Сменяме електрокарите с електромобили
Преди 20 години страната ни сама се отказа от постиженията си в производството на електрокари. Това беше стока, изделие, което участваше на всички панаири, купуваше се по цял свят.
Обратно в новинатаКоментари - Сменяме електрокарите с електромобили | Днес.dir.bg
Коментари
Мъдро решение! На електромобилите ще товарим водата и пилетата за Япония. На връщане оттам ще минаваме през Катар и ще товарим бутилки с газ.
Ех таз Цветелина какво въздействие има върху държавата. А няма ли държавата да поеме към ЕВРОПЕЙСКИ ЗАПЛАТИ?
Да имаш некомпетентен министър председател е все едно да вземеш некадърен майстор или да отидеш на некомпетентен доктор.
или някоя журналя трябва да се плесне, за да не пише глупости, или мутро-премиера, ако наистина го е казал, трябва незабавно да бъде свален и пратен в Карлуково при другите луди. Ако някой не ми е разбрал коментара, да си шибне сам шамар и да прочете колко 1000 мегавата е само 1 блок в Козлодуй!
Да, това наистина беше в стил бай Тошо ! Но да беше пък само това. Това му е хубавото на ББ.
Бъдещето е в електрифицирането на транспорта! Това означава по-малко течни горива, по-малко зависимост от намаляващите петролни залежи, по-малко изгрели газове и т.н. Проблемите на такова развитие не са малко! Да се надяваме, че българската научна и техническа мисъл ще намери своята "ниша" и ще избегне всички "капани" по пътя на това развитие!
Точно това каза човечеца, но - да не му се сърдим. Не е ясно него си ли излага или България, но хората му свикнаха на некомпетентността за две години. Дори и Берлускони вече не иска да рита мачле с него.
Какви електрокари бре? Нали тогава комунистите са ги произвеждали и чужденците са ги купували за претопяване и да вадят скъпи суровини от тях.
Като почнеме да произвеждаме БВП, колкото европейците, тогава европейски заплати ;) До тогава мишкувай в офиса и не коментирай силните хора ;)
Комунизъм, ама от китайския, а не от тоя дето бленувате всичките мързеливи, крадливи и прости, болни червени мозъци ;) По-добре маоизъч или хитлеризъм, вместо ленинизъм, сталинизъм и тн. руски простотии
Главо лукова, морков крив! Ние сме произвеждали електрокари с позлатен волан, лети джанти, кабина с естествена кожа диаманти и платина и... КАКВИ ЦЕННИ МЕТАЛИ ИМА В ЕДИН ЕЛЕКТРОКАР БЕ, ЧУКУНДУР?? И ги продавахме в цял свят и бяхме конкуренция основна на японците за твое сведение!
защо ми ползваш ника бе тикво ? *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
ххх е прав - японците ги купуваха и им взимаха метала, оловото най-вече. Освен това, електрокари и електромобили са доста различни неща, а ББ пак не е пропуснал да бръщолеви за постиженията на "светлото" социалистическо минало.
В БЪЛГАРИЯ В ПОСЛЕДНИТЕ 20 ГОДИНИ НИКОГА НЕ Е ИМАЛО ЯСНА СТРАТЕГИЯ ЗА РАЗВИТИЕТО НА ЖЕЛЕЗНИЦАТА. ЖЕЛЕЗНИЦАТА ВИНАГИ СЕ Е ИЗПОЛЗВАЛА САМО ЗА КРАЖБИ. ПРАВ Е БОЙКО, ЧЕ БЪДЕЩЕТО Е ВЪВ ВИСОКОСКОРОСТНИТЕ ВЛАКОВЕ, НО ЗА БЪЛГАРИЯ ТОВА Е МНОГО, МНОГО, АМА МНОГО ДАЛЕЧНО БЪДЕЩЕ
Премиера ни пак се изказа, като една всезнаеща патка!!! Много разбира той от всичко бе- защо не всеме да чете като Т.Живков написаното- поне да не излага другите. Кога сме произвеждали електромобили, че нещо май съм пропуснал- аз защо не си спомням такива неща, а пък съм живят в цитираните от него години..... то сигурно в пожарникарския са ги учила да не казват никога " Не съм компетентен в тази област!", те в коя ли са компетентни- то май неоризилени области на познанието не останаха от това правителство. То бива упадък на всичко, ама като това май не сме имали!!!!! Не обичам БСП, но тия се омазаха прилично целите.....
