Премиерът се запъна на еколозите за магистрала ”Струма”
Четири или две ленти да има магистрала „Струма” в Кресненското дефиле, обсъждали премиерът Бойко Борисов и зам.-министър Георги Прегьов на правителственото заседание в сряда, стана ясно от стенограмата на Министерски съвет.
Обратно в новинатаКоментари - Премиерът се запъна на еколозите за магистрала ”Струма” | Днес.dir.bg
Коментари
Плевнелиев нали каза, че проблемите с магистралата е само с преминаването на костенурките. А пък сега излиза, че има проблем с лентите на магистралата. Много са точни тия "проектанти", да им завиди човек.
Не е лошо да се обсъди идеята на ЗЕВЗЕКА, дори и варианта двете платна да са едно над друго в най-тесният участък с едни и същи носещи колони, а извън дефилето си продължават на едно ниво. Разбира се необходима е икономическа оценка!
А защо го няма Росен Плевнелиев, а Георги Прегьов дава съвети??? Не че има разлика! Ама нали Георги Прегьов не трябваше да се показва, че си е чист комунист???
Е, Георги Прегьов много добре ще посъветва премиера. Георги Прегьов познава добре Юлен, познава добре Цанков камък , че му е надзор, сега с една Натура 2000 ли няма да се справи. Дай му на човека с далавери да се справя. Георги Прегьов не знам какъв инженер е, ама с далаверите е на ти.
Аз по-скоро съм съгласен с премиера Борисов, но .... си спомням пропаданията (изкъртени участъци) на пътя от реката край него. Наистина е добре да се слушат експертите, а решението да го вземе правителството, не еколозите.
ей хора излага те се помислете като човеци: припер ак0 някой ви предложи следното ТЕБ ЛИ ДА УБИЯ ИЛИ ДЪРВОТО ? КОЕ ще изберете моля престанете да се правите на толкова загрижени за природата ХЛЯБ НЯМАМЕ ДА ЯДЕМЕ АМА СМЕ ГРИЖОВНИ БРАВО БЕ СРАМ И РЕЗИЛ
Между наркомани: -Кръговрат не е ли борец с голям врат ? -Много си тъп копеле. Помниш ли кога царя, Серго и Доган бяха на власт и мечтаеха да строят магистрали тогава реално правихме стотици наши магистрали за смъркане. Сега, когато дойде Бойко и почна да прави стотици километри магистрали - ние копеле , само си мечтаем за една магистралка наркотик дори . Това е кръговрат , разбра ли ? - Щом така се въртят нещата ,ние ще чакаме да се върнат на власт Серго и Доган- заключава умно питащия.
Кресна е най-проблемният пътен участък в БГ-то. Най-много тежки пътни инциденти. Загинали хора. Завои. И чат пат на столетие и нещо или малко повече по едно земетресение, което сменя релефа (откак е построен сегашния път не е имало - било е малко преди това). Но все още има мераклии дето искат да забият международния трафик и каруците на местните все в тази в фуния. Докато покрай катастрофите всичките заедно не ги затрупа земетръса или подкопае поредното наводнение, като тази година. Тамън почнаха да я планират магистралата, сигурна и с качествени параметри, за пръв път от 15 години се прави реално геоложко проучване и тези в АПИ най-сетне си вършат работата, както си трябва и се измъдри поредния умник - тоз път в лицето на бата Бойко да дава акъл. През крив макарон обаче, ще види магистрала, ако върне процедурите 15 години назад.
Калояне, Смешно е да се твърди, че по по-широк път ще тръгнат да минават повече коли... Аз например не карам там където е по-ширико, а по пътя за където отивам. Борисов е абсолютно прав - прекаления Еколог и на ЕС не е драг! И като правим нещо , да го направим като хората...
"Смешно е да се твърди, че по по-широк път ще тръгнат да минават повече коли." Как да ти се обясни, че това е абсолютна глупост? Защото хората винаги предпочитат да вървят по по-добри и широки пътища, ако и това да е дори по-дълго разстояние. Да си чувал кой побеждава когато се избира между време и път? Времето. И то винаги е по-малко при некаруцарския път, който ти явно предпочиташ. Ама може ли да сте толкова елементарни, бе дребни хорица, когато сте тръгнали да защитавате разни глупави тези? То Боко вече ги разбра, а ви пак пропускате.
