Коментари - БДЖ извозва пътници с автобуси, не достигат вагони | dnes.dir.bg
назад

БДЖ извозва пътници с автобуси, не достигат вагони

Отменят се влакове в посока от и към гара Септември, както и в направлението към Мездра - там причината е техническа

Обратно в новината
| Редактор : Ива Капкова

Коментари - БДЖ извозва пътници с автобуси, не достигат вагони | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И без това няма голяма разлика за шефовте за БДЖ. А материала е свикнал

може и с конски или магарешки каруци да се движат ПОТЪРПЕвШИТЕ на БДЖ.

Последният ремонт на Централна гара София продължава вече две години и е запланувано да завърши след още 1,5 години! Световен рекорд!

Целият подвижен състав на БДЖ да бъде дарен безвъзмездно на Украйна, за да се подпомогне страната в защитата на евроатлантическите ценности и да се насърчат усилията ѝ по пътя към алианса на свободните народи и ЕС!

Как се точат държавните фирми, наш управител, материали и консумативи на петорни цени, и яки комисионни за управляващите партии!!! Дано да сте проклети!!!!

Всяка една железница е олицетворение на държавата си. Колкото е по-скапана една железница, правопропорционално и държавата е на същото дередже. Обратният вариант е точно толкова верен и това е като аксиома. Няма нужда да го доказваш. Видно е и от космоса, примерно. Вива усраине !!!! Вива кокаине !!!! А българите ? Българите - кучИта ги яли.

Държавата и всичко е нея е отрацение на тъпотията ни. Обиколи малко другите постсоциалистически държави и ще видиш, че колкото повече са намразили копейките, толкова повече просперират. А ние още се кланяме и милеем, затова тънем в руските /\@й|-|@.

до кога ще обвинявате комунистите и Русия за нашите си вътрешни проблеми???? Все някой друг ние е виновен, но не и ние. Това се нарича безотговорност!

Не четеш, тъпанар такъв. Обвинявам нас в тъпотията ни, че се кланяме на копейки.

Самолети и страйкъри на хартия купиха еничарите, ама влакове няма?

БДЖ трябва да е частна компания и всичко ще се управи.

Ама частния машинист да върти динамоТо на парния локомотив

и потом ще Ви навъртят бурмите на местните данъци и такси Бизнесът иска пак компенсации за високите цени на тока https://news.bg/energy/biznesat-iska-pak-kompensatsii-za-visokite-tseni-na-toka.html

частните автобусни линии процъфтяват. Държавата убива държавното ЖП за сметка на частния бизнес.

Пробвай да си пуснеш частна линия някъде където и да е...да видиш какво ще ти се случи, особено ако е рентабилна дестинация.

Веке по три саата токо чука Уев ЧичковиТе червенотиквеничеТа https://ibex.bg/

Подвижен състав има, но няма кой да го кара.

Проблема е, че ежедневно се извозват товари с вагони за Украйна, което се прави с приоритет, затова се объркват графиците на някои влакове. Не само вагони с оръжия и боеприпаси се движат за Украйна, но и такива с храни, дървени трупи, цистерни с гориво, смасочни материали и много други. Те крият от народа всичко това, но аз имам достъп до тази информация.

Доказателства или фейк нюз. Твърденията са беплатни, когато не се носи отговорност за тях. Мъдурат0ри, къде сте?

За днешна календ. дата - според данни, валидни към 13:25 (час:минути) я раздел ,,актуално" в сайта бе де же . бе ге са отменени: върху родопско междурелсие 0,76 метра влакове, заради липса на локомотив, номер 16122 Аврамово 14:05 -> Септември 16:51 и номер 16121 Септември 10:50 -> Аврамово 13:43, а за междурелсие 1,435 метра - в североизточна крайдунавска Добруджа, заради повреден локомотив влак 90202, през Самуил и Разград, Самуил 05:40 -> Русе разпределит. 07:16. Та нима в който и да е оригинален влаков билет пише черно на бял фон че или готвещия се за пътуване човек, или пътуващия в момента човек ще бъде транспортиран съгласно действащо публично обявено жп разписание жив и здрав безусловно от гара\спирка на качване до гара\спирка на качване ?! живи + здрави

Как имаш 10 плюса. Те толкова не са прочели статията. Аман от руски ботове. Возя се редовно с БДЖ и няма никакви товарни влакове за Украйна. Проблемите на БДЖ са комунизъм и кражби. Релсите са толкова зле, че при горещо време влаковете едвам пъплят. Почти всяка седмица някой излиза от релсите. Супер забатачена работа.

Галя от Посолството пак е отвързала кьопеците и те, завалийкте, са скъсват да джафкат за шепата Хамерикански центове и мазната, сиренясала, кожена пръчка в края на работният ден, който е 25 от 24 възможни часа.

Дай повече старание, човече. За толкова малко текст и толкова слаба пропаганда копейки не дават. Можеш и по-добре :)

Пази я тази информация в тайна, за да не разберат враговете