Служебният министър уволни шефовете на БДЖ и НКЖИ

Служебният министър на транспорта Христо Алексиев уволни директорите на БДЖ и НКЖИ Владимир Владимиров и Милчо Ламбрев, съобщиха от Министерство на транспорта.

Обратно в новината

Коментари - Служебният министър уволни шефовете на БДЖ и НКЖИ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

хахаха всеки обвинява другия хахаха Клета България тук спасение не търсете

тез момчета са затвора -прокуратурата трябва да се самосезира за нанесени щети на населението

Какви щети на населението??? Обгазили ли са го или какво точно? И моля, пишете грамотно - поне от уважение към тези които четат.

Този Алексиев- временният министър, ми се струва много некоректен и подъл индивид. Като подчинен на Ламбрев, ако е бил свидетел на неправилно управление на средства или груби грешки в обществените поръчки е имало хиляди пъти по-достойни начини да се покаже МЪЖ. Не му прави чест....Жалък е. И изборът му на заместник е отчайващ

Алексиев е парашутист. Жалко, че решава за стойностни хора, за професионалисти. Радев, виж какво става!

Браво , така се прваи - от главата !Карайте нататък с ИАМА и ДМА Варна ако ви стиска ???

Съгласна съм да е така, ако съдеха по качествата, опита и интелекта, но в случая на Папукчийски е само един червен парашут

Папукчийски го познавам - лош и конфлектен човек и многооо слаб специалист. Кой видя в него какъвто и да е потенциал, но то и министърът не е цвете, така че си обяснявам изборът. И като имам предвид червената подмяна, която наблюдавам повсеместно се ужасявам. Плаша се и за малкото подготвени професионалисти в тази сфера, че тази лавина от смени няма да доведе до нищо добро , и без друго там добрите кадри са кът. Най-добрите отдавна са в пенсия. Дано е само временно до изборите...

Да прав си- дано.

Владимиров нямаше нито опита, нито професионализма, докара БДЖ до невъзможност да работи - разбирам, но Ламбрев е доказан професионалист в тази област. Може би бившият му подчинен - сега министър му е имал зъб. Сега разбирате защо обществото е настръхнало от реваншизма им.

Като е доказан специалист Ламбрев, как става така, че товарните превози са на загуба, а частните превозвачи пълнят гуши.

Съзирам червена пловдивска нишка във веригата Алексиев-Папукчийски,а може би над тях Мутафчийски. Червени интриги, а това е само началото. Мислете хубаво преди да гласувате...

Моля ви, уволнете и некадърното ръководство на ТОПЛОФИКАЦИЯ-СОФИЯ!

Хаха Да уволняват. След като спечелим изборите пак ще има рокади и ще си върнем всички наши хора обратно на постовете. Каквото и да обещават другите, каквото и да правят народа пак ще гласува за БОСА. хахахаха.....

E колкото до "нашите хора" да ти е ясно, че Владко не е имал един работен ден като го назначиха, освен председателската позиция в Българската социалистическа младеж. Стават такива работи както виждаш - все ваши хора почти цялото правителство барабар с комуниста Борисов, а за по-надолу да не говорим.

Да го няма и Валери Василев - Директора на ТСВ! Министър Алексиев , ако ще е Милчо да си върви с дружката си Валери. Иначе 1/2 работа ще е .

Много добре.Сега да вземат да уволнят и изпълнителния директор на ИАЖА- Веселин Василев.....и тоя в колко далавери е свързан и е назначил цялата рода до девето коляно.

Наред с шефовете и всички назначени по партийна линия вън,по трудови договори и пенсионери....Това ли е социалната политика на Боко ?Няма работа за младите хора,а гербаджий на преклонна възраст продължават даработят там....

Като са сложили човек завършил АОНСУ да управлява пътническите превози в БДЖ все ще е такова дереджето на влаковете.

То АОНСУ е за предпочитане от някой завършил в Москва. Ама вече май няма такива - другарите лижат гъза на Путя, ама пращат децата си да учат я в Америка, я в Англия, я в Европа. И ако има някоя стипендийка от европейска програма, или от Сорос - още по-добре! А после, после пак ще плюят, щото толкоз могат!

Не знам от къде ти е информацията, че въпросният е завършил АОНСУ!!! Аз знам, че човека е изучавал ППКД, т.е. педагогика на пионерската и комсомолската дейност и ако успешно се е дипломирал, то той е един доста грамотен кадър на ГЕРБ на фона на всички "калинки" и Цв. Цв.-ци.

