Проверка установи, че на магистрала ”Струма” няма работници
Агенция „Пътна инфраструктура” е направила изненадваща проверка на автомагистрала "Струма". На обекта на Лот 4 не е имало машини и работници.
Обратно в новинатаКоментари - Проверка установи, че на магистрала ”Струма” няма работници | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
9 (нерегистриран)
Проверете в Германия - може да работят там...
alexn (нерегистриран)
Ама тая "Струма" какво толкоз? Обикалят тировете през Петрич, и да блъснат пешаходец недай боже голяма работа... Ама се излагаме пред пътуващите за Гърция, които на са само българи а има доста унгарци, поляци, румънци даже германски коли има ГОЛЯМА РАБОТА! Кой му пака за доброто има на България???? Какви са тея гърчоля дето я строят тази магистрала и защо не работят??? Явно живота на българските глаждани не струва и няма защо да се бърза СТРУМА е с най-много жертви дадени на пътя, вярно че и Кресна влиза в този път ама направете поне около границата бе ...
Lucky expat (нерегистриран)
Е, не, това не е за вярване! В петък искат да има и работници по работните им места? Тези са истински оптимисти, не са ли чували за ден на майстора? :)))
VVV (нерегистриран)
Спешна среща = следващата седмица. Я отложете за следващия месец, да се не пресецнете от работа. И двете страни де... Клоуни!!!
АСФАЛТА НЕ СЕ ЯДЕ (нерегистриран)
Те работниците са установили, че АСФАЛТА НЕ СЕ ЯДЕ и са си тръгнали хората! Пробвали го, установили че не може да се яде и хоп в къщи пред компютъра да се оплакват! 26 Март 2011 Сергей Станишев: Хората не ядат асфалт! "Тракия", хубаво - обаче хората не ядат асфалт", каза Станишев и визираше пенсионерите, безработните, социално слабите, съкратените и въобще всички 24 февруари 2011 Корнелия Нинова "Хората не ядат асфалт от магистралите" заяви Корнелия Нинова от БСП на брифинг в парламента. Ненко Темелков, лидера на БСП Перник, посветли последните две години от живота си на фразата, че асфалтът не се яде, стана шеф на магистралите в България. 23 февруари 2011 "Социалистите: Хората не ядат асфалт, вдигнете заплатите Социалистите поискаха социалният министър спешно да индексира доходите, да увеличат пенсиите, минималната и средната заплата, а ако не изпълни заръките да си ходи. Този ултиматум към управляващите постави парламентарната група на БСП".
yoyo (нерегистриран)
айде,айде...видяхме ги и тях колко мислят за народа
Pesh0
Какъвто глад ги чака хората , след БСП то , да не се кълнат много че асфалта не се яде , да не земат , да го ръфат .
Ташак (нерегистриран)
ченгилобесепарите хич нве я обичаха тая "Струма", защотон само след 180 км отваряше очите на хората "колко са зле гърците"...
Управляват ни травеси! (нерегистриран)
Мхм.
Марио (нерегистриран)
Сяда Тагарински пред компютъра и пише: C:\>Problem with Struma Bad command or file name. C:\>Aha, DOS! Aha, Tagarinski.
За сведение (нерегистриран)
И на магистрала "Хемус" не се работи.Няма да видите нито машини,нито работници по затворените "за ремонт" участъци!!!Важното е да се откраднат многото пари.
Варварин (нерегистриран)
работят, като Докторите... на 3места :) Работниците от Хемус ще ги намерите на "цариградско шосе"... :) ГЕРБ е номер 1
mitko (нерегистриран)
Червения трол е уникален! Под новина, която казва, че тяхното правителство не си е свършило работата. не е упражнило контрол и отсечка, която по договор трябва да бъде построена за 23 месеца, ще бъде построена за поне 40 месеца, те пак намират повод да плюят ГЕРБ и в частност Борисов. Нещастници!
--- (нерегистриран)
Ако аз ти избера работник и ти го зачисля на работа,а той не идва да работи при теб,кой е виновен,мите ?
4e go barate (нерегистриран)
началника винаги е виновен - тои създава реда за фирмата/държавата!кучето скачало според тоягата...явно тая фирма се е надявала служебното правителство да е лабаво ,като меките китки на орешака :д
ХАРОН (нерегистриран)
Петок ие,денеска ке се бачка до обед,оти кени умре шефо,а он си ни е арен.
