Ден преди кошмара: Пътят е рисков въпреки ремонта за 23 млн. евро (снимки)

Институтът за пътна безопасност със смущаващи констатации непосредствено преди фаталната катастрофа край Своге

Обратно в новината

Коментари - Ден преди кошмара: Пътят е рисков въпреки ремонта за 23 млн. евро (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И в чии джоб са влезли 23 млн. евро за освежаване на пътя--- в джоба на батко и братко- къде е мишока цацаров да се самосезира

За 23 млн. ЕВРО трябваше да има 46 км МАГИСТРАЛА! Къде са парите Бойко! КОЙ ОТКРАДНА ПАРИТЕ! МАДРИДСКИЯТ КРАДЕЦ СИ Е ПОСТАВИЛ НАСЛЕДНИК БОЙКО КРАДЕЦА.

Решението е много просто-- Конфискация на фирмата в полза на Държавата + конфискация на 50% от имуществото на собствениците на фирмата и ресорния министър. Дали след това следващите ще действат по същия начин а ??? Трагичното е ,че никой няма да го направи--- Гарван гарвано око не вади.

Няма как да се случи конфискация, тъй като фирмата е ДЗЗД(Дружество по Закона за задълженията и договорите) и като такава не притежава дълготрайни активи, а е само параван на компанията майка "Трейс груп".

Нека се предизвика пълна данъчна проверка на фирмата ремонтирала пътя. С икономисти както от ГЕРБ така и от БСП. Роднини на загиналите - да присъстват също с икономически съветник. Ако има откраднати пари лесно ще се насочим как - по някакъв начин парите трябва да излязат от сметката на фирмата. Ако толкова много проценти са откраднати- ще се забележи. И да забравят да съпоставят разходите за материали с пазарните. Защото може да са надути в пъти. Както и количествата - може материалите въобще да не са доставени

дето си мислят, че никъде по света не ремонтират пътищата (това може да важи за рассията само).. Само провинция Бранденбург е планувала близо 500 милиона евро за ремонти, и то само за 2018-та. Бранденбург има под 1/3-та от територията на България и над два пъти бюджета на България за ремонт на пътища. Изкуфелите комунисти искат с 1/6 от парите да имат същото качество и покритие. Е нема как да стане, идиоти :)

Очаквам веднага,че ще ми кажете да си стоя в кравария и да не вземам отношение към случващото се ,но аз съм българка и затова не ме интересува как ще ме обиждате. Тук в САЩ с този огромен трафик и огромни пътища ,а и такива като нашите, се прави ремонт на десет години. Не знам какво правят ,но поне около 5 години няма проблем ,а след това някъде закърпват правили се дупки. Но тук не се краде от политиците и техните приближени фирми и затова всичко е качествено. А хората на Боко вече се осраха. Е затова и всичко е некачествено. Докато играе корупцията в кочината всичко ще върви надолу. И ако може Боко да ми каже какво стана с онзи миндил Гинка Върбанова и закупуването на електрото. Тая беше толкова елементарна,че като я слушах исках аз да се гръмна от срам. Но народа забрави бързо и пак пълни гушата на гроб.

синчето на курнелия? и то ли обича BBC толкова, колкото и ти?

много рисково, мнооого поне 300 трябва да е

Дупката от снимката е от паркинг, стига дезинформация и простотия!

2018-08-26 11:28:22 баба Гицка (нерегистриран) хайде сега викнете Бойко да отреже една лентичка и на този път и на други пътища, за които наля милиони на свой хора, за да изтрепят българите. Защо в Германия не се ремонтират често пътища? Защо в Алпите, където има судове и сняг няма кръпки по пътищата? Защо само в България всичко е калпаво и кърпено и се ремонтира веднага след като Боко пререже лентичката. Ще може ли някога и ние да имаме качевество като в Европа? Ще може ли Боко да си пререже оная работа, вместо да прерязва лентички на такива калпаеви, убийствени пътища? Народеееее????

така се КРАДАТ милиони и милиарди в България.....

