Автобус с туристи се удари в билборд и се обърна на АМ "Тракия", има много ранени (снимки)
Катастрофата е станала в района на 356-ия километър в посока Бургас
Обратно в новинатаКоментари - Автобус с туристи се удари в билборд и се обърна на АМ "Тракия", има много ранени (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
Крайно време е да се вземат мерки срещу билбордите по магистралите. Те създават допълнителен риск за коли излязли от пътното платно по една или друга причина. Дали шофьорът е заспал или спукал гума или е бил засечен - ако се забие в ограда и после в нива е едно , а съвсем друго е ако се забие в бетонирана стабилно стоманена конструкция.
Коловози има заради едни шибани АРМЕНЦИ собственици на фирма "Севан"" чийто ПРЕтоварени камиони с45 тона ЗЪРНО преебават пътищата на Бургас.А оня гербяджийски кмет боклук ги закриля
И шофьорите ни са такива, каквато ни е държавата и всичко останало в нея! На този трябва доживотно да му се отнеме лиценза за превоз на хора. Да заспива на волана на собственото си семейство!
По добре е щом му се е спало да спре някъде, да се изпружи на една пейка по корем с стърчащи стъпала за 10 минути е готов. Това най добрият начин за бързо възстановяване. По добре всички да изчакат 10 мин отколкото да се обръща рейса.
По тази "магистрала" на коловози и зейнали дупки е чудно как няма повече обърнати коли и автобуси! Рискуваме си живота постоянно, състоянието й в плачевно. Молим се да се прибере м живи.
Така е, след 12 години герберастка стабилност
Точно тази част от магистралата е най-добрата, защото е въведена в експлоатация последна.
Бил борд, ама вече не е!МРРБ, КАТ и всички Правителствени и неправителствени сдружения, организации и прочее, вземете се в ръце и променете нормативите за монтаж на билдбордове, разполагане на осветителни тела с мощност над 100Вт ,около републикански и международни пътища/ниво на хоризонт, ъгъл на осветяване и мощност/ и всички възможности от пасивен характер, застрашаващи човешки животи.
Много хора си мислят , че шофьорската работа е ПРОСТА работа ,...НО ..Тя.... НЕ е ... за ПРОСТИ хора!!!;) ...Особено, когато автомобила (в случаят Автобуса ) е по "ВЪЗРАСТЕН" от шофьора!;) Минал съм, милиони километри за 31 години зад волана , НО..винаги съм, си "ОТСТЪПВАЛ"...предимството, Мислел съм,... и вместо Другият (в насрещното , пред мен и зад мен) ...Защото Незнам ...дали е уморен , пиян и каква му е концентарцията и квалификацията ,....Тоест,.. този МОЙ ..."СТРАХ"...Може би,...ме запази !?;) Освен това ... с камиона НЕ тръгвам , ако нещо не е наред Технически,било с гуми , спирачки мотор , шаси, светлини и.т.н ! И нещо Много важно: С .. Умората ...шега не бива!;) Съчувствам му,.. Искренно... на колегата.. и на пътниците...Дано, всичко бъде наред за Всички!;)
Е как няма да се умориш като 5 дена стоите по вътрешни граници. А ми кажи защо има митници на Румъния и Гърция. Явно единствената идея е да се развали зарзавата.
Пърувах до Чехия с туристически преди години.,3.30 през ноща в Унгария ни спират и ни свалят от автобуса унгарски митничари във вътрешността на Унгария.На другия ден към 5 следобеда в Чехия ни спират чешки полицаи отбиват автобуса и ни претърсват от вън с немски овчарки.И при двете проверки разбира се нищо открито,никакво обяснение не ни беше дадено защо ни спират камо ли извинение за грубото отношение.Тааа каква ми беше мисълта, ааа да : Ебем ти и Шенгена дето го има там!!!
Дебилщината на това племе е по-опасна и от атомна бомба. Посяла е смърт много повече от ударите в Хирошима и Нагазаки…
Дано се оправят хората да не е нещо сериозно да останат инвалиди. Все пак няма жертви и да благодарят на бога. На всеки може да му се случи. Никой жив човек не е застрахован от такива неща.
добре де, как така ще го оставят да заспи, нали затова са двама шофьори и екскурзовод, седят до него, наблюдават го, приказват му
Е двама резервни и да не каже, че му се спи. Втория и той спи ама третия къде блее. А бе я ги проверете кой кога е пушил. И пафкане на тютюн и производните им електронни и бездимни така се отнасяш. Ами те затуй и ги продават.
Ба си яките торсиони. И шпилките за сходимостта са много интересни по два чифта на колело. Поне разгледахме как изглежда автобус от долу. Предна дясна гума е за оплакване ама поне е монтирана грамотно с изтърканото на вътре там натиска при завои е най-малък. Интересно това резервната гума ли е и кога са смятали да я сменят.
Този пътен участък го обикаляше ирландската пастирка Плювналиев, Като министър на регионалното развитие и благоустройството, един проклет човек.
В Чехия има закон забраняващ реклами около магистралата.
И кво? Тук няма такъв закон!
На магистрала реклами не трябва да има Чехия го превзе закона от германия гошо. И общото е че нямаше да има пострадали хора...
Всички билбордове се махат , дървета се изсичат , канавките се покриват , и да излезе автобус , тир от платното да влезе в нивата .
Професионален шофьор заспал посред бял ден зад волана.при условие,че има сменник .И овца не може да направи това.
На този участък от магистралата винаги ми се приспива.Когато отбия да почина, се ококорвам.Като тръгна пак същата работа.
Пътувал съм с такива автобуси. Повечето са на турски фирми. Шофьорите непрекъснато говорят по телефона и пушат цигари .
