Коментари - Денят на Европа и Денят на победата - два празника за паметта и бъдещето | dnes.dir.bg
назад

Денят на Европа и Денят на победата - два празника за паметта и бъдещето

Днес европейските народи са свободни и заедно градят своето бъдеще, но винаги ще помнят уроците от войната

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - Денят на Европа и Денят на победата - два празника за паметта и бъдещето | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Победителите чествуват с бляскави паради победата, въпреки която пак лъскат немските ботуши, а победените приемат синовете и внуците на победителите и им дават социални помощи, мега пародия.

Четете Ледоразбивачът, Аквариум, Основи на шпионажа и всичко останало, каквото намерите от Виктор Суворов. Когато фактите говорят, и боговете мълчат. Гледайте и интервюта му в YouTube.

Денчя на Европа е празникът на "Истанбулската конвенция", празникът на родител 1 и родител 2, празник е и на децата , които трябва сами да определят какви са - момче, момиче или "нещо друго", също е празник на третия пол и останалите 87 други трансджендърски разновидности, празник е на всички НПО-та на сорос ... Който иска да отбелчзва "Денят на Европа", това ще покаже какъв е.

Хайде да не се правим на ударени! За да не празнуват 9 май както го празнуват в Русия, за да омаловажат победата и над нацизма, пък и за да се позбрави малко нацизма, нали "обединена Европа" беше тръгнала заедно с Хитлер на изток, пък и сега си затваряме очите за възраждането му в доста страни, измислиха сурогат прзнуването на 8 май. Едно време (преди 9 септември), за да не се празнува 1-ви май с демонстрации за по-добри условия на труда българската "политическа класа" измислила, че 1-ви май е ден на цветята...полит-технолозите на ЕС не са отишли по-далече.

Реално на 9 май СССР побеждава Обединена Европа,оглавявана от един с мустачки. С определена помощ от "брекзитиралата" през 1940 Великобритания и колебаещите се първоначално САЩ. Макар че винаги съм се чудел как ще изглежда негър на Курската Дъга... За френския "принос" - ами четете антикварните обяви: "Продава се френска пушка от Втората Световна война, чисто нова, неупотребявана,със следи от единично захвърляне."

“Съветската армия е страж на мира”-тази лъжа се насаждаше в главата на българина от буквара на първолака до вестника на пенсионера. Песни се пееха и стихосбирки се тиражираха в прослава на “легендарната Червена армия” Не знам друга нация да е възпявала така окупатора си и да му е издигала мегаломански паметници, по-високи от телевизионната кула. България го е правила.Гнусотата на голяма демагогия изискваше не само да се подчиниш, но и да обожаваш този, който ти носи робството. А там, където е стъпил ботушът на Альоша, друго, освен робство,хората не са узнавали. Предполагам, че в бъдещите буквари и енциклопедии определението за съветската армия ще бъде “Страж на робството до разпадане на империята”. За мен утешително и радостно е, че ще доживея това време. Както е радостно разтурването на Варшавския договор. Слава Богу, никой няма да ме защитава от “враговете на социализма”. Логично и закономерно беше това разтурване.Както логично е логично и закономерно това, че нито един съветски войник не участва във войната срещу Саддам. И как иначе – нали отсреща стрелят със съветски калашници. Не върви да се биеш срещу една армия , която е твоя рожба. За залива не заминаха и български кинтексаджиии, които години наред продаваха оръжие на иракския фюрер, след което се връщаха и купуваха от българския Кореком “Лада” и кожено палто за своята другарка. Срам ме е, че нито един български войник не замина за Кувейт. Срам ме е за тези, които нападнаха Желю Желев, когато стана дума за българското военно присъствие в залива, пък макар и символично. Това са хората, които издигат паметници на своите агресори. За тях Альоша винаги е бил страж на собственото им дебелашко благополучие.

Дане би сега тази лицемерна организация наречена нато да е "страж на мира". ????!!! Кои напада други суверени държави последните 74 години от края на войната.: 1.виетнам -сащ /член на нато 2.Афганистан пак сащ 3.Югославия през 1999 - Нато ккато цяло 4.Ирак пак нато 5.Либия пак нато 6.Сирия ... Нато беше шо сдаржано когато имаше Варшавски договор и Силен Съветски Сьюз .. Така че лицемерите от ес и нато в това число и от българия да замалчат и да почетат Деня на ПОбедата на този ден.

Браво за коментара! Поклон!

Браво!!!!!!!!!!!!!!!!!страхотен коментар!

