АПИ поставя ограничителни колчета на още 3 от най-опасните пътни отсечки в страната
На среща при премиера Николай Денков бе взето решение и за въвеждането на временна организация на движението по Околовръстния път на Видин
Обратно в новинатаКоментари - АПИ поставя ограничителни колчета на още 3 от най-опасните пътни отсечки в страната | Днес.dir.bg
Коментари
Добро решение. Днес минах през Кресненското дефиле. Като няма идиоти да те притискат, за да те изпреварят и като няма катастрофи, дефилето се взима за 20 минути - няма нерви, няма драма.
Тия колчета на каква цена са? Да не са по-скъпи от пейките акули в София? Иначе похвална инициатива.
Да шампиони е усвояването. Иначе далеч по-просто би било да се сложат бетонни разделители, като в Австрия. А ако се работи на пазарни цени - вероятно и по-евтино.
Да попитам, през зимата как ще чистат снегорините около тези гъвкави колчета? Според мен решението е бетонна мантинела по осовата линия. За бетонни глави - толкоз.
Глобявайте вече реално всички идиоти по пътищата за всяко, дори най-дребно нарушение. Хем ще има пари за бюджета, хем тия ще разберат, че не са нито безсмъртни, нито недосегаеми.
Ще се чисти както ако имаше и бетонни разделители. А иначе за татарите с конските опашки само метални шипове и противотанкови мини ще ги спрат. Китайците заради тях 3000 км стена са построили.
Във Франция по времето на Саркози глобяваха и само с 1 км над ограничението. Да видиш как франсетата станаха по-дисциплинирани и от немците.
Вместо да се правят нормални пътища , се слагат колчета. Ами затворете пътя направо и гаранция че няма да има произшествия. Това не може да е трайно решение!
Олеле колко много институции се ,,грижат " за безопасно шофиране ,но жертвите се множат от ден на ден.Хрантутници и кръвопийци на държ. пари. Дракула с неговия замък нищо не представлява.
Сега ще платим колчетата, а догодина и смяната им с бетонни мантинели. Да се въртят парите.
Същото решение има отдавна в Америка, Германия, Австрия Българите все искат да минат метър и все са на километър изотзадзе
Тия колчета струват по 6000лв парчето по на Грозданов ценоразписа. Голямо лапане ще пада.
Аз незном докога ще има такива хрантутници , като тия от АПИ , БГТОЛ и тем подобни. Днес гледам 4 човека от тоя тол в едно кади 4 човека ???!!!!???
вместо да направят пътища ганьо знае само да бие, зашото за толкова му стига акъла. и тоя денков добре са го обработили да им се връзва на глупостите...50 км през дефилето..уроди...а на видин щели да заварят лентата заради тировете вместо да направят паркинги или още ленти...тъпанари корумпирани тъпаци...а тия от апи са най залки гупендери окопали се да лапкат заплатка...некви никаквици...
не е достатъчно колчета! трябват си и дупки! през 6 до 8 метра и дупка! тъй скоростите няма да са 90 км. ч . както е извън населени места, а ще си са 25 до 30 км .ч . и инцидентите ще се сведат до минимум!
Контролираната мизерия продължава да се вихри с пълна сила, като това със сигурност е съгласувано с посолствоТО и посолстваТА! Вместо да се обнови и разшири пътната инфраструктура те се чудят как да спъват движението с колчета, гърбици и какви ли още не простотии, уж че мислели за нашата безопасност..... таратанци!
Повечето от коментирали те явно не са минавали през Кр. дефиле откакто поставиха колчетата. Ограничението в началото беше наистина 50 км/ч през цялото дефиле, но няколко месеца по-късно остана такова само в малка част, а в останалата е 70 км/ч. Зимата явно нямаше проблем с чистенето щом оцеляха. И накрая: сърдете се на псевдоеколозите, че не позволиха да се направи магистрала през дефилето
глупаци! през 1990г. има 1527 убити при ПТП, а през 2022г. загиналите са 531. Поне тия управници като са седнали на кормилото на държавата да накарат там секретарките да им четат не приказки а нещо полезно
за да ви покажа колко са жалки ето още нещичко- Поради основно нарушение – първо нарушение на водач управление на МПС след употреба на алкохол, са настъпили 83 ТПТП, при които са загинали 7 и са ранени 97 участници в движението по пътищата. За 2021 г. данните са 64/3/74....Сега разбирате ли че са донкихотовци борещи се не за народа а за комисионните . за две години 10 убити по причина алкохол!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! дененещно се плюнчат и ни набиват у съзнанието,че алкохола е разковничето
убитите вследствие удар в крайпътно дърво са 57 !!!!!!!!!!!!!!!! защото има крайпътни дървета и защото няма мантинели....но ние си се борим геройски с алкохола
Две бързи въпросчета 1. Колко километра магистрали имахме през 1990? 2. Колко автомобила имаше в Бъ;гария рез 1990 и колко от тях имаха еърбези?
Що за безхаберници ще поставят колчета,които ще вършат същата работа както и хоризонталната маркировка.Тези които работят в АПИ излизали ли са поне един път извън България,видели ли са там как се прави???Да дойдат в Русе и от тук да идат само до Букурещ и тогава само за няма и 70 километра,ще им светне и за тъпата организация на Дунав мост и това как се прави ако не искаш да има челни удари,просто се поставят бетонни блокчета а не пластмасови колчета и съм сигурен ,че нашата технология по спецификация излиза колкото румънската:(((само че парите откраднати,а животи спасени няма:((((
Да дам и аз някои идеи - първо премахване на крайпътните дървета, стълбове, и всякакви опасни препяствия, които са предпоставка за катастрофа - второ разкарване на всички брички - аман вече, таман настъпиш газта и някой морук ти се изпречи да кара с 90. Кат не можеш да караш къде си тръгнал, таранкоолу? - трето налагане на яки глоби на всички, които се движат бавно и създават тапи - четвърто - ай сиктир с тези светофари - черен жип е винаги с предимство - пето аре тези куки да вземат да се скрият накъде, а? или поне да не закачат жиповете , бенветата, алдитата и прочее коли за каране - за дупките да не отварям дума - всяка повреда трябва апито да я плаща
Е-л съм ги в колчетата - минавам през тях ако трябва да изпреваря някой таралясник, то тази кола да не съм я купил да се влача зад купчина тенекии?
на тоя прост народ със самочувствие на Батман не помагат колчета, а Хитлер д се върне е нужно!
Хубаво ще сложите колчета... Ама на излизане от Русе в посока Търново имаш тооолкова малко места, където можеш да изпреварваш разрешено. Пътят си е като за 3 ленти, а не 2. Сега ако случиш на бавняк пред теб...
Аз един път на излизане от Русе настигнах два автовоза един след друг. До Търново си карах след тях. Усилваш музиката, пускаш автопилота да държи дистанция от предния и се наслаждаваш на живота.
Уточнявай, че е сарказъм, че всички са спекли в тая жега :) Аз викам още на "магистралата" да се премахне горния таван - който му се кара с 200, да си кара. Дори и ББ така косвено намекна навремето, че това е ОК.