Коментари - Уволниха шефовете на БДЖ и Летище София | dnes.dir.bg
назад

Уволниха шефовете на БДЖ и Летище София

Транспортният министър Ивайло Московски уволни изпълнителните директори на БДЖ и на Летище София.

Обратно в новината

Коментари - Уволниха шефовете на БДЖ и Летище София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Късно бе бате Бойков... Това трябваше да стане в цялата администрация от първият ден на властта на ГЕРБ!!!!!! Нов бърдак със стари БСП, ДПС, НДСВ и Гоце курви не се прави... Та това са основни закони на управлението, но кой да ги спазва я...?!?

Хаха. Кого ще съдя бе, те Ковачки го осъдиха условно за 16 милиона, че тоя за една небрежност ли. Аз от както се помня не знам някой управленец на каквото и да е ниво да е бил сериозно осъден за кражбите и безотговорността си при изпълнение на задълженията си.

То нови (труженички) и сега няма - помните ли кога за първи път чухме за сегашния ни премиер, бивш гард на Живков и (почти) пръв ЦАРЕДВОРЕЦ ?!? И малка забележка - бАрдак!

какви са тези назначения?нов крадец!от каде накаде некой си който не е чувал за железница ще става началник????????????аман от некфи финансисти,икономисти назначени да се учат. е за това няма д а се опави железницата никога.извиняама се за грешките но съм бесенннн

Новите ще са още по-затъ...ковата и още по-лак....ирани.

Няма грешка, и тия са като другите - започнаха политическа чистка.

ама той единия от 10.2009, а другия от миналата година, какво късно ?!

дано подобрят нещата.

Тамън и аз това тръгнах да пиша. Аман от парашутисти, дето влак са виждали само на картинка. Седя и му чета биографията на тоз Йорданчо, та викам щом той ще управлява железниците, то и аз да си подам СВ-то за следващото завъртане. Поне повече знам от него за БДЖ.

А с онуй момче дето рита футбол, ко ща стане сега?

То тъй, ама и с нови мебели бардака си е бардак.

А тези дето са виждали влак да не би да се оправиха..? Нали точно тези специалисти съсипаха БДЖ!

Няма ли да "уволнят мафията" в България, която за 20 години разграби и съсипа всичко у нас?Кво са виновни един министър и прочие, за грабежите на перестрйчиците червени вече над 20 години!?!

Ха на бас, че и сега няма да има подобрение в ЖП транспорта. Много години автобусните лобита успяваха да го съсипят. Там вече не останаха и кадърни хора да работят, а при това мизерно заплащане няма и желаещи да започнат работа там. Но въпреки всичко администрацията постоянно се увеличава.

Няма ли кой в БДЖ да напише няколко проекта за модернизация на инфраструктурата и влаковете и да се вземат пари по европейските програми? Каква Световна Банка? В Полша се модернизират линиите, купуват се нови вагони и мотриси именно по европейските проекти.30 процента собствени средства и другите пари са от ЕС!!!

Да продължават с уволненията,че е има доста ЧЕРВЕНА НОМЕНКЛАТУРА,за шутиране.Това е по всеместно-енерго,здравеопазване,образование и т.н..

Kогато ги назначават, в с и ч к и са чисти "като сълзица"... A после какво става? Aбе хора, д о к о г а???

2 год. все един и същи сценарии, резултати нулеви, проблема е в системата , може да се назначавате и уволнявате докато свят светува до второто пришествие , това няма да промени нищо.

Да, всички ръководни кадри по звената са от старата "ЧЕРВЕНА" номенклатура и съответно протежетата назначени от тях. Защо ли никога "метлата" не стига до тях? Само си ги въртят от кресло на кресло и винаги са в "джаза".

Аз говоря руски,немски,английски и хърватски а разбирам по малко от македонски,сръбски и полски да вземат да ме назначат мене тогава...

Ако преди тях ,оп триглавите глупаци ,бяха направили 20 % от това което прави сега това правителство,сега щяхме да бъдем много по-добре!но те освен заменки,ремонти с цел кражби,секси срещи на яхти,срещи с бандюги за пари и сделки от типа "Братко на батко",друго не признаваха!

Няма железница, която да се управлява само от финансисти и баничари. Това е началото на истинската смърт на БДЖ.

Омръзнало ми е от такива, които все търсят някаква червена следа. Ако вместо това се търсят и намират решения на проблемите всичко щеше да е много по-добре от сега

за бдж-то ,не знам , ама това летище ревеше за някаква оправия , ей, що багаж се потурчи и се отвори , колко вещи се загубиха , не ми се говори реве ми се .........

