Новият шеф: БДЖ е в реанимацията
Представители на синдикатите от БДЖ и НКЖИ заявиха, че в петък ще обявят какво ще предприемат като начини на протест. Те не изключиха варианта да блокират движението по гарите, като се пропускат само международните влакове, съобщи БГНЕС.
Обратно в новинатаКоментари - Новият шеф: БДЖ е в реанимацията | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
каква реанимация бе бате (нерегистриран)
В моргата е БДЖ-то, в МОРГАТА.
(нерегистриран)
Йове. Ти искаш да забраниш автопревозите ли? Това е едно от малкото останали ни неща, които до момента успяваме да устискаме преди да ни превземат поляците и нас. Не е това начина.
Иванчо (нерегистриран)
Когато ББ и мекеретата край него обещаваха да оправят държавицата ни и некой им повярваха и гласуваха за тях, беше им добре. Сега, обаче късопаметливите забравиха за обещанията им и нещо се скатават и не пискат. Народът е казал: като не можеш нещо да го свършиш , не се захващай!!!! На мен ми е все тая кой ще управлява, аме не ми е все тая да ме лъжат и вместо да вървим вкупом напред , да ме връщат в миналия век и то само с едно и също оправдание, че предишните са некадърници и крадци. Хайде сега като сте толкоз кадърни, не ни връщайте назад, хайде сега покажете крадците. Пък като не можете, нали сте мъжкари (особено Дянков) - отидете си по собствено желание. Инак ще ви отидем!!! БДЖ-то наистина е лакмус, който за сега показва само едно - пак сбъркахме на изборите.
бивш машинист (нерегистриран)
За мен най-голяма вреда беше разделянето на железницата,получиха се дублиращи администрации,няма планови ремонти на железните пътища,намаля товара ,както пише Йово,също и пътникопотока се ориентира към автобусните превози ,като побързи и по-гъвкави по маршрути. Железница единствена от транспортните предприятия си прави пътя и той е скъп,а сега с тия отдавания на фирми става още по-скъп.Вагоните се трошат вандалски от пътниците,които после негудуват ,че пътуват с лоши и мръсни вагони,а това съкращаване на персонал за поддръжка ,още повече ще ги доведе до разрухата им. Докато работех ,сега съм пенсионер,имаше кантонери ,които следяха за положението на железния път ,сега ги няма ,а НКЖИ като иска пари от БДЖ ,кога ще си оправи намаленията по пътя,за да може влаковете да вървят бързо ?НКЖИ като гледам ,само искат да им се дава пари,а те влагат малко по инфра структурата.
IYI (нерегистриран)
Стига хленч време е за действие. Който не може да управлява да си ходи. Какво са виновни служителите на БДЖ, че новото управление се оправдава със старото. Като потребител аз си плащам билетче и искам качествено обслужване, не да се возя в вагони от времето на баба ми. И в европейските държави железниците се дотират от държавата. Не искам манекен (БББ), трябва ни лидер! А г-н Дянков, най добре да съкрати държавата, ще преизпълни плана. Той и без това от икономика не разбира, но за ликвидатор става. За бога батя членувайте в Герб - Доволни, ще останете, ще има държавно местенце, за вашето дупенце. Спомня си как г-н Борисов прерязваше лентата за обновяване на осветлението в Южният парк. Минете сега голяма част от са все още не осветени. Парка не е голям просто мърлява работа на кмета, а искаме държавата да оправи.
към Йово (нерегистриран)
Йово, много си прав. Аз работя в Кремиковци. Рулоните и скрапта вече се извозват само с камиони. Тежко и горко на нашите асфалтирани улици. Такава ни е политиката, да се харчи колкото се може повече, за да забогатяват някой, колкото се може повече. Вместо тоези пари да отиват за държавата, те отиват в мутри-предприемачи.
работник (нерегистриран)
няма учреждение в Р. България, където администрацията да не е раздута. И в кремиковци е така. Администрацията е близо толкова, колкото производствения персонал.
Алекс (нерегистриран)
пука и на държавата чакай да се намеси
322r (нерегистриран)
Нямате пари , но хора като г-н Кралев(Крам комплекс)станаха приказно богати от ремонт4ета на ж.п. инфраструктурата,пе4 стотици милиони-на Ролса с номер 111111се вози един от синовете му плюс още две ферарита, а това е най-малкото с
Йово (нерегистриран)
Една от причините БДЖ да е в това окаяно положение е тази,че в България рязко се увеличи броя на камионите за превоз на товари.Това води и до разбиване на магистралите и шосетата.У нас броя на камионите е в пъти по-голям от този в европейските страни/напр. Франция има 5-6 пъти по- малко камиони от нас като физически бройки/Подобно е положението с Италия и други страниНеобходима е намеса на държавата в качеството на регулатор .
каква реанимация бе бате (нерегистриран)
В моргата е БДЖ-то, в МОРГАТА.
(нерегистриран)
Йове. Ти искаш да забраниш автопревозите ли? Това е едно от малкото останали ни неща, които до момента успяваме да устискаме преди да ни превземат поляците и нас. Не е това начина.
