Французите ”стоят на опашка” за Дачия

Една на всеки 20 продадени коли във Франция е с марка "Дачия", пише днес в заглавие румънският вестник "Зиарул финанчиар".

Обратно в новината

Коментари - Французите ”стоят на опашка” за Дачия | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

за мнозина може да не е известно,но тази фабрика преди това беше в балгаря-"булгаррено,пловдив!поради вроденото мошенничество и крадливост на бг комунистите,те напуснаха балгаря и отидоха в руманя! *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Браво на румънците!

Същото нещо искаха да направят първо у нас през 2000 г., но едно говедо иван костов поиска нереални суми за корупция и нещата не се случиха - сега виждате колко работни места и каква част от промишлеността е заета с автомобилопроизводството на Румъния, защото те нямаха бедствието наречено костов ! А Дачия се продава заради съотношението цена-качество, което няма равно в момента на пазара - да, купуваш евтина кола и не очакваш чудеса от нея, за парите които си дал. Не е като новите модели на легендарните Мерцедеси, които са пластмасови щайги на десеторна цена и с качество, което понякога е по-ниско и от това на Дачия - затова за тях опашки няма и няма и да има - съотношението качество цена на тази марка в днешно време е обидно ниско за хората, които си ценят парите !

Първо провери преди да пишеш глупости. Именно на изложението в Москва на нашите коли Рено завидяха и последва "братско"потупване ---не може някаква България да предлага по добро нещо от Руснаците. Е нашите комунисте се надупиха...............

Рено е кола с добър баланс цена/качество. Дачия пък е с подобно качество, но още по-ниска цена. Всички потребители, които не робуват на емблема или марка, естествено ще изберат нещо такова. Жалко, че в БГ не произвеждаме коли.

Да, така беше. Руснаците накараха нашите да нарушат договора с Рено, които се оттеглиха, а за нас -москвичите. Сега купуваме ние Дачии, а Москвич отдавна фалира.

Чехите си оправиха шкодите, румънците дачиите, словенците бялата техника, а булгаристанците си гърмяха мавзолея. Въпрос на вкус.

Не обижай Москвича. Москвичът не е кола, а начин на мислене!!!!!!!

През 90-те не Рено, а Ровър искаха да произвеждат коли в България - във Варна. И не Костов, а Виденов ги прогони (по-точно неговият икономически министър). Рено никога не са зявявали сериозни намерения за инвестиции в България. Не ми е симпатичен Костов, но такъв грях не може да му се приписва. А ти може и да си user, но от думите ти си личи, че никога не си помирисвал кола от премийна марка. Да плямпаш, че Мерцедес "са пластмасови щайги на десеторна цена и с качество, което понякога е по-ниско и от това на Дачия" означава и, че си пълен профан. Защото в един Мерц има толкова технология, колкото в Дачия няма да има и след 20 години (всъщност "съвременните" Дачии имат технически решения, които Ауди, БМВ и Мерцедес са прилагали в ранните 80-те на 20 век). А що се отнася до опашките за Мерц - и тук не си прав- когато го поръчаш, чакаш минимум 6 мес. Дъстър просто е един МНОГО ЕВТИН автомобил - с него получаваш толкова, колкото си платил - малко комфорт, малко сигурност, малко проходимост, никаква тръпка, никакво удоволствие. Ако седнеш веднъж поне в Мерцедес, ще разбереш какво имам предвид.

Депутати бокотираха проява на ВМРО и СКАТ,че Пасажерски кораби ще акустират в Бургас и боко няма да може да плува като ютия до Истамбул и не може да АКУСТИРА

Малко обаче се обърка, колите маестро ги нямше по виденово време. А момчето горе си го каза точно баш костов си ги изгони.

И аз като други хиляди чаках 10 год .за Лада, пък дойде демокрация, инфлация и си купих касетофон!