ГЕРБ Подаряват на Своя фирма работа за 27 Милиона . Както обикновено ,огромна част от работата Не е свършена и Материали не са Вложени . В ГЕРБ както винаги отиват 30-40% от Откраднатите ...НАШИ Общи пари ! После Някои от НАС Данъколатците ...Умират на същият този Път ! ……. Ние Плащаме...ГЕРБ Крадат ….Ние Умираме ... ...в следствие на Кражбите на ГЕРБ !!! Умираме разкъсани по пътищата, от Болест и без възможност за лечение, от мизерия ...Евакуираме се от тези Проклети хора...ГЕРБ !!! Докога бе Хора !? Децата ви Избягаха ,Живота ви свършва в Страх и мизерия !

Това си е дупка на ремонтиран път. После защо пътят е рисков и след ремонта има толкова много катастрофи. Кога най-после ще има осъдени затова, че взимат милиони от ЕС за пътища, а правят пътищата с нискокачествени материали, като разликата от парите прибират в джоба?!!! Докога ще ги търпите? Колко пари още трябва да изтекат и колко хора още трябва да умрат? Ако магистратите и Гражданското общество не се погрижат тези хора да бъдат осъдени и тази практика да спре, то те ще са лично отговорни за всяка подобна смърт на пътя.

1. Да се потърси отговорност за льольото който е приел жалбата, но от 21 ноември 2017 г. не е предприел нищо! 2. Да се наложи 10% глоба от стойноста на проекта на фирмата изпълнител. И да се потърси съдебна отговорност за некачествено изпълнение на договор. 3. Да се смени персонала в ДАИ, АПИ и другите които спят по цял ден и нищо не правят, а само взимат заплатки. 4. Най-лесно е в момента да се прехвърли вината върху шофьора /не казвам, че е невинен/ но неща преди това да се потърси и отговорност и от въпросните свързани с инцидента.

И в чии джоб са влезли 23 млн. евро за освежаване на пътя?!

Скакля е водопад, как пък го съчинихте, че е село?!?!?!

И олигофрени. Крадат от ремонта на пътя. Абе, ифиоти, вчера бяха горките пенсионери, ама не ви ли минава на ум, че и вашите деца, роднини и близки пътуват по същите пътища?! Или алчността съвсем ви заслепи?! Или мислите, че ще вземете откраднатото на оня свят един ден.....

Както винаги при какъвто и да е инцидент ще чуете един куп лъжи и манипулации защото властващите са се убедили че всяко чудо е за три дни при такива оФце дето си траят.. След това ще се съберът на софра ще пийнат ''за бог да прости'' ако има починали и доволно ще вдигнат наздравици че пак са успели да излъжат загубеняците..

По наше настояване АПИ измери сцеплението на пътната настилка, точно на мястото, където вчера стана жестоката катастрофа край Своге. Установи се, че то е два пъти по-малко от необходимото. Това обяви пред "Фрог нюз" Владимир Тодоров, председател на Асоциацията на пострадалите от пътни инциденти.

Но разбира се, че водача е виновен. Дори за миг е изпуснал контрола!

Асоциацията да заведе иск срещу България в европейския съд. Парите да ги даде на децата на пострадалите. От някъде трябва да се започне, за да излезем от това безвремие.

Елате да видите новият път между Габрово и Севлиево...некачествено положена настилка, отсега е пропаднал...ама кой да контролира, важното е "техните" фирми да печелят обществени поръчки.

Погледнете шосето на Google street view на координати 42.951411, 23.374354 на разклона за Лесковдол точно на знака за ограничение за 40км/час - там има стеснение на пътя до една лента и нещо като надлез/мост Автобусът просто не е могъл да влезе в единичната лента, а пропаднал от надлеза надолу вдясно. Шосето е в много лошо състояние по изображението от февруари 2012 на Google street view, след това би трябвало да е ремонтирано. Все пак статистиката за този еднолентов пътен участък дадена от пътен експерт: "Става дума за участък от 700 метра. През 2017 година на него са станали 7 тежки катастрофи с един загинал и 6 ранени. През 2018 година на същото място са регистрирани 4 тежки ПТП-та. Всички са станали при сухо време и по един и същи начин. Причината не е висока скорост." При толкова много техника струпана под този надлез, човек се пита защо надлеза не направен двулентов досега, при толкова тежки катастрофи, станали тук???

