Коментари - Челен удар взе жертва и затвори Подбалканския път край Павел баня | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Български манталитет, все трябва да е първи, първи на светофара, първи и към отвъдното...

Челен удар при непрекъсната линия. Всичко е ясно

И мерджанът е в насрещното. Недосегаем! Ама друг път...

Проблемът не е маркировката, а това, че сме малоумни. Разбира се никои не е застрахован, шофирал съм в доста страни. Тук няма случай в който да карам било за 5км или 500 и да не видя фрапантни неща. Булгар булгар сме с изключително високо самочувствие без никакво покритие, резултатите се виждат, от шофирането, през обпазование, здравеопазване, та до малоумниците които сме изпратили в парламента.

тогава какво искаш от останалите бе малоумник

Проблемът е един - маркировката!! Имам предвид, че ако не е от бетон/желязо и с височина поне 30см, то очевидно полза от нея няма. Я вижте как хубаво работи при пешеходните пътеки - как хубаво боята е на 15-20см височина и няма никакви проблеми...

Просто е на двулентов двупосочен път като тръгнеш да изпреварваш навлизаш в насрещната лента и там е много възможно да се удариш в насрещния.А що в БГ пътищата са само двулентови о няма една свестна магистрала питайте Тулупа и 12 годипното му управление

трябва да изпреварваш без видимост? По коя причина влизаш в завой със 110 км.? И в коя държава има само магистрали?

Е ,нали се взеха много щурави мерки,бре .Дветнали фарови през деня,скъпоструващи камери,сурови глоби и пр. Що стават пак катастрофи. Значи тия мерки не са ефективни и по-добре да се махнат. Другаде е заровено кучето.

дай да махнем камерите и високите глоби, за да си доволен. И какво ви пречат фаровете? Да не би да ви горят крушките? Моите автоматично се включват при запалване на двигателя и не съм ги сменял 5 г. /на толкова е сегашната кола/.

Винаги е по добре да си на високо в джип по голям шанс за оцеляване.После що всички купували сув в тия барутници седаните си умрел

Не рикши и каруци а пътища трябват една магистрала няма като хората с две три платна с по 5-6 ленти ама то аман от немски нпо еколози дето все протестират а иначе лятото палят огньове за да разчистват терен за Панели и перки.Същите дето иначе втора кабинка на Банско не дават.Катастрофи стават все на двулентови пътища

Вече достатъчно емперично се установи ,че в България изобщо трябва да забранят движението на моторни превозни средства! За българина само рикши и каруци!

От снимката всичко е ясно. При изпреварване на външен завой мерцедеса е навлязъл в насрещното.

Проблемът е, че все още в България основни пътни артерии са с двупосочно движение. Разберете ме правилно - не е задължително човек да е джигит, за да се случи подобно нещо. На мен ми е причернявало за секунда и половина и бях на половина в насрещното платно. Цяло чудо беше, че нямаше никой отсреща! Имал съм късмет. Този човек е нямал. Тук не коментирам хората, които карат агресивно и изпреварват рисково. Такива винаги ще има, за тях трябва контрол, както и за наличие на алкохол и наркотици в кръвта. Защото масово карат пияни и дрогирани. Превенцията е важна, но ако такова нещо, прилошаване, ми се беше случило на магистрала а не малко преди Карнобат, щях да се ударя в манитинелата, да се събудя, да намачкам автомобила но до там - щети за 2-3 хиляди лева максимум. А другото можеше да ми коства живота или този на някой друг! Кое е по-добре? Не е хубаво да съдим, за да не бъдем съдени. Твърде вероятно шофьора на буса да е със смазани крака, защото стои високо в кабината. Дано се оправи и няма трайни увреждания! Съболезнования на близките! Хубаво е да се помисли за читава инфраструктура, и може би намаляване на скоростта извън населени места, когато пътя е двупосочен до 80 км/ч! Жеги са, хора сме, всичко се случва!

Изключително много държави, дори и в ЕС (Румъния, южна Италия, Унгария извън магистралите, Словакия, Португалия извън големите градове и т.н.) нямат добра инфраструктура, но смъртните случаи и катастрофите на глава добитък не са колкото тук. Инфраструктурата е отделен проблем, но изобщо не е оправдание на убийцо-самоубийците

Виждам че си голям специалист, много ги разбираш работите. Сега, ако позволиш да те попитам: като ти е причерняло,т.е.загубил си съзнание за няколко секунди,ходи ли на лекар?

Не ми е причернявало досега. Може би съм просто късметлия, а може би се дължи, на перфектна климатизация в колата ми, подходяща за сезона. Също така винаги тръгвам напът добре отпочинал, спирам на 150км за кафе и си нося вода. Не искам да те нападам, сигурно си имаш совите причини, но можеш ли да кажеш, че имаш перфектните условия в добре поддържана кола, че не караш пил, недоспал, че спираш на 150-200км за почивка, че се хидратираш постоянно и т.н?

А на лекар ходи ли? Може да разбиарш от много неща, но няма как да разбираш от медицина. Преглътни егото си и иди на лекар, за да не те гледаме по новините.

Това ми се случи преди пет години! На следващата седмица бях на лекар. Имам лека хипертония, оказа се, че лекарствата ми са доста силни и кръвното ми спада рязко. Смениха ги, и не се е случвало след това! Но ми е като менгиш на ухото. В крайна сметка не съм луд, имам семейство, а и тези срещу мен и те са със семейства! Но точно поради тази причина, преди да съдя, премислям два пъти! А за коментарите по-горе, доколкото съм запознат, в Румъния загиналите от катастрофи на глава от населението са повече!

Тео, неслучайно мястото на което станала катастрофата се нарича Черния мост. През годините много катастрофи е видял тоя мост, много хора са загубили живота си там. Проблемът е, че в района се кара ужасно, рискови изпреварвания, превишена скорост, натискащи те отзад коли, ако случайно намалиш до ограниченията, при разклоните изпреварват с над 100..въобще тоя път редовно го пътувам и съм се нагледала на какво ли не. А заради малоумници, които нямат страх от нищо, защото няма контрол, няма и адекватни наказания, не ми се струва редно да правим еднопосочни пътища. Все пак законите и правилата са за всички ни! А спазването им освен наша е и отговорност на съответните служби.

Всеки ден минава оттам по два пъти, Анче. Карам със скоростта на колоната, оставям повече дистанция и досега там критична ситуация не съм имал. Този с мерцедеса няма да е местен. Иначе нямаше да се изявява точно там.

Един единствен завой с ограничение 50. А метри преди това има друго ограничение 50 на разклона за Сахране, дето ако случайно решиш да го спазиш всички искат да те свалят от колата ти и да те заколят. Същата история като случая от преди около месец по Пловдив - Карлово- човекът прави ляв завой в населено място, но някой решил да изпревари със 100, тъй като само лузърите ги спазват тия ограничения на разклоните на междуградските пътища и в селата. Защото, видиш ли, там никога никой не завива и гладките ни мозъчета не могат да проумеят защо ги слагат тия знаци.

Никаква полза от тия фарофе през деня. Пак си се удрят челно. Явно грешката не е във фаровете, а в задкурмилнито устройство.

Корекция; ФАРОВЕ

Ти знаеш ли дали бусът е бил с включени фарове?

В Мерцедеса е бил някой безсмъртен, ама само той си го е мислел...

Снимката казва всичко

Един джигит по-малко, жалко обаче че шофьора на буса е в тежко състояние!

Да, коланите трябва да се ползват

Шофьорът на буса е със счупен крак. От мерцедеса шофьорът е загинал, пътуващаат до него жена е ранена леко.