Два влака били пред сблъсък, опасна отсечка затворена

Сблъсък между два влака е бил предотвратен вчера на жп гара Церковски край Карнобат, съобщи транспортният министър. Пътници ще бъдат превозвани с автобуси.

Обратно в новината

Коментари - Два влака били пред сблъсък, опасна отсечка затворена | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Този Московски няма ли кой да го тресне с една бухалка да му дойде акъла! По некадърен министър на транспорта от него никога не е имало! Спирането на влаковете в проблемния участък не е решение на проблема! Само по себе си изключването на сигнализацията и осигурителната техника не представлява опастност за движението! Има си правила как се работи в такива ситуации, има ограничения на скоростта и до сериозен инцидент при спазването на всички процедури няма как да се стигне! Проблемът се корени в тоталния отказ на всички правителства досега за изработване на цялостна стратегия и програма за оздравяване на железниците у нас! Не може хора без никакъв опит, без дори да са обучени правилно да се назначават за стрелочници и дежурни ръководители по гарите! И също така къде заради мързел, къде поради други причини да се игнорират задължителни процедури и правила при приемане на влакове в гара! От там идва проблема, а не от това че осигурителната инсталация не работи заради ремонтите по линията! Общо взето спирането на влаковете в участъка не е начин за решение на проблема, а удобна причина на тъпчото Московски да спре влаковете, за да набута допълнително хората по магистралата на Бойко!

Какво инспектира,Московски,като той е едно подставено лице?

Случайно точно преди Коледа и Нова година, когато предпочитан транспорт зимата са влаковете, г-н Министърът решава да спре влаковете и ги пренасочи към автобуси. Не, нищо лобистко и напълно случайно. И няма никакво друго решение разбира се, но пък видим ли медиите го представят, като герой спасяващ ни от катастрофи. Хайде стига - не останаха балами

Скоро ,много скоро в БДЖ ще останат да работят само тези които за нищо не стават.Хора връзкари ,мозайкаджии,фаянсажии завършили тримесечни курсове.А тези които са завършили висше образование ще напуснат ,защото то вече не се издържа.Даже и работно облекло вече от години не се дава от икономии.А проблемите в работата са големи за заплати 500лв.

Този е Са с метастази.Пак се започна съкръщения и назначения на наши послушковци които хал хабер си нямат от никаква работа.Преди вдигна заплатите на големите "началници "в БДЖ,а намали заплатите на хората които истински работят при най мизерни условия.Сега ако успее да подари Товарни превози на най -противното същество, не желая и името му да споменавам от потрес ще е голям успех за него.Направи нещо през живота си бе сер....Стига мисли само за далавера .

Поздравления за светкавичната реакция на министър Московски, спасила стотици човешки животи! Гордеем се с теб и ГЕРБ!

Няма по-прости хора в БДЖ от кантонерите.

Московски да се маха,докато не е доразсипал БДЖ!!!Не знам,защо спряха товарните превози по БДЖ.Сега пращам по Еконт и ми излиза по-скъпо.

Оставка на Московски.Това не е за първи път.

Това не мога да го повярвам! Най-печелившето перо на БДЖ - товарните превози със задължения за една година от 3 милиона да нарасне с на над 14 милиона!? Ами да си коригират тарифата, това е абсурд! Явно желанието е друго - някой да купи на безценица товарните превози!

kikuno

Уволнения и назначаване на свои хора .Доказана истина е ,че връзкарите могат да разкапят всяка система.Когато се проявяват и нагли мераци за безогледни печалби и слугинаж на чужди интереси -картинката е съвсем видима.Кога ли ще пуснат дилижансите а гарите направят ханове за преспиване на сламата и смяна на конете...

Този олигофрен,Московски,не знам откъде се взе,ще оправя батака чрез приватизация.Абе лумпени,ние ли ви произведохме?Срам,срам за този народ.

Каквото и да ни говорят засукани либерални стратези, бивши и сегашни президенти (офшорковци и "четящи" лекции в САЩ) и други видни демократи не може да се скрие голата истина ! А тя е, че 25 ГОДИНИ СЛЕД "СОЦА" БЪЛГАРИЯ Е ВЪРНАТА В СРЕДНОВЕКОВИЕТО ! Кога по времете на бай Тошо в рамките на една година е имало 4-5 тежки железопътни инцидента ?! За тези 25 години са се развили технологии, техника, компютри и какво ли не. А при нас, либералната демокрация съкрати железопътния транспорт над 10 пъти и върна нивото на общата развитост на ЖП транспорта във времето на американските индианци и каубои.

Абе БДЖ, що не вземат да си купят нови автобуси вместо рециклирани мотриси и да си продължат нормално транспортната дейност, че сега гледам не им стигат рейсове...

Получавам сърцебиене само при мисълта, че някой ден може да ми се наложи да пътувам с влак. Хеле пък като си помисля за онези 200 ли бяха, повече ли километра в час, с които се заканват да се носят нашите влакове в скоро време ... Ало, 112 ли сте? Спешно ... охх ...

