Коментари - Автобус с туристи се удари в билборд и се обърна на АМ "Тракия", има много ранени (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Мазнините са я спасили ! После дебелите живеели по-малко !

Аутобана? Въй!

Крайно време е да се вземат мерки срещу билбордите по магистралите. Те създават допълнителен риск за коли излязли от пътното платно по една или друга причина. Дали шофьорът е заспал или спукал гума или е бил засечен - ако се забие в ограда и после в нива е едно , а съвсем друго е ако се забие в бетонирана стабилно стоманена конструкция.

Стига глупости даи да махнем и всички дървета , стълбове и колони на мостове и надлези и т.н. Не са те причините са катастрофите.

Коловози има заради едни шибани АРМЕНЦИ собственици на фирма "Севан"" чийто ПРЕтоварени камиони с45 тона ЗЪРНО преебават пътищата на Бургас.А оня гербяджийски кмет боклук ги закриля

И шофьорите ни са такива, каквато ни е държавата и всичко останало в нея! На този трябва доживотно да му се отнеме лиценза за превоз на хора. Да заспива на волана на собственото си семейство!

да благодарят че няма жертви

Та къде другаде освен в България има билбордове?

По добре е щом му се е спало да спре някъде, да се изпружи на една пейка по корем с стърчащи стъпала за 10 минути е готов. Това най добрият начин за бързо възстановяване. По добре всички да изчакат 10 мин отколкото да се обръща рейса.

На пейката, обикновено са 2ма шофьори, имат и бункер-легло за почивка.

Това от личен опит ли го споделяш, или си чел за Микеланджело?

По тази "магистрала" на коловози и зейнали дупки е чудно как няма повече обърнати коли и автобуси! Рискуваме си живота постоянно, състоянието й в плачевно. Молим се да се прибере м живи.

Така е, след 12 години герберастка стабилност

Тепърва без нея ще цъфнете и вържете.

Точно тази част от магистралата е най-добрата, защото е въведена в експлоатация последна.

Явно коловозите приспиват. Трябва да се направят с различна честота, за да не се унасят шофьорите , а само пътниците.

Бил борд, ама вече не е!МРРБ, КАТ и всички Правителствени и неправителствени сдружения, организации и прочее, вземете се в ръце и променете нормативите за монтаж на билдбордове, разполагане на осветителни тела с мощност над 100Вт ,около републикански и международни пътища/ниво на хоризонт, ъгъл на осветяване и мощност/ и всички възможности от пасивен характер, застрашаващи човешки животи.

Ти па колко работа им отвори ! А потен чиновник съм виждал само на селски събор.

Много хора си мислят , че шофьорската работа е ПРОСТА работа ,...НО ..Тя.... НЕ е ... за ПРОСТИ хора!!!;) ...Особено, когато автомобила (в случаят Автобуса ) е по "ВЪЗРАСТЕН" от шофьора!;) Минал съм, милиони километри за 31 години зад волана , НО..винаги съм, си "ОТСТЪПВАЛ"...предимството, Мислел съм,... и вместо Другият (в насрещното , пред мен и зад мен) ...Защото Незнам ...дали е уморен , пиян и каква му е концентарцията и квалификацията ,....Тоест,.. този МОЙ ..."СТРАХ"...Може би,...ме запази !?;) Освен това ... с камиона НЕ тръгвам , ако нещо не е наред Технически,било с гуми , спирачки мотор , шаси, светлини и.т.н ! И нещо Много важно: С .. Умората ...шега не бива!;) Съчувствам му,.. Искренно... на колегата.. и на пътниците...Дано, всичко бъде наред за Всички!;)

Е как няма да се умориш като 5 дена стоите по вътрешни граници. А ми кажи защо има митници на Румъния и Гърция. Явно единствената идея е да се развали зарзавата.

Щото няма Шенген! До тогава - митници!

