Увеличиха заплатите в БДЖ
Нападките през последните дни са заради хора, които не са доволни, че реформите в железниците вървят, каза шефът на БДЖ. Заплатите в компанията са увеличени.
Обратно в новинатаКоментари - Увеличиха заплатите в БДЖ | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Добре... (нерегистриран)
Ще им вдигнете и пенсиите пропорционално. А на другите пенсионери, които ощетявахте с нови закони за пенсиониране кога???
бдж (нерегистриран)
Наглост, достойна за ГИНЕС. За прокуратурата: Защо БДЖ-ПП купи термопринтери за новата билетоиздаваща система, преди системата да е готова? Защо билетите са на термохартия на която след една седмица не личи билет ли е каквое, което от своя страна не кореспондира с никакви нормативни документи за отчетни или ценни образци? Защо в момента в "БДЖ-ПП" работят работят две билетоиздаващи системи което е в противоречие с разпоредбите на министерството на Финансите.
Жп (нерегистриран)
Защото това е БЪЛГАРИЯ и когато е пълно с администрация,която не знае защо е там(освен лична облага и заплата)какво други да очакваме?
Всъщност (нерегистриран)
Докато БДЖ получава всяка година по 350 МИЛИОНА лева Държавна субсидия, никога няма да фалира. И кърлежи като Владимиров, Занчев и сие ще обясняват колко са успешни. Без субсидията БДЖ ще фалира за максимум 1-2 месеца. А след 3 месеца цялото имущество ще е запорирано и разпродадено от кредиторите.
Жп (нерегистриран)
Докато има откъде да се краде,ще има и жп.предполагам,че ТЕ-самозабравените си мислят,че дори да няма железница пак ще бъдат началници.но....колкото по-късно-толкова по-мръсно
мда (нерегистриран)
Не е важно само машините,да не говорим ,че много пъти влаковете закъсняват за това ,че няма машина.Вътре във влаковете е мърсотия,няма пердета,има дървеници.Говоря за влаковете за Видин.През лятото е ад.
гост (нерегистриран)
БДЖ е олицетворение на цялата ни държава. Тези ни върнаха 100г.назад с техните"реформи" Шенген през крив макарон. България никога не е била така ограбвана,а българите така мачкани. Смятам ,че кой каквото търси си го намира.И този ще си го намери.
Възмутен (нерегистриран)
И този е като министъра си - разбойник. Учудващо е, че БДЖ още не е фалирало нацяло.
, (нерегистриран)
Не е нужно да си експерт, за да видиш една западаща компания като БДЖ. Вярно, че в този й вид е от времето на Краус, но видима промяна за подобряването й няма. Не е допустимо да се издържа футболен отбор, който не допринася с нищо градивно, а персонала по влаковете да е потърпевш от неправилното резпределение на средствата в железницата. А още колко измиследи длъжности и ненужни фигурират в списъците на служители? От колко е наложително БДЖ да се освободи, за да си даде шанс?
Жп (нерегистриран)
Жалко за железницата.съществуват толкова ненужни и почти разсипани обекти,които съществуват единствено за отпускане на средства(доене)
Ромел (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
пенсионер (нерегистриран)
Този "неподкупен" шеф който говори за нападки срещу БДЖ защото и както.... е по-добре да види с кого се е обградил, че на работа са все мошеници като голяма част са вече пенсионирани негови хора и продължават да работят и да получават увеличените заплати като му служат вярно. При безработицата там работят пенсионери, да не говорим за администрацията жени околоо него. До кога ще се търпят такива "шефове" които мислят първо за джоба си и нехаят за работата на която са назначени да върви.
Ха, ха... (нерегистриран)
Защо ли всички бушони назначени от ОПГ"герб" на възлови за крадене места, са все с такъв "фейс" на пропаднали алкохолно и наркозависими дебили?... Те са по-податливи на команда и манипулации, и изпълняват безропотно и безпрекословно разпорежданията на КапоДеТутиКапото...!!! Дааа...!!!
Любето (нерегистриран)
И кои реформи вървят?От новината за баш ремонтите на локомотивите стана ясно че се наливат пари за нищо,отделно все хващат разни да крадат я гориво я материали,постоянно се съкращава персонала,а за заплатите да не говорим. Нищо не се поддържа както трябва в БДЖ-то и постоянно хвърчат пари за нищо,но някак си тръгнало да става по добре с реформите?! "Увеличиха заплатите в БДЖ" Леле от под минималната до под минималната с 20 лева(има няма) от горе,какво страхотно постижение.
