Два влака били пред сблъсък, опасна отсечка затворена
Сблъсък между два влака е бил предотвратен вчера на жп гара Церковски край Карнобат, съобщи транспортният министър. Пътници ще бъдат превозвани с автобуси.
Обратно в новинатаКоментари - Два влака били пред сблъсък, опасна отсечка затворена | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Кочо Кочов (нерегистриран)
Този Московски няма ли кой да го тресне с една бухалка да му дойде акъла! По некадърен министър на транспорта от него никога не е имало! Спирането на влаковете в проблемния участък не е решение на проблема! Само по себе си изключването на сигнализацията и осигурителната техника не представлява опастност за движението! Има си правила как се работи в такива ситуации, има ограничения на скоростта и до сериозен инцидент при спазването на всички процедури няма как да се стигне! Проблемът се корени в тоталния отказ на всички правителства досега за изработване на цялостна стратегия и програма за оздравяване на железниците у нас! Не може хора без никакъв опит, без дори да са обучени правилно да се назначават за стрелочници и дежурни ръководители по гарите! И също така къде заради мързел, къде поради други причини да се игнорират задължителни процедури и правила при приемане на влакове в гара! От там идва проблема, а не от това че осигурителната инсталация не работи заради ремонтите по линията! Общо взето спирането на влаковете в участъка не е начин за решение на проблема, а удобна причина на тъпчото Московски да спре влаковете, за да набута допълнително хората по магистралата на Бойко!
гост (нерегистриран)
Какво инспектира,Московски,като той е едно подставено лице?
Moneyпулация (нерегистриран)
Случайно точно преди Коледа и Нова година, когато предпочитан транспорт зимата са влаковете, г-н Министърът решава да спре влаковете и ги пренасочи към автобуси. Не, нищо лобистко и напълно случайно. И няма никакво друго решение разбира се, но пък видим ли медиите го представят, като герой спасяващ ни от катастрофи. Хайде стига - не останаха балами
скоро (нерегистриран)
Скоро ,много скоро в БДЖ ще останат да работят само тези които за нищо не стават.Хора връзкари ,мозайкаджии,фаянсажии завършили тримесечни курсове.А тези които са завършили висше образование ще напуснат ,защото то вече не се издържа.Даже и работно облекло вече от години не се дава от икономии.А проблемите в работата са големи за заплати 500лв.
са (нерегистриран)
Този е Са с метастази.Пак се започна съкръщения и назначения на наши послушковци които хал хабер си нямат от никаква работа.Преди вдигна заплатите на големите "началници "в БДЖ,а намали заплатите на хората които истински работят при най мизерни условия.Сега ако успее да подари Товарни превози на най -противното същество, не желая и името му да споменавам от потрес ще е голям успех за него.Направи нещо през живота си бе сер....Стига мисли само за далавера .
ГЕРБ-ЕВРОНАДЕЖДА (нерегистриран)
Поздравления за светкавичната реакция на министър Московски, спасила стотици човешки животи! Гордеем се с теб и ГЕРБ!
не пътувайте с БДЖ (нерегистриран)
Няма по-прости хора в БДЖ от кантонерите.
питанка (нерегистриран)
Московски да се маха,докато не е доразсипал БДЖ!!!Не знам,защо спряха товарните превози по БДЖ.Сега пращам по Еконт и ми излиза по-скъпо.
Островски (нерегистриран)
Оставка на Московски.Това не е за първи път.
бай Стоян (нерегистриран)
Това не мога да го повярвам! Най-печелившето перо на БДЖ - товарните превози със задължения за една година от 3 милиона да нарасне с на над 14 милиона!? Ами да си коригират тарифата, това е абсурд! Явно желанието е друго - някой да купи на безценица товарните превози!
kikuno
Уволнения и назначаване на свои хора .Доказана истина е ,че връзкарите могат да разкапят всяка система.Когато се проявяват и нагли мераци за безогледни печалби и слугинаж на чужди интереси -картинката е съвсем видима.Кога ли ще пуснат дилижансите а гарите направят ханове за преспиване на сламата и смяна на конете...
112 (нерегистриран)
Този олигофрен,Московски,не знам откъде се взе,ще оправя батака чрез приватизация.Абе лумпени,ние ли ви произведохме?Срам,срам за този народ.