Иванчо (нерегистриран)
Когато ББ и мекеретата край него обещаваха да оправят държавицата ни и некой им повярваха и гласуваха за тях, беше им добре. Сега, обаче късопаметливите забравиха за обещанията им и нещо се скатават и не пискат. Народът е казал: като не можеш нещо да го свършиш , не се захващай!!!! На мен ми е все тая кой ще управлява, аме не ми е все тая да ме лъжат и вместо да вървим вкупом напред , да ме връщат в миналия век и то само с едно и също оправдание, че предишните са некадърници и крадци. Хайде сега като сте толкоз кадърни, не ни връщайте назад, хайде сега покажете крадците. Пък като не можете, нали сте мъжкари (особено Дянков) - отидете си по собствено желание. Инак ще ви отидем!!! БДЖ-то наистина е лакмус, който за сега показва само едно - пак сбъркахме на изборите.
бивш машинист (нерегистриран)
За мен най-голяма вреда беше разделянето на железницата,получиха се дублиращи администрации,няма планови ремонти на железните пътища,намаля товара ,както пише Йово,също и пътникопотока се ориентира към автобусните превози ,като побързи и по-гъвкави по маршрути. Железница единствена от транспортните предприятия си прави пътя и той е скъп,а сега с тия отдавания на фирми става още по-скъп.Вагоните се трошат вандалски от пътниците,които после негудуват ,че пътуват с лоши и мръсни вагони,а това съкращаване на персонал за поддръжка ,още повече ще ги доведе до разрухата им. Докато работех ,сега съм пенсионер,имаше кантонери ,които следяха за положението на железния път ,сега ги няма ,а НКЖИ като иска пари от БДЖ ,кога ще си оправи намаленията по пътя,за да може влаковете да вървят бързо ?НКЖИ като гледам ,само искат да им се дава пари,а те влагат малко по инфра структурата.
IYI (нерегистриран)
Стига хленч време е за действие. Който не може да управлява да си ходи. Какво са виновни служителите на БДЖ, че новото управление се оправдава със старото. Като потребител аз си плащам билетче и искам качествено обслужване, не да се возя в вагони от времето на баба ми. И в европейските държави железниците се дотират от държавата. Не искам манекен (БББ), трябва ни лидер! А г-н Дянков, най добре да съкрати държавата, ще преизпълни плана. Той и без това от икономика не разбира, но за ликвидатор става. За бога батя членувайте в Герб - Доволни, ще останете, ще има държавно местенце, за вашето дупенце. Спомня си как г-н Борисов прерязваше лентата за обновяване на осветлението в Южният парк. Минете сега голяма част от са все още не осветени. Парка не е голям просто мърлява работа на кмета, а искаме държавата да оправи.
към Йово (нерегистриран)
Йово, много си прав. Аз работя в Кремиковци. Рулоните и скрапта вече се извозват само с камиони. Тежко и горко на нашите асфалтирани улици. Такава ни е политиката, да се харчи колкото се може повече, за да забогатяват някой, колкото се може повече. Вместо тоези пари да отиват за държавата, те отиват в мутри-предприемачи.
работник (нерегистриран)
няма учреждение в Р. България, където администрацията да не е раздута. И в кремиковци е така. Администрацията е близо толкова, колкото производствения персонал.
Алекс (нерегистриран)
пука и на държавата чакай да се намеси
322r (нерегистриран)
Нямате пари , но хора като г-н Кралев(Крам комплекс)станаха приказно богати от ремонт4ета на ж.п. инфраструктурата,пе4 стотици милиони-на Ролса с номер 111111се вози един от синовете му плюс още две ферарита, а това е най-малкото с
Йово (нерегистриран)
Една от причините БДЖ да е в това окаяно положение е тази,че в България рязко се увеличи броя на камионите за превоз на товари.Това води и до разбиване на магистралите и шосетата.У нас броя на камионите е в пъти по-голям от този в европейските страни/напр. Франция има 5-6 пъти по- малко камиони от нас като физически бройки/Подобно е положението с Италия и други страниНеобходима е намеса на държавата в качеството на регулатор .
НАЙ
Атентат срещу премиера на Словакия, простреляха няколко пъти Фицо
Писател опозиционер е стрелял по Фицо. Какво знаем за атентата срещу премиера на Словакия
Издъхна Кървавата Ваня, поръчала убийствата на роднини заради голямо наследство
И след часове в операционната Роберт Фицо се бори за живот
Иван Кръстев: Живеем в предвоенно време и всички представи за нашата сигурност вече не важат
Писател опозиционер е стрелял по Фицо. Какво знаем за атентата срещу премиера на Словакия
Атентат срещу премиера на Словакия, простреляха няколко пъти Фицо
Иван Кръстев: Живеем в предвоенно време и всички представи за нашата сигурност вече не важат
Захарова: Русия ще третира чуждите наемници и оръжия в Украйна като легитимни военни цели
Путин заяви, че руските сили напредват по всички фронтове в Украйна