аз (нерегистриран)
Работниците по магистралата нямат ли право на планиран отпуск???? Бели якички, нима сега не си цопкате дупетата по Ниесиебър???
Варварин (нерегистриран)
и коя фирма има 100% отпуска? Съда, магазина, кино или община? Дори КТБ работи... ето. Василев, търси 206-те млн., Майка му не е влизала в банка, но къщичката и е мн. добра...
8901
Ами как да има работници като другарят Куклошарски не плаща? "Сиринито и свринито" и то е с пари. Ковчедженценцето на вмирисаната дърта брантия столетница пращи по снадките от паричките, които съслето,куклето и чобака окрадоха.
ДЕТРОЙТА (нерегистриран)
ЕДНИ ФИРМИ ЩЕ ВЗЕМАТ МАГИСТРАЛАТА ОТ ДРУГИ ОБРЪЧИ ОТ ФИРМИ , ПО НАЧИНА ПО КОЙТО ЕДНИ ФИРМИ ФАЛИРАХА БАНКА КТБ , КОЯТО ПРИНАДЛЕЖЕШЕ НА ДРУГИ ФИРМИ .... .... ВЪОБЩЕ ВСЯКА "ИКОНОМИЧЕСКА РЕВОЛЮЦИЯ" В БЪЛГАРИЯ С СВЕЖДА ДО ТОА КОЙ ДА РЪФА МЕСОТО ОТ ТЯЛОТО БЪЛГАРСКО :)))
Паси (нерегистриран)
На бате Бойко магистралите.Нали искахме най-ниска цена.Лот4 на Струма е спечелен на цена 5шмил.лева.Капана в ниската цена между Актор и Бойко имаше договорка за форсмажорни обстоятелства както при Трейс-груп да им се отпуснат още 15-20 мил. лева,но това не стана защото Бойко падна от власт.Защо бе нужно да се дава тази отсечка на Гърците при положение че българския строителен сектор е в колапс.За сравнение в 2 петрички села с по 700-900 жители се направи канализация за сумата от 10 мил. лева.Няма как да се строи качествено на магистрала Струма за малко пари.
+++
Баси, служебното правителство за месец свърши повече работа от Орешарските мърди.
TGR (нерегистриран)
НАЛИ! И АЗ СЪМ СЪГЛАСЕН! САМО ТАКА! В България има достатъчно професионалисти, които са надпартийни. В такива хора е надеждата ни като цяло.
WWW (нерегистриран)
За каква работа става дума? Аз не виждам нищо свършено. Нещо не си добре с възприятията.
специалист (нерегистриран)
Тази девойка, която бе обявена за министър на транспорта да научи терминологията, когато говори за транспортна система, пък независимо каква. неудобно е да я слушаш, когато говори. А един месец само справки иска и не може една да разчете коректно. То това е "служебна девойка".
In (нерегистриран)
И ремонта на околовръстното при кв. Люлин е за проверка. На целия огромен обект поработват няколко работника и края му никак не се вижда.
Красная Кухая ЛЕйка
Партията и Фирмата една цяла магистрала не можаха да открият за 70 години управление, този герберка седнала да се жалва, че не може работници да открие!
бсп (нерегистриран)
Ами,...ДПС управляват ,всички фирми са техни,а ние само сме ---мандатоносители !
opc (нерегистриран)
Ако бяха останали още няколко месеца,ни банка,ни път,ни дявол.Всеизвестно е,че след червен башибозук нищо не остава.Даже турският башибозук е оставял нещо.Но другарите-не.Грабеж до дупка.Пита се,що за дебили гласуват за тази ''партия''?
А има ли ... (нерегистриран)
..."труженички"...
Слави Трифонов (нерегистриран)
А ученички, ученички има ли? (КуКу, 1997 г.)
ЕМО (нерегистриран)
Отово нещо ни будалкат. Нямало работници и машини, но няма и дума защо това е така. Предполагам, че просто не им е платено за извършената до сега работа и те са си дигнали чуковете.
