Коментари - Десетки ранени при влакова катастрофа в Германия | dnes.dir.bg
назад

Десетки ранени при влакова катастрофа в Германия

Близо 50 пътници са ранени при дерайлирането на влак в Източна Германия след сблъсък с кола, предаде АП.

Обратно в новината

Коментари - Десетки ранени при влакова катастрофа в Германия | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4

Коментари

Трябва да живееш или имаш фирма в Германия, т.е. да си повече от 6 месеца в годината в Германия официално. Тогава можеш да си я смениш с немска, като ти изтече срока на българската книжка. Иначе не става.

Четейки коментарите, човек не може да не се зарадва на откровеното/непринуденото взаимо-уважително обменяне на информация между българ(к)и !

Xаха, Lumberjack, добре казано.

Е, има я и обичайната-наша пиперливост разбира-се . ... Но наистина е и обмяна на информация ; И взаимно изслушване . А това е радващо .

да, и сега сигурно за тази катастрофа, ще е виновно и управлението на ГЕРБ

Това не е вярно.Такива работи стават само в България

а шофьора на колата как е?

Шофьорите в Германия са страшни. Няма ограничение на скоростта на магистралите. Няма и ограничение за книжките. Като вземеш шофьорска книжка, тя важи до живот. Никакви подновявания, никакви лекарски прегледи. Карат стари бабички и дядовци на 90 години, дето не могат да виждат и чуват. Аз също се възползвах, като член на ЕС може да си извадим и ние германсски книжки. Та вече няма да плащам всеки 10 години на КАТ.

ТУк малко повече инфо от германските сайтове. ....64-годишният шофьор невинно се е приземил на релсите. 28-годишен шофьор на камион опитал да спред зад него. Дал твърде късно спирачки и бутнал колата върху релсите. 64-годишният успял да избяга в последната секунда от колата си. "В противен случай би имало мъртво тяло", казва свидетел.

Германия отдавна не е вече това което е била. Поне 3 пъти на мене лично ми се е случвало да чакаме да мине влака, а той да мине на друг коловоз или да ни прехвърлят от влак на влак и накрая да ни върнат там, откъдето сме тръгнали. В много от магазините им се продават стоки с по-ниско качество от тези на Женския пазар. Купуваш си обувки, на следващия ден подметките имсе сцепват, чорапите задължително се оцветяват в цвета на обувките. Дрехите се носят най-много 1-2 години и се разништват, остъргват. Техническите им стоки издържат не повече от 1-2 години, почти задължително се рекламира нещо, наистина заменят го, ама... Искаш ли да получиш информация, пълно е с телефонни линии. Само че информацията, която получаваш е съмнителна. Аз съм спорил много пъти с Интернет- и телефонните доставчици тук. Аз също искам да работя в техните фирми, може да си говоря с клиентите каквото си искам, без да има нещо общо с истината, и накрая да ми плащат за това заплата. Чакането за включване в интернет и телефон отнема около месец. Това е съвременна Германия.

А може би просто трябва да развържеш малко кесията? При многообразието от стоки има евтини (по-малко качествени) и скъпи (по-качествени). Най-често цената отговаря на качеството, с редки изключения, разбира се.

ти от магазин за едно евро ли пазаруваш?

Не, не е от 1 евро, а от всички среднокласни, масови магазини, C&A, Wollworth, KIK, Karstadt, Peek and Clopenburg, Dachstein, Quick shues и прочее

на времето един приятел си беше купил евтино обувки но се оказа че били за покойници

от една година живея в германия и напълно споделям това мнение- прибирам се в бг за да си купя свестни дрехи и обувки- дори и в наж-скъпите магазини има само скапани и демоде дрехи, произведени в цамбодя , бангладеш и т.н. мнинието е 100% вярно!

Щирлиц пак не е забелял спуснатата бариера ...

Знаеш ли къде е Лайпциг? И колко често се случва?

не е рядкост, но не е и често. железниците, дори в банановите републики, са най-сигурния сухопътен транспорт.

??? Такава глупост не бях чувал. Малко на брой в сравнение с автомобилите катастрофи, но с невероятен на брой жертви, сравнено ДОРИ с автомобилите.