Детектор на лъжата за асфалт ще изследва Скоростната тангента на София
Проверката е по желание на министъра на регионалното развитие Иван Шишков
Обратно в новинатаКоментари - Детектор на лъжата за асфалт ще изследва Скоростната тангента на София | Днес.dir.bg
Коментари
Това го знаем и какво от това .Къде е човечето което каза да е така кой е фирма коя е.Някой е казал да е така.Прангите къде са!?Както досега никъде само констатираме......
Тая Северна тангента стуваше 400 милиона лева. Познайте колко от тях са папнали ненаситните герберасти. Но все пак да не забравяме девиза на Боко ние строим, а те нищо не направиха, така че бъдете благодарни.
Така си е. Бойко взима 400 млн, открадва 100 и построява за 300. Пипи взема 400, открадва 400 и разрушава за 500
Ако Боко крадеше само 25% щеше да управлява докато е жив. Лошото е, че краде много повече и всеки ден ни набива в главите как само той може да спаси държавата. Няма такъв нагляр.
Ами да може и 75% да са, всеки път различно. И се види че пак отиват на нещата да управлява. Ако при боко не знаем как да наредим правилно 2 жълти павета, при харвардската сган не знаем какво означава думата паве.
някой знае ли защо тези тестове не се правят предварително, при приемане на обекта след строеж?
Ами да се извикат консултантите и строителния надзор, които са подписали документите че всичко е ОК! Ама и те са същите администраторки, като тази мома с "детектор на лъжата за асфалт"! Защо не е имало авторски надзор на проектанта, защо, защо... Ако сега се вкарат в затвора тези администраторки, каращи лъскави коли и никога не виждали строеж - следващия път никой няма да им подпише документите и ще трябва да се работи качествено!
Така е. Боко си е послал добре нещата. Навсякъде негови хора. По всевъзможен начин се съботираше каквото и да се опитат да направят Кокорчовците. Все пак е невероятно обидно да те управлява полуграмотна сикаджийска мутра, доносник на ДС с псевдоним Буда.
Коя фирма или организация разполага с такава машина,напишете за да стане ясно предварително какви ще са резултатите.Да не се окаже че е на Трейс,Хидрострой,Главболгар или ГП груп ..,
Тоя детектор трябва да го заврат на Боко в задника и да видите какви неща ще излъчат само!
щом е правено от герберите е ясно ч е е некачествено щото връщанката при Борисов стигна до 50%, а с останалие пари нищо качествено не може да се направи
мхм... като например Южната дъга в първият участък построен от Борисов... 10 години, че и 15, няма една дупка... много е некачествено... например, цариградско шосе от Враня до Метро... само 8 години без нито една дупка, кръпка... също и цялото цариградско до долу, което беше поправено без допълнителни пари и не е мръднало над 10 години... като например моста на Кулата, и съответно Вапцаров и пресечната - нито една дупка откак е построено... ма страшно е некачествено строителството на Бойко, ама страшно...
Българските пътища са опасни за живота! Разбити,без маркировки,неподдържани огради по ,, магистралите" ,избити животни и мизерни паркинги с тонове боклуци! Резил!!!!
Гешев не иска да си го причини. Затова Бойче и неговите креатури са спокойни. Каквото и да установят ПП-ДБ и Шишков, няма кой да поиска сметка от Бойче и сие, защото само Гешев и неговите хора могат да повдигат обвинение. Затова Бойче, Нанков и сие се подсмихват и продължават да наглеят.
На тролчетата дето са се запенили в момента. Тия дето ще правят проверката заявиха в прав текст че шишков лъже. Та не се учудвайте, че резултатите от проверката няма да ви харесат. То и самия шишков си призна, че пробите не би ли взети по правилата, ама според него нямало значение. Между другото виновника за павилионите, където тока уби човек беше тръгнал да прави подобна проверка ама пак с поредната шашма. Буса който беше решил да наема шишков неразполагаше с георадар а щеше да бъде такъв дето измерва неравностните по пътя.