Защото цари пълна безотговорност сред държавната администрация. Разбира се че умрелите сами са си виновни! Не виждат ли че пътя се стеснява? Да се съобразяват! :) И те така

"Уважаеми г-н министър, по този начин ли се грижите за сигурността на нашите граждани по републиканските пътища?" Неуважаемият министър не се грижи за сигурността на децата си, та какво остава да се грижи за сигурността на някакви си там граждани.

абе сички приказки ви са арни,докога се ще е тъй,нямате ли ум ,нямане ли пушки,ко се ревете,бойко ,дрисльо,аме бумнете го бе,ко са майте,един посранко да ви се спъва из нозете

в Бантустана няма голяма далавера, нещо не и наред.

На дървените философи да кажа,че шофьорът на автобуса сам е признал вината и грешката си ,довели до катастрофата !Никакъв път не е виновен !

и инвалида ударен на пътя от бащата на президента, се отказа да подава жалба. човечен излезе. разбран.

човекът излезе щастливец, че не го подведоха под отговорност заради това, че с несъобразена скорост с инвалидната си количка е отнел предимство, врязвайки се в мерцедеса ....

На бройка ли ви плащат за тези писания че ги посвате навсякъде па макар и кулинарен да е форума????

Само дето една така ''грешка'' не би довела до такъв инциден при скорост от 45 км ако пътя беше нормален, ако мантинелите бяха реални истински каквито би следвало да бъдат при дере под пътя:(((( Шофьора е казал какво е съгрешил ама къде онези по големите грешници????

Пътувам често оттам, пътят си е съвсем нормален, да не кажа добър в сравнение с преди ремонта! На въпросния участък има наклон и в края стеснение, като добавим и проливен дъжд, скоростта на рейса не би трябвало да е над 20-25км/ч. Да се оправдаваме с настилката ми звучи несериозно.

Не ми се мисли какво ще стане като замръзне асфалта. Ама така си е. Да са внимавали.

...да не хваща лед !

На много места в Европа, хората използват асфалт, от който дори не се вдига водата, от гуите на предния автомобил. Ама какво ли съм тръгнал да разправям на туземци.

Ех,едно време по времето на бай Тощо какви магистрали имаше.Като шибна с камшика двата коня,че като хукнат в галоп,колелата на каруцата свиреха като "Мишелин" на писта за Формула 1.

Единственото свестно шосе из Бг, което познавам е Берковската страна на Петрохан. Склонът откъде София е леле-мале и като гледам как го ремонтират и на кви вълни са ново-асфалтираните парчета, немам никаква нужда от “експерти” и спицялисти и други шумове на интерфейса, за да изразим пълното си възмущение и от пропагандните клипчета по радиото ала “да спрем войната по пътищата”.

Защо в България километър път е до СЕДЕМ пъти по-скъп, отколкото същия път в Германия?

Предвид все по-очевадния факт, че нищо не се подобрява, а става все по-зле, няма начин народът да избира и преизбира мафиотите!!! Герберастите манипулират изборите, купуват гласове и отново вършат беззакония!

подобрява се, но понеже много му се пречи, та затова става бавно. Освен това, след като всичко кадърно отдавна напусна страата, кой да прави нещата както трябва в тази държава?

А защо всичко кадърно напусна страната? Избяга от "хубавото" при герберастията нали?

До сега няма фалирала банка при управлението на ГЕРБ. Заради друго избягаха хората.

Май започнахме да виждаме по-ястно убииците на пътя. Корумпираните органи, корумпираните фирми, корумпираните служители приели ремонта за извършен, лиспата на реакция и ремонти, калпавите мантинели, или КОРУПЦИЯТА е това което убива. ДАНО УБИИЦИТЕ ВЗЕЛИ РУШВЕТИ И РЕМОНТИРАЛИ ПЪТЯ СИ ПОЛУЧАТ ЗАСЛУЖЕНОТО.

