен или скоростта ни е сравнително близка. Изобщо не искам да коментирам слаломиращите наляво-надясно, защото е чиста загуба на време. А на двете оФци, които излизайки от две различни бензиностанции се набиваха с 20 км/ч директно в активната лента, явно никога нечувайки за ускорителна такава, бих искал да кажа, че надали още дълго ще имат късмет да им се разминава ПТП-то.

При нашите ускоряващи ленти трудно можеш да набереш над 100км/ч и да се включиш безопасно. Затово коректните шофьори дават предимство на включващите се, . . . а не псуват.

Тва да не е центъра на града в 5 часа да си даваме път... тва е писта Тракия! Не намалям, щото не знам другите 9 след мен къде блеят.

Говориш глупости. Спирам по различни бензиностанции на магистралата и никъде до момента, не е имало порблем да ускориш в ускорителната лента до нужните 120 км и да се включиш. Естествено, това е обикновен процес, който трае няколио секунди и по-точно между 4 и 8 секунди. Ако очакваш, да ускоряваш 5 минути за да се включиш, да няма такива ускорителни ленти и следва да се върнеш в курсовете по кормуване, та да оттренирате, какво е ускорителна лента и как се ползва.

Е и!? Аз знам че в БГ пиян, надрусан без книжка даже и без завършен курс за шофьор с по 50-100 предишни нарушения! И ко!!!??? Като те хванат какво ше ти направят???? ше те почешат по долуподписания! То даже да утрепеш 5-6 човека в катастрофа ко ше стане!? така като гледам НИЩО! Пък за превишаване на скорост там даже могат и орден стара планина да ти дадът! Та после се чудим що така бре миме!!! Еми да земе мда се почудим още 50-100г пък може и нещо да излезе! Ха дано ама ....

Срамно е състоянието на пътищата, отказа на Пътна полиция да помага и наказва агресивните ( да идат да гледат как се прави където и да е в ЕС), да се контролира трафика на тежки камиони, липсата на видео контрол и налагане на правилата за всички.

А някой да спомене невъзможността да се кара в дясна лента поради неравности по пътя, дупки, асфалт на гърбици. Колата ми подскачаше като топче за пинг понг в дясната лента от Бургас до Пловдив. Можех да карам в дясна лента с 50км/ час и попадайки в дупки, или само в лява лента.

За това със 150-160 в лявата и постоянно в огледалото следиш за 200+ да им правиш път навреме.

До 140. А тези с 200+ не би трябвало да са там, а зад решетките. НИКОЙ не е способен да ме накара да наруша някое правило, може да ме изчака да направя маневра, с която да го оставя да продължи да се опитва да се пребие.

Вчера, на изхода на Бургас: - огромни колони коли с почиващи в посока София. Плътно заети двете платна. За 100 км се намериха поне 3 кретена, които правиха зиг-заг между колите, като два от олигофрените - два мерцедеса с софийска регистрация се гонеха. А Ченгетата - спат

Най-често проблема е пространството между ушите на 99% от тези, дето шофират в България, съчетано с пълната безнаказаност, и липса на опит зад волана, както и ужасно лошите пътни настилки, съчетани със стари, опасно разположени, и много често неверни пътни знаци. Един ден имате трафик, както е всекидневният в Германия, и ще се изпопребиете...

Забрави и трошките, които се управляват :)

За трошките не знам ама на 99% най важно е задкормилното устройство

значи, ако упрввляваш стара кола в неизправно състояние не застрашаваш никого? Интересна логика :)

