”Тесла” уволни стотици служители за седмица

Американската компания за луксозни електромобили "Тесла" (Tesla Inc) е уволнила около 400 служители тази седмица.

Обратно в новината

Коментари - ”Тесла” уволни стотици служители за седмица | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Има нещо гнило в САЩ

Всеки брокер-стажант знае че Тесла са фалирали, що за новина!?

не нещо...

Всичко е нормално. Тесла никога не е имала печалба, тя прави само загуби, но инвеститорите купуват акции и вкарват пари. Щом някой дава пари и не се интересува от печалбите, що да не правят коли?

балона се надува и след известно време прави "пук!"

ли си си изсмуквате? Мнооого голяма новина....

Всички знаем , че тесла е губеща фирма с остаряла технология, не е като Русмашладаколхоз.

Саботаж на руснаците и ОПЕК, защото ги е страх от наводняване на пазара с електромобили.

в една кола в коиято нияме бутала , сегменти а един прост електромотор да искаш 70000$ е грехота ... да им се серем на технологиите ...

"Теслата изглежда са в перманентен фалит, ако не са държавните субсидии ( досега около 25 млрд. $- по груби сметки от инфо в нета). Тоест пазарен принцип немъ- дотиране яко от дръжавата за най- свободния хамерикански пазър. Дори и хилядите ПР статии за " уникалните технологии на Теслата( едно е Тесла- физикът, друго е компанията за автомобили на батерии и държавни субсидии Теслата), не могат да спрат фалита на компанията в средносрочен план. Да видим колко милиарда ще налее корпоративното правителство в Теслата тази година, за да докаже ефикасността на несубсидирания свободен пазар на американски батериални бракми."

Явно ги заменят с роботи...

може и дронове...

Ко рьече??? Тесла правят коли ли???? Епъ но тогава ромите от Красна с яйките требе да са най- гоуемите производители на еко- коли!!!! Щот колите им не отделят СО2 и пасат екологична трева.

Все пак има и акумулатор, който да издържа дълго.

Дълго, дълго, колко да е дълго.

Ще има ли Базов доход за уволнените? или Мъск, само си чеше езика между финансовите блъфове

Нормално поведение на Мъск. Това не е за пръв път да уволнява ръководни кадри по телефона или по мейл. Включително в автобиографията му има случаи да уволнява най-близките си хора без конкретна причина.

>

напротив, с дишането отделят въгл.диоксид, с храненето намаляват флората отделяща кислород, а с отделителната система замърсват с амоняк и метан и пречиняват парников ефеккт

Е тя цената е заради батериите и заради завода за батерии. 5500 броя батерии 2170 която много не се различава от тези в лаптопите 18650. Тия на тесла били с по тънки слоеве и навити правят повече обороти на слой. По този начин се вдига капацитета с 1/3.

"Ако Мънск сака, ама не му се получава с скъпарските трошливи електрически тесли дето се пробва да ги произвежда, ДА пита БАН-аджиите. През 70-те на един Москвак 408 наште му турнали електродвигател и си изпердашили до морето и обратно към София с едно зареждане и без дефекти има нема 750 км. Ако тогава наште " по прости български учени в сравнение с американ сцайантист" от БАН са имали държавни субсидии колкото Мънск за Тесла ( около 20 млрд $ държавна пара за Теслата и Мънск- инфо от нета), не електромобил, а космически кораб с електродвигател са щели да направят."

Уволненията означават, че Мъск не може да издържа хора, които не му носят увеличен оборот.

Това е предвестник ,че надутия балон с електрическите автомобили от разни "зелени" грантаджии се пука ! Сметката е много ясна....Цената на един електрически автомобил е твърде висока и не може да се покрие дори с получените икономии от зареждането с електричество ! Второ батериите са твърде скъпи ,не издържат даваната им гаранция за пробег ,или 5 години и струват около 5 хиляди долара по-евтините... да не говорим ,че има проблем с рециклирането им ! Трето . Ако от утре всички автомобили тръгнат на ток ,ще са необходими още 70% от сега произвежданата електроенергия и тази енергия в момента не може да бъде произведена от друго освен от въглища ,което ще доведе до екологическа катастрофа ! Това истината за детските мечти на разни "еколози "по света !

Проблемът не е и винаги не е бил в електромобилите, а в батериите. И ще си остане там.

