Новият шеф: БДЖ е в реанимацията

Представители на синдикатите от БДЖ и НКЖИ заявиха, че в петък ще обявят какво ще предприемат като начини на протест. Те не изключиха варианта да блокират движението по гарите, като се пропускат само международните влакове, съобщи БГНЕС.

Обратно в новината

Коментари - Новият шеф: БДЖ е в реанимацията | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В моргата е БДЖ-то, в МОРГАТА.

Йове. Ти искаш да забраниш автопревозите ли? Това е едно от малкото останали ни неща, които до момента успяваме да устискаме преди да ни превземат поляците и нас. Не е това начина.

Когато ББ и мекеретата край него обещаваха да оправят държавицата ни и некой им повярваха и гласуваха за тях, беше им добре. Сега, обаче късопаметливите забравиха за обещанията им и нещо се скатават и не пискат. Народът е казал: като не можеш нещо да го свършиш , не се захващай!!!! На мен ми е все тая кой ще управлява, аме не ми е все тая да ме лъжат и вместо да вървим вкупом напред , да ме връщат в миналия век и то само с едно и също оправдание, че предишните са некадърници и крадци. Хайде сега като сте толкоз кадърни, не ни връщайте назад, хайде сега покажете крадците. Пък като не можете, нали сте мъжкари (особено Дянков) - отидете си по собствено желание. Инак ще ви отидем!!! БДЖ-то наистина е лакмус, който за сега показва само едно - пак сбъркахме на изборите.

За мен най-голяма вреда беше разделянето на железницата,получиха се дублиращи администрации,няма планови ремонти на железните пътища,намаля товара ,както пише Йово,също и пътникопотока се ориентира към автобусните превози ,като побързи и по-гъвкави по маршрути. Железница единствена от транспортните предприятия си прави пътя и той е скъп,а сега с тия отдавания на фирми става още по-скъп.Вагоните се трошат вандалски от пътниците,които после негудуват ,че пътуват с лоши и мръсни вагони,а това съкращаване на персонал за поддръжка ,още повече ще ги доведе до разрухата им. Докато работех ,сега съм пенсионер,имаше кантонери ,които следяха за положението на железния път ,сега ги няма ,а НКЖИ като иска пари от БДЖ ,кога ще си оправи намаленията по пътя,за да може влаковете да вървят бързо ?НКЖИ като гледам ,само искат да им се дава пари,а те влагат малко по инфра структурата.

Стига хленч време е за действие. Който не може да управлява да си ходи. Какво са виновни служителите на БДЖ, че новото управление се оправдава със старото. Като потребител аз си плащам билетче и искам качествено обслужване, не да се возя в вагони от времето на баба ми. И в европейските държави железниците се дотират от държавата. Не искам манекен (БББ), трябва ни лидер! А г-н Дянков, най добре да съкрати държавата, ще преизпълни плана. Той и без това от икономика не разбира, но за ликвидатор става. За бога батя членувайте в Герб - Доволни, ще останете, ще има държавно местенце, за вашето дупенце. Спомня си как г-н Борисов прерязваше лентата за обновяване на осветлението в Южният парк. Минете сега голяма част от са все още не осветени. Парка не е голям просто мърлява работа на кмета, а искаме държавата да оправи.

Йово, много си прав. Аз работя в Кремиковци. Рулоните и скрапта вече се извозват само с камиони. Тежко и горко на нашите асфалтирани улици. Такава ни е политиката, да се харчи колкото се може повече, за да забогатяват някой, колкото се може повече. Вместо тоези пари да отиват за държавата, те отиват в мутри-предприемачи.

няма учреждение в Р. България, където администрацията да не е раздута. И в кремиковци е така. Администрацията е близо толкова, колкото производствения персонал.

пука и на държавата чакай да се намеси

Нямате пари , но хора като г-н Кралев(Крам комплекс)станаха приказно богати от ремонт4ета на ж.п. инфраструктурата,пе4 стотици милиони-на Ролса с номер 111111се вози един от синовете му плюс още две ферарита, а това е най-малкото с

Една от причините БДЖ да е в това окаяно положение е тази,че в България рязко се увеличи броя на камионите за превоз на товари.Това води и до разбиване на магистралите и шосетата.У нас броя на камионите е в пъти по-голям от този в европейските страни/напр. Франция има 5-6 пъти по- малко камиони от нас като физически бройки/Подобно е положението с Италия и други страниНеобходима е намеса на държавата в качеството на регулатор .