Досега не бях виждал толкоз активен служебен кабинет! Аферим, маш-аллах! Личи си, че другарите отдавна не са били във власта, и сега се радват на малко странично влизане, че после от април - пак в опозиция!

И сега какво?Може ли така?Сега откъде ще крадат?

НАЙ-СЕТНЕ !ЗАЕДНО С ВЛАДИМИРОВ ДА СЕ КАЧВА НА ВЛАКА И ЗАНЧЕВ И КОСТАДИНОВ.НИТО ИМАТ ОБРАЗОВАНИЕТО,НИТО КВАЛИФИКАЦИЯТА ЗА УПРАВЛЕНИЕТО НА БДЖ! ДА СЕ УВОЛНЯТ НЕЗАБАВНО И ВСИЧКИ ГЕРБАДЖИЙ,КОИТО СА В ПЕНСИОННА ВЪЗРАТ И ПРОДЪЛЖАВАТ ДА РАБОТЯТ,ДЕМЕК ДА ЛАПАТ ОТ ДАНЪКОПЛАТЕЦА ОЩЕ!

Еххх да бяха само Владко ФутбоЛИЗчето и Ламбри то човек с мед да ги намаже. Но какво става с любовника на холдинга Велик Занчев (БДЖ Холдинг) и червената подводница Димитър Костадинов (БДЖ Пътнически)? Докато всички търтеи не се изринат от централата няма да има развитие за железниците. Там отдавана всичко е корозирало и разядено.

Всеки народ си заслужава управниците. Докато търпим подобни некадърници, спуснати от партийни централи да управляват, крадат и унищожават нашата икономика /естествено в интерес на тези които са ги назначили/, нищо добро не ни чака.

Бойко глупав Бойко.Гледай как се прави .Само за няколко дни всички шефове ще ги сменят и спокойно сетне да си разиграват коня.Не ,че ще сложат по кадърни ,а хора верни на партията. Така е било от 1944 год. насам.Слагали са обущари кондуржии и какви ли не прости хора,ама верни на партията.

Най-после! Погледнете състоянието на влаковете и направете справка как така почти две години се ""ремонтира"" мноооого равният като терен участък Карнобат - Бургас, а в момента на практика е затворена подбалканската линия за ЗАБЕЛЕЖЕТЕ "ремонт" (неизвестно къде!) по трасето до 09.ДЕКЕМВРИ 2017 г.?!? И това след пет години непрекъснати затваряния за различни периоди на СЪЩАТА линия! Е, стига толкова!

Съвсем правомерно са уволнени. Ето основните две причини: 1. Докараха БДЖ до печалба, което не се е случвало досега 2. Намалиха дълговете със 120 милиона за 2 години По същата причина са уволнени и шефовете на НЕК, Козлодуй и Булгаргаз.

Ти изпусна всичката пара в свирката.

Печалба в БДЖ няма от повече от 20 години. Има пари от държавната субсидия, но печалба - йок. Който твърди че има печалба, в което и да е БеДеЖе (щото се нароиха няколко, само и само два не си плащат задълженията), значи наистина е "Червена Куха Лейка".

Печалба на БДЖ Товарни превози - 8.872 млн. лева Печалба на БДЖ Пътнически превози - 1.325 млн. лева Само за 6 месеца през 2016 намаление на задълженията на Холдинга - 47,188 млн. лв

а пък герб има полза така ли ? Затова ги докараха до тука

БСП няма полза от добри железници. БСП има нужда от пропаднали и губещи железници, защото когато има загуби, избирателите им са много доволни. Като цяло БСП управлява Бългаиря към загуба и избирателите на БСП при това условие гласува повторно за тях. Когато някоя партия изкара държавата на печалба, избирателите на БСП са много недоволни и протестират, плюят осират. Те искат бедността си, в нея се чувстват добре и е само един автоматизъм, че искат повече приходи - това не е вярно, те гласуват за партия, която им взема приходите и то за дълго. ГЕРБ постигна приходи почти 1000 лева средна заплата, но се оакза, че на избиератлеит ена БСП им харесаха повече 640, както при Станишев. При това 640 при нарастнали цени на имоти и стоки, а близо хилядата на ГЕРБ са при почти нулево покачване на цените от няколко години. Ето това не се харесва а ГЕРБ, защото да не вземат да забогатеят - те мразят богатството, мразят лукса, мразят красотата - трябва да е грозно, мръсно и бедно, за да се чувстват в кочината си добре.

БРАВО! Когато Владимиров е в БДЖ всичко отива в къра. Дано да го задържат по-дълго извън БДЖ!

да го задържат на друго място.

