Няма да изпаднем в транспортен хаос, смята Московски
Транспортното министерство не разполага с бюджет за алтернативно осигуряване на транспорт. Нямаме такъв вариант, но държавата няма да изпадне в транспортен хаос, тъй като има други алтернативни транспорти.
Обратно в новинатаКоментари - Няма да изпаднем в транспортен хаос, смята Московски | Днес.dir.bg
Коментари
Какъв транспортен хаос бе. Никой не разчита на БДЖ . Влаковете се ползват заради покупните кондуктори които вземат пари за половин билет без да дават билет. Ако всички си купуваха билети никои нямаше да ползва БДЖ. Имам познат студент който пътуваше Стара Загора- Габров и за 5 (пет) години нито веднъж не си купи билет.
Нещо не разбрах - шеф на БДЖ казва че има изготвени списъци за уволнение а министъра не знаел .БДЖ частна фирма ли е вече ?
Добро утро,Павле!Нали сам разбираш,хакерче,че щом толкова врякат,значи БДЖ за сега е много важен транспортен фактор и без него става лошо,разбирам,че си наеден,че са те изритали от БДЖ,ама сега като са те изритали дай да изритат и още 3000 души щото май ще са толкова реално не 2 хиляди,ама докато ти като младо момче и с перспективна специалност и знания ще си намериш работа,тези хора на средна възраст над 40-те кой ще ги вземе бе.....нали знаеш какво му трябва на питекантропа частник,да си на 25 с 10 години стаж по специалността,ами не става....
Няма толкоз пари на света да ме накарат да отида да работя в БДЖ. В тоя змиярник съм влизал по необходимост и повече не искам да ги чувам.
Естествени ,че трябва да има поименни списъци иначе типично по български половината ще кажат че са били на работа и ще си търсят заплатите. Ще има и едни дето просто ще си стоят в къщи и няма да са нито на стачката нито на работа. Заради такива селски хитреци без достойнство се налага да има списъци. Тия които работят да си вземат заплатата за деня. Интересното е друго. Казват, че 50% от хората са се записали за стачка , ако се окаже ,че компанията работи нормално въпреки че половината стачкуват какво показва това и колко трябва да се уволнят? ;-)
Я по-бързо да фалира тая обществена гангрена и да се направи нова компания, в която всички да са назначени с двугодишни договори. Какава е тая работа с пожизнените трудови договори на купища пияни некадърници в сегашното БДЖ!?
списъците са задължителни, защото по закон тези хора не са на работа в това време. иначе може да излезе, че стачкуваш в извънработно време, което си е смешно, за времето по което стачкуваш не се полага трудово възнаграждение и тъй като са на смени - 1, 2 ,3 и т.н. часа за времето няма пари, но се седи на работното място. има подписи също така. по време на учителската стачка това стриктно се спазваше
всички началници в БДЖ ги тресе страх от стачката. Страх за топлите им добре платени места.
Аз говорих за списъци на хора за уволнение поименни,не за тези на стачкуващите,защото ако някой или група от хора са били съгласни да стачкуват преди 2 месеца,то сега може и да не са на база на обстановката,изменили се условия от личен или обществен характер и взето решение по вътрешно убеждение на база на реалната моментна обстановка :-)
липсата на съпричасност към съдбата на твоя брат е голям грях. Може да бъдеш за съкращениято, но без толкова жлъч и озлобление. Животът е непостоянен човече, теб може да не засегне, но най- близкият ти човек може да достигне подобно нещастие. пък не се знае дали и теб няма да те догони нещо такова. Тъй че по добре замълчи.