Пърувах до Чехия с туристически преди години.,3.30 през ноща в Унгария ни спират и ни свалят от автобуса унгарски митничари във вътрешността на Унгария.На другия ден към 5 следобеда в Чехия ни спират чешки полицаи отбиват автобуса и ни претърсват от вън с немски овчарки.И при двете проверки разбира се нищо открито,никакво обяснение не ни беше дадено защо ни спират камо ли извинение за грубото отношение.Тааа каква ми беше мисълта, ааа да : Ебем ти и Шенгена дето го има там!!!

Дебилщината на това племе е по-опасна и от атомна бомба. Посяла е смърт много повече от ударите в Хирошима и Нагазаки…

Дано се оправят хората да не е нещо сериозно да останат инвалиди. Все пак няма жертви и да благодарят на бога. На всеки може да му се случи. Никой жив човек не е застрахован от такива неща.

добре де, как така ще го оставят да заспи, нали затова са двама шофьори и екскурзовод, седят до него, наблюдават го, приказват му

Достатъчно е да изпаднеш в микросън... Когато си преуморен се заглеждаш в таблото и изведнъж какво се случва наоколо рязко губи значение... две секунди са напълно достатъчни, за да стане белята.

Е двама резервни и да не каже, че му се спи. Втория и той спи ама третия къде блее. А бе я ги проверете кой кога е пушил. И пафкане на тютюн и производните им електронни и бездимни така се отнасяш. Ами те затуй и ги продават.

Ба си яките торсиони. И шпилките за сходимостта са много интересни по два чифта на колело. Поне разгледахме как изглежда автобус от долу. Предна дясна гума е за оплакване ама поне е монтирана грамотно с изтърканото на вътре там натиска при завои е най-малък. Интересно това резервната гума ли е и кога са смятали да я сменят.

Този пътен участък го обикаляше ирландската пастирка Плювналиев, Като министър на регионалното развитие и благоустройството, един проклет човек.

В Чехия има закон забраняващ реклами около магистралата.

И кво? Тук няма такъв закон!

Няма реклами, кво?

И какво като няма реклами? Какво общо има рекламата с катастрофата и че шофьора е заспал?

На магистрала реклами не трябва да има Чехия го превзе закона от германия гошо. И общото е че нямаше да има пострадали хора...

При заспал шофьор и излизане от магистралата си мислиш, че нямало да има пострадали? Явно трудно стопляш, че проблемът не е какво има около пътя, а зад волана!

Случаен превоз, случаен шафеор

Всички билбордове се махат , дървета се изсичат , канавките се покриват , и да излезе автобус , тир от платното да влезе в нивата .

Мантинела, тъпанар недоучил

И мантинелите се махат

А нивите да се асфалтират !

Професионален шофьор заспал посред бял ден зад волана.при условие,че има сменник .И овца не може да направи това.

Е, ти пък сякаш не си спал на робата.

Ами не съм спал щото съм професионален пилот от18г и съм жив/щото не съм спал/.

На този участък от магистралата винаги ми се приспива.Когато отбия да почина, се ококорвам.Като тръгна пак същата работа.

Пътувал съм с такива автобуси. Повечето са на турски фирми. Шофьорите непрекъснато говорят по телефона и пушат цигари .

И какво общо има това? Бургаска фирма и шофьора е заспал!

Бургаски автобус с номер "А 7470РВ" едва ли е с турски шофьор ...

Да говорят и да пушат, отколкото да спят!

Нелепа работа. 356-ти километър е на 3 км до края на магистралата + 15 км до центъра на Бургас. Явно не е издържал. Ама като му се е спало толкова ли не е могъл да каже на колегата да го смени. Сигурно не е искал и да разочарова пътниците, дето след 1000 км до Виена + 500 в България са виждали вече града. Ама на - белята е станала. Дано хората се оправят. И както казаха колегите по-надолу - трябвало е да имат колани!!!

Трябвало е рейса да засече, че ще се блъсне и да самоспре - елементарно е да се направи нещо такова с малко електроника.