ПР (нерегистриран)
Тази физиономия е най-дискредетираната в Системата на БДЖ.3 пъти е бил"Шеф"и трите пъти ресорният Министър си е отивал без време.БДЖ се съспива.БДЖ губи. И с огромното участие на този човек във схемите. Такива влакове,Владимиров,макар и окичени с надписи "ГЕРБ",не пускат в Шенген.
ТОВА ЗАГЛАВИЕ (нерегистриран)
Е ПО-ТОЧНО - "Шефовете на БДЖ се опитват да се спасят с 12,5% увеличение на заплатите." Въпреки рИформите дет са праили ката ден на шефските столове. Що ли броенето на бръмбари в главата се счита за рИформа?? Та дира се засрами и бързо, бързо смете статията от първа страница..
Жп (нерегистриран)
"Реформи"се правят в южна БЪЛГАРИЯ прави ли ВИ впечатление колко червени шапки от " нежния"пол има по гарите?защо има недостиг на работници в другите звена и голяма част от тях са пенсионери?е очаквате ли при недоволство нещо да се получи?
Пипи Чорапчето (нерегистриран)
Оффф, този торен бръмбар пак изпълзя... вечната гербава Амбър на БДЖ;)
Как още ги търпим? (нерегистриран)
Какъв дълг ще стопите нещастни некадърници? Самият Московски се изпусна, че с част от парите от концесията на летището ще погасите дълга на БДЖ. Така и баба може бандити такива! Толкова сте прости нагли, че даже да лъжете не можете.
Ха, ха... (нерегистриран)
Той Московски почна да погасява...!!! Дааа...!!!
Правят ни на глупаци (нерегистриран)
Бойко още ли не е уволнил този наглец? По-голям гьонсурат не сме виждали. Журналистите доказаха нагледно безобразията в БДЖ а той отрича! Заради такива сме на този хал и е крайно време да ги изметем!!!
Дааа (нерегистриран)
А бойко кой ще уволни????
ти (нерегистриран)
Ти съсипа всичко в БДЖ.Познавам много хора профисионалисти с нужното образование които напуснаха и никога няма да се върнат.В БДЖ ,останаха само хора връзкари и завършили 3м.курсове. Чакай големи проблеми. Жалко,най екологичния транспорт няма място в България от такива като тебе. Действията ти са закъснели.Не 10%50%да им дадеш пак ще са малко.Ти знаеш ли колко получават подчинените ти.НЕ!Подиграваш се ,но скоро ще бъдеш изритан от там.
Весо (нерегистриран)
И като цифра колко е заплатата,че не разбрах ?
Жп (нерегистриран)
Заплатите са"на ниво"на ръка не се дава нищо,така,че като се махне класа (при новопостъпилите го няма)удръжки,безсмислени осигуровки и....почти се изравихме с европаата.ПРОДАЖНИЦИ САМОЗАБРАВЕНИ
Наблюдателен (нерегистриран)
Голямо крадене правят от БДЖ комунягите,на 700 милиона евро дългове му натрупаха,така на правиха и с Бга Балкан-130 милиона долара дългове,50 милиона само за последните 2 г.!!!И накрая... Иван Костов е виновен!!?И стадото вярва,а сега?Пак ли Костов е виновника???
така (нерегистриран)
Така така на прав път си.Докато изплатиш и 400млн.откраднати от николайчо,краус,...безброй са не мога всички да изброя БДЖ ще е само спомен. Боклук герберски на крив ти път.
Стихче (нерегистриран)
Келяв герберски миндил мисли си че е катил. С 4 000 реформи БДЖ докрай изкорми.
Щшж (нерегистриран)
Защо не каже как се отдават за стотинки под наем сервитутите на НКЖИ и кой печели търговете от години наред!
ддд (нерегистриран)
Тоя поне да беше изтрезнял преди да го снимат.Герберски кретен !
читател (нерегистриран)
Към обяд реформите може да станат къде 8 000.
Ха, ха... (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
реформа (нерегистриран)
Реформа в БДЖ.Единствено и само една-липса на кадри.Днес отиваш на работа например от Бургас в Карнобат.Как?Превоз удобен няма,смяната ти ще стане 20ч.,проблема си е твой.Командировачни?Няма такива екстри,те са този гла..ч. Футболисти,нашта гордост. Много са "реформите "там.Даже повече от 4000. Но,много скоро в БДЖ ще останеш само ти. Ти се гавриш с работещите там.Те не са хванати от улицата. Много от тях са завършили военизирано училище.Учили са там с желание,ти уби всичко.Ти не познаваш работата за която получаваш много пари.Те са незаслужени. Дано си получиш заслуженото.по наг.л и неграм.тен тип от теб няма .