Да, Бойко, хората пречат на "екологията". Какво толкова странно има? И две ленти в повече ще са много по-разрушителни за екосистемата. Особено като потекат още ТИР-ове по тях. Магистрала се строи, за да се ползва. С по-широк път ще има повече движение. Лицемерно е да се внушава на хората, че то ще остане същото.
прав е Борисов, пак плюете по навик и защото го е казал ББ. Колкото две ленти пречат на екологията, толкова и четири ленти ще пречат на екологията. аман от "природозащитници".
Еколози сигурно на запад няма !Там няма магистрали, тунели, виадукти и всякакви ,,...укти,, хубави пътища през средата на плодородни равнини - няма такива неща! Там на запад те са невидими , на никой не пречат и са адски екологични ! На крива ракета и Бузлуджа и пречи !
Две ленти ,четри ленти .А аз само порез една ( от къде гърбо и под кръста ) да мина.А той пак две магистрали изшмъркал и си мисли че е в нормална държава.
Ей, тъпанар - като ти казват специалистите че не може - значи не може! Докога ще си на всяка манджа мерудия... Хората по света правят тунели и виадукти, за да не нарушават средата, тоя се запънал за това че щяло да се оскъпи, че и изкарва другите виновни... Голям спестовник, няма що...
КАКЪВ ТУНЕЛ КАКЪВ ВИАДУКТ ПО ТОЗИ ПЪТ? НЕЩО НЕ РАЗБИРАШ.
Нищо не разбираш.Основен принцип в Българското управление "Срещу комисионна ( консултантски ) не се върви."Особенно преди избори.Ти какво искаш Великия Вожд да загуби-как не те е срам ( аз ш кажа на Ц.Ц. той щи види IP - то и ще получиш честитка за неправилно паркиране ( нищо че нямаш кола - ВИНОВЕЕЕН ).
БОГ да пази премиера на Република България- Бойко Борисов.
Няма по-изнудваческо племе от "еколозите"! Няма по-корумпирано племе от "еколозите"
Слушал Борисов специалистите, само дето не е разбрал за какво става дума. Ама и оня Прегьов за к"ъв е там, че не му е обяснил? Еколозите са се произнесли за новото трасе на магистрала Струма. И не са казали, че не трябва да има магистрала - напротив, съгласили са се как трябва да стане. И са казали, че старото трасе трябва да си остане такова, каквото е, защото всякакви дейности по него нарушават екологическото равновесие. Защо става така - всички специалисти знаят, само Борисов не вдяна. И сега "главният проектант на България" казва, че старото трасе трябва да се удвои, за да спестят пари??? Това не е причина да се прави така!!! Само че в тоя участък това вече няма да е магистрала, а четирилентов път. Което води до други последици - намаляване на таксите за преминаване на чужденците например. А премиерът като иска да спести пари - защо не "зададе" намаляване на габарита на магистралата? Само че откъде да ги знае как стават тия работи - да не би в пожарникарското училище да ги учат тия неща? Затова всяка жаба да си знае гола и да не се изказва неподготвена за кеф на разни дежурни тикви от KGB.
Ех пак "еколозите" дет ги спонсорират незнам си кои са му виновни. Две години премиер и простотиите му стават се по-големи, скоро ще надмине и Станишев. С тая магистарала дефилето ще стане на кенеф бе бате, не съм "еколог" и никой не ми плаща ама го разбирам.
И аз, като премиера, не виждам проблем в 9-10 метра повече. Разбирам да говорим за унищожаването на цяла една местност, но тия няколко метра са без значение, реално. Замислете се..
Пич .В Божурище има писта - летище - ако искат плащат си играят си.Ама така е по- унтересно хем се вижда чии тати е по-голям.