мончо (нерегистриран)
комонисти..ТОВА. никой в България не го знае щот го нямаше Демокрация и тва го е нямало и няма да го има българина му промиват мозъка от всякъде всяка сутрин по тв едни и същи гости даже не изтрезнели понякога радия. весници бълват пропаганда тарикатски
луд (нерегистриран)
Истината че маса народ избяга да работи извън страната и то благодарение на всички управляващи партии в БГ , след десет години пак няма да има магистрала. Само с кебапчета не става .................
избирател (нерегистриран)
Ми тъй де, ще да чакат Баце да дойде да ги контролира лично, после ще реже лентички, ще се снимат с него, пълно щастие . Чисто по български, е затова сме на тоя хал....
Пак от нашия джоб (нерегистриран)
Абсолютно всеки, който е пътувал по новопостроеният участък на АМ"Тракия", гордостта на Банкянския, е станал свидетел на изключително некачественото асфалтово покритие. В някои участъци има образувани дори коловози. Това за новопостроена магистрала е НЕДОПСУТИМО. Хайде познайте, кой ще плаща ремонтите за няколко МИЛИАДРА лева. НЕ, няма да е ЕС!
opc (нерегистриран)
Абсолютно всеки,който е пътувал по ''Тракия'' знае какво удобство е.И знае,че най-разбита е СТАРАТА част.
159 (нерегистриран)
Начално изграждане: 1978 През 1978 година са готови са първите 10 km до отбивката за Нови хан. През 1984 година магистралата стига до Пловдив. Днес сме 2014 г.Нужни ли са обяснения!
Корнелий
Ами ето! Ако не беше ББ - нямаше да има Тракия и нямаше никой да стане свидетел на подобно нещо и всички щяха да са доволни чакайки на петолъчката. А парите - те пак щяха да са усвоени по начина по който едно село скоро научи, че са му ремонтирали пътя за 30 милиона лева, без то да разбере!
избирател (нерегистриран)
Даже и слънцето нямаше да изгрее, луната също, изобщо няма живот. Костов направи без европейски пари толкова колкото Б.Борисов, но не режеше лентички , а и хората са късопаметни, само ако погледнат статистиката може да се види....
7777 (нерегистриран)
Супер си е пътя, само на червените чугуни не им харесва, защото"гроздето е кисело"
:) (нерегистриран)
Околовръстното на София не беше със стойността от 3 хиляди на метър? Къде са тръгнали със 780 милиона да барат 300 км? Или да направят от фирмите спонсори на милиционери, а след това ведната да превравят за държавните пари и пак същите фирми. На милиционер не бива да има доверие, само знаят да муфтят и крадат!
Корнелий
Добре поне вярваш на други, че има 1500 км нови пътища за една година, при това без пари да се вземат от хазната !
TSTSTS (нерегистриран)
Леле. Това, комунистите, разрушители, са страшна работа, буквално. Не ги ли пребиеш овреме, така ще смажат работещите.
инж. Димитров (нерегистриран)
Преди два дни минах с кола покрай строежа на западната дъга на околовръстното. Беше около 17 ч. На целия обект имаше само ДВАМА работника, които ковяха кофраж. Явно това е навсякъде по такива обекти. Проточването на строителството е начин да се начислят несъществуващи суми за човекосмени, машиносмени и т.д. Може ли някой да се сети за обект, завършен навреме и без оскъпявяне?
v-1 (нерегистриран)
И не само там, моста на Тракия е затворен вече от доста време и всеки път когато съм минавал от там не сам виждал някой да работи...
Сталин е прекалил с въдворяванет (нерегистриран)
На дисциплина, но тук при нас биха били напълно оправдани подобни мерки спрямо онези, които толкова години се друсат по турски на главата на българския народ.
мишо (нерегистриран)
Като не им плащат как да работят. Къде са парите за работа. Кой ги излапа предварително.