Французите са "победили"преди СССР и запова празнуват на 8 май,а празника на "обединена"Европа е на 9 ти,за да умаловажи приноса на Русия

Аз не знам каква победа празнуват..ха.ха СССР дава 30 милиона жертви , Германия дава 6 милиона жертви(с цивилните) .. Абе като гледам цифрите май СССР са победените ..ха.ха И добре че бяха Украинците от 3-и украински фронт да стигнат до Берлин..ха.ха Но руските плагиати както винаги си анексираха сланата и забравиха за всички народи които са участвали във войната .

Никакъв победител не е. Броят на жертвите е едно, реалните "заслуги" на съветска Русия, второ, но достатъчно е да погледнем дори и състоянието в годините след войната на ССССР от една и ФРГ от друга страна, за да се убедим, че германците са абсолютни победители спрямо руснаците, дори при загубена война. Брежневският "Ден на победата" (чак от 1965 г. започва помпатичното празнуване с парадите на 9 май, тъй като за Сталин –и неговата мафия в голямата си част) докрай си е било срамно поражение това, че Третият Райх капитулира първо пред западните алиdнти) си е една грандиозна карикатура на историческата и съвременна действителност!

Французите са "победили"преди СССР и запова празнуват на 8 май,а празника на "обединена"Европа е на 9 ти,за да умаловажи приноса на Русия

Договор о ненападении между Германией и Советским Союзом - 23 августа 1939 года Договор о дружбе и границе между СССР и Германией - 28 сентября 1939 года Съответно 1 седмица преди началото и 4 седмици след началото на войната.... Пред ФАКТИТЕ и боговете мълчат! Русоробите получават рубли да тролят, ама поне едно извинение няма да е излишно.

С днём победы.

Мдааа... тука е положение Патка със Зеле. От Руснаците Патката а от Европейците Зелето ;-) Продължаваме да живеем в свят където да имаш армия е по важно от колкото да имаш икономика (изключение правят държави далеч от фронтовата линия...те могът да си позволят само върху икономиката да се съсредочат).

искаме си златото, архивите и да се разкарате ... може и Лукойл да плати данъци на тръгване...

Не е важно какво искаш ти, а какво иска българският народ.

На днешния ден се преподписва краят на най-кървавия конфликт в историята на Европа, започнат от ПРИЯТЕЛИТЕ Сталин и Хитлер, ФАКТ !!! Вожд и фюрер на фашизоидните тоталитарни банди Социалистическата германска работническа партия (нацисти) и Руската социалистическа работническа партия(болшевики), ФАКТ !!! Войната не е започната на 22 юни 1941 г., както лъготят комунистическите легенди, а с окупацията на Чехословакия от нацистите и нападението над Финландия от болшевиките! ФАКТ!!! Както всички самоуважаващи се гангстри 1,5 г. по-късно, при подялбата на плячката се хващат за гушата и останалият свят е принуден да избира между двете злини, ФАКТ !!! Ако е избрал кафявите социалисти...но в историята няма ако! Избрал е червените социалисти, ФАКТ!!! Реките от кръв(според идеологиите и на двете социалистически партии, - справедливи) по цял свят на вчерашния ден секват. Всъщност само на запад от Железната завеса секват, ФАКТ !!! На изток под братската преградка продължават да си текат, а в България тепърва започват. ФАКТ !!! Западна Германия е освободена от братската (и НАМ) Германска социалистическа работническа партия, а братската (и НАМ) Социалистическа работническа партия в СССР побеждава, ФАКТ!!! 74 г. по-късно следите са незаличими, ФАКТ!!! Дори и в двата сектора на обединената Германия, следите от комунизма са забележими, ФАКТ!!! За някогашните територии на вече несъществуващия СССР само идиоти могат да спорят. За Русия, все още тоталитарно ръководена от КГБ-болшевик, тоже, ФАКТ!!! Някой де се чуди, защо товаришч Путин организира 9 майските вакханалиите из 1/7 от земното кълбо?! ФАКТ, има ли чудещи се?????

Хане, не съм сигурен, че има факти за приятелството на Сталин и Хитлер... Най-малкото и двамата са били твърди нарцистични натури, за да имат приятели изобщо. Но е факт, че са били съюзници. Факт е, че половината от жертвите през ВСВ са убити от заградителните отряди на ЧК.

а също е факт, че България е присъединена към тристранният пакт по времето когато СССР и Райха са били съюзници с подписан мирен договор.

Боя се че си твърде ограничен за да видиш истината. ФАКТ! За да я разбереш -виж кой е финансирал индустриализациите на Германия и Русия,а също така провери кой е големия губещ от изхода на войната. И малко помощ- нито е Германия, нито Русия.

Тези глупости ,които си написал могат да ти донесат само званието" полу-идиот". За да получиш по-високата степен - "пълен идиот " трябва да се потрудиш още !!

Деня на победата на либералите от великобритания над консерваторите от Германия............

