Ден преди кошмара: Пътят е рисков въпреки ремонта за 23 млн. евро (снимки)
Институтът за пътна безопасност със смущаващи констатации непосредствено преди фаталната катастрофа край Своге
Обратно в новинатаКоментари - Ден преди кошмара: Пътят е рисков въпреки ремонта за 23 млн. евро (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
И в чии джоб са влезли 23 млн. евро за освежаване на пътя--- в джоба на батко и братко- къде е мишока цацаров да се самосезира
За 23 млн. ЕВРО трябваше да има 46 км МАГИСТРАЛА! Къде са парите Бойко! КОЙ ОТКРАДНА ПАРИТЕ! МАДРИДСКИЯТ КРАДЕЦ СИ Е ПОСТАВИЛ НАСЛЕДНИК БОЙКО КРАДЕЦА.
Решението е много просто-- Конфискация на фирмата в полза на Държавата + конфискация на 50% от имуществото на собствениците на фирмата и ресорния министър. Дали след това следващите ще действат по същия начин а ??? Трагичното е ,че никой няма да го направи--- Гарван гарвано око не вади.
Нека се предизвика пълна данъчна проверка на фирмата ремонтирала пътя. С икономисти както от ГЕРБ така и от БСП. Роднини на загиналите - да присъстват също с икономически съветник. Ако има откраднати пари лесно ще се насочим как - по някакъв начин парите трябва да излязат от сметката на фирмата. Ако толкова много проценти са откраднати- ще се забележи. И да забравят да съпоставят разходите за материали с пазарните. Защото може да са надути в пъти. Както и количествата - може материалите въобще да не са доставени
дето си мислят, че никъде по света не ремонтират пътищата (това може да важи за рассията само).. Само провинция Бранденбург е планувала близо 500 милиона евро за ремонти, и то само за 2018-та. Бранденбург има под 1/3-та от територията на България и над два пъти бюджета на България за ремонт на пътища. Изкуфелите комунисти искат с 1/6 от парите да имат същото качество и покритие. Е нема как да стане, идиоти :)
Очаквам веднага,че ще ми кажете да си стоя в кравария и да не вземам отношение към случващото се ,но аз съм българка и затова не ме интересува как ще ме обиждате. Тук в САЩ с този огромен трафик и огромни пътища ,а и такива като нашите, се прави ремонт на десет години. Не знам какво правят ,но поне около 5 години няма проблем ,а след това някъде закърпват правили се дупки. Но тук не се краде от политиците и техните приближени фирми и затова всичко е качествено. А хората на Боко вече се осраха. Е затова и всичко е некачествено. Докато играе корупцията в кочината всичко ще върви надолу. И ако може Боко да ми каже какво стана с онзи миндил Гинка Върбанова и закупуването на електрото. Тая беше толкова елементарна,че като я слушах исках аз да се гръмна от срам. Но народа забрави бързо и пак пълни гушата на гроб.
2018-08-26 11:28:22 баба Гицка (нерегистриран) хайде сега викнете Бойко да отреже една лентичка и на този път и на други пътища, за които наля милиони на свой хора, за да изтрепят българите. Защо в Германия не се ремонтират често пътища? Защо в Алпите, където има судове и сняг няма кръпки по пътищата? Защо само в България всичко е калпаво и кърпено и се ремонтира веднага след като Боко пререже лентичката. Ще може ли някога и ние да имаме качевество като в Европа? Ще може ли Боко да си пререже оная работа, вместо да прерязва лентички на такива калпаеви, убийствени пътища? Народеееее????
ГЕРБ Подаряват на Своя фирма работа за 27 Милиона . Както обикновено ,огромна част от работата Не е свършена и Материали не са Вложени . В ГЕРБ както винаги отиват 30-40% от Откраднатите ...НАШИ Общи пари ! После Някои от НАС Данъколатците ...Умират на същият този Път ! ……. Ние Плащаме...ГЕРБ Крадат ….Ние Умираме ... ...в следствие на Кражбите на ГЕРБ !!! Умираме разкъсани по пътищата, от Болест и без възможност за лечение, от мизерия ...Евакуираме се от тези Проклети хора...ГЕРБ !!! Докога бе Хора !? Децата ви Избягаха ,Живота ви свършва в Страх и мизерия !
