Бивш шеф на КАТ пита: Била ли е Цвета Караянчева с колан?
Според Богдан Милчев при катастрофата с председателя на НС има повече от една човешка грешка
Обратно в новинатаКоментари - Бивш шеф на КАТ пита: Била ли е Цвета Караянчева с колан? | Днес.dir.bg
Коментари
Този "институт" за пътна безопасност заблуждава хората че е институция.това си е частна организация която няма общо с държавата.Смятам,че името му трябва да се промени така,че да не въвежда в заблуждение който и да е било а освен това непрекъснато са цитирани,дават обширни интервюта.
Като му четох мислите, си спомних, че единственият оживял след катастрофата с Даяна беше точно служителят на британското НСО, който въпреки мислите на тукашното лице, си беше сложил колан. За изпълнителите от НСО не знам, но шефовете им са тиквеници явно.
колкото пъти се яви по телевизията,все иска нова агенция за координация на пътните агенции.Нямат ли свършване неговите роднини.Толкова много агенции има вече в ТЕРИТОРИЯТА, че вече всичко е задръстено и нищо не върви.
При страничен удар коланът оказва много малко въздействие . За сметка на това можем да мислим дали нямаме умишлено птп с цел атентат срещу Караянчева? Защото на мен това ми мирише. Водачът от НСО е избегнал челен удар.А удареното лице е председател на народното събрание.
Естествено, че е атентат. Нали осуетиха покушението чрез хакване на пръскачките на озеленяването и са прибегнали към по-крути способи.
Гешев, ти ли си? Обаче какъв ще е мотивът за подобно престъпление? Ако председател на НС беше кучето на Караянчева, нищо нямаше да се промени в родната страна, благодарение на хора като теб. Но може би пък да си баш тиквата? Пак все-тая. Единствено може да сме сигурни след тази случка, че НП не са безсмъртни, макар че крадат като че ли ще живеят вечно.
И да не е била кво да нее глобиш - Немога да си обясня защо трябва да е в кола на НСО Като излезе по улиците нама кой да е познае И защо колите на НСО не карат по закона а трябва да бързат .
Бай х.й уволни всички по телефона,те не стават за нищо,а само ти, защото си банкянския крал слънце.
Коланът е най-ефективен при челен удар. При страничен удар в много случаи даже няма да сработи. Зависи от посоката на удара. Не е много професионално точно такъв човек да прави подобни внушения. Но при положение, че 80% ...... върши работа.
Интересни птици са тези "бивши шефове", в случая на КАТ. Докато са шефове нищо нередно не забелязват-островчета, мантинели, ограничителни знаци "хранилки", най-вероятно защото и до тях достига процент от "Кво праиме" и доброволна "такса спокойствие" от подчинени. Като ги изритат обаче стават най-непримиримите борци срещу това, което досега са правили самите те и за което са били отговорни.
И какво излиза, шеф им НСИ казва в прав текст че за тях не важи закона и правилника за движение по пътищата...
За да запазим "ВИП" персоните трябва най-после да принудим кортежите на НСО да спазват правилника! Всички сме били свидетели с какви скорости се движат и какви изпреварвания предприемат, особенно на места с ограничена видимост!
производството на колани е цяла икономическа сфера с огромни обороти. вече е ясно, че коланите не помагат, а понякога пречат при инцидент да се напусне бързо превозното средство. задължението за поставяне на предпазния колан е само да произвежда глоби, а това са приходи за държавата. за заплати на министрите и депутатите. не е само у нас. и в US е така и в EU... всичко лошо копираме от запада. нищо хубаво. ако е била с колан е можела и да се обеси на колана... а никой не коментира виновния за катастрофата. в НСО не трябва ли шофьорите да са поне с прилични качества за такива? поне да можеш да предвидиш, че някой ще изскочи, някой ще се заблее... или просто намираме работа на наши момчета дето за нищо не стават?