Историческата истина, обективната историческа истина показва, че ако не е бил денят на победата , никога нямаше да го има и денят на Европа. А денят на победата дойде благодарение на три кравопролитни , директни битки между червената армия и Вермахта в които Червената армия пречупи гръбнака на Вермахта : - Битката при Сталинград- август 1942 до февруари 1943 при която е унищожена 300 000 армия , командвана от фертмаршал Паулус. Всъщност всички историци/ от изток и запад/ признават тази битка за преломният момент във ВСВ. - Битката при Курск – 5 юли 1943- 23 август 1943. Всъщност битката при Курск по своята размах е много по-голяма от тази при Сталинград . В тази битка от двете страни на фронта вземат участие над 2 млн. войници и офицери, 13 000 бронирани машини, 50 000 оръдия и 12 000 самолета. Това е и най-голямата танкова битка през ВСВ. Тази битка е и последната голяма немска офанзива и след нея до Берлин хитлеристката армия е само в отстъпление. - Битката за Берлин – 25 април 1945 – 2 май 1945. В битката участват над 3 млн. войници и офицери,около 8 000 бронирани машини, 7500 самолета, 50 000 единици артилерия .

Я сега преброи колко от тия "8 000 бронирани машини, 7500 самолета, 50 000 единици артилерия" са без "made in USA" 1%, 5% или 10%. И не забравяй да споменеш масираните бомбардировки над Райха и Япония, щото ще вземе Путя да пръсне от кеф, какви полезни идиоти има в България!

Бае Тодаре, пропускаш и друга истина - американци и британци дават военна помощ на СССР. Без тая помощ след зимната контраофанзива на руснаците, последните щяха да се озоват пролетта по бели гащи и вермахта да им еВе бойната слава - с два шамара да ги размаже на Урал. Тая дребна подробност се пропуска удобно от руската историческа наука.

През 2014 г. вече мъртвият историк Божидар Димитров публикува една статия със заглавие : 6 мита за втората световна война. Ето какво казва за два от митовете: 5. мит – Ленд – лиза, т. е. помощта на САЩ спасил СССР от разгром. Ленд – лиза е 15% от военното производство на СССР. При това като изключим камионите „Студебейкър” и джиповете „Вилис” нито танковете „Шърман”, нито самолетите „Аерокобра” могат да се мерят по качества с руските „Т-34”, „КВ” и „ИП-2”. Истинската помощ на САЩ е по-рано през 30-те години, когато Сталин започва да изгражда мощна военна индустрия на изток от Урал. САЩ са в криза (1929 – 1934 г.) и затова охотно зарязват всякакви идеологии и започват да продават цели военни заводи срещу злато на Русия. Американски инженери монтиращи оборудването с тревога съобщават, че русите плащат един завод и разполагайки с чертежите строят поне още пет в различни градове на Урал и Сибир. Рузвелт, който дава работа и хляб на стотици хиляди американци по този начин в един труден за САЩ момент естествено пропуска без внимание предупрежденията. Тази мощна военна индустрия заработва с пълна мощ през 1942 г. Тя произвежда 2000 танка и 2500 самолета на месец. Хитлер не може да произведе повече от 1200 месечно. 6. Загубите на СССР СССР твърди, че най-големия му принос си личи дори по загубите – 27 милиона души, докато дори победените германци загубили само 9,6 милиона души. Чудя се, че не са се сетили, че така могат да бъдат обвинени, че са воювали примитивно с т.н. човешки вълни. Истината – руските изследвания в последно време сочат, че Русия е загубила 9,8 милиона души, т.е. колкото и германците. На Хитлер Сталин приписа и починалите през този период от естествена смърт и собствените си репресии. И даже с тях цифрата не достига 27 милиона. Истината е, че от зимата на 1941 Червената армия бе поета от опитни, израснали от нищото природно талантливи генерали като Жуков, Рокосовски, Василевски, Петров, Чуйков, Ватунин. Комисарите бяха елиминирани от командуването.

Аз

Макарона запалил нещо си... Германците влизат в Париж на парад, половината Франция е окупирана без съпротивление, другата половина е съюзник на Германия... На капитулацията германците не могли да повярват на очите си, като видели френски генерали сред съюзниците-победители... България е била съюзник на Германия, но е направила много повече за победата от много по-голямата Франция... Ама Макарона запалил нещо си...