Щом е елементарно - направи, патентовай и продавай! Ще направиш пари!

Какво да патентова? Такива системи вече има във всички нови коли. AEB, ACS, СЕВ и други. За напускане на лентата на движение без мигач също има. Изключват ги масово.

Акъл вече имаш, друго остава да добавиш.

Каквото ще да си говорим, дибре че няма жертви.

На "ваксинираните" срещу ковид трябва да им се забрани да шофират или да пилотират, защото така могат лесно да се превърнат в масови убийци.

Трябва ти се забрани да пишеш коментари, но какво да се прави! Свободна страна...

Гадни ваксъри - навсякъде са и само проблеми правят.

И 5 джи и 5 джи

Това, ако не е авария или човешка грешка е много трудно обяснимо.

Преди години аз лично съм пътувал с една такава турска Сетра от София до Пирот - истинска подвижна газова камера - повече пушеше, отколкото да се движи и всичките газове - вътре в автобуса. Добре, че спирахме често да се проветри и пътниците да се детоксикират! Отвратителна возия - натъртих си целия опорно-двигателен апарат, дълго време имах крампи от токсикозата, а който имаше пломби и камъни в бъбреците се избави от тях!

То по добре да пуши като комин отколкото да заспи на пътя. Шофьорите трябва да пушат

Няма автобус Сетра произведен в Турция. Всички Сетри се правят в Улм Германия. Аман от глупаци

Причини бол, но сред една от най-елементарните да има толкова ранени е това, че никой не ползва колани. След всеки инцидент с автобус и жертви, някой за малко подхваща темата за коланите, скоро удобно се забравя и така до следващия път.

Случвало ми се е да пътувам с автобус из Европа за трансфери, вътрешен транспорт или екскурзии (т.е. не български и основни с не-българи). Всички си слагат колани, даже няма нужда да ги подканят. Но и често има знаци пред всяко място или на прозорците за слагане на коланите.

Това се налага с глоби. В другите държави шофьорите не тръгват докато всички пътници не сложат колани (казвам от опит), а у нас повечето автобуси са токова стари, че нямат колани - има само на първите седалки (и това от опит го казвам). Първо трябва да се обнови автопарка, а после - глоби. Но това с обновяването е небъдно! Защото не става дума само за фирми, които возят пътници от град А до град Б, с и за автобуси, които возят работещи от града към местоработата им някъде си.

Това е главната причина за ранените. Каква е разликата между автобус и 9+1 МПС? Освен, че мерките за безопасност трябва да са х10?

"С него са пътували 17 души, връщащи се от екскурзия във Виена, двамата шофьори и екскурзовод" Пиша този пост,тъй като прочетох доста коментари от рода на: Защо няма втори шофьор и тнт.Били са ДВАМА шофьора!

да, ПИШЕ, но били ли са?

Сега ще се окаже че билборда е ничий. Независимо какво се е случило с шофьора, билбордове нямат място до магистралата.

Ей го другия... И как билборда повлия на шофьора да заспи? Ти чете ли статията?

Ти не си ли чул как билбордове изведнъж излизат на платното и плашат шофьорите :)))

а не е гледал телефона . И това са смешни неща че 1000 км карал и затова се уморил и заспал. Няма как да е бил 1 шофьор и няма как да не са почивали няколко пъти през този път. Кой ще пусне през границата бус с туристи с 1 шофьор в ЕС.

Тези лайняни "билбордове" трябва да са далеееееееееееееече от пътното платно!

На пишман шофьорите като теб, всичко от пътя трябва да е на километри, че да не се блъскаш...

Крайно време да се приеме ЗАКОН , с който фирмите които обслужват такива ДЪЛГИ рейсове , да бъдат задължавани да назначават ПО ДВАМА шофьори в автобусите ! Така , както е в авиацията ( гражданската).

Двама, та да могат да играят "сантасе".

В статията си пише, че са ДВАМА шофьора!