Знаеш ли умнико, че при катастрофата с пътническия автобус край Свищов от преди две години, пътниците, които са пътували, не са били обезопасени с колани и са получили такива сериозни травми от преобръщането и забиването на автобуса у земята. Пътническите автобуси, поне повечето, имат обезопасителни колани по предназначение, обаче не се ползват заради такива като твоето мислене. Някои са били със счупени вратове, други - със счупени челюсти и носове от удара на главата в тавана на автобуса или от изхвърчването на телата през прозореца по време на преибръщането на автобуса в падината!! На друга подобна катастрофа пак с автобус, случаят беше същият - сериозно пострадали пътници и нито един не е ползвал о езопасителен колан, изхвърлени през прозореца и с травми на главите от удара в тавана на автобуса при преобръщането, както и с гръдни и гърлени травми, получени от насрещната облегалка на седалките пред тях. А миналата седмица един идиот уби собственото си дете, което не е било с обезопасителни колан и столче, и то изхвръкнало през предното стъкло на автомобила след като катастрофирал с несъобразена скорост. Поредният, който причинява подобна смърт, ако не на себе си, на близки хора, без да включвам и невинни косвени жертви по пътя. Да не казвам още безброй подобни примери!!!!!! Коланите били пречели, защото не искаш да плащаш глоби, ако не слагаш по твое усмотрение, и яко газене на правилата, пък живот - майната му, майната и на роднините ти, защото мислиш така, а? Няма такъв бай Ганьо освен в България, очевидно!!! Мир на душите на хората, загинали по такъв нелеп начин както и тези, станали жертви от безобразните действия на други опасни шофьори, включително на всички, съпричастни такива пътища да не са обезопасени, но крайно време е да го разберат всички - КОЛАНИТЕ СА НЕОБХОДИМИ ЗА ДА СПАСЯТ ЖИВОТ, НАЙ-МАЛКОТО ДА МИНИМИЗИРАТ ТРАВМИТЕ КАТО ГОРЕПОСОЧЕНИТЕ!
В голямата си част от това което пишеш е така, но има един тънък момент че ако не сложа колан като водач не застрашавам никой (не коментирам пасажерите за които нося отговорност като водач на МПС и трябва да са с колани) и си е въпрос на личен избор, но глобите са високи и наистина несъизмерими съпоставени с тези за алкохол, липса на книжка или превишена скорост. Още повече че в България починалите в ПТП и тези които се самоубиват са в паритет, но глобени за опит за самоубийство няма.
Да бе, не помагат въобще, затова са задължителни навсякъде по нормалния свят, дори в автомобили с по над 30 еърбега. Тия теории на конспирацията ги разправяй някъде другаде.. Има и статистика, и стотици проучвания по въпроса. И каква "огромна" индустрия са коланите? Колко смяташ плаща Тойота за оборудване на един автомобил с предпазни колани и колко мислиш, че струва една тока с платнено коланче? Под 50 долара на автомобил! Ако оценяваш живота си и този на семейството си на 50 долара, значи наистина е скъпо.
не приемам драскач който защитава гейпарада в сърбия да ми дава акъл за коланите! за мен ли си се загрижил бе? защитавай сръбската премиерша гейка и не се занимавай с коланите!
двама трима платени драскачи висяли по форумите. премиерът попитал за какво се борят: "искат коланите да са задължителни господин премиер" отговорил вътрешния министър. "а те не са ли?" попитал премиера. "задължителни са" отговорил вътрешния министър. "тогава за какво се борят?" попитал премиера. "педераси сър" отговорил вътрешния министър
Ти си просто още един пример за идиот. Просто идиот ... Тази дсиклусия за коланите я е имало през 60те години на миналия век. Стигнали са до извода че колани са нужни. Ще рече че не само си идиот, но си и неинформиран глупав назадничев идиот. Земи поне стани напредничав идиот.
Ако се блъснем с Тиквата, кой ще е виновен ?
Защо със служебен транспорт в почивен ден... Това НСО е такъв разход за държавата, толкова раздута и излишна структура, която тежи на данъкоплатците! Да не говорим, че не е единствена от подобен род, и особено тези, които имат дублиращи функции в нашата бедна, ограбвана и за капак некадърно управлявана държава.
Това охранителите да са без колан е глупост. Каква полза от охранителите, ако след катастрофа изхвърчат през предното стъкло или се наранят сериозно, заради сблъсъка?
Просто сигурно не са задължени, за да могат да реагират бързо. И важи по принцип за тези от МВР. Примерно ако трябва да изкочат да заловят престъпник. Дори и за проверка ми се е случвало. Изкачат 4 от всички врати на колата и питат за документи за проверка. Явно с другият човек изглеждахме много съмнителни. ;)
Малев - При активиране на сензорите за удар на съвременните автомобили се задействат първо пиро-патроните на коланите за предварително натягане. Така индивидът е принудително прибран на мястото му в автомобила за да се осигури дистанция за разтварянето на въздушните възглавници. Тази дистанция между страничния борд и тялото ви може да е разликата между живота и смъртта т.е. да коланите могат да ви спасят живота при страничен удар.
Съгласен съм със пояснението за съвременните автомобили.Но при активирани странични завеси и затегнат колан не би трябвало да има травми по ляво рамо . Само за сведение -при подобен случай в Германия на мои познати оживя детето без колан на задната седалка Другото,примерното загина.