Жалки лъчечешачи на езици и плюваци, спрете се! Всеки ден пътувам сутрин от Пирдоп до София и вечер обратно- години!!! Такова нещо е недопустимо - разни министри и тем подобни депутати, вижте ги в Слави шоу, обраха железниците, продадаха на скрап всичко и затриха всички ремонтни фабрики!!! Така ли е в Германия - на всеки 1 час точно влак, топъл! Съд за разрухата в БДЖ!!! Не знам колко пари ще трябват да се понаправи нещо - знаем кои са били ...

Само от любопитство (не се заяждам). Билетче купуваш ли си или броиш стотинки на кондуктора. Това е масова практика в пътническите влакове. Колко струва билета тук и колко в германия.

Има карти.

Сега футболният отбор ще остане без капитан и централен нападател.

Жалки лъчечешачи на езици и плюваци, спрете се! Всеки ден пътувам сутрин от Пирдоп до София и вечер обратно- години!!! Такова нещо е недопустимо - разни министри и тем подобни депутати, вижте ги в Слави шоу, обраха железниците, продадаха на скрап всичко и затриха всички ремонтни фабрики!!! Така ли е в Германия - на всеки 1 час точно влак, топъл! Съд за разрухата в БДЖ!!! Не знам колко пари ще трябват да се понаправи нещо - знаем кои са били ...

Тези когато и да ги уволниш, все ще е късно.

предвидливо съсипаха железницата и сега няма с какво да ги закарат до Белене.

Алексиев беше председател на борда на НКЖИ със същите мотиви да вземе да се самоосвободи ха ха Ламбрев просто не го е ебавал за свирка и сега отвъщението на ситите в действие

И с кого ги замени?! С хора, които са служебно червени! Краси Папукчийски, протеже на бившия червен министър Петър Мутафчиев. Бил е директор на най-важната дирекция в НКЖИ - УДВГД. При неговото управление е нямало закъснение на влакове ли?! Разписанието е било по-хубаво ли?! Инфраструктурата ли е била на нужното ниво ли?! Пари ли е привлякъл или осигурил ли?! Може би се смята за негово голямо предимство, че мрази ГЕРБ. Няма лошо, мрази, ако си по-добър, но в неговия случай това въобще не е така. Друмев: другия голям служебен специалист. Вече управлявал БДЖ-Товарни превози. Резултат: плачевно състояние и огромни дългове. За награда, вече е шеф даже на холдинга....Все доказани специалисти. С нищо недоказали, че са отстранявани нечестно...т.е. принципа по който са назначени е, че са червени бездарници! Другото впечатление, което прави решението на туй малкото министърче, което има инфалтинен вид е, че маха началника си, на който той е бил заместник, но същевременно е бил в борда на директорите на НКЖИ. Факти, факти, факти....

Едва се понасяха Ламбрев и Алексиев и ето на . А трябваше отдавна да го отвеят Милчо - лапач и лизач на циганската мафия и Кой. бетонна опора им беше. НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ ДА ОТВЕЕТЕ И ДРУЖКАТА МУ ВАЛЕРИ ВАСИЛЕВ ОТ ТСВ. Заедно в схемата " Рамкови договори ".Христо Алексиев менажираше същото действие но в областта на европейските фондове. Сега ще си сложи свои от Пловдив. Жалка железница , жалко бъдеще

Ако държавата подпомогне БДЖ с безлихвен заем срещу 10 годишна програма за оздравване може и да се спаси БДЖ.

Не го е срам! Ще ми изкарва БДЖ на печалба. Алоу.. Това да не ти е бащиния бе, а? Това е МОЯТА бащиния!

Като спрат и останалите в движение 3 - 4 влака и продадат локомотивите и вагоните за скрап печалбата ще стане още по-голяма.

беше НКЖИ мафията да бъде разтурена.

Лично познавам г-н Ламбрев, наложи в НКЖИ един по чорбаджийски, балкански груб маниер на управление, мисля че освобождаването му заслужено но и много закъсняло. Що се отнася за нападките към БСП - нека да видим, засега на тема корупция Г*Б води с няколко обиколки. Освен това служебния кабинет показва че е на България а не на БСП - браво, действайте все така и изритайте всички самозабравили се гербаджии.

сте господине!! Не мисля, че Ламбрев е бил от Герб. За мен по-важно е че беше професионалист в сравнение с този надут пуяк Папукчийски. Нищо не разбира горкият, а е и злобен човек, и горко на подчинените му.

Ламбрев бе човекът на Пеевски.

Има светлина в тунела, да изметем Гербаджийските обори....

Дир? По ефектна снимка не намерхте ли? Така изглеждам аз сле 5 ракии!