До стачка няма да се стигне,взаимно изгодно е и за двете страни да няма стачка,правителството иска да си изкара мандата,а синдикатите да си пишат герои,ще се разберат днес :-)
Имаше един нещо като виц и така Германия 1937г. обикновен служител стои в домът си,а гестапо разбива вратата и ще го отвежда мислите в главата му: "Първо дойдоха за евреите мен не ме засягаше не съм евреин,после дойдоха за журналистите мен не ме засягаше не бях журналист,после дойдоха за синдикалистите не съм и такъм и не ми пукаше,сега дойдоха за мен,но вече няма кой да ми помогне!!!" Нали схванахте момента :-)))
Стоиш на работното място ,подписваш се в присъствената книга и срещу подписа собственоръчно пишеш стачкуващ и това е....такива се директивите в БДЖ
Не се ли разбра във форума че на прошляка няма да се обръща внимание.Напишете си мнението, но не като реплика на недораслото...
Едно от хубавите неща на Демокрацията е че всеки има право на стачка , така беше и по времето на Социализма . Но за съжаление България е в епохата на Плутокрация , това е обществен строй в който решенията се взимат от Богатите .
ами ти как искаш да ги уволнят. Естествено че ще има списък на тия които ще се уволняват. Ти как предлагаш примерно всички от 1 етаж или всички от четните номера стай?
Като чета тези дебилизми, се връщам назад във времето когато по варварски начин са третирани работници и в търговския ни флот и в железниците. Това в периода малко преди втората световна война. Явно болезнена машина на времето ни е върнала там?!
Прошляк прошляков оня ден се напил и псувал Костов за това ли говориш ;-) Ако е нещо лично си сложи името а не се крий да те видя кой си, ма то шубето голям страх а?
ЕДВАЛИ МТИТС Е ИМАЛО НЯКОГА ПО СМЕШЕН МИНИСТЪР ОТ ТОЗИ ! ДА СИ БЕШЕ ПРОДАВАЛ ШЕВНИТЕ МАШИНИ БЕ МУШМОРОК! ТО НЕ ЧЕ ДРУГИТЕ МИНИСТРИ СА СИ НА МЯСТОТО АМА ТОЯ Е И СМЕШЕН И НАГЪЛ А ИЗЦЕПКИТЕ МУ ПОКАЗВАЩИ ПЪЛНО БЕЗХАБЕРИЕ! ПРЕДИ ВРЕМЕ СЕ ИЗЦЕПИ ЧЕ АКТОВЕТЕ НА ДАИ /ТАЗИ МНОГО ПО КРАДЛИВА ОТ КАТ ОРГАНИЗАЦИЯ КОЯТО ОТДАВНА ТРЯБВАШЕ ДА БЪДЕ ЗАКРИТА /НЕ ТРЯБВАЛО ДА СЕ ОБЖАЛВАТ! ОЩЕ ПО ГОЛЯМА ПРОСТОТИЯ БЕШЕ ИЗКАЗВАНЕТО МУ ЧЕ АВТОБУСИТЕ ТРЯБВАЛО ДА БЪДАТ ДО ДЕСЕТ ГОДИШНИ АБЕ ТАКОВА НЕЩО В ЩАТИТЕ НЯМА! ИСКА СЕ ДА БЪДАТ ТЕХ.ИЗПРАВНИ !АМА НЕЙСИ И ТОЯ ЩЕ СИ ИДИ ....
Ми да и какъв е проблема ,че вие не можахте да си изберете вашето? Ами демокрация кво да прайш ;-) Друго си беше при комунизма дето се гласуваше под строй и се печелеше с 99.99%
И кое точно е терор? Че искат да вдигнат компанията и вместо 17000 на улицата да са само 2000 ти кво искаш всичките ли да са на пътя/
ти какъв го играеш ,че си толкова осведомен щот не вярвам в това посолство да те взмат и кенефите да миеш. Не за друго ами там са автоматични ;-) Виж друга работа щеше да е ако беше отишъл в Руското посолство
Ами той всъщност списъка е направен по този начин,1етаж,днес,втори утре,3 не се пипа щото там е шефа и така!Списъка е специално подбран само неудобни и потенциално опасни хора за ръководството,съпротивителните сили трябва да се смажат,щото има много от администрацията дето се съпротивляват на лудите решения и се опитват да защитят работниците и те ас първи в списъка,това са икономисти ,юристи,човешки ресурси,ама щом не изпълняваш безприкословно в черния списък това е то!