Не давай примери просто така. Щото не е ясно каква е била катастрофата за да загине детето с колан. Ей така си мисля, че заради паметта на това дете не трябва даже да си отваряш устата. ... Но то тая кухина наречена уста много я ползват не по предназначение... Отново назадничеви приказки застинали в миналия век. ...
Не бях чувал,че при страничен удар коланът може да те спаси .Това да се твърди от опитен катаджия е доста смущаващо .
Същия въпрос зададох и този тъп въпрос но коментара ми беше изтрит.Сега коментара на бившия шеф на КАТ е "пуснат" от цензурите от дира.Законите са еднакви за всички.Коланите са задължителни и за задните седалки но това не важи за всички тъй като кой катаджия би спрял кола на НСО още повече и да наложи санкция за неизпълнение на ЗДП и правилника му.Ще си ритне служебната книжка
Била е без колан . Да й пишат фиш за 50 лв ! Май толкова беше според закона. А иначе сега вече ще си слага колана , защото българина само след като пострада почва да си слага колана .
Колите на НСО с видеорегистратори като автобусите и истината не може да избяга.... А тоя пурко от комисията само запълва телевизионното време с бъртвежи. Каквото е сънувал сутрин се напъва да направи съчинение по спомени....
НСО колите оборудвани ли са с камери? Ако не, ЗАЩО? Защо ни се пробутва само тяхната версия за катастрофата? Те си карали като ангелчета и отсреща ей така колата загубила управление и се насочила към тях и той като герой избегнал най-лошото! Сигурен съм, че не е баш така...
Не сте прави! България по конституция е парламентарна република. В тази връзка Спикерът на парламента би трябвало да е най-важната фигура в България. Друг е въпросът доколко товае така в Султаната с Падишах Боко Тиквата.
Добре, защо трябва да се харчат толкова много пари? Бай Хасан лекува безплатно и депутати, и магарета, професори, прокурори, новородени...От Турция с такси са идвали при бай Хасан Алиосман да го заведат до Истанбул при новородено с измъкнато рамо при раждането! Бай Хасан оправя и счупено - няма билки, няма упойка! Ръцете на бай Хасан са и упойка, и лекарство, и скалпел!
По-добре да пита: - Що дири Цвета с НСО? - Що има толкова оплаквания от НСО, а винаги цивилните са виновни? - Що освен президент и министър-председател разни ползват НСО?
Толкова съм притеснен че избраната след прищявката на Боко !„Първи ,председател е пострадала че чак сън не ме хваща. Че той ги сменя тия предсадатели като носни кърпички.
В БГ лична охрана , транспорт и имунитет , трябва да имат само 4 човека : - Президента - Мин.председателя - Гл.прокурор - Председателя на народното събрание . тогава НСО , ще трябва да е окло 7-8 човека с управлението ( а не 1000 ) и тогава бюджета на НСО няма да бъде 40 млн . , а окло 0,5 млн.
"шофьорът на Цвета Караянчева е един от най-добрите в НСО, назначен е още през 2003 година." Е и на най-добрите може да им се случи, понеже са почнали да си въобразяват, че вече знаят и могат всичко... Човек се учи докато е жив !
-...бившия шеф на КАТ и настоящ председател на института за пътна безопастност... Богдан Милчев Та питаме този шеф с какво е допринесъл института и неговите хора за намаляване на транспортните произшествия, за намаляване на големия брой жертви от тях в България? Моля, за публичен отговор, за ползата от този институт.
Абе стига с тая Караянчева! Кое наложи толкова много внимание да се обръща на тая персона? Все едно е в смъртна опасност, та вчера цял хиликоптер за нея, а днес продължавате да ни занимавате! Сама си е виновна госпожата като не си е сложила колан. И от КАТ да не спят, а да се намесят и да я глобят за това че поради безотговорност сама се е докарала до тук.Но в крайна сметка нищо толкова страшно не се е случило. Обаче едно не разбирам, защо не се дава и думата на другата шофьорка в случая? Това ми прлилича на опит да се покрие истината която всъщност се е случила.
"...не може да си позволява да кара колата сам и да се обръща и да гледа камерите дали го снимат”. Ай ше ви се не знае .... ядосвате ме вече!