Въобще на Белгия и Холандия били завладяни за седмица ли или по-малко. А Франция за под месец. Гола вода са. Не случайно им се смеят, че първо ги обучавали как да се предават. ;)

Аз

Белгия и Холандия са малки държави - не са можели да се противопоставят. Колкото са могли, направили са. А по време на окупацията поддържат съпротива. И не са се напиняли да се пишат победители. За разлика от тях, свободна Франция е съюзник на Германия, има си фашистко правителство и участва във войната на страната на Германия - има изцяло френски подразделения, които са се били на източния фронт. Съпротивата им е била на нивото на "Ало, ало" - нищо повече. Франция има договор за ненападение и ЗАЩИТА с Чехословакия, но на 30.09.1938 подписва Мюнхенския договор, с който разрешава на Хитлер да окупира колкото си иска от Чехословакия. И въпреки това накрая се врат сред победителите. Франция винаги е била най-kypвенската държава в Европа. С толкос много французойки, няма как иначе... А Европа, дето ѝ го позволява...

ВСВ може да се нарича по-правилно Голямата Междусъюзническа Война. Защото СССР и нацистите я започват като съюзници. Хитлер анексира австрия и части от чехия. Сталин лапка балтийските държаву,. После си поделят полша. Колкото е виновен хитлер за войната толкова е виновен и сталин. А това, че руснаците дават повече жертви се дължи на факта, че на руските политици никога не им е пукало за обикновения човек..........

Напълно подкрепям точния коментар. И да добавя, че на 9-ти май всъщност победи по-злият фашизъм - руският, който се опитват да ни натрапят и сега.

никога не е били Германия и Русия съюзници. Подписан акт о ненападении и само необразован като тебе може да го обърка с съюзнически договор - който съществувал между България и Германия

Булка, гледай си манджата да не загори. Явно не разбираш от нещата. Вашият кажи-речи несменяем външен министър подписва договор за ненападение и разделение на територии с Райха.. това си е съюзнически договор пар-екселанс. Бил той и опортюнистичен. И не знам какво се оплакваш - българите са хранили Вермахта 4 години, а червената ви армия 40 години... България приема мирно окупацията след неясно защо обявената война от съветска страна. Ако изключиме известно количество пиянски изцепки в България ни един съветски войник не е намерил смъртта си.. И въпреки това бащата на народа ви има наглостта да иска репарации от българите.

Абе я го научете този български език, жените се за българи живеете по 30 години тука и пак не може да го научите. Защото ви е под нивото ли. Японци го научават но вие нашите братя и сестри православни не

Празникът е един. Просто едните му казват по един начин, а другите по друг.

Аз

Празникът е един - Денят на Победата. Европа постъпва типично по християнски - взема някакъв празник, който хората познават и който за тях е пълен със смисъл, и започва да cepe отгоре му. И cepe, cepe, cepe... докато хората, отвратени от толкова гофна, забравят за какво е бил този празник първоначално и го възприемат като празник на говното, демек - европейски празник. Всички християнски празници, без изключение, са точно такива.

За русия, това със срането се отнася напълно точно. Те наистина осраха всичко християнско. И си поразстреляха свещениците. А и са най-добрите и велики фашисти. Щото окупираха само половин Европа, не цялата...

не е един. изобщо даже. Ама то е въпрос на мироглед.

Всеки е свободен да чества каквото смята, че е достойно за честване според собствения му мироглед. За мен повод за честване няма, защото не виждам никаква разлика между Третия райх и СССР. Удобно се забравя, че преди войната те са съюзници.

И сега билите се са съюзници в ЕС.Третият Райх е правил бизнес с много щатски компании и дори на евреи като Рокфелер за петрол.

Аз

СССР е последната държава в Европа, която сключва договор с Германия. Последната, след като всички други големи държави вече са сключили такива. От гледна точка на Сталин, преди войната цяла Европа се е била обединила срещу СССР, като Германия е трябвало да бъде острието на атаката. СССР сключва договор с Германия от немай къде.

И защо напада Полша другарят джугашвили ???

Аз

Др. Джугашвили малко се е поизпдрстил и изклинчил в тоя случай. Бил е длъжен да нападне Полша много по-рано - още когато Полша напада Чехословакия на 01.10.1938, с което започва войната в Европа. Защото СССР е имал договор за защита и ненападение с Чехословакия и е трябвало да я защити от полската агресия. Ама си е затраял с надежда да се избегне по-голяма война, по причина, че нападението над Чехословакия вече е било разрешено от Великобритания и Франция.

Може би е бил "длъжен" да нападне и Финландия?

Айде без евтини лъжи! Полша не е нападала Чехословакия. Судетската област е "присъединена" (както Крим) към нацистка Германия. А следващата година е подялбата на Полша между двете фашистки държави - Германия и Русия

Аз

Да повторим за неграмотните: На 30.09.1938 е сключен Мюнхенския договор, с който Великобритания и Франция разрешават на Германия да си вземе Судетска област от Чехословакия. Хитлерова Германия проявява някакво приличие и окупира Судетите през март 1939. Полша не счита за нужно да проявява каквото и да било приличие и без въобще да е страна по Мюнхенския договор напада Чехословакия буквално на следващия ден след подписването му - на 01.10.1938, и окупира ТЕШИНСКА област, която също не е обект на договора, който засяга само Судетска област.

