7 нови свлачища бавят пускането на пътя Мездра - Ботевград
АПИ публикува проект на заповед за временната организация и безопасност на движението по време на строителните дейности
Обратно в новинатаКоментари - 7 нови свлачища бавят пускането на пътя Мездра - Ботевград | Днес.dir.bg
Коментари
Кви свлачища кви пет лева бе. То няма мостове, пътни връзки, тунели, асфалт. Свачища ин бил проблема. И да ги няма тия свлачища с дронове ли ще минаваме по тоя път.
Единствения, който може да ги оправи е Асфалт паша ефенди! И свлачищата ще са си там, и шкафа ще се уплътни! Гаранция!
То и без трафик от там пътя е пропаднал на места, на вълни, асфалта е скъсан. Сега бонус 7 нови свлачища. За предишните са дадени допълнително 63 млн за укрепване и 2 млн за строителен надзор. Колко ще се дадат за новите? Това е някаква машина за точене на пари. Изпълнителят не си е свършил работата като хората и уж нови свлащиюа, дайте още 150 млн отгоре. Този път ще стане половин млрд докато го пуснат
Изпълнител на проекта: Обединение „ГЕОПЪТ ЛОТ 1“, с участници: „Геострой“ и „Пътстрой-92“. Стойност на договора: 159 599 935,27 лв. с ДДС.
Некъдърници и крадци, един път не може да направят, някакви мижави километри.
Не знам какво правят тези "момченца" , но пътя по който минавахме до сега е направен през 1958-9 година . За ДВА сезона рота трудоваци /около СЕДЕМСТОТИН ЧОВЕКА ,150 камиона Опел блиц , няколко багера ,грейдера и скрепера ,както и няколко ПАРНИ валяка /. Всичко се работеше предимно на ръка. Войниците /предимно от южна България/ с ръчни колички , кирки и лостове работеха по трасето. Камъните за чакъла се караха от кариерата Скравена , и на място се трошаха с ЧУКОВЕ И НА РЪКА ! НОРМАТА ЗА ЧАКЪЛ БЕШЕ ТРИ М/КУБ НА ДЕН НА ЧОВЕК ! Командир на ротата беше баща ми /тогава капитан/ и няколко военни инженери ,офицери с по-ниски звания и няколко старшини. Не знам колко пари е струвало тогава на държавата ,но сега .... !!!
Тоя път щеше да става четирилентов още по Оперативна програма транспорт до 2013 година Поне почвате да си отваряте очите за кво Куневица ариза 4 ядрене блока Прибрале са ви за Эвропейци та да Ви затрупат Те такива ми ти раоти Ви гласат и с Эврозоната
тия нещо за геоложки проучвания да са чували, преди да проектират трасето. Или са бръснарска фирма, спечелила конкурса по най-добра цена, опс. кеш на когото трябва.
И какво излиза сега, дори и без Бойко пак са калпави пътищата. Демек не е виновен Бойко, ами проектантите и строителите ни са такива. Даже когато Бойко строеше магистрали нямаше чак такива проблеми. Неравности по магистралите е едно, но да ти засипе новопостроения път свлачище и то не едно, а цели 7 си е направо провал на строителството. При едното изпитваш малки неудобства, при другото изобщо не можеш да минеш по пътя, защото може да те затиснат падащи скали. Опасно е за живота.
Днешните проекти имат ли изобщо геология - има ли още живи геолози у нас?? Новопоявили се, как ли пък не, аматьори, никакъв професионализъм.
Има. Но, познайте дали предварителната оценка се дава на специалисти или се дава на частни фирми с преписан отпреди 30 години материал от стар доклад. Минавайки от там след ремонта мога само да кажа, че откосите по трасето са крайно некадърно изпълнени и 7 нови свлачища е само началото за това тасе. Аз очаквам на пролет нови такива плюс няколко срутища.
тия свлачища със завързани очи всеки северозападняк можеше да ги покаже и едно време ...само гербаджиите им викат новопоявили се !
Крадливи некадърници, един път не може да направите, навреме и като хората. Целият трафик обикаля по селата - 150 км повече в посока, да ви таковам в мизерниците.