САЩ показаха най-големия самолет в света (снимки)

САЩ показаха най-големия самолет в света - Stratolaunch, който е създаден да изстрелва ракети в Космоса.

Обратно в новината

Коментари - САЩ показаха най-големия самолет в света (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"...Освен това машината е с цели 28 колела...'' , а колко са половинките колела ????

Здравей те. При корабите това е катамаран а при самолетите как се казва?

Антонов Ан-225: Дължина - 88,4 m Височина - 18,1 m Тегло (празен) - 175 t Тегло (пълен) - 640 t Товароспособност - 275 t Далечина на полета без допълнителни резервоари - 4 000 km произведен в СССР в края на 80-те години на XX век от Авиационния научно-технически комплекс Антонов

браво на бизнеса, като поевтинее добре ще затъпчем околоземното пространство с боклуци.

Убау!Евала им на американците!Те движат техническият прогрес на човечеството!Успях им желая!

Не държавата САЩ, а частната фирма на Пол Алън. Тръмп няма нищо общо с този самолет.

След като прочетох коментарите, станах с 20% по-тъп.

Виждаме поредното достижение на демокрацията. Такива достижения са по силите само на свободните хора от свободният свят. Можем само да се радваме на съдбата,че и ние станахме частица от него.

Това слово можеш да го изнесеш на 4-ти Юли пред паметника на Рейгън в София. А после и пред УСА посолството.

Тъй като темата е авиация, по подходящо място е паметникът на американските летци загинали при бомбандировките на София.

При пълен товар е само с 15-тина тона по тежък от Еърбъс A-380. Но пък А-380 може да превозва до 800 пътника.

Това става идеално за поливане на житни ниви, ама от земята.

тая 250 тонна скрап заради Фидосова ли го строят???

Уважаеми Редакторе, скъпи ми Стоян Гогов, Обясни на мене простичко преведеното / или преписано от теб, за да вникна в тънкостите на преводаческото / преписваческото изкуства. Време ми е да отскоча малко интелектуално, я! Ще цитирам пасажи от текста со се моите въпроси: ПЪРВО: Празен (самолетът) тежи 250 тона, а напълно натоварен - 590 000 килограма. Въпроси: 250 тона по-малко ли е от 250 000 кг и 590 000 кг повече ли е от 590 тона - я виж колко нули има отзадЕ на дългите числа; колко ли кила тежат нулите? ВТОРО: ...Освен това машината е с ЦЕЛИ 28 колела. Въпрос: а колко половинки колела има машината? ТРЕТО: Самият самолет е сглобяван (еди къде си)... Въпрос: Все сам ли е бил самолета? Когато не е бил сам, къде е сглобяван??? ЧЕТВЪРТО: Двукорпусният летателен апарат е ДЕЛО на ... Пол Алън... Въпрос: Пол Алън е правил самолета в час по ръчен труд ли, или...? ПЕТО: ...Предвидените ракети, който ще стартират от самолета-майка... Егати термина предвидени, ама нейсе. Въпросът ми е: майката е ясна, но кой е бащата? ШЕСТО: Предвидено е ... Stratolaunch да може да носи не една, а цели три ракети. Въпрос: За целите ракети се разбра, а колко половинки ракети ще носи??? ... Призив към тебе, РедакторЮ: Превеждай и/или пиши за неща по-семпли. Този самолет е голямо творение на техническата мисъл. Ти още не си готов да пишеш за таквиз неща.

Съветския Ан 225 e 640 тона максимал

тази екстра фюзелажна простотия ако падне ще се върнат 10 години назад...

Ми то и баба знае като гори 200 литра в минута да лети кат самолет.

Това с изстрелването от средата на крилото е малко странна работа. Да не се окаже, че след изстрелването крилото ще е така деформирано, че самолетът да отиде за скрап? Още дълъг път имат оптимистите, докато измислят успешна платформа за идеята им.

Кухчо с подобен самолет правят тестовете на СпейсШип Уан във Върджин Галактик и досега не са забелязали такова нещо въпреки практиката.

Нещо нищо нЕма за резултатите от тестовете. Само си тестват. Ха-ха. Пиши си, загрявай.

Пилотите във всяка от двете кабини трябва да поддържат приятелски отношения, защото има риск да излети един самолет, а да се приземят два, след лют спор по време на полета!

ама с уиндос 10 ли е или с експи?

Едва ли ще рискуват. Чист дос, или най-много 3.11

250 празен, а натоварен - 590 000. Каква огромна разлика..., особено, ако не погледнеш дименсиите. Така се създава сензация. За САмолета. Похвално е, че са го създали. Само.. Сдвоени самолети с такава маса, свързани само през едното крило... Но пък еда ли е предвидено, че ще го ползват в лоши условия.