изобщо не си прав. Ама хич. Хитлер поставя пред свършен факт другите европейски сили в случая с Австрия и донякъде с Чехия. И договорът между райха и ссср е последният, защото той развръзва ръцете на Хитлер да започне войната. Преди това всички останали правят взаимни договори, ама не с германците, а срещу тях. Там русия дори не е спомената. Като заговорихме за Чехия нещата там напомнят Кримската афера на Путин точ-в-точ както казват "братушките".

Какво сте се завайкали, че България е била окупирана? Не ви ли е светнало вече в главите, че след двайсетина години България няма да има (общо 50)! А това май е по-важното!

Страшното е, че днес вече сякаш я няма, щом в нея се празнуват такива чужди и отрицателни за България (и редица централно-европейски държави) годишнини на дати, като съветско-руският 9 Май "Ден на победата" или 8 Май "Ден на Европа" - пак заради "ден на победа"наложен на всички от перспективата единствено на 3 западни "велики сили", една от които дори не е европейска.

ВЕЧНА СЛАВА НА ОБИКНОВЕНИЯ РУСКИ ВОЙНИК!

Така става. На обикновения войник почит, но на империята на злото не !

Слава на Русия и всички паднали за свободата ни!

ако не знаеш ссср ни окупира след втората световна. Каква слава, каква свобода ? Руснаците отказват да ни признаят за съюзник. Демек те налагат да ни обявят за загубили. Какъв ден на победата ??

Ако не знаеш, ние сме били съюзник на фашагите, ти какво очакваш? Аз съм живял през комунизма и ще ти кажа, че беше 100 пъти по добре отколкото американската окупация сега!

Американците спасиха сталин. Ако не беше американската военна, технологична и финансова помощ хитлерчо щеше да ги помете в блиц григ.

Американците не участват първоначално във ВСВ. От топ 10 компании правили бизнес с Третият Райх, примерно 5 бяха американски. Та дори на евреи като Рокфелер, със Стандарт Ойл за нефт. После прекръстен, заради лоша слава. Кока Кола поради липса на материали за напитката измисля там Фанта. Не помня кои ползващи и еврейски труд там. А Третият Райх е победен основно заради Катюшите. Евтини качвани на обикновенни камиони, но виждат сметката дори на танкове.

Пълни глупости! Войната е най-скъпото "удоволствие" и се печели с много, много пари. С тези пари купуваш техника обучаваш войниците, обличаш ги и ги храниш. И тогава чакай победата. С гол гъз не става. До сега в световната истори не чъм чел никъде една държава да предостави 140 милиарда долара за въоружение, храни и стратегисчески материали.

Двата празника имат едно послание: "Днес европейските народи са свободни и заедно градят своето бъдеще, но винаги ще помнят историческите уроци и разрушителната сила на войната. Затова нека всички се обединят около каузата за мир и сигурност в целия свят." това е меко казано тъпо твърдение - дрънкането на оръжие в Москва е всичко друго но не това ....

Мощна Русия е гарант за мира в Еввропа !

хахахаххаха, айде няма нужда, а? :)) Да си стои у тях си мощната Русия.

България трябва да чества деня на загубата защото губим Македония и Бяло Море

А на Бяло море какъв хубав Слънчак 2 щеше да стане!

...ами да не сме участвали на страната на фашистите ...

На коя страна сме участвали е отделен въпрос. Но че сме загубили войната загубили сме я. Че и за капак сме били окупирани за 45 години.

Ти как си представяш да сме на страната на Третият райх. Както Чърчил се е удивлявал, как България е винаги на грешната страна. И като той загуби да ни оставят спечеленото по времето на ВСВ? Че то навсякъде се връщат границите от преди ВСВ. Само страните покрай Германия и СССР взимат територия. На Парижката мирна конференция 1947г. е решено, че България е с граници от 1.1.1941г. И това е решено в Париж! Там Чърчил е викал, че държава България не трябва да съществува. И добре че нашите са се присъедили към дошлият тук Трети украински фронт и са воювали по Сърбия, Унгария и така нататък. Където твърдят че сме дали 34 хиляди убити, ранени и изчезнали. Ти как си представяш да се противопоставим на това решение? Да влезнем във война със всички и да загубим още територия ли? Както при някаква Балканска война. ПСВ губим над 11 хиляди квадратни километра територия. Директно отговорният Фердинад бяга в Южна Америка и възкачват за "цар" Борис 3. Световно погледнато това е празник, защото свършва ВСВ в Европа. В нея умират над 50 милиона. С предни войни броят дори 61 милиона. За примера ние сме под 7 милиона. Умират хора колкото насалението на няколко Българии. Без Денят на победата нямаше да има Ден на Европа и нямаше да има сигурно и ЕС.

