Бързият влак София-Бургас закъснява с над 2 часа заради удар с кола край Елин Пелин
Пострадали няма, композицията е престояла 123 мин. на гара "Верила"
Обратно в новинатаКоментари - Бързият влак София-Бургас закъснява с над 2 часа заради удар с кола край Елин Пелин | Днес.dir.bg
Коментари
Язък за новите локомотиви, всичките ги съсипаха. Крайно време е да им сложат по едно яко гребло отпред и да изхвърлят встрани всичко попаднало на линията.
вероятно автомобилът е навлязъл в зоната м\у виждащото се вляво от заснетия лек автомобил дърво и най-близката железоп. л-я ама мъгляво-изпотено ли е било страничното стъкло до шофиращия/ата го, не е погледнал вляво да се убеди че е свободен жп коловоза или не е мигала червената прелезна лампа и ... бърже движилият се влак го е ударил ... снимка, ще е налице до 18 декември 2023, на жп прелез до жп спирка Верила ibb.co/Q8H8Zpn , живи + здрави
Споко Асен като вдигне данъците на колите и ще спрат да ги карат и няма да стават такива работи.
Трябва да бъде комбиниран с автомобилният. Да има платформени композиции и да бъде възможно качването и слизането на цели автомобили вместо хора. Ще има и вагон за хора разбира се. След тва. Влаковете трябва да се движат само в права линия, без завои. След това. Влаковете трябва да се движат със скорост равна на тази на звука. След тва. Машинист на влак не трябва да има. След тва. Коридорът на влака трябва да е освободен. София-Бургас = 10мин. Качваш колата. Пътуваш, където ти е кеф. Такива трябват 5 лъча в две посоки. За да няма опашки за билет. Ще има пермаментен данък абонамент. Пари за проекта има спестени в Бойковите банки и къщи. 13млрд. суха пара. Ще стигнат. След тва. Хората по света ще гледат България и ще идват да видят това чудо на чудесата. След тва. Патент. Ще разработим тази мрежа между столици. Ще вдигнем скоростта. Ще пътуваме във вакуум. След тва. Ще пробием ядрото на земята. От единия полюс до другия - 5мин път. След тва. Ще се събудя и ще видя, че гъбите да напушване са ми свършили.
Как може в 21-и век централно жп трасе, което трябва да е високоскоротстно, да бъде пресичано от автомобилен път с бариера? Ама че допотопна инфрастуктура. Всички жп прелези трябва да се премахнат и да станат на 2 нива - с подлези, надлези, каквото е необходимо.