Това си е дупка на ремонтиран път. После защо пътят е рисков и след ремонта има толкова много катастрофи. Кога най-после ще има осъдени затова, че взимат милиони от ЕС за пътища, а правят пътищата с нискокачествени материали, като разликата от парите прибират в джоба?!!! Докога ще ги търпите? Колко пари още трябва да изтекат и колко хора още трябва да умрат? Ако магистратите и Гражданското общество не се погрижат тези хора да бъдат осъдени и тази практика да спре, то те ще са лично отговорни за всяка подобна смърт на пътя.
1. Да се потърси отговорност за льольото който е приел жалбата, но от 21 ноември 2017 г. не е предприел нищо! 2. Да се наложи 10% глоба от стойноста на проекта на фирмата изпълнител. И да се потърси съдебна отговорност за некачествено изпълнение на договор. 3. Да се смени персонала в ДАИ, АПИ и другите които спят по цял ден и нищо не правят, а само взимат заплатки. 4. Най-лесно е в момента да се прехвърли вината върху шофьора /не казвам, че е невинен/ но неща преди това да се потърси и отговорност и от въпросните свързани с инцидента.
И олигофрени. Крадат от ремонта на пътя. Абе, ифиоти, вчера бяха горките пенсионери, ама не ви ли минава на ум, че и вашите деца, роднини и близки пътуват по същите пътища?! Или алчността съвсем ви заслепи?! Или мислите, че ще вземете откраднатото на оня свят един ден.....
Както винаги при какъвто и да е инцидент ще чуете един куп лъжи и манипулации защото властващите са се убедили че всяко чудо е за три дни при такива оФце дето си траят.. След това ще се съберът на софра ще пийнат ''за бог да прости'' ако има починали и доволно ще вдигнат наздравици че пак са успели да излъжат загубеняците..
По наше настояване АПИ измери сцеплението на пътната настилка, точно на мястото, където вчера стана жестоката катастрофа край Своге. Установи се, че то е два пъти по-малко от необходимото. Това обяви пред "Фрог нюз" Владимир Тодоров, председател на Асоциацията на пострадалите от пътни инциденти.
Елате да видите новият път между Габрово и Севлиево...некачествено положена настилка, отсега е пропаднал...ама кой да контролира, важното е "техните" фирми да печелят обществени поръчки.
Погледнете шосето на Google street view на координати 42.951411, 23.374354 на разклона за Лесковдол точно на знака за ограничение за 40км/час - там има стеснение на пътя до една лента и нещо като надлез/мост Автобусът просто не е могъл да влезе в единичната лента, а пропаднал от надлеза надолу вдясно. Шосето е в много лошо състояние по изображението от февруари 2012 на Google street view, след това би трябвало да е ремонтирано. Все пак статистиката за този еднолентов пътен участък дадена от пътен експерт: "Става дума за участък от 700 метра. През 2017 година на него са станали 7 тежки катастрофи с един загинал и 6 ранени. През 2018 година на същото място са регистрирани 4 тежки ПТП-та. Всички са станали при сухо време и по един и същи начин. Причината не е висока скорост." При толкова много техника струпана под този надлез, човек се пита защо надлеза не направен двулентов досега, при толкова тежки катастрофи, станали тук???
"Уважаеми г-н министър, по този начин ли се грижите за сигурността на нашите граждани по републиканските пътища?" Неуважаемият министър не се грижи за сигурността на децата си, та какво остава да се грижи за сигурността на някакви си там граждани.
абе сички приказки ви са арни,докога се ще е тъй,нямате ли ум ,нямане ли пушки,ко се ревете,бойко ,дрисльо,аме бумнете го бе,ко са майте,един посранко да ви се спъва из нозете
На дървените философи да кажа,че шофьорът на автобуса сам е признал вината и грешката си ,довели до катастрофата !Никакъв път не е виновен !
и инвалида ударен на пътя от бащата на президента, се отказа да подава жалба. човечен излезе. разбран.
човекът излезе щастливец, че не го подведоха под отговорност заради това, че с несъобразена скорост с инвалидната си количка е отнел предимство, врязвайки се в мерцедеса ....
