Автомобил се запали и блокира движението по ключов булевард в София (снимки)
Екип на столичната пожарна е реагирал много бързо и е потушил огъня
Обратно в новинатаКоментари - Автомобил се запали и блокира движението по ключов булевард в София (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
Ако автомобила е електрически и се е запалила включително батерията, гасене с вода, пяна и прах няма да помогне. Пожарникарите трябва да направят това което правят колегите им в другите страни от ЕС. Стоят на пост докато колата изгори и гасят всичко около нея. Поради тази факти, колата най-вероятно е с ДВГ и може да се угаси лесно и бързо с конвенционалните средства за гасене. Лек ден на всички.
А180 - дизел, пише електрическа, дори снимки приложили - тежко е положението в Дир с рецензията .....
и осем седемдесе и четири тъхъ. Другия вариант е колегите от шесто да са му дали номера за под прикиритие !
Вижте номера че колата не е електрическа , освен двигателя да е сменен с тротинетки !
Електрическите автомобили са със специални регистрационни табели и код ЕА Това на снимката е или хибрид или с някво калпаво газово, което е имало теч и се е запалило
Преди да започнат да ги регистрират с "ЕА" ги регистрираха с нормални табели. Редовно срещам Тесли със стандартни номера. Ако има Тесла , която не електричка, значи аз съм в грешка.
Има А-клас електричка,както и Б -клас и изглеждат като с ДВГ, не са по-рачзлични, но тази дали е от тях...
Песокът помага. Винаги носете по двеа чувала песок в багажника. Така ще може да услужите на съседа за бетонО, няма да закъсате зимъска, а ако се подпали лилиево-лонния - лесно, че го затрупате. И вва чувала песок струва стотинки!
Досещате се към кого е "молбата" ми, нали? Умишлено пропускам марката и модела, които са твърде красноречиви! Обърнете внимание на маската! (ВЪЗДУХОЗАБОРНИЦИ и то ДВА БРОЯ) Нито един „електрокар“ НЯМА такива въздухозаборници, защото НЕ МУ ТРЯБВАТ! Такива въздухозаборници имат „каруците“ с ДВГ!
Колата не е електрическа, нито е хибрид, нито е на газ, колата е с ДИЗЕЛОВ двигател - тази модификация на дизелови двигатели имат сервизна акция от произодителя за подмяна на ЕГР клапани защото има риск от пожар. Искам да добавя, че закона не задължава всички електрически превозни средства да имат номер започващ с "ЕА". Аз имам и електрическа кола и номера и си започва с "СВ", проверете закона.
В електрическа или хибридна кола гори Батерията , а тя се намира по купето ! А тук гори предния капак !
Не ви препрочъвам гумите на опожарен автомобил. Въпреки че, щом сте се насочили към втора употреба гуми, то явно не мислите за живота на вас и вашите близки.
Щом ' журналистите " от този "сайт" допускат очевидна ЗАБЛУДА за този битовизъм , представям си каква информация снасят по сериозните теми !
Дали е електрическа или не, не е важно, важното е че хората са добре. Кола се купува, живот не! Вярно беше неприятно сутринта минаването от там, ама не беше бог знае каква болка. На Цариградско нямаше запалена кола, ама не беше по-лесно преминаването!
Вероятно заради електрическото отваряне на прозорците, дизела може да се определи като електрически автомобил.
Да, важното тук, че няма пострадали. Не знам как ги правят колите, но съм виждал няколко в годините. Лумне ли няма гасене! Чак пожарната когато дойде гаси шасито и остатъците!
Не ви знам журналята дали сте завършили и гимназия дори, но четейки дописките ви-сигурен съм, че голяма част от гилдията ви не са завършили дори основно!!!
И сега кифлундера какво ще прави докато киселия, нацепен батка ѝ подсигури нова каляска? Ще трябва да друса пластмасата в трамвай №5. Трагедия!
Какво да гледам по-точно? Единственото, което видях е че не правите разлика между хибрид и електрически автомобил.
Новите електрички имат зелен номер. Тези от преди 2021 мисля си имаха нормални номера и после не ги задължиха да сменят номерата.
а какво значи ''втора употреба'' и кое точно ги прави опасни? Ти като си свалиш купените преди 5 месеца нови летни гуми есента и когато ги монтираш март месец - втора употреба гуми ли си си монтирал ? Да не си некой гумаджия че дрънкаш подобни глупости?
като видях на живо как се пали кола при регенерация на ДПФ на място съм готов да предположа, че точно това е станало тук. Температурата расте до 7-800 градуса и ако се случва в задръстване и има дори и минимален теч на масло резултата е гарантиран.
Купи си още една, парвеню фукливо, задръствайте София, возейки се по един в кола, а ние ви дишаме газоветв, проклети да сте