090 (нерегистриран)
Каквото и да ни говорят засукани либерални стратези, бивши и сегашни президенти (офшорковци и "четящи" лекции в САЩ) и други видни демократи не може да се скрие голата истина ! А тя е, че 25 ГОДИНИ СЛЕД "СОЦА" БЪЛГАРИЯ Е ВЪРНАТА В СРЕДНОВЕКОВИЕТО ! Кога по времете на бай Тошо в рамките на една година е имало 4-5 тежки железопътни инцидента ?! За тези 25 години са се развили технологии, техника, компютри и какво ли не. А при нас, либералната демокрация съкрати железопътния транспорт над 10 пъти и върна нивото на общата развитост на ЖП транспорта във времето на американските индианци и каубои.
Zezekoff (нерегистриран)
Абе БДЖ, що не вземат да си купят нови автобуси вместо рециклирани мотриси и да си продължат нормално транспортната дейност, че сега гледам не им стигат рейсове...
Ало (нерегистриран)
Получавам сърцебиене само при мисълта, че някой ден може да ми се наложи да пътувам с влак. Хеле пък като си помисля за онези 200 ли бяха, повече ли километра в час, с които се заканват да се носят нашите влакове в скоро време ... Ало, 112 ли сте? Спешно ... охх ...
Обломов, И. (нерегистриран)
Ако този ужасен инцидент (вече втори за има няма 2 седмици) беше станало по време на управлението на Орешарски т. нар. "протестъри" сигурно щяха да запалят Народното събрание. А сега цари благословена тишина... Знае ли някой къде се изпокриха тези мишоци?!
Сори (нерегистриран)
Поръчителите им са на власт, с извинение!
Дончев (нерегистриран)
Странно защо за този ужасен инцидент не се дава НИКАВА гласност!!!
ЖП-пето (нерегистриран)
Окрадоха не само-БДЖ,а и цялата държава!Какво очакват с тия стари влакове?Прсонала е малко,за сметка на това заплатите са под средната-обявена за страната.Всичко от което печелеше БДЖ е продадено на мафиотите....Един влак трябва да мине през парламента и...дано като ги изпомачка ,другите да започнат да работят за народа!!!!
гошо (нерегистриран)
Сега Тиквата ще измисля всякакви катастрофи и проблеми само за да приватизира БДЖ,да прибере комисионните и досъсипе икономиката.После и да го търси някой той ще е емигрирал при господарите си от ЦРУ,Ислямска държава и Ал Кайда.
Лобутов (нерегистриран)
Тотално безхаберие, мързел и непрофесионализъм на всички нива на държавата ни; от чистачката до министъра. Положението в държавата вместо да се влошава ще стане безнадеждно. Всеки да се спасява поеденично!!!
Надежда (нерегистриран)
Много точен коментар. Браво!
Не бях в час (нерегистриран)
Слава богу, някои не желаем да се спасяваме поедЕнично.
Мотковски (нерегистриран)
Миналата година намалени загубите -Кой управляваше ? Тази година отново загуби ,запалвания и влакове един срещу друг -като хората .Това е политиката на милиционерите.
Jack Western (нерегистриран)
Тоя бастун е от най-вредните гроб-ари. Съвсем не е случайно, че продажните медии не пропускат случай да нападнат БДЖ при всеки възможен случай. Всичко, което не се контролира пряко от мафията се подлага на унищожение. Същото е отношението и към малкия бизнес. Мразят 1.Големи държавни структури защото не могат да ги грабят на 100 %. 2.Малки бизнеси, защото хептен трудно им се отдава да ги крадат.
Свободни съчинения (нерегистриран)
Побойникът Московски, наричан от АТАКА "помяр", по милиционерски измисля събития, за да оправдае вакханалията в БДЖ. Масово се изхвърлят професионалисти и на тяхна място идват роднини от село по линия на ГЕРБ. Гладни, настървени, тъпи и корумпирани, те като зараза разпространяват някаква измислена обич към мутрата Борисов-днешният луменски Пугачъов, зер сега ще си оправят хала. А БДЖ останаха единствени в Европа разбити, ограбени, съсипани и обездвижени от повторно появилите се типове като Московски. Дано този път има съд и наказание, стига са се измъквали само с милионите в банките си!
ттт (нерегистриран)
Знаеш, че няма да има. Най-много да накажат някой поддържащ тоалетна на гарата.
56854 (нерегистриран)
Преди доста години, БДЖ имаше в пъти повече влакове, основно се е работило ръчно, но не ставаха такива грешки, ако ги приравним към сегашния парк. Сега доста влакове спряха, закриха сума ти гари, но въпреки всичко успяват да се намерят 2 влака да се блъснат. Браво.