Пътувам често оттам, пътят си е съвсем нормален, да не кажа добър в сравнение с преди ремонта! На въпросния участък има наклон и в края стеснение, като добавим и проливен дъжд, скоростта на рейса не би трябвало да е над 20-25км/ч. Да се оправдаваме с настилката ми звучи несериозно.
Ех,едно време по времето на бай Тощо какви магистрали имаше.Като шибна с камшика двата коня,че като хукнат в галоп,колелата на каруцата свиреха като "Мишелин" на писта за Формула 1.
Единственото свестно шосе из Бг, което познавам е Берковската страна на Петрохан. Склонът откъде София е леле-мале и като гледам как го ремонтират и на кви вълни са ново-асфалтираните парчета, немам никаква нужда от “експерти” и спицялисти и други шумове на интерфейса, за да изразим пълното си възмущение и от пропагандните клипчета по радиото ала “да спрем войната по пътищата”.
Защо в България километър път е до СЕДЕМ пъти по-скъп, отколкото същия път в Германия?
Предвид все по-очевадния факт, че нищо не се подобрява, а става все по-зле, няма начин народът да избира и преизбира мафиотите!!! Герберастите манипулират изборите, купуват гласове и отново вършат беззакония!
подобрява се, но понеже много му се пречи, та затова става бавно. Освен това, след като всичко кадърно отдавна напусна страата, кой да прави нещата както трябва в тази държава?
Май започнахме да виждаме по-ястно убииците на пътя. Корумпираните органи, корумпираните фирми, корумпираните служители приели ремонта за извършен, лиспата на реакция и ремонти, калпавите мантинели, или КОРУПЦИЯТА е това което убива. ДАНО УБИИЦИТЕ ВЗЕЛИ РУШВЕТИ И РЕМОНТИРАЛИ ПЪТЯ СИ ПОЛУЧАТ ЗАСЛУЖЕНОТО.
В България от много години КАТ измъква държавата с дежурното "Водача не се е съобразил с пътните условия и затова е малко поумрял". А това, че не е видял ямата в локвата и затова му е заорал кардана в асфалта - ами да е предположил, че може да има дупка в локвата и да се е съобразил! Много важно че дупката в асфалта седи от поне три години там....
Партията на Бойко Борисов загробва България!!!
Сигурна бях, че лично Бойко Борисов разхвърля асфалта по пътя. После кара валяка!
По скоро прибира разхвьрляни розови пачки по500 ЕВРА И ГИ НОСИ на НАЧАЛНИКА ЮНКЕР в ЛИХТЕНЩАИН и Мис бИКИНИ вьв БАРСЕЛОНА
на учредители на този"институт".На едно от първите места в списъка са Анна Заркова,майка на Крум Зарков/БСП/;Настимир Ананиев ат партията на Куневица ДБГ.Това е неправителствена организация,учредена от една група определени софиянци с ясна политическа насоченост и в по-голямата част членове са родители на загинали при катастрофи от различни градове на страната/за тежест/.Да им пикам на институтите в София.Нямат край вече-Институт за пазарна икономика,Балкански институт,Институт за средния бизнес,институт,институт....... .Кой ги издържа тези паразити,бе?Стига със гръмки и високопарни наименования и заглавия.Тези от този институт какъвто и път асфалтиран да им покажеш,все ще бъде лош.А те едни пътни специалисти...ума ти да се вземе.Ясна е целта на този"институт".
Пътища,маркировки,знаци пълно малоумие!! Милионите се крадат и няма кои да им търси отговорност!!
Нормалната практика при държавни поръчки трябва да бъде, спечелилия да изпълни поръчката, а загубилия да приеме работата от името на държавата и да носи отговорност за поддъжката след това. Така автоматично се изключва възможността за злоупотреби, без намесата на човешки фактор.
Не е точно така, защото загубилият не взема пари, е как тогава ще носи отговорност и ще поддържа пътя? Може само да приеме обекта заедно с държавата и да даде оценка на изпълнението.
Заубилия ще вземе пари за да приеме обекта, както и ще му бъде плащано за поддръжката. Но няма да приеме нещо изпълнено с фрапантни нарушения, защото трябва да го поправя след това. Загубилия е единствения, който наистина разбира къде да леда при приемането на обекта. Това не съм го измислил аз, ами кмета на София преди 130 години.