Безобразия по пътищата - колкото искаш. Няма начин да се говори за намаляване на ПТП-тата, докато не са направени поне 5 неща: 1. Да се спре продаването на флашиви шофьорски книжки (без изпит); 2. Да се спрат състезателите, каращи по АМ Тракия с над 160 км. /ч. (всяка 4-та коля в лявата лента); 3. Да се спрат джигитие, каращи като ненормални в градовете; 4. Да се маркират опасните участъци по пътищата в страната и да се набележат мерки за всеки един от тях; 5. Преди и след всяка "опасна" пешеходна пътека да се сложат по 2 гърбици на растояние 10 и 20 метра (или поне 1 гърбиза на 10 метра и набраздяване на пътното платно на 20 метра). Второто може да се реши за около 2 седмици, с контрол на магистралите с камери и радари по АМ Тракия;. Третото може да се направи за около 2 месеца, отново с камери и радари в градовете; Четвътото може да се постигне за около 6 месеца .... с доста мислене и труд, пък и средства. Петото става за около 1 година, с малко мислене, малко труд и малко средства. ПЪРВОТО обаче няма да стане така. За него се изисква смяна на правителството и на Мутро-Милиционерския модел.
В шуменските новини видях, че в този ден е имало две катастрофи. Ппострадалият от другата е 21 годишен мъж, с два премазани крака и опасност за живота е бил по едно и също време с Цвета Караянчева в МБАЛ-Шумен. В хеликоптера дошъл в Шумен за Ц. Караянчева, как не се е намерило местенце /можеше и "правостящ"/ да качат и този млад в тежко състояние човек?.... А, той е никой, да, да.
Прави са хората да се сърдят, че много пари се харчат бадева! Не може да не познава бай Хасан Алиосман от село Долно Големанци, близо до Кърджали - много добър чакръкчия и на никого пари не взема!
Няма разписано правило, че трябва да се слагат колани на задната седалка. А ако си депутат и на предната седалка ако си премиер и до кръста може да си се показал
Гогато не си с колан, ти падат "гащите" и стават интересн неща. Днес хумерус, утре целия потрошен! Пожелавам на всички политици, никога да не слагат колан, за да намаляват по-бърже!
Кортежите на НСО са доста страховити на пътя! Карат като луди и си мислят, че светът е техен! Много е вероятно е с рискованата си маневра да са изплашили жената в колата в насрещното и тя да се е видяла в чудо накъде да свие! Чудно ми е за какво са всичките тези охрани, кортежи, пунтове и постановки!?Никой никого не застрашава, едва ли някой ще си сложи главата в торбата, та да извършва покушение над някой от нашите т. нар. ВИП-ове! Само трошат народни пари!
Надали тази катастрофа да е някакво предзнаменование?! Дали ГЕРБ-ГЕПП няма и тя да катастрофира ... като "спечели" местните избори?
Г-жа Караянчева е обект на националната сигурност! Комунистите се възмущават че имало хеликоптер а не казват през комунизма каква пара се трошеше за Тодор Живков и цялата номенклатура, репресивен апарат и ДС, резиденций. А сега всеки може да почива в Евксиноград срещу скромно заплащане и дори и Бойко Борисов да отиде на почивка си плаща от джоба!
глупости пишеш ! Дори и да отиде да гледа мачле в Шумен, Бойко си го пише командировка за откриване на стадион... Дори и да отиде да си стегне актива на ГЕРБ във Варна е посещение на международен фестивал и пак е с държавните пари.. И все пак Т.Живков беше един , а сега навсякъде летят кортежи ! И като можеш да почиваш в Евксиноград, защо не отидеш да почиваш и в резиденцията на Боко във Банкя ?Или в някоя почивна база на НСО-то? Не разбирам слепи ли сте или просто дебили?!
Сигурен ли си в това, което си написал!? "Скромно заплащане", 4сам си плаща от джоба".....!? Май - не! Евксиноград е недостъпен дори за туристически групи за разглеждане, камо ли обикновен човек да успее да отиде там на почивка! И до кога ще се оправдаваме и сравняваме с Тодор Живков!? Последните 30 години сложиха в малкия си джоб всички негови прегрешения.
Що за дЯсен си ти, след като одобряваш комунистически практики? Била обект на националната сигурност! Кога това? Като броди по неделни предизборни агитацийки в смесените райони, ли? За сметка на бюджета и със служебен шофьор, който е нарушил под неин контрол ЗДП поне по няколко параграфа.
Да, така е! Но виждаш от реакциите, че истината боли! Но Бай Тошо беше баща и майка на нацията. Незаменим фюрер. И си го пазихме. Да, но той дъщеря си не можа да опази от братята. Агентите на кгб и видяха сметката. Както навремето Сталин видя сметката на Димитров и го върна балсамиран от Русия
Полет с Хеликоптер - за 1 час - 1,275 лева https://supergift.bg/%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%82-%D1%81-%D1%85%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D1%82%D0%B5%D1%80 Да се прлетят седем-осем километра с хеликоптер за една ключица ми се струва най-малкото нерентабилно. това прави близо 200 лева на километър- държавни пари. Едно такс - за евро на минута щеше да вземе не повече от 7 лева - максимум.