"Трошка" може да бъде наречен ВСЕКИ автомобил, който не се поддържа минимум според това, което е описано в документацията му. Може да бъде и нова, и стара кола. Малък пример - повечето нови коли излизат с интервали между смяна на масло примерно през 30 - 50 000 км, което е абсолютна мърлящина, но е с цел, и за мен такива интервали са в графа "трошка". След втора-трета подобна смяна двигателят вече е в състояние на 250 000 км износване, при нормални интервали за подмяна на флуидите. Подобно седи въпросът и с качеството на изработка, имам тук случай на чисто нов Транзит, на 40 000 му отиде 5-тата скорост. Всичко работи идеално, вкл. и 6-тата, но на 5-та включваш и нищо не се случва, върти си така. Случаят беше опасен, защото на магистрала с над 100, изведнъж губиш тяга, и този отзад се чуди кво става. На 70 000 изрева за маслена помпа(?!?!?!), светна му ламБата пак на магистралата от нищото, и шофьорът естествено се беше стреснал, и веднага спрял в аварийната, та спасихме мотора. Ето това е всичкото ново производство, за което сега ще ви карат и да чакате като за лада. Но нещото между ушите - то не подлежи на смяна, така че, да, може и с трошка да си пърпориш, стига да не правиш глупости. Но в главата нещата не са ли ОК, и на кола от конвейера директно да се качиш, правиш простотията.

кога ще се карат сами тия коли?

а как бе, това е план на Сорос и Ран-Ът за намаляване на населението на България.

но братският руски народ ще помогне като изпрати хора, които да направят бебета на всеки човек и всяка жена.

Само дето е обратното, рускините идват на Черноморието да ги мине някой нашенец. И после само залъгват мъжете си. Стигало се е до там свекърва ѝ на мацката да ми разправя, че тя щяла да гледа детето, да не се притеснявам. "Мъжа" естествено е в русия.

Мно-го сме!Трябва да се разрежда-ме !

Пълна липса на контрол ! В България всеки си кара по собствени правила . Едната група супер нагли и безотговорни в повечето случаи и неадекватни и дрогирани и ползват полицейска протекция а другата група много уплашени ,нерешителни . Първите карат на максимум а другите в диапазона на 60- 80 километра без значение дали има ограничение 30 км или магистрала е ограничена на 140 ! Карах в Лондон 7 години и ако тамошната система за контрол влезне тук за една седмица около 70-80% от шофиращите в това число и професионални шофьори ще са без книжки!

Както показва практиката, и без книжки карат. Така че?

И това е част от контрола. При катастрофата с Семерджиев стана ясно ,че полиция, съд и прокуратура не правят нищо и не само , че не правят ами и помагат !

Крайно време е да се свали скоростта по магистрали на 120 км/ч. Българина не е дорасъл до това да му се позволява да кара със 140 км/ч. Изобщо да не се гледа Германия. Там интелекта и възпитанието са на друго ниво. Вижте максимално разрешените скорости на европейските страни, в Америка. Плачем за магистрали, а не можем да ги ползваме. Няма weekend в който да не стане нещо и магистралата да не е затапена. И и какво като я имаме тази магистрала?По добре да я затворят като опасност за националната сигурност. Повече смърт генериарта, от колкото удобство. Не са ни виновните полицаите, няма как да осигурят на всеки километър някой да следи за кретените по пътя. Всичко е в главите, в простотията, в комплексите. келеши без грам култура, без грам усещане за толерантност, без уважение към закони, към другите хора, към живота се качват и карат. Дори инстинкта им за самосъхранение е затъпен, щото видиш ли имат повече коне под капака си. Няма кой да ги спре...пазате се и дано имате късмет...

И на 80 км да я свалиш като никой не упражнява контрол смисъла ще е никакъв ! Трябват камери за средна скорост а не скрити катаджии в храстите!

То проблема не е, че ограничението е 140, а че особено турските гастърбайтери цепят в ляво платно с 160-170 км/ч и никой нищо не прави. Та ако се сложи ограничение 120 и те пак цепят 160-170 км/ч дори ще стане още по-зле тъй като ако искаш да изпреварваш ще трябва да тръгваш от по-ниско. Отделно другия голям проблем са тираджиите, които масово карат над разрешените по тахограф километри и на тях никой нищо не прави. Третия проблем е с шофьорите без опит, които се мятат на магистралата. Там няма кой знае какво да се направи. Опита идва с каране.

Не бих казал че тускте гастарбатери карат с 180. Тези дето лятях по магистралата и караха нагло бяха се с бългаски номера, показва моя опит. Пролем е липсата на контрол и на неизбежност на наказанието. другия проблем е качеството на пътищата. Не може да се води магистрала и да има кръпки , дупки, неравности. Особенно дясното платна на Тракия в големи участъци е под всякаква критика.