Коментарите са достойни за съжаление. Защото показват невежество, злоба и липса на критично мислене. Тъжна равносметка за нацоналните ни черти, както и критична липса на знания в последно време. Тази дата е важна и трябва да бъде отбелязана. Десетки милиони измряха - но лъвският пай беше на народите на СССР, чийто правоприемник днес е Русия. На мъртвите - дължим поклон. Както и да го увъртате - истината е, че Хитлер беше агресорът и той нападна не само Русия, а и много европейски страни. А Хитлер стана възможен благодарение на разправиите на западните държави помежду им и главно алчността и недалновидността на Франция и Англия след Първата Световна Война. Идейна основа за нечовешките учения за подчовеците на хитлеристите пък стана измислената от англо-саксонците евгеника. За нещастията на България сме си вновни ние българите. Глупавите избори на нашите политици ни докараха до катастрофите. С огромната "помощ" на много от нашите съседи. Смешното е, че една Франция, която през по-голямата част от войната беше съюзник на Хитлер и прати много войници на фронта, се оказа победител, а България, макар и формален съюзник на Хитлер, влезе реално във войната през втората част и даде десетки хиляди жертви на фронта именно срещу немците, но излезе губеща. Факт е, че остана цяла благодарение на Сталин - добър или лош. Защото нашите приятели гърците, сърбите и румънците ни бяха разкостили и поискаха да ни няма. След 1945 имаше и хубави и лоши неща. Да признаваш едното и да отричаш другото е признак на глупост. Както и да го въртите, сега България е едно жалко подобие на държава в сравнение с държавата, която беше през 80-те на 20-ти век. Бъдете обективни и отдайте почит на умрелите. Това са нашите дядовци и бащи. Основният удар понесе тогавашният СССР. Това е истината.

Когато ссср нахлу в полша кой беше агресора ? ссср или полша ?

А аз да те питам ли , когато Полша в съюз с Хитлер нахлу в Чехия малко преди това кой беше агресорът? А когато Полша измисли и въведе първа в света концлагерите срещу евреите кой беше агресор?

Честит празник ,Европа !Поздравявам ви с 9- май ,денят на победата над хитлеристка Германия !Дълбок поклон на тези ,които отдадоха живота си ,за да живеем свободни .Но дали ще опазим и съхраним мира ...от нас зависи.

Надрънкал си сумати неща и общо-взето нищо вярно не си написал.

Ако човек не знае историята, може да си помисли, че едва ли не германците са окупирали целия свят а руснаците са го освободили, ей така от добра душа... Всъщност източният фронт е бил само един от многото фронтове из целия свят, където са измирали цивилни. Що не кажете нещо са избитите китайски цивилни от японците? Или пък за филипинците и куп други народи, които са изтребвани систематично от оста. 9 май е ден на победата в Европа, а не край на световната война. Също така, в Европа не победи Русия, победи коалиция от няколко държави, които ако се биеха сами за себе си без подкрепа била тя военна или логистична от другите съюзници, никога не биха победили. Ама нищо де, ние си знаем, че това е голям празник за руснаците и техните слуги. За българите обаче не е. Защото ние без да сме обявявали война на съветския съюз, бяхме окупирани, властта свалена, народа репресиран за да му се наложи система удобна за окупатора.

…".Пенчо" бе чети ….

Трябва да се помни, че войната беше започната от двама диктатори, които в началото са били първи приятели !!!! хитлер и сталин са в основата на Втората световна война !!! Това, че единият диктатор е оцелял след войната не значи, че не е виновен за нея !!! Освен почитта към невинните жертви , ние трябва да знаем и истината , за да не се повтаря тази ужасна страница от човешката история !!! ВСЕКИ ДИКТАТОР СИ НАМИРА ОПРАВДАНИЕ ЗА ИДИОТИИТЕ , КАТО НАМИРА "ВРАГОВЕ ЗАД ГРАНИЦА " И ОНЕПРАВДАНИ, КОИТО ДА "ОСВОБОЖДАВА " !!! Когато на Червения площад трънат колони от деца , а сталин стане забранено име в Русия, аз ще съм щастлив за бъдещето на Европа !!! Днес обаче на Червения площад ще подскачат военни в много близък стил до хитлеровите и сталиновите сборища !!!

Защо го наричат ден на победата при положение, че България губи войната, губи територии и бива окупирана след нея ???

Защото България не е центърът на Вселената! А и както върви скоро няма да я има!

Всъщност не губи територии. Южна Добруджа е върната на България и остава в границите и след войната.

09/05/2018 Честит Ден на победата! Никакъв Ден на Европа не днес, днес е ден на победата над фашистка Германия! (И на Славия над Левски...)...