Уволнили са "съдружници"? Преводачът нещо се е изпуснал... Съдружник (partner) НЕ МОЖЕ да бъде уволнен, защото той е ИНВЕСТИТОР, т.е. човек, който НЕ РАБОТИ за фирмата, а дава капитал. Тук вероятно става дума за "Associate", което е нещо съвсем различно - това е позиция в някои фирмени йерархии. Иначе, по повод новината - добре дошли в капитализма. Когато една фирма има проблеми, то съкращаването на персонала е най-нормалната реакция. Бъдете сигурни, обаче, че всички уволнени, включително и "анономния" източник, са си получили компенсационния пакет. Затова и източникът иска да е анонимен - щото юристите на "Тесла" ще му стъжнат животеца за оповестяване на конфиденциална информация.

Който е чел книгата за Мъск от Ашли Ванс знае за какво става въпрос.Мъск е изключителен предприемач,луд работохолик.Казват,че е по-амбициозен от Джобс и Гейтс взети заедно.Лошото е,че е също толкова безкрупулен(да не дава Господ да работиш за него)!С 2 думи в момента има леки затруднения но ако някой си мисли,че това е някакъв генерален проблем за електрическите коли ще остане разочарован.Бъдещето е на ел. двигатели!

има нещо вярно но цените сравнително падат.скоро ще видим и кола на нивото на модел3 с цена под 20000€ а това си е доста изгодно

Фалирал ти е мозъка и то безвъзвратно!

Нищо няма да излезе от електрическите коли, докато не се направи контактна мрежа над пътищата и не започнат да се правят индивидуални тролейни коли. Това е единственото решение.

Теслата е Тесла !

На тоя палячо всичките му компании са на загуба!

бъдещето е на електромобилите и в развитите страни вече го знаят. но бг всезнаещите гномове, тролове, леприкони, орки и т.п., които карат най-старите евро бангии в света (ако изобщо знаят да карат), дават акъл, колко зле били теслсите, разбираш ли. смешковци!

На тоя палячо фирмата му има оборот 80 пъти по-малък от Дженерал Моторс, а пазарната капитализация му е същата. Това ако не е балон, не знам кое е! Загубата му е по 1 милиард долара на година, а малоумните инвеститори наливат пари в светлото бъдеще. Батериите струват към момента по 190 $/kWh, това е най-ниската цена към момента. Сметнете си сами батерия от 100 kWh колко струва, и тези пари ще ги давате на всеки 5 години, ако изобщо батериите изкарат до тогава с това бързо зареждане. Докато цените на батериите не паднат поне 10 пъти, електромобилите нямат бъдеще. Когато измислят евтини батерии с висок капацитет ще говорим пак. P.S. Да му мислят тези, които ще купуват електромобилите втора ръка. Прибавете към сметката цената на новите батерии. Желая Ви успех с покупките.

На т'слата - дръжката!

Йощ една пирамида ще рухне....

До: Горд Европедал Надявам се скоро да си покажеш муцунката от пещерата в която си се наврял и да видиш, че света се развива. Тролейте едно време когато си бил в столицата като гост за един ден вече са се запътили към музея а с тях може и ти да отидеш там, а и там поне ще се чувстваш като в пещерата си

Това е пряко следствие от разработената от пернишки майстор газова уредба за автомобили 'тесла"

Това е като покупката на SSD на старо :) Учудващо е, но има мераклии да си купят SSD на старо на цена 2/3 от цената на нов по-добър модел. Глупаците няма да свършат никога.

Всички фенчета на електроавтомобилите тотално игнорират всичките им недостатъци, говорят със злоба срещу ДВГ и примляскват с уста при мисълта колко изгодно и евтино било да зареждат на ток. Фенчета мили, ако електроавтомобилите станат масови, цената на тока няма да е настоящата. И ако се чудите кой ще е прецаканият, нека ви кажа - ще сме прецакани всички. Вие ще сте прецакани, тъй като утопията ви ще е рухнала, а всички останали ще сме прецакани, защото благодарение на вашата глупост цената на тока ще хвръкне в небесата.