Ако този ужасен инцидент (вече втори за има няма 2 седмици) беше станало по време на управлението на Орешарски т. нар. "протестъри" сигурно щяха да запалят Народното събрание. А сега цари благословена тишина... Знае ли някой къде се изпокриха тези мишоци?!

Поръчителите им са на власт, с извинение!

Странно защо за този ужасен инцидент не се дава НИКАВА гласност!!!

Окрадоха не само-БДЖ,а и цялата държава!Какво очакват с тия стари влакове?Прсонала е малко,за сметка на това заплатите са под средната-обявена за страната.Всичко от което печелеше БДЖ е продадено на мафиотите....Един влак трябва да мине през парламента и...дано като ги изпомачка ,другите да започнат да работят за народа!!!!

Сега Тиквата ще измисля всякакви катастрофи и проблеми само за да приватизира БДЖ,да прибере комисионните и досъсипе икономиката.После и да го търси някой той ще е емигрирал при господарите си от ЦРУ,Ислямска държава и Ал Кайда.

Тотално безхаберие, мързел и непрофесионализъм на всички нива на държавата ни; от чистачката до министъра. Положението в държавата вместо да се влошава ще стане безнадеждно. Всеки да се спасява поеденично!!!

Много точен коментар. Браво!

Слава богу, някои не желаем да се спасяваме поедЕнично.

Миналата година намалени загубите -Кой управляваше ? Тази година отново загуби ,запалвания и влакове един срещу друг -като хората .Това е политиката на милиционерите.

Тоя бастун е от най-вредните гроб-ари. Съвсем не е случайно, че продажните медии не пропускат случай да нападнат БДЖ при всеки възможен случай. Всичко, което не се контролира пряко от мафията се подлага на унищожение. Същото е отношението и към малкия бизнес. Мразят 1.Големи държавни структури защото не могат да ги грабят на 100 %. 2.Малки бизнеси, защото хептен трудно им се отдава да ги крадат.

Побойникът Московски, наричан от АТАКА "помяр", по милиционерски измисля събития, за да оправдае вакханалията в БДЖ. Масово се изхвърлят професионалисти и на тяхна място идват роднини от село по линия на ГЕРБ. Гладни, настървени, тъпи и корумпирани, те като зараза разпространяват някаква измислена обич към мутрата Борисов-днешният луменски Пугачъов, зер сега ще си оправят хала. А БДЖ останаха единствени в Европа разбити, ограбени, съсипани и обездвижени от повторно появилите се типове като Московски. Дано този път има съд и наказание, стига са се измъквали само с милионите в банките си!

Знаеш, че няма да има. Най-много да накажат някой поддържащ тоалетна на гарата.

Преди доста години, БДЖ имаше в пъти повече влакове, основно се е работило ръчно, но не ставаха такива грешки, ако ги приравним към сегашния парк. Сега доста влакове спряха, закриха сума ти гари, но въпреки всичко успяват да се намерят 2 влака да се блъснат. Браво.

то само това и остава - два от всичките ни 3 влака да се дръннат.

Трескава подготовка за продажбата на товарни превози-това истината за хипотетичните ежедневни предполагаеми "катастрофи" Тръпнем в очакване да разберем кой свой човек ще назначат за милиардер, подарявайки му Товарни превози! Предстои пускане на тунела под Босфора затова са се разбързали МОСКОВците!

Преди 2 години ги спряхме, сега пак ще ги спрем!

ENYA

ха хааа, хитро, товарни превози са печеливши, ако ще се продават, що не се продадат пътническите, които всъщност са на загуба?

Колко трябва да си наивен за да се качиш на влак в България?Ми то е като да играеш на руска ролетка с автомат калашников!

Много лесно съдиш от собствената си камбанария. Явно нямаш представа, че има много населени места, които нямат друга връзка със света, освен с влак и "наивните" хора просто нямат избор.

Аааа, щом им допада ,нека да пътуват и с влакчето на ужасите ако искат.На тяхно място напускам "населеното място " и толкоз.

Май никога не сте пътували с влак...

Кое ви кара да си мислите че никога не съм пътувал с влак?

И как да се кача на влак...? То и с кола не е много сигурно в България.

На влак следва да се качвате според инструкцията на Боже-Докарай-ме-Жив (БДЖ). А тя е: кръстите се или биете чело в земята според религиозните Ви предпочитания и след това се качвате.

Боце като резне след месец лентичките на влаковете с 500 км/ч какво ще правим тогава! Ще кажем че сме изобретили колайдер с "насрещни влакове"!

Вярно! Ако качим по един политик във всеки от влаковете, може да се получи сблъсък на елементарни частици. Току виж са се превърнали в Х-бозони.

Ето единствения плюс на това ,че нашите "бързи" и "експресни" влакове се движат със средна скорост под 60км/час - ако машиниста види опасност може да спре на време.....

НЕ СИ ПРАВ, СКОРОСТТА Е 40КМ/Ч!

