Коментари - "Колко ниска е най-ниската цена": АПИ отговори на Кирил Петков за схемите при обществените поръчки | dnes.dir.bg
назад

"Колко ниска е най-ниската цена": АПИ отговори на Кирил Петков за схемите при обществените поръчки

Спорът избухна за строителството на магистрала Русе-Велико Търново, практиката на кабинета "Денков" за най-ниска цена и как за една година поскъпна с над 1 млрд. лв

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - "Колко ниска е най-ниската цена": АПИ отговори на Кирил Петков за схемите при обществените поръчки | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
24
25
26
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
24
25
26
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6

Коментари

Ето че Кирил Петков можел да каже и нещо честно и умно. Явно изключения има във всичко. Иначе момчето е посредниче и когато отпадна ролята на посредничество между интересите на посолството и ресурсите на България, той вече не си прави селфита с Урсула дори. Обезсмисли се. Та ето това за обществените поръчки намирам за изключение. Малко късно обаче чуваме за този факт, макар да е от годни в тези неща. Помня, че и нарушение на количествтото материали за магистралите и околовръснтото беше намерил и то на места двойно по-малко материал от декларираното, но след това 'забрави' за този проблем. Кирил е... келеш и бита карта. Хелем като бъркаше на колежката отдзад, съвсем падна низко. И с декларацията, че с още малко търпение ще има пенсии на остров за екипа му... Келеш.

Без да влизам в безмислените спорове за начина на възлагане, искам да попитам, наистина ли някой вярва, че един километър магистрала струва 50 млн. лева?

Аз мойту гу зимам

Принципът за определяне на изпълнител винаги е бил един и същи - да спечелят нашите фирми на възможно най-висока цена и най-ниско качество. Вижда се по вече изградените нови съоръжения - АМ Струма, тунел Железница, скоростна тангента на София и още други - ремонтите започват скоро след откриването им. В конкретния търг отново схемата ще е същата.

АПнИ показват проекти по "случаен принцип". Залагането на качеството трябва да е е описанието на проекта. А не после по субективни принципи да се избират нашите. И после се оказва, че настилката се рони, нагъва или е наполовина. От високото качество.

jingiby

При ГРОБ се обявяват на най-висока цена. Нъцки....

Прочети пак статията и този път по внимателно.Ще забележиш,че при ПП-ДБ завишенията са около60-70% в сравнение с първоначалната преценка.Магистралата Русе-Търново е завишена с 30% спрямо първоначално предложените.Проблема на Петков и неговата клика е,че не могат да откраднат от този обект и затова вдигат такава олелия.Предстви се колко са откраднали досега.