Вижте какво става днес с цените на компютърните памети, които хвръкнаха в небесата благодарение на глупаците които всяка година си купуват нови и нови смартфони, за да "мажат". Не ползват и 10% от възможностите на устройството, но кълват като шарани на гола кука и си купуват всяка година нов модел с все повече памет, за да правят все по-важни снимки къде са били на почивка. Е, резултатът е налице - цените на DRAM и flash-паметите се удвои за 1 година. Ето това ще стане и с ел.тока по доволните погледи на енергийните компании.

Наблюдавам как през последните години всички автомобилни компании охотно рекламират и набиват в главите на "мат'риала" колко престижно е да си "еко". Т.е. да ти продават все по-малолитражни и спънати автомобили. Затова пък ги продават на същите или по-високи цени от предишните не-"еко" модели :)

Ей сега ще ревна за горкия уволнен американски работник- при всичките му помощи, компенсации, купони, социални и т.н. Ако иска, да се сменим- да дойде да бачка у нас, да го съкратят и да мине после на помощи. Сметам, че нема дълго да издържи и ще преплува океана без пояс, за да си се върне обратно на лошото у дома си.

Много як монолог:) ОК купуваме новото а не старото защо ? Всичко има годност: процесор,рам, дъно от температурите "изсъхват"и повишават вътрешната си температура а процесите се забавят което води до бъгове в екектрониката. Новите модели са на цените на старите ,ако ги хванеш на промоция а старите модели не подържат нови приложения които за някои са важни. Днес с телефона си изкарах 200лв но съм стигал и до 500лв за 7-8 часа а има и хора които правят пари! Всяка технология се крепи на инвестиция и печалби. Нефта след 20г ще свърши (или по-рано) за това днес се започва с опити на Ел. коли за масовия потребител и когато нефта свърши то тогава на всякаде ще има адекватна мрежа за презареждане за кратко време достатъчно евтини коли и части а най вече по добри батерии и по-голям пробег с едно зареждане ( една тесла модел s минава около 400км) а след 20г ще е 1200км минимум с зареждане за няколко минути. Всичко това няма как да стане ако не се конкурират много фирми и екипи с различно инжинерно мислене. А електричеството е на всякаде в океаните има подводни течения които могат да правят електричество за целия свят, слънчева енергия, вятърна, почват и опити със студен синтез. Другия вариант е ако кажем и така сме си добре и си спрем развитието, то един ден ще се озовем обратно на коня и в пещерата. Това че ще дишаме сероводород на кой му дреме давай радиоактивната вода от чешмата и ракията а на кой му пука че имаш хриле.

автомобил? Оня ден рекламираха такива. За сравнение толкова са мощни автобусите от тип Икарус и за да съм още по илюстративен танкът Т34 се е движил от двигател с мощност 500 к.с. за 30 тона. За един тон автомобил 100 коня му стигат плюс турборежим в който да се нагнетява горивна смес за ускорение ако си на зор. Всичко останало трябва да плаща яки данъци за всеки излишен кон

Защо да не го преплува ?! Не е чул че тук пенсионерите замерят с по сто хил.лв. от терасите , не се е хвърлив в океана ! Дали има пенсионер в Америка да хвърли сто хил . долара от балкона ?!

Дрън-дрън. С примитивни технологии за генериране на електрически ток, електроавтомобилите имат нулево бъдеще като алтернатива на колите с ДВГ.

Путопроституцията!Давате ли си сметка,че в Русия на Путин няма как да се роди и развие подобен бизнес със производство и продажба на електрически коли?!Не,че няма умни и предприемчиви руснаци,а защото Путин и ,,братвата"му са там на власт! И докато е така само глупава лъжлива пропаганда и все по голямо изоставане ви очаква!

надали. Ама то и други работи не е имало в Америка, та затова сигурно.

Искате да кажете, че за 1 година електрониката се скапва и затова трябва всяка година да се купува нов смартфон? :))) А пък запасите от нефт в наличните залежи не са за 20 години, а са за 200 години според официалните данни. Откъде го извадихте това число 20? А пък шистовият нефт изобщо не е включен в никакви сметки. Когато някой достигне зареждане на батерия за 1200 км за няколко минути, елате и ми се обадете :))) Апропо, щом разбирате толкова добре смисъла на живота, бихте ли споделили как изкарвате пари с телефона си? Печелите на "глобалните финансови пазари" ли? Ако е така, то никога ли не губите? А има ли някаква полза за човечеството от тази Ви дейност?