Нелепа работа. 356-ти километър е на 3 км до края на магистралата + 15 км до центъра на Бургас. Явно не е издържал. Ама като му се е спало толкова ли не е могъл да каже на колегата да го смени. Сигурно не е искал и да разочарова пътниците, дето след 1000 км до Виена + 500 в България са виждали вече града. Ама на - белята е станала. Дано хората се оправят. И както казаха колегите по-надолу - трябвало е да имат колани!!!
Трябвало е рейса да засече, че ще се блъсне и да самоспре - елементарно е да се направи нещо такова с малко електроника.
Щом е елементарно - направи, патентовай и продавай! Ще направиш пари!
На "ваксинираните" срещу ковид трябва да им се забрани да шофират или да пилотират, защото така могат лесно да се превърнат в масови убийци.
Преди години аз лично съм пътувал с една такава турска Сетра от София до Пирот - истинска подвижна газова камера - повече пушеше, отколкото да се движи и всичките газове - вътре в автобуса. Добре, че спирахме често да се проветри и пътниците да се детоксикират! Отвратителна возия - натъртих си целия опорно-двигателен апарат, дълго време имах крампи от токсикозата, а който имаше пломби и камъни в бъбреците се избави от тях!
Причини бол, но сред една от най-елементарните да има толкова ранени е това, че никой не ползва колани. След всеки инцидент с автобус и жертви, някой за малко подхваща темата за коланите, скоро удобно се забравя и така до следващия път.
Случвало ми се е да пътувам с автобус из Европа за трансфери, вътрешен транспорт или екскурзии (т.е. не български и основни с не-българи). Всички си слагат колани, даже няма нужда да ги подканят. Но и често има знаци пред всяко място или на прозорците за слагане на коланите.
Това се налага с глоби. В другите държави шофьорите не тръгват докато всички пътници не сложат колани (казвам от опит), а у нас повечето автобуси са токова стари, че нямат колани - има само на първите седалки (и това от опит го казвам). Първо трябва да се обнови автопарка, а после - глоби. Но това с обновяването е небъдно! Защото не става дума само за фирми, които возят пътници от град А до град Б, с и за автобуси, които возят работещи от града към местоработата им някъде си.
"С него са пътували 17 души, връщащи се от екскурзия във Виена, двамата шофьори и екскурзовод" Пиша този пост,тъй като прочетох доста коментари от рода на: Защо няма втори шофьор и тнт.Били са ДВАМА шофьора!
Сега ще се окаже че билборда е ничий. Независимо какво се е случило с шофьора, билбордове нямат място до магистралата.
а не е гледал телефона . И това са смешни неща че 1000 км карал и затова се уморил и заспал. Няма как да е бил 1 шофьор и няма как да не са почивали няколко пъти през този път. Кой ще пусне през границата бус с туристи с 1 шофьор в ЕС.
Тези лайняни "билбордове" трябва да са далеееееееееееееече от пътното платно!
Крайно време да се приеме ЗАКОН , с който фирмите които обслужват такива ДЪЛГИ рейсове , да бъдат задължавани да назначават ПО ДВАМА шофьори в автобусите ! Така , както е в авиацията ( гражданската).
50 годишен рейс!!!!
Преди да заспи ,няколко пъти само се затваряли клепачите,но вероятно си е казвал еиго на Бургас още няколко километра. Тъп шофьор ,спри освежи се а и си имал вероятно колега 2-ри ?
Не разбрах, на коя фирма е автобуса? Туристите какви са, български граждани или чуждестранни. Не че има значение, пострадали са хората за съжаление. Но все пак....статията написана неопределено....някакъв автобус, някакви туристи..
Как ги "четете" тия статии? На една от снимките си я пише фирмата - DINITA! Също пише, че се връщат от екскурзия до Виена. Какви да са като се връщат от там, испанци ли се връщат в България от екскързия до Виена? Друг се писал "експерт" и поне 3 поста написал срещу турски автобуси ама неразбрал, че шофьора бил заспал, след като го пише още на първото изречение, егати екперта. Какво четете, само заглавията ли? Осмисляте ли написаното?
От Виена до там са над иляда километра. Тоя е станал на зомби!
Цяло щастие е, че турският автобус не се е запалил, защото много често се самозапалват в движение и почти всеки път при удар в нещо или преобръщане!
Капитализъм - експлоатация до дупка без разрешение за спиране ... шофера го е било страх да спре, аз като се усетя поне ще гледам да се поразтъпча. Ма нямам тахограф
Гордостта на Герб Магистралите с окраден асфалт
Гледам снимките и тена на "туристите" около автобуса и си мисля, че има грешка и не са били във Виена, а в Гърция.
Има хора, които са пълни с глисти и така ги хапят и щипят в дупето, че не могат и за ден да останат на едно място. Трябва все да се шляят нанякъде, да се шматкат по пътищата като луди. Повечето такива туристи са жени, тоест откачалки, които вместо да седнат с мъжете си на ракйка и салатка, хукнали туризъм да правят. Е, на ви туризам квачки смотани.
Поредният турски автобус, внезапно поднесъл и се преобърнал! Но, така е, хората искат да е евтино, а най-евтините автобуси в Европата, се произвеждат в Турция. Ако това беше "Скания" нямаше да се случи!
Скания издържа на заспали шофьори казваш... Ти прочете ли статията и защо е станало?
Нещастните случаи със "Скания" са изключителна рядкост и това ще бъде поне до тогава, когато започнат да ги произвеждат и тях в Турция.
Предните гуми на тоя случаен автобус бая изтъркани ми се виждат.