това е (нерегистриран)
една мъжка калинка.
Като (нерегистриран)
типичен представител на ГЕРБ, нищо старо не е забравил и нищо ново не е научил. Но няма как да не се зна е, че беше председател на БСМ/Българска социалистическа младеж/.
чичо (нерегистриран)
Ма кви са тия 4000 реформи!!! Тоя с акъла ли си е или ....и него го е разболяло плямпането на боко-тиквоко! Да вземат и да направят ЕДНА реформа, която да стабилизира железниците и да върне товарните превози там където им е мястото, че останахме съвсем без пътища заради тия многотонни депесаро-гербаджийски камиони!
Аз знам (нерегистриран)
Камионите са техни,за разбити пътища се дават пари(значи има и на ползу джобу).пей сърце,пред нас са блеснали ......голите ни задници
аззз (нерегистриран)
поредните общи приказки, име имена трябват пич....
Песто (нерегистриран)
Проблем е, че този не само ни смята за много тъпи с тия елементарни далаверки, които си личат от самолет, но и че е неспособен дори да го замаже. Не знам, кое от двете е по - лошо. Едно е сигурно, този ни смята за мега прости!
Коцето (нерегистриран)
Нормален човек може ли да изтърси нелепицата, че е направил четири хиляди реформи? :) Гражданите друга реформа не виждат, освен промоцията, че получават до 300 безплатни минути при пътуване с БДЖ. А Дойче Бан и Феровия Италиана нямат футболни отбори, но пък Германия и Италия сигурно не са футболни държави.:)
Ей гробарюга (нерегистриран)
скрий се, не ставай смешен. Видяхме как ремонтирате и заплашвате. Точно като мутри.
пак ли този (нерегистриран)
Този Владимиров не спря да навира некомпетентната си мутра в нашето ежедневие. Нека да е ясно едно. Цялото ни общество знае за лошото управление на БДЖ и НКЖИ. За изтичането или изгонването на компетентни кадри, и управлението на все по- некомпетентни и слаби шефове. За кражбите, за фиктивните назначения, за извънредните часове, за липсата на вагони и локомотиви, за излишната администрация, за високите заплати на ръководствата и ниски на най-ниския изпълнителски състав. За управлението чрез заплахи, за хаосът при който се работи заради липсата на обучени кадри и приемственост. За ръководства без никакъв железничарски стаж. Ако управляващите имат желание, както твърдят да имаме модерна железница с добро управление - тези Владимиров, Илиев, Пешаров, Папукчийски,Алексиев - вън от системата.
на прав път сте, действай (нерегистриран)
браво Владимиров! Реват тука разни отрепки и стари, вмирисани фуражки, ама свърши тя- соц- своеволието и пладнешките обири в БДЖ! Щом стопиха големия дълг с над 400 МИЛИОНА, значи- реформите вървят! Пет пари не давай за драскачите тука, премести си го в другия крачол!
НЕ ВИКАЙ УРА.. (нерегистриран)
Да не та запишат теб като 4001-та рИформа извън депото.. А сега си прочети за китайските илиони юани, па и отказаните ЕВРОпари за Видин-Кулата..
Да бе (нерегистриран)
4 000 реформи. Ти нормален ли си бе, да защитаваш такъв некадърник и ненормалник. БДЖ загуби всичко. Автотранспорта ги натика у миша дупка и това е държавна политика. В автотранспорта има сива икономика - герб и дпс питай какво и колко точно.
Ромел (нерегистриран)
Болен ли сте?
Е па.... (нерегистриран)
От такива блжинници като теб сме така
4 000 РЕФОРМИ??? (нерегистриран)
Е...... ки м................... Московски и сие са в правителството къде 4 000 дни.. Толкова ли са били чистачките в БДЖ-то та да уволняват всеки ден по една. И да си тургат по още една РИФОРМА..
Ха, ха... (нерегистриран)
В нормалните държави железниците са най-консервативното нЯщо спрямо промени в реда и организацията на движението, а и в управлението си...!!! Променят се само локомотивите, вагоните, и "железния път", като постоянно се модернизират...!!! Така че прокламации от рода на "НАПРАВИХ 4000 РЕФОРМИ В БДЖ" звучат кощунствено...!!! Дааа...!!!
поредната политпропаганда (нерегистриран)
празни приказки от празни хора!