В България от много години КАТ измъква държавата с дежурното "Водача не се е съобразил с пътните условия и затова е малко поумрял". А това, че не е видял ямата в локвата и затова му е заорал кардана в асфалта - ами да е предположил, че може да има дупка в локвата и да се е съобразил! Много важно че дупката в асфалта седи от поне три години там....

Партията на Бойко Борисов загробва България!!!

Сигурна бях, че лично Бойко Борисов разхвърля асфалта по пътя. После кара валяка!

Не, прибира комисионните от герберските фирми!!!

По скоро прибира разхвьрляни розови пачки по500 ЕВРА И ГИ НОСИ на НАЧАЛНИКА ЮНКЕР в ЛИХТЕНЩАИН и Мис бИКИНИ вьв БАРСЕЛОНА

Не кара валяка, а краде от парата! То затова всичкото му е ден до пладне..... Пък хората нека мрат! Дреме му на острова...

на учредители на този"институт".На едно от първите места в списъка са Анна Заркова,майка на Крум Зарков/БСП/;Настимир Ананиев ат партията на Куневица ДБГ.Това е неправителствена организация,учредена от една група определени софиянци с ясна политическа насоченост и в по-голямата част членове са родители на загинали при катастрофи от различни градове на страната/за тежест/.Да им пикам на институтите в София.Нямат край вече-Институт за пазарна икономика,Балкански институт,Институт за средния бизнес,институт,институт....... .Кой ги издържа тези паразити,бе?Стига със гръмки и високопарни наименования и заглавия.Тези от този институт какъвто и път асфалтиран да им покажеш,все ще бъде лош.А те едни пътни специалисти...ума ти да се вземе.Ясна е целта на този"институт".

Снимките, кой ги фотошопира? Или са реални?

Рабрах. Не ме гледайте какво върша, а ме слушайте какво ви говоря! Червени боклуци.

Пътища,маркировки,знаци пълно малоумие!! Милионите се крадат и няма кои да им търси отговорност!!

Нормалната практика при държавни поръчки трябва да бъде, спечелилия да изпълни поръчката, а загубилия да приеме работата от името на държавата и да носи отговорност за поддъжката след това. Така автоматично се изключва възможността за злоупотреби, без намесата на човешки фактор.

Не е точно така, защото загубилият не взема пари, е как тогава ще носи отговорност и ще поддържа пътя? Може само да приеме обекта заедно с държавата и да даде оценка на изпълнението.

Заубилия ще вземе пари за да приеме обекта, както и ще му бъде плащано за поддръжката. Но няма да приеме нещо изпълнено с фрапантни нарушения, защото трябва да го поправя след това. Загубилия е единствения, който наистина разбира къде да леда при приемането на обекта. Това не съм го измислил аз, ами кмета на София преди 130 години.

Поздравления за рационалното предложение. Иначе, "топлата" вода е открита от ... (може би, от "неандарталците").

Туй Курнела ли го каза ,или баба Дора?!Всъщност...няма значение,коя от двете...

Кой е баба Дора?!

Коя е тая Курнела?

По този, че и по-зле. Важно е да има далавера. Гарантирано от ГРОБ (буквално).

На Хъбов пътищата..... водят към гроба!

кръговото на къде води?!

В България, в задънена улица

питам от името на леля Пена от Сливенския...: Пи това време Лиляна Павлова ли беше минетистърка?

Кражбите убиват, но щом стадото блее, ще продължаваме още по-безскрупулно!

Умрелите не ги интересува кой е краднал. Лошото е че и живите българи не ги интересува.

и с тях друга фирма да направи отново ремонта.