"Малко обаче се обърка, колите маестро ги нямше по виденово време." - Роувър ги изгони Любен Беров - предшественика на Виденов, т.е. аналогично на Симеон преди Станишев. И в четирите случая говорим за подкрепено от БСП управление, винаги било пагубно за България. Роувър бяха ужасно разочаровани и просто затвориха завода и го оставиха заключен, още помня чисто новия завод, затворен завинаги до ВАМО на входа на Варна. А когато говориш за Иван Костов - имай малко респект, малко комуноидно мозъче такова (това към user, ама май сте един и същи човек).

Баш по виденово време беше маестрото. А това дето Костов гонил Рено е тотална фантастика.

Румънци-Французи-техника-коли...Ха, Ха, Ха...

Xaxaxaa..личи си червения плосък мозък - Иван Костов е виновен за всичко и Мерцедес били пластмасови щайги:)) Ти знаеш ли кога е затворен завода на Ровър във Варна?? А да ти кажа - през април 1996... и знаеш ли кой е бил тогава премиер? Сигурно не знаеш:Жан Виденов. Иван Костов идва на власт през май 1997, повече от година след това. Завода го затварят защото типично по комунистически правителството на Виденов не спазва уговорката да намали митата за внос от Англия... айде затваряй си плювалника и не се изказвай за неща, които не разбираш!

Ето линка и цитат: "Производството спира на 4 април 1996, след като са произведени 2200 коли. " http://money.ibox.bg/news/id_1696860923 Всъщност няма значение, че това е около 1 година преди управлението на Костов. Както всички знаем - Костов е виновен!!

За Дъстъра не знам, но за Сандеро нямам съмнения - няма електроника, използва платформа изпробвана от много години (мисля, че още от рено 19).. нова за по-малко от 10 хил. евро и се води една от колите с най-малко повреди за първите 3 години.. просто убиец, Това разбира се е валидно за нормалните държави където колата е превозно средство, а не линийка за пишки.

хич не са тъпи, а като попътуваш някой ден в европа с кола се моли да не влизаш в сервиз:), че на същия мерджан дет го казваш в мюнхен му се прецака ключа, но за да раберем това струваше 200 евро и за да го оправят 500 :) та като се направи някоя друга сметка хич не са тъпи:)

българи - специалисти по форумно плюене , ДА ДА ДА

Историята с Булгаррено-то ( всъщност, тук говорим за 2 автомобила - Рено 8, Рено 10 ) е много проста. За времето си, това са били модерни коли от нисък клас, нещо изключително полезно за България. Договорът с французите ни е задължавал да ги произвеждаме за НАША, СОБСТВЕНА употреба. Заработила фабриката, започнали продажбите, но тогава, на някой отговорен другар му хрумнала блестящата идея да дъмпира френските Рена в Близкия изток без разрешението на Рено. Лицензът ни е отнет, а Булгарреното остава като приятен, носталгичен спомен от близкото минало.

Обслужването, масло и филтри, на твоя 'мерджан' е поне 4 пъти по-скъпо от гаранционна дачия. На дачията като и изтече гаранцията 3г. ще я върнеш и ще си купиш пак нова, а мерджана ще е вече на 8 години и ще е 2 модела назад. Всичко е въпрос на правилна сметка, а франсетата са майстори там. За разход да не гожорим 1.5 френски дизел пък имаш и 4х4. И между другото, мерцедес е бизнес кола а тук говорим за бюджетен семеен автомобил. :)

Да те светна, отдолу на дъстър всичко е нисан, само двигателя е френски дизел, което е голямо преимущество, така че колата колко е френска само тя си знае.

Мангала е виновен, така е за доста други неща, много по-важни от един тъп завод, който щеше да дава работа за простолюдието. :)))

Роувър са едни изключително тъпи автомобили, особено маестрото. Добре че не ги правят тук. Всичко ново излязло от Англия е било обявено за морално остаряло предишния ден. :)))

Напълно си прав, така си беше. По-горните коментари са на тъпаци, на които дори когато не им става оная работа , пак комунистите са им виновни.:))))) Писна ми от тъпоглавци.

Бате, ти пак си купил нещо ,за разлика от мен/и още много други/,които си купихме нищо.Радвай се народе! Пак подпомогнахме бедните.