И за какво са минусите?

минусите са на последователи на боко буда и се дължат на "аз съм прозд и вие сте прости"

Това са два самолета в едно като сиамски близнаци, определено не е красиво и лично на мен не ми харесва като идея и конструкция - все си мисля, че днешните инженери биха могли да измислят и създадат нещо доста по-добро от това да съберат два самолета един за друг. Разбира се аз не конструирам самолети, така че мнението ми едва ли има някаква стойност, просто го споделям. Иначе вярвам в науката и техниката, както и че това е било най-доброто или поне най-практичното и ефикасно решение в случая, а пък времето ще покаже дали е така, когато този самолет влезе на служба и започне да извършва дейността, за която е предназначен.

според мен, ние трябва да се ограничим до коментари за хангара. Там може и да им намерим кусури на краварите- крив зид, цвета на боята, ама за самолета няма смисъл.

И сега кво прайм най-големият самолет за товари който го показваха по телевизията, така де "Антонов" беще боядисан в цветовете на Украйна, че и бюрото Антонов е в Киев и сега те ти и говедарите, абе мъка за русофилистиците е все пак кремълското джудже е най-голямото джудже!!!

Чрез манипулативно представяне на данни: Празен тежи 250 тона Натоварен тежи 590 000 килограма, тоест 590 тона. Можеше да звучи още по-внушително: Натоварен тежи 590 милиона грама!!!

не се шашкай толкова! рестартират му Уй-индолса ипак е "реди ту гоЛ"! ти па от марс ли се изтърси - вече има и нафтомобили - изключваш му кукумулаторника и нулираш грешките натрупани в цомпютрото му! :))) мен друго ме изкефи - тоя мърсолет има - цитирам - "ЦЕЛИ 28 КОЛЕЛЕТА" ... ето това е ултра новото тук!!! повечето самолети нямат "ЦЕЛИ КОЛЕЛЕТА"...а про-по сега гледам "разследване на самолетни ката-строфи" по "нацЬОнал жеографик" На оня дето гледал анимацииот руснаците да кажа: ти итоя самолет не си го видял на писта... а от близо 5 години има анимации как ще изглежда и изтрелва ракети... от домашна отбранителна компания... - баси кво ли им правят национал ите отбранителни....

А бре Стоене, знаеш ли изобщо квой туй "фюзелаж" и дали няма 100% български еквивалент? Или барем друга, общоприета чуждица, да речем "корпус"?! Що го мразите тоз Български език, бре люде смотани, безродни?!

А син екран има ли предвиден?

Работен самолет с чисто практическа задача, да се намали цената на извеждането на сателити в орбита. Нищо повече, не му придавайте излишни функции. Според мен ще върши работа за целта.

Открийте разликите: Американския самолет го виждаме на пистата готов за полет, а братушките постоянно ни заливат с евтина анимация на бъдещи идейни проекти.

...все още рекордът за най-голям ДЕЙСТВАЩ самолет се държи от братушките ;)) От едни 40 години.

не е ли от укрите??

Според мен е конструктивна грешка двигателите да са изнесени толкова встрани. Ако откажат два двигателя от едната страна, самолетът ще започне да се върти като пумпал от разликите в тягата. А това се случва и е причина за доста катастрофи. Единият двигател се запалил, по грешка пилотът изключва съседния и полета е до там.

Ако откажат два двигателя от едната страна, ще изключат другите два двигателя и ще кацнат. Какъв е проблема.

LeGrandTulup

Докато го направят въртележката е започнала, а от нея няма излизане.

Самолетите могат да летят без проблем с един двигател от едната страна. Тягата се компенсира с промяна на геометрията на крилете. Няма никакво въртене като пумпал и т.н. Колко пъти на 737 му отказва единия от двата двигателя и никога не се е завъртял в свредел.

LeGrandTulup

Да, когато са общо два двигателя. Когато са четири има проблем. По бавното крило се обтича и по малко, по малка подемна сила, наклон в нея покока, самолета забучва нос и това е.

Е не се изказвай неподготвен, колега! Има си начини да задържат самолета дори с половината неработещи двигатели във въздуха за да го приземят.Разбира се не за дълго, но достатъчно за да се добере до първото летище и да се приземи...

а според мене, да вземат да изгонят всички тия инженери там, и да вземат тебе! ти с един поглед на картинката им откри грешката!

а най добре е тебе да те сложат за ветропоказател

Ще го видим как лети..да не е само като горящите совалки на наса.

да се злорадства предварително. Нека литне, пък тогава да приказваме.

Туй нещо ще остане като супер декор за селфита на "гениите", които са го създали. После може даже и Холивуд да го поемат за някое филмче, като няма вече какво да го правят.

