АМ ”Люлин” няма да е готова скоро

Магистрала "Люлин" няма да е готова до края на годината, каза Румен Йовчев, председател на Браншова камара "Пътища".

Обратно в новината

Коментари - АМ ”Люлин” няма да е готова скоро | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Чета и не разбирам: -Възложителите на определена работа (в случая-автомагистрала) чувалили са понятието ТЪРГ? -с предварително фрмулирани качествени изисквания и респ.- НЕУСТОЙКИ? И с изискваания за време Ако това не е направено-то какво съдържа договора?????

Абе има ли в тая държава строителен министър, или ще го гледаме по разни PR акций, безмислени конференций и коктейли. Като не може, не е компетентен, не се справя с тези неща, да си ходи незабавно, той е отговорен и никой друг.

А неустойки за некачествена работа няма ли? Да им скъсат задниците от глоби и сами ще се махнат.

Какво стана с...? 5-те неизпълнени обещание на Боко: 1./ Какво стана с обещанията на Боко да съди Гърция за обезщетения за блокадата на границата? 2./ Какво стана с Доган и неговото барбекю? 3./ Какво стана с обещанието да се съди Станишката за откраднатата папка със секретни документи? 4./ Какво стана с обещанието на Боко да лиши турците-изселници от право да гласуват? 5./ Какво стана с обещанието да се вдигнат пенсиите?

Бойко пак излъга!!!

Дали е случайно че всички поръчки по времето на Станишко се печелят от "приятелски кръгове" о "обръчи от фирми". И то при такива неизгодни условия за държавата че направо да се чуди човек тия който са ги сключвали договорите идиоти ли са или неграмотници. Ако все пак не смятаме всички от висшия ешелон на БСП за идиоти, а високопоставените функционери на ДПС занеграмотници, излиза че все пак нещата не са случайни. Като се добавят и далаверите тип "батко и братко" се оформя доста ясна картина на корупция и политически чадър над определени икономически субекти. Дали е случайно че във всички знакови проекти, където са сключени договори за стотици милиони, че и милиарди, като правило участват руски и турски фирми? Едва ли. Много случайности се натрупват. Следователно е налице ясна линия на лобиране за фирми от Турция и Русия. Резултатът го виждаме - нищо не е завършено, платени се луди пари, а договорите не могат да бъдат развалени поради астрономически неустойки. И след като е така трябва да има някой, който да е виновен. И да понесе наказание с цялата строгост на закона. Англичаните имат една хубава приказка: "Не съм толкова богат че да купувам евтини работи". Основният мотив за възлагането на поръчки на турски и руски фирми е именно ниската цена. И нито дума за качеството. И ако беше да се купуват домати и "Москвичи" иди-дойди. Но когато става дума за магистрали, метро и АЕЦ не може цената да е най-важния показател. За да не се окаже че то уж евтино, пък като сложиш збавянето, като сложиш много кратните анекси, като сметнеш че не е направено като хората, и като сметнеш ремонтите то ще се окаже май танто за танто. Само дето накрая ще имаме руска АЕЦ а не Германска, турско метро, а не японско и скапани магистрали. За същите пари, с далеч повече ядове. Турците са мърлячи. Германиците отдавна са разбрали че от турчин освен чистач на кенефи и дюнерджия не става нищо друго. И сега, когато там живеят над 5 млн турчоля искат да ги махнат, ама не могат. Има турци трето поколение, родени е Германия, дето има една дума и турски не знаят като хората. Ама са си останали мърлячи. И вместо нашите тъпанари да се поучат от техния опит - по стар български обичай - отново глупости. Станишко и компания трябва да си платят за всичките тези безобразия. То се видя че пак ще ручаме жабетата, ама поне някой в панделата да влезе.

тая магистрала няма да бъде завършена поне още 30 години.

Не мога да разбера в този договор няма ли клаузи за санкциониране или прекратяване при неизпълнение на сроковете или при некачествено строителство. Къде е спало Министерството на регионалното развитие и благоустройство при подписването. Да се санкционират лично тези, които са подписали договора от наща страна.

По-добре да се забави, като се даде за изпълнение на друга фирма, отколкото след време мостовете да започнат да се срутват....

плевналиев,ако това е вярно от приказки премини към действия,или към филма той бе министър 8 месеца.

То човек да го е страх да мине по тази магистрала! Докато я довършат тя съвсем ще се разруши!

За кво' им е на селяните магистрала,да карат като луди и да се избиват?!!

Разделете непостроения участък между десет фирми и Автомагистрала Люлин ще бъде готова след шест месеца. КАТО ВОДЕЩО УЛОВИЕ ДА БЪДЕ ПРЕД ТУРСКАТА ФИРМА КАЧЕСТВОТО НА СТРОЕНЕ, за се съгласи на толкова много подизпълнители при утвърдените цени за построяване на Автомагистрала Люлин . При това условие не се изисква повторно процедура по ЗОП. При несъгласие турската фирма да си ходи. Не може да се строй НЕКАЧЕСТВЕНО.

Но въпреки това продължават да се сключват и бъдещи сделки с турски фирми за изграждането на подобни строителни обекти и в София.Това някакъв вид финансов и политически мазохизъм ли е ?

Ами сега е момента да се предизвика съдебно раследване там. Какви далавери ще се разкрият бедна ви е фантазията. До сега всичко се потайваше за да не си разваля дослука с комшиите и рахатлъка на бившите управляващи .... Даже моето мнение да се спре , да се види кое как и изпълнено и чак тогава да се продължи строителството. Новострояща се магистрала не може да се кърпи още преди да е построена!!!

Рецептата е проста - досегашният изпълнител му се заделят толкова, колкото е изработил. От заделеното се удържат глобите за нарушенията на законите ни, обезщетенията за загиналите в последният инцидент и неустойките за забавянията. Ако са останали пари, се дават на изпълнителят. След което работата се довършва от други хора, при строг контрол на графика. Пари - само при свършена работа. При изпреварване на графика - премиални. Веригата поръчител, инвеститор, изпълнител, подизпълнители и последващи навлеци се къса и работата се възлага само на хората, които работят. Да видите как може и за август да е готова.

По-малко от още 4-5 години няма да откара.

....но по нея ще пътуват самоубийци...