В моргата е БДЖ-то, в МОРГАТА.

Йове. Ти искаш да забраниш автопревозите ли? Това е едно от малкото останали ни неща, които до момента успяваме да устискаме преди да ни превземат поляците и нас. Не е това начина.

Когато ББ и мекеретата край него обещаваха да оправят държавицата ни и некой им повярваха и гласуваха за тях, беше им добре. Сега, обаче късопаметливите забравиха за обещанията им и нещо се скатават и не пискат. Народът е казал: като не можеш нещо да го свършиш , не се захващай!!!! На мен ми е все тая кой ще управлява, аме не ми е все тая да ме лъжат и вместо да вървим вкупом напред , да ме връщат в миналия век и то само с едно и също оправдание, че предишните са некадърници и крадци. Хайде сега като сте толкоз кадърни, не ни връщайте назад, хайде сега покажете крадците. Пък като не можете, нали сте мъжкари (особено Дянков) - отидете си по собствено желание. Инак ще ви отидем!!! БДЖ-то наистина е лакмус, който за сега показва само едно - пак сбъркахме на изборите.

За мен най-голяма вреда беше разделянето на железницата,получиха се дублиращи администрации,няма планови ремонти на железните пътища,намаля товара ,както пише Йово,също и пътникопотока се ориентира към автобусните превози ,като побързи и по-гъвкави по маршрути. Железница единствена от транспортните предприятия си прави пътя и той е скъп,а сега с тия отдавания на фирми става още по-скъп.Вагоните се трошат вандалски от пътниците,които после негудуват ,че пътуват с лоши и мръсни вагони,а това съкращаване на персонал за поддръжка ,още повече ще ги доведе до разрухата им. Докато работех ,сега съм пенсионер,имаше кантонери ,които следяха за положението на железния път ,сега ги няма ,а НКЖИ като иска пари от БДЖ ,кога ще си оправи намаленията по пътя,за да може влаковете да вървят бързо ?НКЖИ като гледам ,само искат да им се дава пари,а те влагат малко по инфра структурата.

Стига хленч време е за действие. Който не може да управлява да си ходи. Какво са виновни служителите на БДЖ, че новото управление се оправдава със старото. Като потребител аз си плащам билетче и искам качествено обслужване, не да се возя в вагони от времето на баба ми. И в европейските държави железниците се дотират от държавата. Не искам манекен (БББ), трябва ни лидер! А г-н Дянков, най добре да съкрати държавата, ще преизпълни плана. Той и без това от икономика не разбира, но за ликвидатор става. За бога батя членувайте в Герб - Доволни, ще останете, ще има държавно местенце, за вашето дупенце. Спомня си как г-н Борисов прерязваше лентата за обновяване на осветлението в Южният парк. Минете сега голяма част от са все още не осветени. Парка не е голям просто мърлява работа на кмета, а искаме държавата да оправи.

Йово, много си прав. Аз работя в Кремиковци. Рулоните и скрапта вече се извозват само с камиони. Тежко и горко на нашите асфалтирани улици. Такава ни е политиката, да се харчи колкото се може повече, за да забогатяват някой, колкото се може повече. Вместо тоези пари да отиват за държавата, те отиват в мутри-предприемачи.

няма учреждение в Р. България, където администрацията да не е раздута. И в кремиковци е така. Администрацията е близо толкова, колкото производствения персонал.

пука и на държавата чакай да се намеси

Нямате пари , но хора като г-н Кралев(Крам комплекс)станаха приказно богати от ремонт4ета на ж.п. инфраструктурата,пе4 стотици милиони-на Ролса с номер 111111се вози един от синовете му плюс още две ферарита, а това е най-малкото с

Една от причините БДЖ да е в това окаяно положение е тази,че в България рязко се увеличи броя на камионите за превоз на товари.Това води и до разбиване на магистралите и шосетата.У нас броя на камионите е в пъти по-голям от този в европейските страни/напр. Франция има 5-6 пъти по- малко камиони от нас като физически бройки/Подобно е положението с Италия и други страниНеобходима е намеса на държавата в качеството на регулатор .