На същият принцип иначе готвят самолет Virgin Galactic. И двата изискват широки писти. Дакато Антонов 255 Мрия си прилича на нормален самолет и май дори е кацал на Летище София. А като товороспособност е по-големи възможности от този. Имали много поръчки за него. На този въпроса е доколко е здрав в центъра. Още повече, че това са прави криле, като от едно време. Това в средата изглежда прекалено тънко да държи. А и двете части трябва да се стабилизират взаимно, защото двигателите са само от едната страна на част. Така че ключа тук е колко е здраво крилото в средата.

Баце, това е Америка. Парите са частни. Това нещо или ще е конкурентноспособно или ще умре. Така, че що му береш гайлето?

Тук, втози форум има ного руско-съветскли мекерета, които мразят американците. Ако ги попиташ защо точно гои мразят надали ще могат да ти дадат смислен отговор, но нейсе, това са комундета. Сравнението на този самолет с Ан-125 е некректно. Ан-125 е класически транспортен самолет за извънгабаритни товари. а това е стартова площадка за ракети. Коренно различно е и предназначението и конструкцията, и начина на използване. Само мащабите са близки. И в тази връзка Ан125 може и да е с малко по-голямо тегло, но не е най-големия самолетъ в света. През 1945-46 г. в САЩ е конструиран хидроплан, който е още по-голям. Така че ако някой казва че в СССР са построили подобен самолет преди 30 години, аз ще му отговоря че в САЩ са построили подобно нещо още преди 70 години. И сега се чудя как в Русия не са направили нещо по-голямо. И защо, аджеба в тази статия има препратка към нещо, което е копие на Еърбъс А320 и Боинг 737 и е извършило САМО един тестов полет. Много руско-съветски мекерета са се навъдили.

То и гаргите, са големи птици и летят ,но снасят кацнали , а не в стратосферата.

Защото твърдят, че е най-големия, а той е просто най-широкият, но не и най-големият. Най-големият все още си остава Антонов 225 Мрия. Този е сравним като дължина със самолет Лунь, който излита от вода. Дори подобен на него го носи, но е с плоскост отгоре, където да стои този, а не с ракето отгоре. Подобен самолет гласят и се казва Virgin Galactic. Антонов 225 май е кацал дори на Летище София, докато тези са супер специфични и ще изискват широки писти. Нещо че Антонов 225 е носил совалката Буран отгоре.

Че то с Боинги разкарваха Совалките още от 80-те години на 20-ти век. Та този аргумент е смешен. И Ан не е най-големият. Този тежи 225 тона, а Ан-225 тежи 175 т Ан-225 е с Размах на крилете 88,4 m , а този със 117 m И най-вече Ан-225 има данни на хартия, но на практика постиженията са му: максимална маса на самолета 508,2 t при полет на височина 2000 m, а рекордния товар е 253 т А в случая става въпрос за самолет който ще лети на 10 000 м. с тегло около 590 тона.

в случая не си прав! ан 225 мрия е украински самолет! построен е за да извежда совалката буран 275 г максимален товар! зарязан с години, украинците го възстановяват и от2001 извършва търговски полети из цял свят!

Първо Буран е около 100 тона и второ не го извежда, а го пренася.

Смисленият отговор на констатацията ти са бомбардировките на София от такива самолети, наречени "летящи крепости", сещаш ли се?

Ето кой ми открадна детските рисунки! Къде са му оръдията и картечниците?

Да се вдигнат 590 тона може само с ракета. Никаква аеродинамична сила не може да удържи такава тежест, така че това не е самолет.

Ан-225 има максимална излетна маса 640т. Четете бре, хора.

и той не е самолет!

не мога да повярвам! Нали мегаломанията си беше патент на руснаците?

незнам дали е патент на руснаците но те още през 80-те години създадоха /тогава ссср/ подобни самолети /Анове Илове и др.подобни/

Глас от високоговорителя в самолет: Уважаеми пътници! Щастливи сме да ви приветстваме с добре дошли на новия, петзвезден пететажен авиолайнер! На първия етаж можете да посетите бар и дискотека; на втория етаж, можете да отдъхнете приятно в ресторанта; на третия да поиграете тенис; на четвъртия да поплувате в един от четирите басейна, а на петия да изпробвате уменията си на боулинг. А сега, уважаеми пътници, моля затегнете коланите, нашият пилот ще се опита да вдигне цялата тая простотия във въздуха

Това в руско-съветския самолет ли се случва. Оня, дето е в лунапарка. Щото американските и европейските самолетои си летят по техните редовни олинии и нямат време за глупости.

Още от пръв поглед се вижда, че е конструктивно грешен! Не може да навреш два фюзелажа под едно общо крило, че и точно в точката на най-голямото напрежение да закичиш ракета.

От малкия но мек ще прилагат софтуерно обратно напрежение...