абдула (нерегистриран)
то само това и остава - два от всичките ни 3 влака да се дръннат.
януари
Трескава подготовка за продажбата на товарни превози-това истината за хипотетичните ежедневни предполагаеми "катастрофи" Тръпнем в очакване да разберем кой свой човек ще назначат за милиардер, подарявайки му Товарни превози! Предстои пускане на тунела под Босфора затова са се разбързали МОСКОВците!
януари
Преди 2 години ги спряхме, сега пак ще ги спрем!
ENYA
ха хааа, хитро, товарни превози са печеливши, ако ще се продават, що не се продадат пътническите, които всъщност са на загуба?
Clavei (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
ШАРО (нерегистриран)
Колко трябва да си наивен за да се качиш на влак в България?Ми то е като да играеш на руска ролетка с автомат калашников!
19882 (нерегистриран)
Много лесно съдиш от собствената си камбанария. Явно нямаш представа, че има много населени места, които нямат друга връзка със света, освен с влак и "наивните" хора просто нямат избор.
ШАРО (нерегистриран)
Аааа, щом им допада ,нека да пътуват и с влакчето на ужасите ако искат.На тяхно място напускам "населеното място " и толкоз.
784 (нерегистриран)
Май никога не сте пътували с влак...
ШАРО (нерегистриран)
Кое ви кара да си мислите че никога не съм пътувал с влак?
jojo (нерегистриран)
И как да се кача на влак...? То и с кола не е много сигурно в България.
Московски (нерегистриран)
На влак следва да се качвате според инструкцията на Боже-Докарай-ме-Жив (БДЖ). А тя е: кръстите се или биете чело в земята според религиозните Ви предпочитания и след това се качвате.
леле! (нерегистриран)
Боце като резне след месец лентичките на влаковете с 500 км/ч какво ще правим тогава! Ще кажем че сме изобретили колайдер с "насрещни влакове"!
ттт (нерегистриран)
Вярно! Ако качим по един политик във всеки от влаковете, може да се получи сблъсък на елементарни частици. Току виж са се превърнали в Х-бозони.
az (нерегистриран)
Ето единствения плюс на това ,че нашите "бързи" и "експресни" влакове се движат със средна скорост под 60км/час - ако машиниста види опасност може да спре на време.....
АЗ (нерегистриран)
НЕ СИ ПРАВ, СКОРОСТТА Е 40КМ/Ч!
Истината (нерегистриран)
Железница на комунистическа територия не може да печели. Няма как да печели. Всичко губи при комунизма. И е мизерно, мръсно, потрошени, уродливо - като самия комунизъм. Строй на бедните и некадърните не може да направи нещо кадърно и богато. Противоестествено е да се очаква друго.
ь (нерегистриран)
По твоята логика сега, 25 г след комунизма, в демокрацията, железниците цъфтят, та току виж в скоро време почнат да раждат нови влакчета.
не (нерегистриран)
не ви ли се струва, че инцидентите зачестиха, като се обяви отново, че ще се продават "товарни превози"?
тъп и проZ (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Иванов (нерегистриран)
И аз бях на косъм да спечеля джакпот, но се оказа, че не съм познал нито едно число.
opc (нерегистриран)
Държавното си е държавно.Работи като добре смазана машина.По български де...На магия,демек..Предимно роднини и електорат на дпс,едвам сричащ на български.Това са кадрите на БДЖ.Колко е мъдър психар Сидеров.Ако всичко стане държавно и ето на.Катастрофите ще се предотвратяват
123 (нерегистриран)
1) По времето на предишното управление на ГЕРБ има опити за продажба и увеличаване на дълговете. 2) По времето на т.нар. "Олигарски" дълговете се изплащат и държавното предприятие не се продава. 3) По времето на това управление на ГЕРБ... досетете се сами.
българина (нерегистриран)
В България има 7 частни транспортни оператора на жп карго услуги!Те обслужват големите товари защото БДЖ просто им отстъпи пазарният си дял и никой не зададе въпросът защо се получи така ??? И сега и малкото останало от Товарни превози ще бъде подарено на някой частник за без пари като активи.След като се продава тази част от БДЖ тя освен активи има и пасиви дали министърът ще се досети да ги включи в приватизацията и с това си действие да намали задлъжнялостта на холдинг БДЖ ???
мда (нерегистриран)
Айде, да го приватизира, вече този, който ще го взима БДЖ за жълти стотинки. Стига толкова жертви. Вече със свито сърце пресичам дори охраняемите прелези, лошото е, че на някои от тях няма видимост ...