80% (нерегистриран)
Тоя е много нагъл дори за силно завишените герберастки стандарти за наглост
4000 реформи! (нерегистриран)
Ако кражбите в БДЖ са "реформи" бройката, обявена от "момчето, Аде рита футбол", може би е толкова, а може би е дори занижена!
запаснякъ (нерегистриран)
Това момче с тоз буден поглед, най-добре ще е да окаже помощ на НАП в преброяването на бандеролите по кофите за боклук.
(нерегистриран)
Като спомена "преброяването на бандеролите по кофите за боклук." , нали се сещаш че, ние които горим гуми "прекарваме през комина ВСИЧКО"и това важи навсякъде където няма парно, а то има 7-8 града в България.
BILBO (нерегистриран)
БДЖ се управлява неадекватно и некадърно от години. Има десетки шефове за смяна, които са там още от комунистическо и са доказали, че не искат и не могат да работят за тази компания. Това е най-важната реформа, която не се случва.
Нахал (нерегистриран)
Прокуратурата ще се занимава с "реформите" ти.
разкри? (нерегистриран)
и кой?
Ха, ха... (нерегистриран)
Тайна майна...!!! :::))) Ха, ха, ха... :::)))
69 (нерегистриран)
Извършил бил 4000 реформи...абе аланкоолу, направи една, ама да има полза от нея. И всичките му приказки са с..ще, ще, ама кога...след дъжд качулка!!
Знаещ (нерегистриран)
4000 реформи в БДЖ!? Явно не му е ясно на този какво е реформа! Ако всеки запой го брои за реформа-може!
реформи с пълна пара (нерегистриран)
Столове за машинисти и помощник-машинисти. За шефа джакузи и позлатен ке неф.
Ха, ха... (нерегистриран)
Нищо ново под слънцето... Раздавали премии в соц.предприятие, и Асан се чудел: - На Другаря Директор дават 1000 лв., а на мене 10 лв. и цървули. Какво ли ще прави Другаря Директор без цървули?... :::))) Ха, ха, ха... :::))) Дааа...!!!
пътник (нерегистриран)
Браво на тебе.Значи да унищожиш компания с НАЦИОНАЛНО значение ,се нарича РЕФОРМА. Така и по герберунски реформирахте всичко,даже вече нищо не остана. Какво ще реформирате вече няма значение. Само не знам ,защо все още има българи да живеят тук ,след като и тези дето бягат от война ,гледат да минат транзит. 10%,12%увеличение.Наистина много,как го постигнахте. На теб ти е писано да закриеш напълно БДЖ.
ГГ (нерегистриран)
Вижте, еничерите винаги са били най-жестоки в цялата ни история. Ето го тоя, маса депутати от герб в НС и в управлението, самията Буда и т.н. все бивши комунисти, а сега върли кръвопийци, безпощадни към хората крадци.
шофьор (нерегистриран)
Както на всякъде в България, както във всички държавни предприятия кражбите и злоупотребите са начин на живот и въпреки това Крадеца вика дръжте Крадеца. Ами да си отвори широко очите и да види на какво приличат услугите в БДЖ, да види в какво се возят хорат и затова плащат.
Ха, ха... (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Иван (нерегистриран)
Демокрацията както и всичко друго унищожи и БДЖ...
BILBO (нерегистриран)
Пак под вола теле търсите, другари. Няма как демокрацията да е виновна за некадърността на хора обучени през соца. Не тя е сложила на управленски постове крадливи, безхаберни и немарливи мижитурки - това е патент на комунистическото управление, което осакати поколения!
НАЙ
"Медиана": ГЕРБ води сериозно, "Възраждане" вече са втори, ПП-ДБ четвърти след ДПС
Пловдивчанин е в неизвестност шести месец, в един и същи ден са продадени 3 негови апартамента
Културна дипломация: Новият президент на РСМ отиде на спектакъл на Софийската опера в Скопие
Сашко умишлено е свалил часовника си, чрез който е можел да бъде открит
Хеликоптерът с иранския президент е паднал близо до границата с Азербайджан
Руска атака окървави зона за отдих в Харков, украинска пък нацели голяма рафинерия и летище
Захарова: Посещението на Путин в Китай е съдбоносно за бъдещето на цялата планета
"Медиана": ГЕРБ води сериозно, "Възраждане" вече са втори, ПП-ДБ четвърти след ДПС
Сашко умишлено е свалил часовника си, чрез който е можел да бъде открит
Шофьор качи след дрифт кола на тротоар във Варна и помете смъртоносно пешеходец