И ти като премиера се замисли и кво ? няма проблем. Само, че аз, като се замислих видях ЮЛЕН. Та 9-10 метра днес, утре една бензиностанция, че трябва да се зарежда, други ден до бензиностанцията МОТЕЛ, щото товарните коли събота и неделя не трябва да се движат и ще трябва голям паркинг и ....... . Това виждам аз, като се замисля
аз не искам прост премиер - да се вуведе ценз за такива важни постове защото не може да ме излагат по този начин тя дето уж ме представляват и работят за мен - това е невероятна простотя : Сиреч, две ленти не пречат на екологията, две ленти, когато сега е задръстено и когато харчат в пъти повече вредни газове камионите *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
Точно така, да се въведе ценз за всяко нещо. И който е бил доносник ан ДС да не може да заема никакви длъжности. С история на бКП - в института по история на БКП, или метач на Позитано-20. Всъщност тази му квалификация вероятно е достатъчна за да пасе патките в с. Сирищник. Специалистите по съветските униформми - пазачи на паметника на Съветската армия-окупаторка - то освен там съветски униформи вече няма. В БСП, даже някой и да е завършил нещо морм,ално, всичките са били само партийни апаратчици и нищо друго. Тоест и чеп за зеле не става от тях. Така че ценз за всичко. И като начало, доносниците на ДС - вън от МВнР
Абе всичката червена гад ли е на щат при Станишката та списва ежесекундно по форумите????Трябва да ви съберем с багери и да ви запалим на полето! Какво ви даде той? Каквото Доган на турците, а вие му лижете....Червените трябва да се полеят с бензин и запалят!
Интересна е червената сган. когато ББ харчи за нещо е лош. Когато се опитва да спести някой лев - още по-лош. Работата е ясна - БСП и компания си искат СССР и "Москвич"-ите. Затова най-добре ББ хич да не се занимава с тях. Да прави кавото е решил и толкова. Иначе ония с червените кратуни само ще изядат парите, ще ги изсерат и налице ще има една голяма нула.
За пореден път въобще не си вдянал за какво става дума. Защото идолът ти се е направил на проектант на магистрали, еколог и т.н. А преди да се оцени икономически един проект се правят едни други оценки - технически. И те са водещите за проекта. Само при равни технически показатели се вземат под внимание икономическите. В случая при магистрала Струма при различните варианти техническите показатели съвсем не са равностойни. Обаче любимецът ти е прескочил тая фаза и е отишъл да оценява нещо, което и без това не може. И не се опитвай да ми опонираш защото и ти си много далеч от тая тематика, както и от всички други. Що най-после не спреш да се изказваш за щяло и нещяло бе, келеме?
ще започна отзад напред. Но не за да то го сложа отзад, аккто може би си помислил с плиткото си мозъче. То вие в БСП-то не можете да мислите твърде, ама нейсе. След 1989 всеки може да опонира на всеки. При това свободно. И за това трябва да благо0дарите на САЩ и свободния свят - че то ако останеше ан Кремъл, още щяхме да слушаме "Свободна Европа". Аз не знам кой каъв специалист е, но знам едно - ББ кавото каже хго прави. Магистрала "Люлин" я има като идея от повече от 50 години. БСП-то направи 5% за 3 години. А ББ я направи. И с повечето работи е така - БСП приказва глупости и се офлянква, а Бб върши работа. И даже ще изпълни предизборния клип на СДС от преди 2 години - ще направи магистрала Тракия. Но не заради СДС, а заради нас българите. Така че когато ББ се захване да направи нещо го прави. А не като великите специалисти по съветки униформи и история на бКП.
Те, хората и на равни пътища и магистрали се избиха... Не пренебрегвайте мнението на еколозите! В Банско ги пренебрегнаха и един потоп отнесе и хотели и..., ще има още много...потопи
Простите пожарникари да си тледат крановете за вода и да не коментират пътното строителство. То е за учени и обучени хора.
Стига с тия лъже-еколози. Нека да им видим имената. Разширението с 9 м няма да повреди на околната среда, но ще премахне замърсяването на въздуха с газовете от колите, които пъплят в Кресненското дефиле.
А, като карат със 130 км., по-малко газове ли ще има ? Дефилето на Кресна е национално богатство и трябва да се пази от Мутри и Вандали !!! Път трябва да има, но нека смислени хора да се произнесат !!! Бойко е на всяка манджа мерудия и тотално (НЕ)компетентен !