Абе ти за пътищата които целите са на вълни ли говориш? Това ли е качествено? И да стигаха до 50% кражби, ама народа е прост и доволен, щастлив е да го крадат срещу трохи.
Предполагам ще се отрече и от крадливата сган на пътно-стрителни и другите строили фирми, но и ще се тюхка как не са се сетили те да проверяват. Най-логичното е, за да има и грам справедливост на всички надзорни компании, където се установят крайни разминавания да им се отнеме лиценз, права и поне 10-20 години да нямат право да упражняват строителен надзор. И не на фирмите само, а на собственици и подписали се "експерти", на които следва и НАП да направи сериозна ревизия за последните 10 години. Глобите са строителните фирми също следва да са определени, като платена сума умножена по процента на разминаване от предвидени и вложени материали.
Боко Тиквата изгоря! ГЕРБ да се разпускат, че лидерът им скоро време ще поеме с белезници към Брюксел! Северната скоростна тангента е строена с европейски средства и Боко ще го разследва Кьовеши, а не Каскета!
А какво да правим когато се окаже че съответните отговорни лица лъжат публично??? Като например лъжите дето ги избълва рашков последните две години????? Или лъжите които говори шишков в момента??? Но не се притеснявайте резултатите от проверката ще бъдат обявени публично със съответните доказателства.
Когато на шишков му лъснат лъжите при това с доказателства че е излъгал -какво ще правите тогава????? Ще ревете , че изследването е фалшиво???
Герберастите викаха, че Шишков лъжел! Прави са - човекът каза , че асфалта е 14 сантиметра при платени 20, а радарът показва 12 сантиметра! Значи Боко е откраднал повече от 30% от мангизите!
Имокри сънища на нереализирали се протестъри. Да беше слушал цялото изявление на тия дето ще правят проверката.
Те още не са направили изследването той вече знае какво показва радара:))) Да беше първо прочел статията.
Да ви го обясня понеже гледах изявлението на института за пътна безопасност. На практика института за пътна безопасност обвини шишков в лъжа. И съвсем резонно, тъй като дори самият шишков си призна че така наречените проби не са взети нито по установения ред нито по начина, по който трябва да се взимат пробите. Шишков действително имаше намерение да прави такова изследване но с машина, предназначена не да установява дебелината на асфалта, а такава дето установява неравностите на пътя. Поради тази причина от института за пътна безопасност ще наемат точно този гел радар предназначен специално за такива дейности и ще проведат изследването те. Като междувременно специалисти разобличиха лъжата за положен по-малко асфалт при строежа, поради простата причина че при по-тънка настилка валиращата машина няма как да работи.
Не знам кой какво лъже но тангентата пропадна на третия месец след като я пуснаха. За сравнение малко по нататък пътq за Вoлуяк го строиха по царско време и пак имаше скандал за комисиони, но въросният асфалт издържа нaд 15 години без да мръдне и след това му смениха мантинелите, маркировката и износоустийчивият слой.
Шишков е именно оня архитект, дето твърдеше че няма нищо общо с незаконните павилиони в общината, където беше главен архитект. А пък за всичките две години си изприказваха хиляди лъжи от служебните министри по адрес на герб. Най-вече от рашков.
След дъжд качулка. Тези измервания се правят при приемането на построеното, не след години ... И какво, ще върнат парите ? Кой съд ще ги задължи ? Адвокатите ще кажат - ами тежките самосвали са го износили. Което си е вярно, половината от камионите, дето карат инертни материали вместо 25 тона товарят 35 тона. И си плащат на ДАИ ....
Ако се обобщи информацията излиза,че вече има основателни съмнения,че са отклонени или по точно откраднати евро пари и въпросът е кой без забележки е приел магистралата и кой в този период на строежа е бил регионален министър