Електромобилите са ветър работа. Батериите са прекалено скъпи и имат много проблеми. Тежки са, малък е капацитета,прегряват,при производството им се замърсява доста. Виж , водорада вече е друга работа. Само трябва да се измисли как да не се самозапалва при повишение на концентрацията му във въздуха.
Пак недомислици, като магистралите дето се наводняват и пропадат.Чуждите фирми знаят , че ще се провалите и затова сключват договори, ако беше толкова печелившо първо те щяха да го внедрят, а не да продават матеряли тук.Помислихте ли за стабилноста, проходимоста през зимата и удължения спирачен път, стандарти, които се спазват и следят в цяла Европа. Ако решите да си я произвеждате-карайте си я само у вас, но за тея пари колко ще продадете тук и няма ли да плащате неустойка за сключените договори, след като се откажете от производство поради нерентабилност?Иначе е добре замислено, но само за мандата на това правителство (да се одреже лентата), а после .....Нали не ни харесвате-чао, пък и имаме да си връщаме на тройната коалиция. НАРОДА ДА ПЛАЩА
Ама много прозд народ сме българите , някой нещо смислено да направи и ние веднага до го плюеме. Четете Вазов драги неграмотници, събратя по неволя!
И вместо да продадем на японците един тон олово на цена Х, ние им продавахме електрокар на цена У, която е по-ниска от цената на оловото (цена Х)? Ти не се ли усещаш кооооолко си смешен??? И по този случай японците искаха да купуват електрокарния завод преди 20 години - за да им излиза по-евтино оловото!
Първите кари бяха произвеждани с олово за баласт, та за това бяха търсени от японците.След това нашите се усетиха и почнаха да ги правят с бетон, при което интереса секна незабавно.Пък имаше и други ценни метали :мед алуминий и т.н. И за хумуса /горния слой на почвата/ е вярно!!!
Да ви и специалистите задръстени, четете - образовайте се: " И докато Темида протака разплитането на възела от казуси, работниците продължават да стачкуват, а клиенти на завод 6-ти септември" от 13 държави все още си чакат поръчаните за декември 69 електрокара За януари - традиционно най-слабия месец в каростроенето, са поръчани още 26 машини. Това дава повод на Симеон Върбанов да твърди, че заводът има бъдеще. Въпреки че и дума не може да става за връщане към времената, в които 3500 работници от 6-ти септември" са произвеждали по 28 000 електрокара годишно по поръчки на 75 държави. Според дългогодишния шеф на пласмента заводът никога не е бил на загуба, а при рекордно скъпия долар през зимата на 1996-1997 г. в предприятието дори коментирали, че Господ ходи по земята"..." И ЗНАЕТЕ ЛИ КАКВО СЕ ПРЕДВИЖДА В МОМЕНТА ДА ИМА НА МЯСТОТО НА НЕДОСРИНАТИЯ ЗАВОД??? Мол, другари и другарки - от сега знам и кой НЯМА да му среже лентата, защото няма да издържи толкова време премиер!!!
Важното е, че ние ще го направим ПЪРВИ в света! По другите страни още не са чували и не знаят, че има електромобили, затова и не ги ползват. Ще водим и също туристи в България да им показваме нашите електрически чудеса, яка пачка ще стане!
Като чета поредния бисер на Боко за електрокарите и електромобилите, се сещам за Тато. За завода за полупроводниците и бъдещия завод за цели и още по-цели проводници.