Смешно е да се казва магистрала на път с 1+1 ленти, по-добре е въобще да не се започва. Трябва да е поне 2+2 ленти, как ще задминават колите потоците с камиони движещи се с 80км/ч? Ако се правят дълги и скъпи тунели за да се "щади" планината и да можело мечките да минават отгоре е малко смешно - мечките ли са по-важни или хората и колко милиони ще ни струва една мечка?
бобек, гат са открива таз магистрала , ти най вероятно ще си в панделата, така че ако щът и с една лента да е
Добре би било да ви пратят всичките на една служебна ексурзия до Генова и оттам по магистралите до Ла Специя и Вентимиля. След това да вземете да спрете да плямпате и да вдигате пушилка като за пред баламите останали в БГ-то.
ей, тоя е най простия кратун на света, абе бойко, маймуно загубена, нали по определение, магистралата задължително трябва да има доблиращ път , какъв е проблема да си остане стария път после къде ще правиш нов, най простата кратуна на света, дава 2 милиарда за 3 загубени стадиона в кирливата дупка наречена софия, а му се свидят 700 милиона за тунел, ми нали пак ще откраднеш половината бе ама сигурно ако няма тунели повече ще се облажиш, п.... мръсен
ей, много пестелив този бат' Бойко. за това новата зала няма паркоместа, кат' хората!
Аха ! Е, хуу сте си побъбрили за един-господ-знае-защо на наша данъкоплатска сметка ... Пък туй за евентуалната употреба на камили -- хич тъй галиба бива ли да си признаваш и ( И !) тез твои взаимоспомагания от портфолиещището ти, а бате Бобчо ?!
Г-н Борисов, оставете на експертите да си вършат работа, комепетентните хора иначе щезаприличате на Сталин, който сложил ръката си на масата и по нея очертали път, който сега не е прав, а по линията на ръката му, защото хората около него така били свикнали да се подчиняват, сега обаче сме 21 век, нали има ЕС, или той е само , когато на Вас Ви оттърва, е няма такава държава. Премиера да се занимава едно трасе с две или 4 ленти да е , а народа да гине и да гладува.
За 300 милиона бих казал и премиера си струва да се замисли. Иначе бедния народ е беден не заради премиера. Със Сталин точно не бих го сравнявал Борисов на този етап .. Като победи нацистка германия и избие половината от собствения си народ тогава може да е по актуално сравнението.
Само "малка" грешчица... не е бил другаря Сталин, а е бил много преди другаря Петър I, който е прекарал най-краткия път между Петербург и Москва... После и ЖП линията го е следвала с този и сега съществуващ безмислен завой... А Борисов е прав на 100 % - еколозите са мафиоти изнудвачи и живеят само от рекет!!!!!!
Само така е направил Сталин, да знаеш. Вземете и прочетете нещо, не слушайте градските легенди. За дефилето еколозите разрешават само тунел, какъв виадукт. Общо са 2 тунела с обща дължина от 13км. Оценени са от JASPERS на стойност от около 1 000 000 евро. Варианта за заобикаляне на дефилето е просто научна фантастика. В страните които сега ги интерисува околната среда са завършили своята инфраструктура преди 10-20 години. Първо българина трябва да се научи да не си хвърля отпадаците където му падне, и тогава да почне да се говори кое е по важно инфраструктурата или екологията. Има места разбира се, които са провокирани от частен интерес но АМ "Струма" не е от тях. Ако утре напишете, че и АМ "Хемус" е лошо за държавта, да Ви претрапат с камъни всички от северна България. Тук не става въпрос дали подкрепям това правителство или другото, факт е че магистралите са необходимост за икономическото развитие и трябва да са част от програмата на всяко правителство.
Приветствам това мнение! Ако изнесената от вас информация отговаря на истината, значи пред нас стои много тежка задача. Да се избере между 13 км тунел или ...км завои покрай реката. Тежко и в двата случая. Кое е по-сигурно за живота на хората? При авария в тунела май е много гадно. А завоите са си гадни и без авария. Трябва конкурс със световни специалисти, оригинално решение.
Тук Боко е прав. 2 ленти значи - опастност и ниска скорост = убити хора и повече шум и мръсотия !