с лихвите

YCBM

Когато недоволството достигне връх, плешивата кратуна ще се измъкне обиден. След това схемата е ясна, служебно правителство, последвано от така харесваните платени протести за няколко месеца и нагласени предсрочни избори на които някой от въпросната мафиотска компания ГРОБ ще се върне на власт като спасител. Разбира се пак обиден, и кражбите започват наново. Колко още пъти ще го оставяме тоя тумор да си играе постановката? Толкова тъпа нация ли сме? От 250 000 ужилени никой не излезе на протест? Кой е собственика на тая компания?

дрОгарю , много некадърно тролиш , много несвързано и без ясна ВИЗИЯ.

Защо ми триете репликата към Фром ЮК ? Значи той може да обижда. да върви по дяволите гнидата фром юк!!! А Вие от дир.бг - съсипахте хубавия сайт с някаква измислена цензура.

Всеки интернет сайт носи пряка отговорност за съдържанието си. Дори и за коментарите в него.

АКо не се е краднало, за 23 милиона евро щяха да го преасфалтират целия път от София до Видин.

YCBM

Какъв е този ремонт за 23 млн.€? Това си е стар път с кръпки по него. ГЕРБаджийски крадци и боклуци!

аха , озверели сте от глад ,....всяко изречение - 23 млн.евро , баси представи си това са над ЕДИН МИЛИАРД РУБЛИ бе ...... малииии 9 години само примлясвате отстрани, ама така е като сте некадърни покрай двете служебни правителства само една банка фалирахте и даже половин ято Грипени не можахте да купите. После - Бенчо дай пари....ами той да не ги печата.

Докато у на цялата администрация е от продажни партийни мекерета, а не от експерти може да падне и тавана в/у главите ни. Ще чкаме ли ?

Стига сте говорили глупости !Да използвате грешката на един шофьор,за да плюете по Борисов !Каква вина има той,че някой е слаб шофьор и че други не били направили пътя както трябва !Ставате смешни !

това може да го каже само човек, който не е шофирал зад граница. В България НЯМА път, който да е направен както трябва. Всичко е все едно караш в морето.

Харизанов, ти ли си бе, шамандуро? Няма ли тръби за крадене от напоителни системи, та си губиш втемето с тролене?

Аз съм !Нинова,ти защо не си пишеш името,ма !

Ма кога се разбра , че шофьорът е виновен ? Както е казал колега по долу , трябва малко време за да нагласят нещата, така че да е виновен. Някой помни ли още убитото от самотен Рамбо семейство в Нови Искър барабар с кучето ? Нямаше здравомислещ човек , който да повярва на официалната версия, обаче имаха достатъчно време да нагласят нещата. Така ще стане и тук , а ние ще ги препсуваме под мустак и ще продължим с живота си, а те с техният.

Кола,в случая автобус,катастрофира самостоятелно !Кой ми с.а в гащите !

Докато търпите да си играят със здравето и живота ви, бял ден няма да видите. Какво значи "Трейс-Своге"? Обичайната строителна практика. Прави се фирма за даден търг. Усвояват се парите и фирмата се закрива. После търсете Трифон Зарезан за поддръжка на пътя. В наглостта си, дори не се крият. Всички го знаят, но си мълчат. Затова мрете.

Като чета тази статия се сещам за магистрала от Чирпан до Стара Загора - пълен коптор, а е нова - правена от Трейс, ремонта на Цариградско, ремонтираха го след първото застудяване. Така че не ме учудва. Трейс ряботят при всички правителстваи всички ги търпят. А голяма част от строителсвото им е некачествено. Но никой не ги санкционира освен, ако не стане голям гаф. Но от Сърбия ги изгониха и гръцка фирма довърши тяхната част от магистралата до Ниш, защото не са спазили сроковете. да не говорим че качеството на асфалта в България е много по-лошо от този в другите европейски страпни. Достатъчно много карам и Европа и мога да сравня. Но ви гарантирам, че накрая ще изкарат транспортната фирма виновна, понеже иначе трябва да признаят, че този ремонт е една голяма далавера.

24 месеца и 365 дни. Казано просто - цели три години....

Кой е гушнал 23 милиона евро?...

#Кой. Негова е фирмата.