Скапани коли но произвеждат а ние произвеждаме ДУПЕТАТИ

Колкото и да си говорим Румъния има по-стабилна икономика, защото има продукт, който се продава и създава работни места и ВБП , а ние нямаме такъв, просто кажете какво продаваме така както те Дачията, а ние изгонихме всички инвеститори.

типично ганювско изказване,кокчо:):):)

Коко тъпака си ти. Французите не ги мисли, не са тъпи. И си правят сметките много добре.

60 автомобила на час? Трябва да има някаква грешка!

правилно!

Това драги е най-широко разпространената заблуда и то съвсем съзнателно. Дето викаше Жельо навремето - това са инсинуации. Та историята, ако искаш да я видиш в оригинал трябва да се поразтърсиш из вестник 24 часа от 1991 година. В съкратен вид е следната: Бай Тошо е бил за времето си много напредничав като ръководител на соц.държава е направил първите в соца интегрирани с кап.държави производства. С кока кола мисля още в 1957 година, когато другите са възприемали напитката като наркотик. Когато започват производството и на Рено това не се харесва на другарите от ссср и в крайна сметка му намират цаката. Пристига депеша на високо ниво от съюза и завода се затваря. Французите не само не искат да затворят завода ами на три пъти пристигат писма и посланника им се намесва, защото завода в България е най-добрия от трите им извън франция. Приключва финансова година с 3-4млн.лева печалба. За времето добре. И това за първите няколко години само от произвадството. Франсетата немогат да разберат как един печаливш завод ще се затвори. Но е решено: рено спират, в ловеч се прави завод на руската гордост - москвич. После Чаушеско не му пука много за руснаците, пък и те не смеят да се заиграват много с него, щото румъния си има собствено мнение за социализма, сключва с французите договор за производството на следващия модел. Дачия всъщност са рено 12. А тая "истина", която се разпространява, че ние сме били виновни за провала на сделката всъщност е за да се прикрие натиска, който руснаците са ни оказали. Какви продажби навън като в началото производството ни е било толкава малко, че едва е стигало за задоволяване на вътрешния пазар. Пък и ако е имало някоя и друга бройка изкарана навън, това не е проблем тъй като колите си вървяха с марката рено. Пък и парите влизат в създадения консорциум. Така че това са бля-бля приказки. Румънците после нали изнасяха, ами турците с техните рено 9 и рено 11, ами през 80-години в България взеха да се продават рено 5 от Иран. За какво говорим въобще. Разсъждавайте малко. Внушението трябва да е, че пак българите виновни за нещо. А стига да сме виновни за всичко. СССр-то си държаха всички които могат, изкъсо. Това е. Историята ти казах къде да я намериш. Не съм си го измислил аз. Цитирани са писма, преписка между франсетата и правителството, в които те настояват завода да си остане да работи и недоумяват поради защо трябва да се затвори печалившо предприятие. Другото са глупости и простотии. Не обиждай другия мъж, ако си мъж. Мъжът се отнася с респект към другия срещу него, защото отде да знаеш, ония дето ги обиждаш може пък да са по-добре от тебе. А? Ти си знаеш. Тъй че малко по-тежко по темата.

всяка стока си струва парите

обадете ми се когато се наредят германците

Так ще е , комшиите пробиха с Дачия, а ние на времето в Пловдив сглобявахме Булгаррено. Но родната БКП спря производството им за да сглобяваме в Ловеч колата на строящия се комунизъм "МОСКВИЧ" . Нали така др. Гоце?

Освен това варненските простаци преди години спряха напредналите преговори с Роувър. Защото англичаните не се съгласиха да плащат ръшвети. Сега виждаме, че политиците, които избираме, са утайката на обществото ни. Българинът така се е изродил от комунизма, че продължава да не може да забележи печелившата карта и избира миризливи магарета да го водят за носа и да му бъркат в джоба. Кофти каритнка!!

..., а обратното.Българинът не се е изродил поради комунизма,а комунизмът ни беше най-уродливия в Източна Европа,поради това че беше в български вариант.Сега ще видите ,че и капитализмът ни и той ще бъде пак същия - според българските разбирания.Толкова от нас...