Логиката на промените на ГЕРБ са единствено на принципа Стани да седна-сменяме един за да сложиме друг който обаче е наш човек.Тях не им ли е ясно че песента им е изпята и надали ще доживеят края на лятото?Просто са пътници хората им писна от оправдания и тъпите им игрички които докараха държавата до банкрут!!!А хората до просешка тояга!!!

Уважаеми, медии, " досега" се пише слято. Стр. 287 на " Нов правописен речник на българския език" издаден от издтелство " Хейзъл"- София. " Доскоро", " засега"- също. Омръзна ми да гледам все едни и същи правописни грешки и то от журналисти. А тия да си ги уволняват щом такива си ги забъркват.

Каакви хоораа!, Каакви кааадри!!! Найс, а?! ГениЙ, да пази Господ! По колко точно английски и руски езици знае, този ерудит? Специално "Благодаря" на уважаемия г-н писач и г-н редактора му. Бравос и хвала!!!

Оп, един здравомислещ човек ! Поздрави от Монтана!

И сега ако някой каже, че Йордан Недев с тази автобиография е приел да работи за заплата от 1500 лв. ще му повярвам. Защо Българите са толкова наивни? Поле искате да нямат крадливи политици и управляващи? Каквото се повикало това се обадило.

В земеделското министерство като се занимават само с уволнения и назначения и после пак уволнения на назначените от ГЕРБ, има ли подобрения? Само с уволнения не става. Непрекъсната смяна на кадрите показва, че ръководителя е некомпетентен и няма никаква идея какво да прави. Непрекъснатите смени в ръководните постове демотивират чиновниците, те се лутат и страхуват да поемат отговорност.

Как да има?! Това се прави с цел досъсипване и приватизиране, не с цел подобрения.

вярно е ,крадат,уж проверяват,и на мрн са мр скасали от кражби...

Сега е ред на Милчо Ламбрев и на неговото протеже Бисер Минчев-шефа на безопасността в НКЖИ, един от най големите некадърници в системата на железопътния транспорт, другия който трябва да си иде е Иван Лалов-шефа на безопасността в БДЖ, дърт комунист, този пияндирнук беше щеф на безопасността и по времето на пожара във влака София-Кардам, вместо да бъде съден и осъден той отново оправлява безопасността в БДЖ, много работа се отваря пред Йордан Недев, желая му успех... А министъра нека да погледне и в министерството, в ИА Железопътна Администрация, там е пълно с пенсионер по на 65-70 години, а в момента вървят конкурси за назначаване на нови хора, и това ако не е цинизъм....

очаквам разира се скоропостижно да се споминат.

За БДЖ - трябва да дочака още 2 години за да го приватизират, но за летището - БОКО ТИКВАР Е ПОДГОТВИЛ КОНЦЕСИОНИРАНЕ или ПРИВАТОЗАЦИЯ НА ЛЕТИЩЕ СОФИЯ = ГРАБЕЖ+БАНДИТИЗЪМ. Гласувахте за Боко получихте Костов...

Старите задължения за гориво и консумативи/резервни части няма как да се платят по европейски проекти

ГЕРБ в лицето на Дянков има отдавна намерение да приватидира този отрасъл 100 %- демек да се награбят. Не са ли свързани тези уволнения с намеренията им?

Нали предишната смяна на директора на лет. София беше със същите мотиви и със същите приоритети. Явно не се търси специалист, а се залага преди всичко на партийността. След няколко месеца, ще очакваме нова смяна.

.....уволняват малките началници за да симулират дейност, а виновните са министрите и бойковчето.... А нямя как сами да се уволнят... тая работа трябва да я свършат обикновенните хора!!!! Успех!!!!

смехна работа целта е по лесно да се продадт товарните превози на офхорки на правителството така печалбата от тях хте си остане в крага на финансистите като едно време.... костов го започна тоя хте ги довархи *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

По западнала структура от БДЖ в България няма. Няма случай бързият влак, пристигащ в Софитя вечерта да не е закъснял поне половин час. Липса всякакво диспечеруване, координация. Има безброи примери на нелогични престои на гари, където хората с червени шапки вдигат рамене. При новият министър няма никаква промяна. Хората бягат от влаковете, защото губят връзки и не знаят кога ще стигнат!?!>

Изпълнителен директор на СИИ Секюритиз АД, бащаму да не е бил милиционер.