Коментари - Проверяват всички автобуси в страната | dnes.dir.bg
назад

Проверяват всички автобуси в страната

Извънредни проверки на целия автобусен парк в страната започват от днес, след като министърът на транспорта Ивайло Московски издадe заповед за това.

Обратно в новината

Коментари - Проверяват всички автобуси в страната | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4

Коментари

вярно,че премиерът ни е пожарникар и в момента действа като на пожар,но е изпуснал профилактиката,трябва още много да се учи.

Е! Не баш всички! Не вярвате ли?

Ами нека да поскъпват билетите. Като ударят стотачката кой ще се вози ? Аз ако заредя газ за 100 лв ше пропътувам същото разстояние със автомобила си и то доста по-комфортно, без да се налага да слушам чалгата на тъпия шофьор!

Чудесно! Ако ще да не остане нито един автобус! Човешкият живот няма цена! Въобще не ми дреме за поминъка на той или оня Ганьо, който кара ръждясала трошка без спирачки и с тенджера вместо ауспух! И който освен че рискува живота на пътниците, трови и обгазява и останалите!

Верно. Имам приятели по пловдивските села, които казват "тук може да караш каквото си искаш и както си искаш - тук КАТ няма" И всеки може лично да се убеди, че е така. Особено през нощта.

kgb777kgb

Само ревете , ревете и нищо смислено !!! Всеки път като някой се опита да вкара "ред в гората " почва едно квичене , мрънкане ! Нали всички искаме да има ред и правила - е ето опитват се да ги направят Европейски правила ! Какво ПАК не ви е наред ??? Сега ще ви кажа , защото знам ! Вие искате правила , искате всичко да е като в Европа , искате ВСИЧКО , НО да ни ви засяга вас ! Правила , НО да не важат за вас ! Е това е България - на думи всички искате закони , ред , правила - НО да не важат за вас !!! Е няма как да стане !!!

Щом сам не се сещаш ще ти кажа - никой няма против спазването на правилата. Но, подобни проверки само вдигат мизата на рушветите. Факт е, фирмата-убиец Ентуртранс" е проверявана, но това не е попречило да осъществява дейност.

"Сега ще ви кажа , защото знам ! " ЩО СЕ НЕ ВЗЕМЕТЕ ВИЕ С АВРОРА КАКТО ВСЕ ЗНАЕТЕ? ПЪК КАЛИТКО ПОСЛЕ ЩЕ ИДВА ДА ВИ ЦЕЛУВА РЪЦЕ, АКО И ДА Е МЪЖ И ДА МУ СЕ СМЕЯТ...

Не е проблем в възръста на автобусите а в фиктивните прегледи ии в Англия и Германия има автобуси на 25-30 г но по тях няма ръжда и не тече масло, ако не се почне с качествени прегледи и 5 годишен автобус може да е опасен

НЕКА ДА ПРОВЕРЯТ И ПРОТИВОПОЖАРНИТЕ АВТОМОБИЛИ И ОСОБЕННО ТЕЗИ НА 15,20 ГОД.А ТЕ СА ПО -ГОЛЯМАТА ЧАСТ ОТ ПАРКА НА ПБЗН.

О АМИ АВТОБУС 102 ИСТИНСКИ УЖАС Е ТАМ ДА СЕ ПЪТУВА

Автобусите са частни нека ги проверяват ,но кой ще провери държавните трамваи ,те са на по 30 години половината от тях нямат спирачки читави и интересно колко ли жертви ще вземе един 40 тонен трамвай ако катострофира или се обърне.

Но нещо не щат да катастофират по 10-20 на година...

Елате да видите пътат ШУМЕН СИЛИСТРА и по точно тази част която е в ШУМЕНСКА ОБЛАСТ сигурно не е ремонтиран от 30години там вече няма асф алт а само дупки и камъни на места даже не си личи ме е имало път

Освен Занижения контрол, влагането на не качествени материални, строителството на магистрите и други пътища у нас има редица други недостатъци (липса на предварителни проучвания, недостатъци в проектиране то, не достатъчна производителност на пътно-строителна та техника, слаба организация на строителния процес и други), за които се пише в редица публикации и сайтове. Не е далече от мисълта , че освен некомпетентност зад това се крият и огромни корупционни практики. Големи кражби в строителството на магистралите. Всичко това в края на краищата води до израждането на много опасни пътища и магистрали. Това показват по безспорен път резултати от проведени проучвания и технически измервания на Института по трафик технологии (ИТТ). Д-р Цако Станоев- транспортен и пътен инженер, Директор на ИТТ; Пътно-транспортен консултант Член на Института по транспорта ДОТ -САЩ ( link

Къде ще ходите из страната- елате на 67 или 102 / без значение на кой от двата / в столицата "елитния" квартал Витоша - едва ли има по-стари и по-опасни !