Псевдо еколози, карат скъпи и мощни коли, пътуват по заседания с самолети и само искат пари за оценки на въздействие. Вобще да не ги слуша Борисов, хората ИСКАМЕ ПЪТИЩА, не псевдо екология!!!
аз призива към еколозите го разбирам така: 'знаем къде живеете, знаем къде учат децата ви, мислете му какво ще кажете' :)
Не сте разбрали. Бобеца искаше да се уточнят колко ленти ще се режат на откриването на откритото.
ако това са думите които е казал, без коментар, този говори все едно е на женския пазар, на кого точно му харесва простоватия му начин на изразяване?!? това дори не е народен език, това е езика на необразован, нискоинтелигентен човек.
Всъщност, идеята на природозащитниците от доста години (от как за заговори за магистрала през дефилето) е да се прокара трасе за такава изцяло извън Кресненското дефиле, а съществуващия сега път да остане само с локално и туристическо значение. По-скъпо ще е разбира се, но сега природната и туристическата значимост на Кресненското дефиле са доста компроментирани от трафика... Още преди 10-ина години съм виждал надписи-позиви по подпорните стени край пътя "Магистралата вън от дефилето".
От една страна като гледам колко безсмислени тунела има на "Люлин" се замислям да се копне още 1. От друга страна пък това са много пари, които ако действително се спестят може да се направят още няколко км магистрала. Аз лично съм да вдигнат магистралата на пилони и целия трафик във въздуха. Видях го в Италия - хем мн бързо се прави (на земята има работа само по стъпките, отгоре нареждат готови секции), хем се увеличава скоростта (изправя се максимално магистралата, защото не си длъжен да следваш извивките на реката), хем се намаляват вредните емисии (бързо преминаване през участъка, като дори по-бързото преминаване с по-висок разход на гориво се компенсира от бавното влачене на различни предавки, а и на високо вятърът по-бързо ще разсейва отработените газове), хем ще стане магистрала с 4 платна и 2 аварийни, хем отдолу почти няма шум и животните си вървят на воля.
Абе този иди.от ли е или ни мисли нас за иди.оти??? 9 метра в коя посока??? Над реката или в планината??? Понеже надали ще успее да направи 50 км мост над Струма, то остава да разширява в планината. 9 метра в основата са поне 2-3 пъти повече нагоре с цел да няма свлачища... е това ако не е посегателство над природата.... А по пътя и сега се пътува спокойно, стига да не се намери някой тарикат дето се мисли за господ!
Винету напълно е възможно е ти да си идиота... това, че ще бъдат направени още две платна, не означава, че съществуващите сега няма да бъдат примерно средните.
Винету,я се разходи до Варна и виж Крайезерният път как го разшириха и укрепиха!По същият начин ще направят и пътя в дефилето.Не си наясно с технологиите и лъжеш,че ще се отнеме 2-3 пъти повече от планината.Живеем в 21 век - мозъкът да не би да е спрял да се "зарежда" с нова информация или от плюене нямаш време да се информираш?:))))))))
Боко пак приказва простотии на кило, какви задръствания ще има с две ленти бе, байно! Това да не ти е центъра на София. Целта е да се направи повечко далаверка и фирмите на Супермен да имат повече работа и печалба. Кой ти е.е Натурата, екологията и такива работи...
много образно обясненияна Премиера и много точно - точно като за простия български народ. Дано го разберат, че от това по-просто обяснения не знам как ще измисли
Мутрата пак мисли как да щипне от парите и да каже, че строителството е излязло евтино. Така премахна пистата за бягане в новата зала и каза, че са икономисали средства от строителство.
Глупако, ако нямаш да кажеш нещо, по добре си трай! Аман от разбирачи и мрънкячи. Човек реши да направи нещо-ще го изядат. Не направи ли-ЗАЩО не прави! FUCK YOU:)
Като гледам БСп събира в единен трой социалисти, комунисти, анархисти, ант-глобалисти и какви ли не още политически онанисти. И т.н. "еколози" са само за мерудия на тази манджа. Щото т.н. "еколози" са много ербап на жълтите павета като защитават горите в Рила, ама когато стане пожар в Рила, никакви ги няма. Това са родните "еколози".