Ами те са били двама.Задължително е .Много пъти съм пътувал с български фирми зад граница,винаги са по двама шофьори.

50 годишен рейс!!!!

Изминат път от някакво превозно средство (кораб, автомобил, камион и др. ) по определен маршрут.

Преди да заспи ,няколко пъти само се затваряли клепачите,но вероятно си е казвал еиго на Бургас още няколко километра. Тъп шофьор ,спри освежи се а и си имал вероятно колега 2-ри ?

Не разбрах, на коя фирма е автобуса? Туристите какви са, български граждани или чуждестранни. Не че има значение, пострадали са хората за съжаление. Но все пак....статията написана неопределено....някакъв автобус, някакви туристи..

Как ги "четете" тия статии? На една от снимките си я пише фирмата - DINITA! Също пише, че се връщат от екскурзия до Виена. Какви да са като се връщат от там, испанци ли се връщат в България от екскързия до Виена? Друг се писал "експерт" и поне 3 поста написал срещу турски автобуси ама неразбрал, че шофьора бил заспал, след като го пише още на първото изречение, егати екперта. Какво четете, само заглавията ли? Осмисляте ли написаното?

На автобуса пише - Динита.

От Виена до там са над иляда километра. Тоя е станал на зомби!

В статията си пише, че са ДВАМА шофьора!

Цяло щастие е, че турският автобус не се е запалил, защото много често се самозапалват в движение и почти всеки път при удар в нещо или преобръщане!

Капитализъм - експлоатация до дупка без разрешение за спиране ... шофера го е било страх да спре, аз като се усетя поне ще гледам да се поразтъпча. Ма нямам тахограф

Ми не е точно така. Има някои шофери по екскурзиите, пият до 4 сутринта, спят час и половина и в 6 товарят туристите. Направо ми е настръхвала косата, като знам какво са правили предната вечер.

Гордостта на Герб Магистралите с окраден асфалт

Автобус с туристи катастрофира на магистрала "Тракия", след като шофьорът е заспал по време на движение,

Карагьотлийка.

Гледам снимките и тена на "туристите" около автобуса и си мисля, че има грешка и не са били във Виена, а в Гърция.

...ТИ АКО ЗНАЕШ КВИ ПРОТИВОЗАЧАТЪЧНИ ГУМИ ...ИМА....МАНИ ...МАНИ...!!!!

Има хора, които са пълни с глисти и така ги хапят и щипят в дупето, че не могат и за ден да останат на едно място. Трябва все да се шляят нанякъде, да се шматкат по пътищата като луди. Повечето такива туристи са жени, тоест откачалки, които вместо да седнат с мъжете си на ракйка и салатка, хукнали туризъм да правят. Е, на ви туризам квачки смотани.

Доказваш, че от вгъзраждани сте мега-идиоти!

Ти колко си проооост, има ли смисъъъл с теб да говоря?

Ич не си добре. Лопа ти цялата камбанария, че чак дрънчи.

Поредният турски автобус, внезапно поднесъл и се преобърнал! Но, така е, хората искат да е евтино, а най-евтините автобуси в Европата, се произвеждат в Турция. Ако това беше "Скания" нямаше да се случи!

Скания издържа на заспали шофьори казваш... Ти прочете ли статията и защо е станало?

Нещастните случаи със "Скания" са изключителна рядкост и това ще бъде поне до тогава, когато започнат да ги произвеждат и тях в Турция.

Някой ППС та са със система против заспал шофьор - бутон който да се натиска периодично например или се следят педалите - ако известно време не се натисне съединител, спирачка или газ - значи няма шофьор

Предните гуми на тоя случаен автобус бая изтъркани ми се виждат.

Твоят мозък е изтъркан, муха да кацне ще се разчекне.

Ти шефчето на фирмичката ли си? Не си ли в затвора още?

Преди 10 мин минах, трагедия!

Много лошо като почнат да падат хора и куфари по тебе при такиа катастрови