"Бузлуджа" посреща първи Нова година
Последен ще изпрати 2019-а екипажът на моторния кораб "Хемус"
Обратно в новинатаКоментари - "Бузлуджа" посреща първи Нова година | Днес.dir.bg
Коментари
Даже по радиостанцията местните власти и корабите помежду си се обръщат с "motor vessel еди си кой". Какво се пънете тук?
Параходство БМФ няма нито един кораб ,всичките са собственост на фирми от Маршаловите острови и са под флаг Малта.Нещо май се обърках или някой лъже?
Аз пак да попитам - защо дирниците пишат "моторен кораб"? Да не би в тъпанарските им глави, и на феновете на настоящия авторски колектив, дето не разбраха по-долния ми въпрос и смело цвъкат минуси и се правят на умни, да им се върти нещо от сорта, че съществуват и ветроходни търговски кораби? (оставяме няколко музея и учебни настрана) Кога дирниците ще уточняват като пишат за автомобили, че са "моторни автомобили"? Щото некви може и да си мислят за кракомобила на Фред Флинстоун. Колкото повече спада нивото на статиите откъм интелект ,толкова повече спада нивото и на върлите фенове на дираджиите.
не им се сърди...толкова могат хорицата! то само това с моторния кораб да беше...с мед да ги намажеш
Колега , не значи ,че като си се цопвал в морето през Юли , разбираш нещо от работа с кораби . Нормално корабите се водят MV,, Hemus" , MT ,,Elisa" (Motor Tanker ) . Това е ! Другото са свободни съченения по...картинка !
за невярващите Известни корабособственици като холандската фирма „Нед Лойд”, германската „Дойче Африка Лайн”, английската „Зодиак”, гръцката „Онасис” и много други по-малко известни от Съединените американски щати, Гърция, Канада, Монако, Мароко, Аржентина, Австралия, Норвегия, Филипините, Хонг Конг са били клиенти на Корабостроителният завод във Варна. Наред с това, в съответствие с петгодишните държавни планове, заводът успешно изпълняваше своите договорени ангажименти към българския търговски морски флот и корабособственици от Съветския съюз, Полша, Куба, Китай.
Пълни глупости. Освен за българския флот, кораби са произвеждани само за СССР, Полша, Чехословакия, Унгария и Китай. И то много малко. измислиците ти са смехотворни за всеки, който разбира поне малко от корабоплаване и корабостроене.
пълни измислици, пич! Нито един кораб не сме произвели за холандски, германски или английски фирми. Нито един!
38 тонни кораба са прoдадени на Nedlloyd. Те какви са според теб? Даж за инцидент в САЩ с един от тези кораби е имало дело в Ню Йорк срещу производителя, но от наша страна всичко е било ОК , доказано е и иска за 110 милиона долара е отпаднал.
е 25 тонен построен във Варненската корабостроителница за британската компания „Харли шипинг” и участвал във войната за Фолкендските острови и похвален после от собственикът на компанията Питър Уворик. Аре малките деца да проумеят ,че света не е започнал с тях и няма да свърши с тях. Ще им е от полза, вместо само да злобеят и да плюят миналото на страната си.
ние праехме корабите на света, а сега не можем за себе си да направим кораб.... бахти падението! Кво стана бе боко великииий?!? Или ти не знаеш нищо, ти си в управлението само последните 3 мандата, да ти го начука слонче поне 3 пъти !
Поредния мрънльо. Хората му говорят за хубави неща, посрещане на новата година, той мрънка.
Нг яе им адори сле днас,но е добре д аиамем нпкакъв стандарт на живот които да расте, а не да се топи като бучка лед на Африканско слънце! Голия оптимизъм нищо няма да ти донесе!
Ако "Хемус" е моторен кораб, както сте го упоменали в дописката, то явно "Бузлуджа" е платноход? Да оставим, че с това име повече му отива да е съветски крайцер като "Аврора"...
то си пише бе : 45 500-тонен моторен кораб "Бузлуджа" ама чукча писател, чукча не читател
я кажете на БНР да го ду.ха аз съм на кей в Осака и със сигурност ще посрещна новата година преди тези в тайван. е, не съм 45 000 тона...само 8 тона съм, но ще съм пръв
Дира, кво е туй моторен кораб ? Че сте го изпляскали няколко пъти.
за индианци като владко. Ти си виждал само кану .
Тъпако. Това е все едно да викаш на автомобилите, че били моторни. Ама нали е писано за дебили като тебе, дето не могат да вденат, че в 21 век, мнозинството кораби, особено търговските, са с двигатели, а не ветроходи. Въпроса е напълно уместен с оглед на отчайващата "журналистическа" култура на списвачите на статии тука, видимо и за част от аудиторията им.