Железница на комунистическа територия не може да печели. Няма как да печели. Всичко губи при комунизма. И е мизерно, мръсно, потрошени, уродливо - като самия комунизъм. Строй на бедните и некадърните не може да направи нещо кадърно и богато. Противоестествено е да се очаква друго.

По твоята логика сега, 25 г след комунизма, в демокрацията, железниците цъфтят, та току виж в скоро време почнат да раждат нови влакчета.

не ви ли се струва, че инцидентите зачестиха, като се обяви отново, че ще се продават "товарни превози"?

И аз бях на косъм да спечеля джакпот, но се оказа, че не съм познал нито едно число.

Държавното си е държавно.Работи като добре смазана машина.По български де...На магия,демек..Предимно роднини и електорат на дпс,едвам сричащ на български.Това са кадрите на БДЖ.Колко е мъдър психар Сидеров.Ако всичко стане държавно и ето на.Катастрофите ще се предотвратяват

1) По времето на предишното управление на ГЕРБ има опити за продажба и увеличаване на дълговете. 2) По времето на т.нар. "Олигарски" дълговете се изплащат и държавното предприятие не се продава. 3) По времето на това управление на ГЕРБ... досетете се сами.

В България има 7 частни транспортни оператора на жп карго услуги!Те обслужват големите товари защото БДЖ просто им отстъпи пазарният си дял и никой не зададе въпросът защо се получи така ??? И сега и малкото останало от Товарни превози ще бъде подарено на някой частник за без пари като активи.След като се продава тази част от БДЖ тя освен активи има и пасиви дали министърът ще се досети да ги включи в приватизацията и с това си действие да намали задлъжнялостта на холдинг БДЖ ???

Айде, да го приватизира, вече този, който ще го взима БДЖ за жълти стотинки. Стига толкова жертви. Вече със свито сърце пресичам дори охраняемите прелези, лошото е, че на някои от тях няма видимост ...

Всеки ден се предодвратяват хиляди удари между автобуси, камиони и автомобили, защо не ни ги описват в статии и тях? Това са сериозни проблеми също, трябва да им се обърне подобаващото внимание и на тях.

Тия влакове не прочетоха ли сутрешната новина за опасните гари?

И хайде сега наградете машинистите ,ако държите на хората си.Няма само за полицаи и пожарникари да има.Московски виж как и къде работят хората и колко получават.Това ,че БДЖ е на загуба сте виновни вие .Хората какво са виновни ,те работят при непосилни условия за мижави заплати.А преди да си железничар беше гордост.Имаха и категория при пенсиониране ,а сега при тази пуста демокрация всичко им беше отнето.Но честно казано от вас нищо не очаквам.

Като гледам май е само въпрос на време да стане пак тежък инцидент с жертви. Инцидентите вече станаха ежедневие. По-добре да ги спрат всичките влакове преди да са претрепали хората. Да пуснеш два влака един срещу друг си е престъпно небрежество.

Слушах го този т.н.министър преди малко по "Хоризонт" и разбрах ,че нищо не разбира от БДЖ,но да раздържавява е ок!Това си знае баба ,това си бае.И на кой ще подарят товарните превози?На някой баш пристъпник като тях.Ей,колко е един човешки живот?Един миг във Вселената.Тебе г-не освен ,че се по далаверите с друго няма да те запомнят.Бързо се осиферихте и пак започнахте да унищожавате.

Преди да "оправи" БДЖ г-н Министъра да си оправи министерството. Знае ли например колко са служителите в Мин. на транспорта? Знае ли колко са средния брой болнични дни, които тези служители ползват на месец? Знае ли с колко закъсняват зам. министрите и ръководителите на отдели всеки ден? Гарантира ли, че администрацията му работи оптимално, че да им дава да оптимизират БДЖ?

Нашите управници съвсем обнагляха. До сега се говореше, че пътнически превози са на загуба, а товарните - на печалба. Сега изведнаж товсрните натрупали огромни загуби. А как са няколкото частни товарни превози. Кога най-после ще осъдят някой чиновник за кражби и безхаберие?

Когато заговорят за БДЖ, означава, че кражбите и корупцията са в пристанищата! После става обратно. Автобусите отдавна са монополизирани от 1-2 партии.

А какво г-н министър сте създал, какво сте съградил в полза на обществото? Защото освен да се РАЗпродава, РАЗграбва, РАЗделя някой следва и нещо да изгради. За 25 години се нагледахме на съсипване и корупция при приватизации. Време е някой нещо да изгради, а ако иска след това да продава.

Колко пъти г-н Московски се качи на обществен транспорт, докато не беше министър? Да, когато е министър може да се качи, само за пред камерите на някоя подпомагана с пари да популяризира европейските програми медия.

В България всички големи фирми се обявяват,че работят на загуба,а всъщност те не обявяват печалбите си,за да не плащат данъци!!! България се изхранва единствено от малкия и среден бизнес и от обикновените хора!!!! Всичко останало само се гуши и точи държавата!!!!