и ден на победата на русия, сащ и великобритания срещу България .......

Денят на Европа и духът на Европа. Върнете се няколко дни назад - Барцелона / Ливерпул, Аякс / Тотнъм снощи. Това е Европа и духа на свободния човек.

Е, щом футболът стана символ на свободата на човешкия дух в Европа, нещата са безнадеждни!

Всички истински българи (не сороски ла#на) с празника на Великата Победа!!!

Не намесвай българите, ако обичаш. Поздравявай си руските окупатори.

Той си е от тях. Там така се поздравяват "с празника на Великата Победа!!!" В България казват Честит празник.

Ти се благодари на обикновения руски войник, щото сега ти и твоята рода можехте да сте известна немска марка сапун.

Модераторчето, седни си на задника, да не седнеш на друго място!

Събитие, дало повода на СТалинисткият режим да окупира половин Европа, включително България. След война, за която руснаците сами се договориха с Германия да започнат заедно чрез разделянето на Полша за начало. Помним и няма да забравим!

Някой да няма нещо против историческите факти?!?

Ето първият лъжец. Все още се пази сълфетката която Чърчил подва на Сатли и дори пише в мемоарите си . Това се случва в Ялта. В него е описано победителите какво ще получат. Сталин се съгласява. Преди Русия да сключи договор с Германия има една друга конфренция в която На Хитлер без пушка да пукне му подаряват индустриялна Чехослаовакия и Полша също прибира парчета от нея. В архивите има достаъчно материали как Сталин предлага на Франция и Англия същз да бъде спрян Хитлер отказват му и за да му осигурят индустриялан мощ му подаряват Чехослаовакия. Хитлер до началото на войната е активно подържан и създаден релано с парите на Англия. Така че хайде да четем историят цялостно а да не взимаме избрани моменти. Хитлер е кратура на Запада . И ПС и ВСВ не се предизвикават от СССР а от Запада

Не Ялата а москофската конфернция грашка

Извънземните ли са те облъчили или Кашпировски? За бруталното нахлуване на Русия във Финландия (където за щастие руснаците изядоха хубаво дървото) какво ще измислиш?

ДЕН ПОБЕДЫ !

ден ОКУПАЦИЯ на България! Марш в Москва пияни и прости ватенки.

Забрави чемодан, вокзал и Сибир! Нещастна празна глава!

Ако не бяха ватенките, някой немец още щеше да си мие оная работа със сапун направен от майка ти!

Денят на Победата е , обединена Европа е резултат на победата и милионите жертви дадени във войната, решаващата рола на народите на СССР! Жалко, че в резултат на експанзивната -глупава политика на администрациата на Путин, се вихри анти руска риторика и денат на ВЕЛИКАТА ПОБЕДА се неглижира! Покрлон

и интелигентност си казват думата в постовете на мнозина. Жертвите на ВСВ са стотици милиони...Защо толкова смърт и мъка? 74 години след края на ВСВ светът трябва да помни огромното зло което причини толкова нещастия и никога повече да не бъде допускано такова безумие.

Преди години ВСИЧКИ народи казваха НИКОГА ВЕЧЕ. Сеага в Русия се чува само "Можем да повторим". Явно на руснаците паметта (ако имат такава) е къса!

На днешния ден през 1945г. свършва втората световна война. ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ, атомните бомби са хвърлени над Хирошима и Нагазаки през август 1945г. т.е. не имало никаква война когато са хвърлени, било е просто един зловещ експеримент.

За ваша информация, карая на ВСВ е 2 Септември 1945 след подписването на капитулацията на Япония.

договор и до днес между Япония и Русия или СССР. Така, че край официлано няма! Но защо беше нужно това американско варварство?!?

Много скромно го даваш! Да беше написал и кой ги е хвърлил!

в цял свят има кръстени улици и булеварди на името на СТАЛИН . Ако не беше генералисимуса нямаше да има победа! Дори Чърчил признава величието му.

След този ден България е лишена от излаз на Бяло море и всички военни и търговски единици са изтеглени окончателно 1947г, по заповед.

Е как такъв велик и красив начи евроатлант некой ше те лиши от нещо ве? Или ти не си велик и красив евроатлант, а си обикновен тъпоръбечт чиракопитек ? Явно е второто щом са те сритали по клошарския пърдяшник.!.мбухахаха

оставили "Самий дурной …" да плюе в сайта.

Да...бяхме от губещата страна! Ти какво очакваш?

Нищо лично, но не през 45-та, а 1919 г. е отнет излаза ни на Бяло море по силата на Ньойския договор и никога от тогава не сме имали излаз на Бяло море. След 44-та г. и то благодарение на омразния ти СССР ни връщат Южна Добруджа - Силистра, Добрич, Балчик. Няма как Гърция да ни върне беломорието, защото през цялото време на войната воюва с Хитлер, за разлика от България! Образование се!