Loop (нерегистриран)
Още като се заговори за строителството на Лот 4 от магистралата ми стана ясно, че работата няма да завърши добре - на кого му хрумна брилянтната идея да се ползва трасето на съществуващо международно шосе и върху него да почне строителство на автомагистрала?!? И сега при създалата се ситуация хем хората от няколко населени места са с прекъснати пътни връзки, хем през останалите минава трафика и им разбива инфраструктурата и създава предпоставки за тежки ПТП-та, хем шофьорите се изнервят ... Скоро може и блокада на пътя да има ... А до сега управляващите трябваше да изритат маляките от Актор в Гърция, със забрана за дейности в страната и като капак да платят едни прилични неустойки, ама нали знаете - всичко става, когато има държава и управници на място .... Освен това е и публична тайна, че Гърците са спечелили с цени под себестойност и, че изнудват българските си подизпълнители.
dimitarpeshev73@abv.bg
Това беше голема тъпня де. Аз имам приятели в Левуново Сега за да отидат на работа до Марикостиново което е на 2 км. трябва да обикалят 35 км. Идеята беше пътят да се завърши много бързо до Декември миналата година НО УВИ За ЖАЛОСТ ДОДЕ БСП-ДПС И ВСИЧКО УМРЕ
Бате Ицо от Магистралата (нерегистриран)
Всички минават през трасето на бъдещата магистрала бе Умник ....нямат озаптяване...И като се блъснат в някой грейдер отварят едни усти ....
... (нерегистриран)
То през последната година и половина нямаше политици те търсят работници на магистралата!!!!! Комунист и работа са не естествени понятия, виж комунист и крадене е друга бира!
Жоро (нерегистриран)
Боко трябва да дойде и ще построи всички магистрали Иначе и с теб съм съгласен
ispaneca (нерегистриран)
докато държавни български служители разпределят и контролират проектите, така ще бъде. дайте на частни контролиращи и възлагащи ВЪНШНИ на БГ фирми проектите с ясни параметри като срок, качество и стойност, ясни хонорари и после не му мислете...
ерт (нерегистриран)
Е те с това ни лъжете 25 години. И искате да продължавате. Нали асансьорите се "контролират" от частни фирми? Защо падат? Нали цялата метрология и контрол е в частни ръце? защо сме на това дередже. Но ти да се обадиш, идиот
Баласт (нерегистриран)
Случилото се отразява напълно същността на българската частна инициатива. Само ламтят за чужди пари, лениви са, лъжливи и нарълно безотговорни циници. Опасни реакционери, сиви мишоци, баласт и кърлежи на снагата на родината. Много добре, е, че пропадаме. Трябва напълно да се срутим, та или циганите и турците дойдат с диващината си, или да си отидем от този свят, в която сме оставили съдбата си в ръцете на изроди.
Роси (нерегистриран)
От пет правителства има три превода , кои да работи без пари .
BG (нерегистриран)
Я да имаше един договор с неустойки от типа - по 1 млн за ден просричие - да видиш как и нощем в неделя щяха да са там.
СТЕФАНО (нерегистриран)
ПО ВРЕМЕТО НА НЕДОРАЗВИТИЯ СОЦ-КОМУНИЗЪМ,КОЙТО РАБОТИ В ПЕТЪК,НАЧАЛНИКА МУ УМИРА.А СЕГА НЯКОЙ ДА МИ КАЖЕ,ЧЕ НЕЩО СЕ Е ПРОМЕНИЛО???ЧАКАМ!!
az (нерегистриран)
Навсякъде ремонтите са такива!Според мен за стратегически обекти не трябва да има ЗОП. Определящо да бъде качеството и срока за изпълнение.Не е нормално с месеци и години да се прави нещо за което е нужно в пъти по-малко време и веднага след това да почнат ремонтите.
Nqkoj si (нерегистриран)
Ех, да имаше и кой да направи изненадваща проверка и на фирмата дето ремонтира виадукта на "Хемус" ще е супер... вече не помня от кога го ремонтират и не е готов дори от едната страна и все не мога да видя някой нещо да работи по него, а минавам по два пъти седмично от там... колко ли парички се "усвояват" там???
дядо Стефчю (нерегистриран)
Евала на момичето.Така се работи с размах.Тъкмо и четох досието.Заслужава си и вие да го прочетете.Такива хора ни трябват.
292 (нерегистриран)
Прочетох го. И много ме притеснява, че на 22 години е станала "председател на Асоциацията за правно развитие и юридически съветник в парламентарната Комисия по регионална политика и благоустройство", а на 26 "генерален директор на компанията "Херчеса България" ЕООД ". Прочетох това-онова и за упоменатата фирма /компания, заявила през годините на бума в строителството, че ще надуе бая голяв балон/ и честно казано имам резерви. Както и да е. СV-то показва, че на теория е по-читана от царя, Сергей и Боко. Ама няма да я огрее. Особено последният, ако докопа мнозинство, няма да пусне кокъла за нищо на света.