е, честито, БДЖ-то е готово; толкова се притеснявах за него значи ... сън не можех да спя ...

За 2016-та за пръв път излезе на печалба от много години насам. Браво, Герджиков, сега турете там някой много верен, но за сметка на това изключително некадърен и крадлив кадър на БСП.

Пък какво общо има Герджиков с БСП?

Е как какво - всеки, който не е от ГЕРБ, е от БСП. Независимо от некачествените пътища, високите цени, скапаните тротоари, сивата икономика, БДЖ под всякаква критика...тролчетата са си от ГЕРБ ,защото им плащат. И от къде кинти - от краденото.

не е излизало на печалба. Отчете намаляване на загубите, но това е защото при непроменена субсидия бяха съкратени влакове. БДЖ получаваше пари за дейност която не осъществява.

Леле леле да пикам на незаменимите кадри на ГЕРБ

Кат фалира некое предприятие го пускаме на търг барабар с активите&пасивите на дялове/акции, след което новите чорбаджии му берат гайлето. Не беше ли тъй според Маркс у "Капитала" ?!

Не, не е така. БДЖ е "естествен монопол", "структуроопределяща" и "със социална функция". Не се купува/продава/закрива като квартално кафене. Това и либералите го признават. И в най-капиталистическите държави държавата държи съществен дял от железниците - Германия, Франция, Англия.

Най после ги махнаха тия некадърници!

Редовно пътувам с БДЖ през последните 5 години и никога не съм сигурен кога ще тръгна и до къде ще стигна и кога. Това разписанието е едно забравено понятие в БДЖ, управлявано от първосигнални любители с "Мерака на чичо Денчо". Абсурдите са безкрайни, генерирани от министъра Московски и т.н. управленчвески екип на обединението. Пълно безхаберие навсякъде и във всичко. Вероятно това е голямата гордост на ББ и ЦЦ.

заповядай от утре - цепим секундата :) и кафе ще ти поднесем

Не вървят нещата и разбира се директорите се въртят. И сами напускат. Няма как да вървят, защото БДЖ се държи на гладна диета, полуусмъртена. Когато дойде правилното време ще налеем в нея едни 500-800 милиона, взети в заем при правилна лихва от една правилна банка, намекната дипломатично от някой дипломат. Веднага след това едни правилни хора, родени от правилни майки ще я купят за 1 евро и след това дълги години техните СМИ ще разказват, как са спасили и БДЖ, и цялата страна с тази чутовна инвестиция и как са я изтръгнали от лапите на неправилните хора в последния момент. От нас се иска да им вярваме безпрекословно, да бачкаме, да връщаме лихвите, да им формираме свръхпечалбите, да не стачкуваме и изобщо да не се обаждаме.

Интересно, БДЖ за първи път от много години е на печалба и сменят шефа им. Защо ли!? Като е толкова лош как така ги извади от блатото където ги бяха пратили "добрите" кадри!?

от какво дойде така изведнъж печалба като не може да изплати и лихвите по заемите?

Важното е, че има хора, които вярват...Сигурно вярват, че Борисов ще докара 1500 лв средна заплата. и ПАК ЩЕ ГЛАСУВАТ ЗА герб, Владимиров ПАК ЩЕ БЪДЕ НАЗНАЧЕН И ТАКА....................

Пълна чистка на гербаджийските номенклатурчици!

владимиров ти в БДЖ ли работеше?Не беше ли футболист от локо Пловдив.Хубави заплатки си получавахте почивайки си.Анатема за такива из..ди.Мизерията в БДЖ,заплатите на работещите там е огледало на държавата на безхаберниците и крадците през тези 27г.

Независимият от БСП и ДПС Президент назначи независим от НДСВ Премиер, който връща на постовете им всички герои на БСП и ДПС. ..сега остава да ни преметнат, че ще станем 8 милиона, че ще построят заводи и ще вдигнат пенсии и заплати и ще стане ама точно като предишните им управления. Пет на брой ;))

Всичката смет от ГЕРБ/ДОСТ на прокуратурата, барабар с Московски!

Съгласна на 101%. ..но на тяхно място да върнеш мошениците на Прехода?!

Всъщност махат хората на ДПС, ама откъде да знаеш това.

До кога ще продължават тези експерименти: Владимир Владимиров за пореден път е уволнен от директорския пост в БДЖ

Щом Папукчийски става шеф, колелата на подвижния състав отиват за скрап, а на локомотиви и вагони ще се слагат папуци да се движат по релсите... това ни чака с такъв "шеф":(:(

Браво. Имаше нужда от тази смяна

за два месеца, като цъфнат и вържат влаковете.