Я пробвай пак с Южна Добруджа. Май някой друг я връща,а не СССР

Нищо лично, КОРЕКТИВ, Южна Добруджа се връща на България преди 1944-та година!

Южна Добруджа се връща на България преди 1944-та година!!! Нищо лично.

Южна Добруджа ни връща противоположността на любият ти СССР

Благодарение на чичко Сталин България НЕ губи територии след тази война. Сталин настоява Бългаиря да има статут като Италия на съвоюваща страна, но англосаксонците и от двете страни на океана катеогрично отказват. Въпрос на политика, въпреки че Италия води (повечето пъти неуспешно защото са смехорани) доста повече военни действия отколкото България, но за западна Европа Италия са си свои, а България е за унищожение.

Днес е Деня на победата. Поклон пред руския народ и народите на СССР, строшили гръбнака на фашистката чума. А смахнатите европейци да си честват измисления празник и мултикулти ценности и прочие дяволски щения с гей паради.

В дирника работи един фашизиран укро изрод, който разпръсква омраза към Русия. Срам за нищожеството и даващите му трибуна!

Все едно четеш "Работническо дело". Мръсни, ДСмърдящи ДИРници!

Денят на Европа и Денят на Победата. Един празник на Европа и един на руснаците.

Защо ви се отключи сигналната система за плюеене на Русия и Путин? Нали е празник и на обединена Европа! Вие него празнувайте! Я какво благоденствие и просперитет настана за България! Всичко е във възход!

Ето тези престъпници доведоха на власт съветските танкове ''За първи път въпросът за присъединяването на България към СССР е поставен от Тодор Живков пред пленума на ЦК на БКП на 31 юли 1963 г. На него първият секретар на партията излага разбирането си, че „суверенитета народът го разбира да има ядене, да живее. Ето това е суверенитетът – щастие и благоденствие на народа. Ние работим за народа, а не за формата”.'' Тези родоотсъпници и гнусните им орки, които днес пак празнуват ''победата''

Алю.... присъединяването ни в ЕС е абсолютно същата работа!В СИВ Русия беше източника на ресурси! Не виждам принципна разлика! Винаги сме се присъединявали към някого. Разликата е, че Русия ни даваше с пълни шепи, а западняците нищо не дават......

Като съюзници на Германия, това не е нашият ден.

Българите може да са европейци, но винаги са били на страната на Русия. Така е от векове, защото Русия е заслужила нашата благодарност с освободителната си мисия и подкрепа в тежки за България периоди.

Аз не съм на страната на Русия!

Вие не сте българи, а някакви джендърски шушумиги сте

И аз!

Естествено че ще сме на страната на Русия . Аз като българин виждам в Русия наше дете. Дете кръстено в православанта вяра изучено с нашата писменост. и дете което когато трябва ще помгне на родителите си

По-точно е обратното

Да си празнуват руснаците. За България това е трагедия, заробила България за 50 години

Не приятелю .Това за България бяха 50 безметежни години когато България от най- изостаналата държава в Европа с изключнение на Албания с 80% неграмотно селско населние се превърна във средно европейска държава със индекс на човешко развитие на 26 място в света. С уникани успехи в спорта (6 място на олимпиадата в Сеул). Държава създаваща и изнасяща култура "Знаме на мира". Държава пратила двама космонавти .Създала промишленост с която много европесйки държави не могат да се похвалят . Държава която 80 години в ИТ сферата беше след САЩ и Япония.... Държава която благодарение на окрупненото селско стопанство и ТКЗС създаваше продукция която можеше да храни две Българии. Държава с пазри по целият свят. Построила заводите на цяла Северна Африка и БИ. С окенски флот.......................Колко още да изброявам

Бълагрия 1939 г. е на седмо място в Европа !

дядo_star

Наследството от соца ще остане за дълго спорен въпрос. Което пишеш е вярно, но просто не е единственото вярно. Има и друг разрез на това време. За мен този период приучи българите да слагат всичките си надежди и изисквания в ръцете на НЯКОЙ ДРУГ. Загубата на здравословна самостоятелност още дълго ще ни тежи. Бъди здрав!

Какъв празник е днес за България? Окупация и 45 години мракобесие, което из основи промени мисленето и манталитета на българина. Ефектът от съветската окупация и тиранията на другарите ще се усещат още поне 3 поколения. Днес е ден на траур, не на празник.

Простотилякът и лумпените сега ще те засипят с минуси.

И тебе мизкрника също! Радвай се че не ми попадаш в ръцете, че не само с минуси ще ти засипя празната и тъпа тиква.