То сега щот някой я спазва 140? Не пиши когато не си шофирал примерно лятото за да видиш дебилите как летят със 180. А на 120..... ще е пак същото!

На Путин трябва да предложим такъв вариант за Украйна. Да достави стотици хиляди скоростни и хипер мощни автомобили. Те сами ше се изтребят. В България е много ефективно.

Нов прочит на сериала "На всеки километър"

Едно от нещата заради които съжалявам, че не емигрирах от Булгаристан са педеругите дето светкат къси дълги на магистралата ...

Да светкат, аз им пускам задните фарове за мъгла.

всеки ден ги кълна такива.

А толкова лесно може да се оправи това. Само малко твърда ръка в управлението. ама докато племето гласува за джендьрски партии - твърда ръка и ред няма да има.

Искаш да кажеш, че Буци е мека китка след като търпяхме "меката му ръка" 12 години?

Нормално....Ганьо Умното тръгва на море...Разбира се, носи и селяндурщината със себе си....Вчера, катастрофа с румънци И четеш коментари на тъпи, първосигнални Ганьовци, как румънците били карали, като луди..Ами, карат, както кара и Ганьо, щото НЯМА контрол...В Гърция що не карат , като луди ? Щото ченгетата там си вършат работата

Не знам защо, гастербайтерите, никой не ги санкционира, докато не направят някоя беля. Отвратителни са!

Като не можеш да шофираш - ловиш влака. Защо хората да страдат заради дебили?

всеки в България се взе за Вин Дизел.... а и сме балканци, повечето сме с голи глави и нацепени от кръста на горе

олигофрени шофьори, които не знаят какво е дистанция или правилно изпреварване

като на турчина... Аллах му казал да бъде първи... и той решава да го послуша

Напротив Мюмюне, огромна разлика има между шофирането на българина и шофирането на вас рязаните чурки

виж кво става всеки ден бе човек.... и то реално всеки ден от поселдните няколко месеца АМА ВСЕКИ БОЖИ ДЕН катастрофи с умрели..

Не знам дали си шофирал в Истанбул, трафика там е в пъти по голям, а катастрофите са доста по-малко. Определено мисля че са доста по добри шофьори от нас

До Бахти - защото там глобяват здраво и има камери навсейде!Както и в Гърция - там и наще карат внимателно, ама турчолята знаят ,че тук НЕ СЕ ГЛОБЯВА И НЯМА КОНТРОЛ и за това си карат като в пустинята!!!!

Контрол нулев. Мързеливи куки. Рашков и другите вътрешни министри да връщат заплатите дето са взели.

Кирчо кой полет хвана за Скопие или за Ванкувър ? Боко още ли е в Банкя курни не лети ли за Петербург ? Къде е Шкембето със самолетите ?

Шансът да оцелееш на Тракия за 4 часа е почти същия като да оцелееш 4 часа в Донбас!

Ти май не си излизал от родното село Черноочене, Кърджалийско

По малък даге и Бойковите магистрали даге отдясно дупки отляво мутри и идиоти с ромско безсъзнание

Тюркиетата карат като надрусани! Време е да се вземат сериозни мерки срещу тях! Освен това превеъщат бензиностанциите ни в кочини - осрани, опикани, навсякъде боклуци, забрадени анадолски ханъми се търкалят в тревата и нагъват някакви манджи, малки фесчета акат до тях…

Пътувам само нощно време, харесвам си камион или тир и с дистанция 70-80 метра зад него. Е казвам ви, преродих се!

Качественият матриал се е разбързал за Лайноморието. Олигофрени Сър.

Разбързал се е но към родната Мала Азия

МАНТАЛИТЕТ.

Много просто племе, многооо..

Цигантие са виновни, то наш Ганю не е такъв!

Няма ли кой да сложи край на това безумие

в четвъртък мой познат загина на място след като се опитали да го изпреварят неправилно на тракия. куките опитват да изкарат виновен него. пародия на държава.