и последно за електрокарите, щот ми писна от безмозъчна антикомунистическа пропаганда... НАЙ ЕФТИНИЯ МОТОКАР, КОЙТО МОЖЕ ДА СЕ НАМЕРИ НА ПАЗАРА Е ОКОЛО ЕДИНАДЕСЕТ ХИЛЯДИ ДОЛАРА. ЦЕНАТА Е ПРИБЛИЗИТЕЛНО СЪЩАТА ОТ 40 ГОДИНИ НЯКЪДЕ.... ЕДИН ТОН ОЛОВО МАКСИМАЛНАТА МУ ЦЕНА, КОЯТО Е СТИГАЛА НА БОРСИТЕ ПОСЛЕДНИТЕ 20 ГОДИНИ Е НЯКЪДЕ 4000 долара КОЛКО ТОНА ТРЯБВА ДА ТЕЖИ ЕДИН ЕЛЕКТРОКАР, И ТО АКО Е НАПРАВЕН САМО ОТ ОЛОВО, ЗА ДА СЕ ПРОДАВА ЗА ПРИМЕРНО 11000 долара???? ей, безмозъчни герберасти...
И кой ще я създаде тази технология за евтините автомобили, че нещо не ми е ясно? И БАН и университетите са на изкуствено дишане вече. Искам само да питам кой ще прави електрохимия и материалознание през 2050, като вече хората или са пенсионери или са в чужбините?
In GOD we trust. БОГ да пази премиера на Република България- Бойко Борисов. Голямо Браво, бъдещето е в електромобилите и водорода.
Кога спряха да се изнасят кари за Япония и защо японците искаха Балкан? Заради бетона или?
Какво викаш? В Бог и Бойко ни е надеждата и голямо браво за голямото ...но, дето го сътвориха той и другарите му. А и на теб браво, че си вярваш на фантасмагориите.
Бива. Но сме печелели от съндъка. А сега защо внасяме хумус от Холандия и ЕС, заедно с тор, торф и т.н. за озеленяване? Заради торбите сигурно?
Пазара е свободен нека се произвежда,никого не карат насила да купува. Също трябва да се възтанови и оранжерийното производство,което е останало неразпродадено от "назначените милионери"
Ти от кои си? Чете ли преди дни (може и вчера да беше) за българския съпорт на белгийска фирма? Как са с по-висока производителност от белгийците. Мислиш ли, че българските "мишки" получават равно или повече от белгийските силни хора? И апропо, при съотнасяне на производителност на труда към заплата - заплатите ни трябва да са 6 пъти по-ниски от германските. А сега са 20. Коментирай това "мъжаго".
Някой отново прежектира някакъв идиотски филм, който ражда в главата на пожарникаря поредното безумие. Какви електомобили ще строим бе цървул. Знаеш ли колко е живота на една батерия чиято цена представлява 50-60 % от тази на автомобила ??? Ами я изкара две я три години. РАЗБИРА СЕ ИМА И ХИБРИДНИ СХЕМИ ПРИ КОИТО АВТОМОБИЛА РАБОТИ В РЕЖИМ ПОЛЗВАЩ ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЯТА, НО ПРИ ТЯХ ОСНОВНИЯ ИЗТОЧНИК НА ЕНЕРГИЯ СИ ОСТАВА ДВГ. Мисля си, че идеята в случая е съвсем друга. ПРОИЗВОДСТВОТО НА ТЕЗИ БАТЕРИИ Е НЕ САМО СКЪПО СТРУВАЩО , НО И ЗАМЪРСЯВАЩО ОКОЛНАТА СРЕДА ПРОИЗВОДСТВО . Спомнете си посещението на Първанов и неговите съветници в Южна Корея. Нали те също предлагаха България да се включи в схемата на същите проекти които предлага и Борисов. Крайната цел бе СРЕЩУ ПРОИЗВЕДЕНИТЕ ОТ НАС АКУМОЛАТОРИ ЗА КОРЕЯ ДА СЕ ВКЛЮЧИМ В ТЯХНОТО КОРАБОСТРОЕНЕ . Ако не ме лъже паметта Първанов предлагаше на корейците да участваме в съвместни проекти в строителството на КОРАБИ ЗА ПРЕНОС НА ВТЕЧНЕН ГАЗ С КОЙТО ЩЕ ЗАДОВОЛЯВАМЕ НУЖДИТЕ НА РЕГИОНА. Това което правят Борисов и Първанов показва, че зад гърба им има едни и същи кукловоди. ТОВА Е ИСТИНАТА. Останалото е демагогия.
Умен е Бойко! Голяма мисъл:"...25-30% от произведенета електроенергия, "която изтича, след като не може да бъде продадена...", тече си електриката и на вадички става!