Конструктивно сгрешено ли е, никакъв софтуер не може го оправи!

Ти не можеш, но американците са го направили още при OV-10 Bronco.

Демек нищо ново.

Ок е крилото, задното оперение е сбъркано, най-вероятно ще го променят.

Бързо им пиши на инжинерите, че за нищо не стават!

Не е нужно да им пише...те си знаят. Като им видиш проекта ф35 и ти става ясно колко струват...

Много специфичен е. Вярно че предишният Антонов 225 също е правен да носи совалката Буран, но става за нормална употреба. Май и тук в България е кацал. Докато този ще изисква специални широки писти. Иначе като дължина този е по-малък от Антонов 225 (84 метра дълъг), само че той по принцип носи товара в себе си, освен за изключението совалката, където бе закачена отгоре. Антонов 225 тежи 175 тона, а напълнен 640 тона и е с 36 колела. Самолет да носи самолет е имало още отдавна, при излитащите от вода. Има едни стар Лунъ, който го носи друг подобен, с плоскост за него в центъра. И този Лунъ бе някъде 71 метра, с ракети на него отгоре. Друг голям за времето си е летящ форт, където хората са в крилете - някъде 1933 година. Май е К-7. За сега не е толкова голям, но е специфичен.

Това е сигурно най-грозния самолет който съм виждал!

Ти па си Ален Делон

Когато излети тогава щте коментирам за сега е нищто два самолета залепени

Абсолютно безсмислено нещо. Ама има си човека кинти, харчи си ги.

Да бе, тия милиардери са ебати балъците

Ами като видиш това урудливо човешко творение, няма каквоо друго да си помислиш.

Без да издребнявам, ясно се вижда, че най-голям е само по размах, не и по дължина. Че ми дойде до горе да слушам за най- големите работи.

Русия обяви, че планира да построи най-големия самолет в света до 20 години.

те до 20г ще са поредният щат на Щатите бе...кви ги говориш

само дето заплатата ще им е 60 долара ама нищо поне ще пият истински алкохол ,а не препарат за стъкла и чистачки...хахах

Антонов 225, макар и строен в Украйна е 84 метра дължина. Този е 72 метра. С него са носили Буран. Пълен е 640 тона. Този 590 пишат тук. Онзи е от 1988г. Като поради голямото търсене искали да правят втори, но не знам какво дали се е случило. Оригиналният май е купен от руско-американска компания и имали множество поръчки. Става за сравнително нормални писти. Кацал е май и на Летище София. Отдолу има 36 колела. Този за нормални цели едва ли ще става. Прекалено широка писта изисква.

Не се пали. Преди години, по време на втората чеченска война, по новините издръстиха две новини една след друга. Новина 1; Пентагона прави конкурс за създаването на супер-ултра-мега и т.н. транспортен въртолет. Това ще е чудо невиждано и нечувано и ще може да вози 100 човека, повече от всеки друг създаден или планиран досега въртолет. Новина 2: Днес при неизяснени обстоятелства катострофира въртолет Ми26 на руската армия в района на база Моздок. Загинали са 145 от намиращите се 168 души на борда. Важното е, че е създаден един смел проект. Даже като произведение на изкуството е велик.

Празен Stratolaunch тежи 250 тона, а напълно натоварен - 590 000 килограма. Защо първо тонове, после килограми, за да изглежда повече ли? Не може ли празен 250 тона, натоварен 590 тона?

И на мене това ми направи впечатление. А иначе тая простотия ще литне ли се питам.

Като размах на крилете е най-голям. Като тонаж обаче и полезен товар АН 225 е много по-напред, а е построен преди 20 години...

Готов е 1988г. По-точно преди 29 години.

jingiby

Тази чудовищна конструкция, дали е устойчива при полет в силна гръмотевична буря?

и що му трябва да лети през гръмотевични бури? той самолета е само за изстрелване на ракети. Сигурно ще прави 5-6 полета годишно в идеални климатични условия. отделно гръмотевиците отдавна не са съществен проблем за авиацията.

и Русия направила нискобюджетен самолет ама и той като самолетоносача им е на дърва...хаххах..около 700 пъти по малък от американския

Глупавото си е глупаво

Русия направи Антонов Мрия 225 преди 30 години ! :) Weight: 285,000 kg

УКРАИНСКИ Е!

Не беше Русия, а СССР - 15 сегашни държави на куп. В купа бяха Русия, Украйна, Беларус, Молдова (с Приднестровието), Латвия, Литва, Естония, Грузия (с Абхазия и Южна Осетия), Армения, Азърбейджан (с Нагорни Карабах), Казахстан, Узбекистан, Таджикистан, Туркменистан и Киргизия. По отделно засега нито една от тези държави не е направила нищо значимо.