В основата на тези трагедии е МИЗЕРИЯТА, на която е подложено Българското общество от години. Тази мизерия не е от вчера тя е от десетилетия. Сега лесно чиновниците от ДАЙ уплашени за заплатите си ще спрат някой друг рейс. Това обаче само ще задълбочи проблема. Как например ще се изплати нов рейс, който вози деца, и работници от селата. Та майките и бащите им едва свързват двата края, как ще отделят 10-12 лева само за транспорт на децата, ами ако трябва толкова и за тях. Къде отиваме ??? Правителството да не се прави на ощипана мома ами да се заеме сериозно с проблема за доходите на хората. Не може целия едър и голяма част от средния бизнес да е в ръцете на шепа ченгета, доносници и всякакви там други издънки на ДС МНО и производни, които са удушили почти всичко и всеки, който все още диша.

И какво предлагаш - да продължаваме да возиме децата в строшените автобуси и което оцелее, така ли?

Любезно напомняме на собствениците на японски МПС-та ОТНОВО да посетят фирмените сервизи, къдещо ще бъдат подменени дефектните части на изключително качествените им МПС-та ! Бъдете отговорни - с изборът си дакарате японско МПС застрашавате не само вас и вашето семейство - но и нас, останалите участници в движението, които не караме автомобили с производствени дефекти. Важно е да знаете, че заради дефектите си японските МПС-та убиват невинни шофьори дори когато са чисто нови !

коку

Още малко и сам ще си повярваш... Това, че Японците са достатъчно честни да си признаят като имат проблем и да го отстранят ЗА СВОЯ СМЕТКА, дори и извън гаранционния срок не означава, че другите автомобили нямат производствени дефекти!

Не можах да разбера, от какво точно си доволен ??? Ясно е едно - ти никога не си имал щастието да се докоснеш до истински Японски автомобил. Аз лично карам Японско БИЖУ произведено от творците в бизнеса на автомобилостроенето. КОЛАТА е страхотна във всяко едно отношение и няма производствени дефекти.

коку

Няма смисъл да се занимаваш... Сигурно кара някоя трибуквена немска кошница на 20 години, дето гори 1л/100км ... масло... Или пък от тези с олимпийските кръгове, дето им се сваля бронята, фаровете и радиатора, за да си смениш свещите...

А бангиите който караме защото ни ги наложиха И НЯКОИ ХОРА ДОСТА ПАРИЧКИ НАПРАВИХА ще бъдат ли проверени?

Наи-накрая започват проверки на всички автобуси в България. Всеки ден ми се налага да пътувам в градския транспорт и много често пътувам по линия 76 - автобусите са Мерцедеси втора ръка над 20 годишни. Рейсовете са миризливи (на изгорели газове), раздрънкани и опасни. Кога ще гис сменят. Същото важи и за междуградските автобуси. Дамо това не е само поредната ПР акция.

Поредното потврждение на тъжната истина, че в България всичко се прави след като умре някой... Бог да прости загиналите ...

А кога ще правят технически преглед на тиквата на тиквата и на другите политически тикви?

И на колите му може да направят преглед, че все другите му са виновни на пътя, а човекът не си купува винетки. Потърсете в Гугъл "СА 4801 НА" да видите снимка на винетката, прегледа и застраховката на една от колите на кратуната.

Много моля да се сменят всички Икаруси по линията на рейс 120 в София, тъй като са на повече от 50 години и са потенциална опасност при всяко пътуване, а и са едни от малкото такива уникати на градски тренспорт, които се движат в квартал като Лозенец, а са единствен транспорт от Гео Милев!!! Направете нещо по въпроса, а не проверки само на приказки!

АМИ АВТОБУСИТЕ ПО ЛИНИЯ 310? ТЯХ КОЙ ЩЕ ГИ ПРОВЕРИ????????????????

Пак ще се налапат ДАИ-яджиите. Сега таман са назначили дни по 2 метра и 160 кила та ядат за трима, зимат за четирима

В БГ винаги започват ПРОВЕКИ, но никога не завършват. Особенно когато стане трагедия и веднага започват. Накря проблема винаги опира до мизерията, насаждана последователно от ВСИЧКИ правителства от 21 години насам.