Винаги е така навсякъде по света. затова идеята е всеки да се стреми да стане богат. Ние за съжаление само гледаме в чуждите канчета вместо да се стремим да станем като тях
Цитат: "Как така синдикатите ще спрат движението, а след това няма да поемат отговорност за това, как така?", попита Московски. Ами ей така. Колкото поеха вина и всички които доведоха държавата до това положение. И от къде на къде ще казват може ли да се стачкува или не. Стачкуването е форма на протест срещу правителството, което трябва да даде разрешение за този протест- яко а? Но в овчите държави е така- викнеш на овцете, размахаш им сопата и те се кротват и се запътват към осраната си кошара.
Именно ;-) даже с колело е по-бързо, обаче е почти без пари което е важно за повечето студенти. Плащаш на два кондуктора и си там ;-)
Четете законите - всеки има право на стачка. Работодателят има право да уволни дисциплинарно работник който не се яви на работа 3 последователни дни без причина. Работникът има право по съдебен път да се върне на работа ако успее в съда да докаже неправомерно уволнение. Ако стачкуваш в свободното си време - защо ще влизаш в "черния списък". Нека всички които не са на смяна да стачкуват, тогава никой няма право да ги санкционира и да ги записва!!!!
Естествено. Във всяка фирма щом не изпълняваш си вънка. Ако искаш да имаш собствено мнение си правиш собствена фирма. Не си сложен да даваш акъл а да си изпълняваш задълженията според длъжностната си характеристика. Не може всеки да дава акъл има си хора дето им плащат да мислят и такива дето им плащат да изпълняват.
Стига с това САЩ те са друг свят и имат други реалности тук е Европа,колкото и да ти е изправен омнибуса като е на 20 и кусур годинки е самодвижен ковчег,хора трябва да се возят с що годе нормална техника,това е и един от проблемите на БДЖ ,че ги оставиха умишлено с архаична техника и никой не си направи труда 22 години поне частична модернизация да направи....
От край време синдикатите са организация която навсякъде се меси и за нищо не отговаря. Лошото е ,че накрая го отнася работника, който им се води по акъла.
ИМАМ ПРЕДСТАВА ЗА ДЕБЕЛИТЕ НАЧАЛНИЦИ НА БДЖ. НИЩО НЕ НАПРАВИХА 50 Г. ЗА ЖЕЛЕЗНИЦИТЕ, САМО ХАРЧЕХА ПАРИТЕ НА ДЪРЖАВАТА. СЕГА СЕ ТРЕСЪТ ОТ СТРАХ, ДА НЕ БЪДАТ УВОЛНЕНИ. ВСИЧКИ ОТ РЪКОВОДСТВОТО НА БДЖ ДА ГИ ИЗРИТАТ НАВЪН, ХЕМ СА НЕКАДЪРНИ, ХЕМ НАГЛИ. ДА ДОЙДАТ НОВИ, КОИТО ЩЕ НАПРАВЯТ РЕФОРМА И НЯМА ДА СЕ СРАМУВАМЕ С БЪЛГАРСКИТЕ ЖЕЛЕЗНИЦИ. И ТАМ СА НАВЪРВЕНИ, ШУРЕЙ, ШУРАНАЙКА, ЛЕЛЯ, ПЛЕМЕНИК И Т.Н.
Аз /и не само/ ползвам влак за пътуване на дълги разстояния поради много предимства: във влака може да се разтъпчиш при 3-8 часа пътуване, може да гледаш природните красоти, може да ползваш тоалетна /ако много се налага - не е за препоръчване поради нечистотиите/, може да поспиш ако пътуваш в спален вагон, може да си прочетеш нещо интересно.... Това не може да правиш ако шофираш или се возиш в автобус. И цената не е за пренебрегване.
И при нас са автоматични да ни си прави труда!Ама виж имаме нужда от някой да изхвърля помията от стола що не дойдеш ти ще ти плащаме повече от колкото можеш да получаваш където и да е в България,щото САЩ са в криза и правят икономии,но ние не сме щото сме най-богатата държава и раздаваме кинти те така!