Туй Курнела ли го каза ,или баба Дора?!Всъщност...няма значение,коя от двете...
На Хъбов пътищата..... водят към гроба!
питам от името на леля Пена от Сливенския...: Пи това време Лиляна Павлова ли беше минетистърка?
Кражбите убиват, но щом стадото блее, ще продължаваме още по-безскрупулно!
Когато недоволството достигне връх, плешивата кратуна ще се измъкне обиден. След това схемата е ясна, служебно правителство, последвано от така харесваните платени протести за няколко месеца и нагласени предсрочни избори на които някой от въпросната мафиотска компания ГРОБ ще се върне на власт като спасител. Разбира се пак обиден, и кражбите започват наново. Колко още пъти ще го оставяме тоя тумор да си играе постановката? Толкова тъпа нация ли сме? От 250 000 ужилени никой не излезе на протест? Кой е собственика на тая компания?
Защо ми триете репликата към Фром ЮК ? Значи той може да обижда. да върви по дяволите гнидата фром юк!!! А Вие от дир.бг - съсипахте хубавия сайт с някаква измислена цензура.
АКо не се е краднало, за 23 милиона евро щяха да го преасфалтират целия път от София до Видин.
Какъв е този ремонт за 23 млн.€? Това си е стар път с кръпки по него. ГЕРБаджийски крадци и боклуци!
аха , озверели сте от глад ,....всяко изречение - 23 млн.евро , баси представи си това са над ЕДИН МИЛИАРД РУБЛИ бе ...... малииии 9 години само примлясвате отстрани, ама така е като сте некадърни покрай двете служебни правителства само една банка фалирахте и даже половин ято Грипени не можахте да купите. После - Бенчо дай пари....ами той да не ги печата.
Докато у на цялата администрация е от продажни партийни мекерета, а не от експерти може да падне и тавана в/у главите ни. Ще чкаме ли ?
Стига сте говорили глупости !Да използвате грешката на един шофьор,за да плюете по Борисов !Каква вина има той,че някой е слаб шофьор и че други не били направили пътя както трябва !Ставате смешни !
това може да го каже само човек, който не е шофирал зад граница. В България НЯМА път, който да е направен както трябва. Всичко е все едно караш в морето.
Харизанов, ти ли си бе, шамандуро? Няма ли тръби за крадене от напоителни системи, та си губиш втемето с тролене?
Ма кога се разбра , че шофьорът е виновен ? Както е казал колега по долу , трябва малко време за да нагласят нещата, така че да е виновен. Някой помни ли още убитото от самотен Рамбо семейство в Нови Искър барабар с кучето ? Нямаше здравомислещ човек , който да повярва на официалната версия, обаче имаха достатъчно време да нагласят нещата. Така ще стане и тук , а ние ще ги препсуваме под мустак и ще продължим с живота си, а те с техният.
Докато търпите да си играят със здравето и живота ви, бял ден няма да видите. Какво значи "Трейс-Своге"? Обичайната строителна практика. Прави се фирма за даден търг. Усвояват се парите и фирмата се закрива. После търсете Трифон Зарезан за поддръжка на пътя. В наглостта си, дори не се крият. Всички го знаят, но си мълчат. Затова мрете.
Като чета тази статия се сещам за магистрала от Чирпан до Стара Загора - пълен коптор, а е нова - правена от Трейс, ремонта на Цариградско, ремонтираха го след първото застудяване. Така че не ме учудва. Трейс ряботят при всички правителстваи всички ги търпят. А голяма част от строителсвото им е некачествено. Но никой не ги санкционира освен, ако не стане голям гаф. Но от Сърбия ги изгониха и гръцка фирма довърши тяхната част от магистралата до Ниш, защото не са спазили сроковете. да не говорим че качеството на асфалта в България е много по-лошо от този в другите европейски страпни. Достатъчно много карам и Европа и мога да сравня. Но ви гарантирам, че накрая ще изкарат транспортната фирма виновна, понеже иначе трябва да признаят, че този ремонт е една голяма далавера.