За всички е ясно,че нови автобуси по стари и разбити пътища не могат да оцелеят дълго и не си струва да се влагат много пари в закупуването им. Обаче, когато ББ казва, че трябва да се строят пътища, и ги строи, и ги открива - всичко живо, включително и в този форум, реве, че "хората асфалт не ядат", защо всеки ден нещо открива, защо не даде пари да се повишат доходите и пенсиите и т.н. В същото време фирмите си стараят да извличат мах печалби от всеки лев, и да не правят капиталовложения, а цялата печалба да се разпределя. Никъде хората не богатеят толкова бързо, колкото в бедните страни - поради неплащане на данъци - и откъде пари за инфраструктури тогава?! Що не се замислим за тези неща, и всеки да се погледне в огледалото и да си даде сметка на коя страна е - на крадците и убийците /потенциални или реални/ или на здравите сили, които не крадат ДДС и не укриват данъци, правят капиталовложения, плащат достатъчно на работниците си или работят добре срещу парите си и т.н. Колкото и да са проверките, ако няма съвест, пак няма да решим никакъв проблем.

Знам, че си компетентна по всички теми от ядрена енергетика до половия живот на калинките, ма само за данъци, инвестиции и печалби не говори, че вече ще си мешаме капите. Приемам някакси да чета откровените ти популиски глупости по други теми, ма поне по моята профи тема - недей, за Бога, защото от първо лице мога да ти кажа, че НИЩИЧКО не разбираш.

Не разбрах по какво точно си такъв експерт във връзка с тази статия, тъй като коментарът ти няма нищо общо с нея, а отново представлява комплексарско нападение срещу мен и моята личност, която не ти е позната! И не ме заплашвай - мешането на капите не е мой спорт, не нося капи и не ме интересуват мизерниците от вида "мачо балканикус", на който от сутринта му е криво всичко и постовете в частност... Хайде, сиктир!

СТАРИТЕ ЧАВДАРИ НА СКРАП Г-Н МИНИСТЪР

не е ли възможно по натоварените автобусни маршрути (имам в предвид автомагистралите и първокласните пътища)да се построят контролно-технически пунктове и автобусите да бъдат спирани и проверявани на произволен принцип,мисля че така ще има по голям ефект.

Не са само автобусите. Всякакви древни возила - коли, камиони, микробуси се движат по пътищата и не е ясно как са минали преглед. В селата пък се движат и доста самоделни устройства/не са коли определено/ и понякога се появяват и по пътищата. Трябва тотален контрол и то постоянно, а не акции. Явно са необходими повече служители на КАТ и коли. Вместо да висят на измислени знаци по главните пътища и магистралите, нека да навлезат в същността на въпроса.

Трябва тотален контрол и то постоянно, а не акции. Много правилно пожелание. При акция "светлина" ми проверяват светлините. Пред мен проверяват ВАЗ с цигани и гуми със СЛЕДИ от грайфери - 0,5мм.! . И понеже светлините му са наред, го пущат. Питам в тая връзка служителя, който проверява, наред ли са гумите на предния автомобил. Отговор - "не е твоя работа!"

Каквито са автобусите-такива са пътищата,такава е държавата.Я си представете-нови автобуси по ужасните ни пътища.Проблемът е,че живеем в абсурдна държава-управлявана некомпетентно на всички нива,а по-лошот е,че народът си трае.Ако поне мъничко има реакция,няма да е така.

Автобусите им няма нищо, в държава просто няма ред , а пътищата са в окаяно състояние

след дъжд качулка, както се казва. това трябваше да стане след предишната автобусна катастрофа на спасовден, а не след като стана втора подобна катастрофа

Има една фирма "Метро" така пише на автобусите им. Гаража им е до Централните софийски гробища пълно е с таралясниц пък ако отидат на Централна автогара в София и на страничната Трафик маркет половината от автобусите няма да ги пуснат в движение

колко таралясници ще открият леле мале.

Телефоните им ще прегреят при всички случаи.

Да дойдат в Горна Оряховица!

Съмнявам се, че ще прегреят. Повечето хора не се оплакват, всъщност. Мрънкат, шушукат си помежду си, звънят на приятелки, но ги мързи или се страхуват да напишат оплакване или поне да позвънят. Затова и собствениците на автобуси си правят каквото искат.