111 (нерегистриран)
Сега машините и работниците са в София, на "Цариградско шосе', че идва поредния, последен пусков срок. Учениците в руските училища тръгват от понелник на учище- първия учебрн ден.
ТОЧКъ (нерегистриран)
Всички работещи фирми ,които са спечелили всички държавни поръчки в Бг ,са на ---ДПС . С любезното БЕЗДЕЙСТВИЕ и СЪДЕЙСТВИЕ ,НА бсп с малки букви ---26г.
БМ (нерегистриран)
Ехеее, можело значи някой в Министерството да си върши работата както трябва. С изненадващи проверки. А не като тази предишната кифла. Миналото лято мсгистрала Марица беше готова цялата, но хиляди хора я чакаха в задръствания да сенвърне от чужбина и да я открие. Това чен по стария път ставаха катастрофи при готова магистрала какво и пука!? Важното е тя да се нахойка. А хората че мрат в катасрофи - кучета ги яли!
Жоро (нерегистриран)
Пишете, колкото да не задремете. АМ Марица не е готова, защото за тъпите шопи и за Боко Тиквата по-важна се явява Магистралата до морето. За да могат по-бързо да ходят до морето да си топят гъ...а. А АМ Марица е пътя свързващ Европа и Азия, ама тя не е важна. Особено когато тръгнат гастарбайтерите и става непрекъсната верига от десетки километри.
PESHO (нерегистриран)
Съгласен с теб Жоро. Гледам много минуси са ти наслагали. Явно са тези дето ги описваш. Което наистина ти потвърждава думите - за съжаление.
Кико (нерегистриран)
Аз пък викам първо да направим магистралите, които на нас ни трябват, а след това да мислим как да облекчим пътуващите гастарбайтери от и към Анадола.
61 (нерегистриран)
При ББ било полицейщина. Абе българина не му ли е вилата на врата не работи. Или както един познат казваше: "не съм ли аз (собственика) в офиса все едно съм ударил катинара".
bb (нерегистриран)
Нещо не можах да схвана , какво имаш предвид , като казваш" При бб било полицейщина" -искаш да кажеш , че е имало "контрол" на работниците или какво??????
туркиня (нерегистриран)
...от нашият етнос е момичето .., ей
важно (нерегистриран)
е работа да върши ако ще и от ромите да е .кадърният си е кадърен
ФИРМЕНИ РАБОТИ-И-И (нерегистриран)
Тези нови проверяващи от Марс ли идват.Явно си искат комисионната и след това всичко ще е наред........Че не знаят ли че фирмата СТРОИТЕЛ- МАЙКА е една..към нея прикрепени няколко дъщерни фирми които са взели всички проекти и обекти в цялата страна....С налични пет работника и два булдозера не може да се демонстрира работа по всички магистрали на всякъде.... и в градовете е така
еее (нерегистриран)
На Боци фирмите ще захлебят и замезят. Проверки му е майката.
никой (нерегистриран)
Е след като умишлено се фалираха всички подизпълнители, сега кой, КОЙ, КОЙ да работи? :-)
ddd (нерегистриран)
доколкото знам отдавна не се работи там То за краденето на пари не трябват работници а документи
да ве (нерегистриран)
Ама кокошко, Добре, че ги е нямало майсторите и най-вече шофьорите иначе щяха да те преквалифицират на магистрална. На вид го докарваш след третата сливовица. И къде ги търси, та не ги намери? И кога ги търси, ако е в обедната почивка ша има да взимаш.
1769 (нерегистриран)
A машините бе, образ?? И те ли обядват в кръчмата заедно с работниците, та ги няма?
НАЙ
Акула изплува на плажа в Бургас
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
Полицаи с щитове прочистиха Колумбийския университет (видео)
До края на 2024 г. България трябва да въведе европейските правила за минималното заплащане
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
Руската армия отново атакува Одеса с ракети
Полицаи с щитове прочистиха Колумбийския университет (видео)
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
ПП-ДБ внасят сигнал в прокуратурата и ДАНС за проверка за частна детска болница