Асо (нерегистриран)
Всеки ден се предодвратяват хиляди удари между автобуси, камиони и автомобили, защо не ни ги описват в статии и тях? Това са сериозни проблеми също, трябва да им се обърне подобаващото внимание и на тях.
дир (нерегистриран)
Тия влакове не прочетоха ли сутрешната новина за опасните гари?
ок (нерегистриран)
И хайде сега наградете машинистите ,ако държите на хората си.Няма само за полицаи и пожарникари да има.Московски виж как и къде работят хората и колко получават.Това ,че БДЖ е на загуба сте виновни вие .Хората какво са виновни ,те работят при непосилни условия за мижави заплати.А преди да си железничар беше гордост.Имаха и категория при пенсиониране ,а сега при тази пуста демокрация всичко им беше отнето.Но честно казано от вас нищо не очаквам.
хаха (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Камен Светлинов Николов
Като гледам май е само въпрос на време да стане пак тежък инцидент с жертви. Инцидентите вече станаха ежедневие. По-добре да ги спрат всичките влакове преди да са претрепали хората. Да пуснеш два влака един срещу друг си е престъпно небрежество.
наглец (нерегистриран)
Слушах го този т.н.министър преди малко по "Хоризонт" и разбрах ,че нищо не разбира от БДЖ,но да раздържавява е ок!Това си знае баба ,това си бае.И на кой ще подарят товарните превози?На някой баш пристъпник като тях.Ей,колко е един човешки живот?Един миг във Вселената.Тебе г-не освен ,че се по далаверите с друго няма да те запомнят.Бързо се осиферихте и пак започнахте да унищожавате.
СИНдиКал (нерегистриран)
Преди да "оправи" БДЖ г-н Министъра да си оправи министерството. Знае ли например колко са служителите в Мин. на транспорта? Знае ли колко са средния брой болнични дни, които тези служители ползват на месец? Знае ли с колко закъсняват зам. министрите и ръководителите на отдели всеки ден? Гарантира ли, че администрацията му работи оптимално, че да им дава да оптимизират БДЖ?
111111 (нерегистриран)
Нашите управници съвсем обнагляха. До сега се говореше, че пътнически превози са на загуба, а товарните - на печалба. Сега изведнаж товсрните натрупали огромни загуби. А как са няколкото частни товарни превози. Кога най-после ще осъдят някой чиновник за кражби и безхаберие?
Кривоглед (нерегистриран)
Когато заговорят за БДЖ, означава, че кражбите и корупцията са в пристанищата! После става обратно. Автобусите отдавна са монополизирани от 1-2 партии.
Гамер (нерегистриран)
А какво г-н министър сте създал, какво сте съградил в полза на обществото? Защото освен да се РАЗпродава, РАЗграбва, РАЗделя някой следва и нещо да изгради. За 25 години се нагледахме на съсипване и корупция при приватизации. Време е някой нещо да изгради, а ако иска след това да продава.
Риторика (нерегистриран)
Колко пъти г-н Московски се качи на обществен транспорт, докато не беше министър? Да, когато е министър може да се качи, само за пред камерите на някоя подпомагана с пари да популяризира европейските програми медия.
Тотална смрад!!! (нерегистриран)
В България всички големи фирми се обявяват,че работят на загуба,а всъщност те не обявяват печалбите си,за да не плащат данъци!!! България се изхранва единствено от малкия и среден бизнес и от обикновените хора!!!! Всичко останало само се гуши и точи държавата!!!!
НАЙ
"Медиана": ГЕРБ води сериозно, "Възраждане" вече са втори, ПП-ДБ четвърти след ДПС
Сашко от Перник се изгуби пак, но вече отново е в прегръдките на баща си
Културна дипломация: Новият президент на РСМ отиде на спектакъл на Софийската опера в Скопие
Сашко умишлено е свалил часовника си, чрез който е можел да бъде открит
Пловдивчанин е в неизвестност шести месец, в един и същи ден са продадени 3 негови апартамента
"Медиана": ГЕРБ води сериозно, "Възраждане" вече са втори, ПП-ДБ четвърти след ДПС
Захарова: Посещението на Путин в Китай е съдбоносно за бъдещето на цялата планета
Сашко умишлено е свалил часовника си, чрез който е можел да бъде открит
Сашко от Перник се изгуби пак, но вече отново е в прегръдките на баща си
Културна дипломация: Новият президент на РСМ отиде на спектакъл на Софийската опера в Скопие