21-годишен с БМВ се заби в Опел, мъж загина, жена и дете се борят за живота си

Инцидентът е станал около 15.20 часа на пътя между селата Брестовица и Златитрап край Пловдив

Обратно в новината

Коментари - 21-годишен с БМВ се заби в Опел, мъж загина, жена и дете се борят за живота си | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Значи ако съм с танк и се блъсна в скала 10 тона ще я размаже бе умник ! Ама ти с това сиви ще се сплескаш! Има разлика с какво си !!...

"Първата кола е управлявана от 21-годишен млад мъж, на когото също е оказана медицинска помощ. Той е тестван за употреба на алкохол и наркотични вещества, резултатите са отрицателни, съобщиха от Областната дирекция на полицията в Пловдив.""" А за наличие на мозък ,дали е тестуван.Все пак шофирането на ВМБ ,трета или пета серия,задължително дизел е диагноза за липса на когнитивни възможности.Не знанието на основните закони ,на кинематиката и динамиката ,които се изучават в 7 клас е смъртоносно. Там има една формулка за кинетичната енергия ,където скоростта е на квадрат , а пък в друга за изминат път времето е на квадрат

не е просто марка ами диагноза... и интересно, ден няма без дирника да съобщи за тежка катастрофа у филибе и раиона... ко праат тиа там бе? поне им манете мерките, те сами ша са избият по-ефикасно и по-бързо от сека епидемия

Хайде сега да видим какво ще му направите. Има ли държава и закон.

нищо оти е илекторат и синче на некой туземен бей

Пак разискваме марки, зони на деформация .. Можеше просто да се спазват правилата за движение и нямаше да има жертви.

Да му отрежат пишката публично и кръвта му да изтече на пътя.

Утре пак! Стискай палци да не си ти в опела. С дращене по форуми не става. 100к протест пред НС при всяко убойство до решаване на проблема.

никой проблем не се е решил с протести... нъл две годин протестираха и кво

Не давайте на диви селяни да карат кола

Кой да не дава?

Проста физика - кинетичната енергия при сблъсък зависи от масата и квадрата на скоростта. Не здравината на возилото, а скоростта е основния фактор, който определя дали ще живееш или ще умреш. Всеки съвременен автомобил е екипиран със сравнително добро ниво на безопасност. Илюзия е да се мисли, че "една кола е по-здрава от друга". По-голяма - може, но здравината и сигурността се определят от други фактори. Не се открива топлата вода, когато се посочи скоростта, като основен фактор за настъпване на ПТП с тежки последствия. И няма да открием топлата вода, ако застрахователата премия не е свързана само с автомобила, но и с водача. Тоест - ако такъв келеш със стаж нула си купи леген на колела с 200+ коня под капака да плаща 2000+ лева застраховка на година. Ако колата се закупи от човек Х а келеша кара, без човека Х да е в автомобила - никакво изплащане на застрахователна премия, а тежестта пада на келеша директно! Ако не може да плати - затворническо обежитие от затворен тип, 15 години работа там и заплатата за пострадалите! Ако не стига за покиритие, като излезе - кредит от банката и да плаща до живот!

Егати инженера си. При катастрофа водеща не е кинетичата енергия, а енергията на разрушаването и предаденото ускорение. Куршум с 200 J не е много, но почти цялата се предава като енергия на разрушаването, защото импулсът е огромен, тъй като не предава никакво ускорение на целта, ами направо я дупчи. Да кажем, че засилена кола носи 10 MJ, обаче ускорението зависи от деформационните зони, т.е. докато колата се мачка, кинетичната й енергия се преобразява в сума други видове енергия, вкл. и топлинна и докато достигне хората вече са изминали милисекунди. Освен това, ускорението не се придава точка и обикновено не е по директрисата на скоростта, така че има и отмятане настрани. Поради това е изключително важно как е проектирана колата, какви деформационни зони има и какви са й активните системи за сигурност. Поради това, колите изобщо не са еднакви и за пример - един SUV тежи колкото американски седан от 70-те. При челен сблъсък, SUVът ще е на смачкана консерва, пътниците ще са добре, а старият седан ще е почти здрав, обаче вътре в него ще са на кайма, защото ще им е предал пълния импулс, пък те да се оправят. Или си мислиш, че като си в танк и се блъснеш в скала, нищо няма да ти стане, вместо да с размажеш по стените.

Като инженер си супер, удоволствие беше да чета анализа ти. Инженерчето обаче, дава просто решение за по-добра превенция. Върху това трябва да се замислим.

Инженерче

Приемам тезата, но както споменах, всеки съвременен автомобил е проектиран така, че да поеме удара по цялата му каросерия. Ето и за това сравнението на седан отпреди 50 години и автомобил отпреди 10 не е меродавно. Това го знаете много добре. Поради тази причина, на доста возила вече за да смениш крушка на фар се изисква да смъкнеш бронята. Просто, защото са направени така, че ако блъснат пешеходец, буквално да се разпарчетосат, но той да оживее. Това, което се опитвам да кажа е, че при нашия автопарк, и при относително равни нива на сигурност, основния фактор е скоростта. Сметките си ги прави всеки!

Старата кола я дадох за пример. На нея ламарините й са не знам кой американски Gauge дебелина, пред което съвременните коли са от кухненско фолио. Класът на колата има огромно значение, както годината на модела и цената. В никакъв случай една Астра не може да се мери на сблъсък с S класа, или с X7. Ето ти го и Милен Цветков - Форестър срещу Q7 и кво стана? Получил е толкова G-та ускорение, че му се пръснала аортата от налягането на кръвта. Ако онзи се беше натресъл в багажника на някой седан от висок клас, пак щеше да е тежко, но не чак дотам. Малките коли затова са и толкова опасни, щото са с много корави каросерии, поради липса на място за деформационни зони. Един Смарт е як като снаряд, сравнен с А8-ца, обаче целта е да се опазят хората вътре или ламарините? Естествено, липсата на колани обезсмисля почти всичко това, щото като излетиш нанякъде, вкл. и извън колата е все тая. Най-много ме кефят тарикатите, дето си закопчават колана зад гърба да не им пищи и не го ползват, щото са играчи. Колата си мисли, че вътре е нормален човек, а не идиот и при сблъсък пиропатроните натягат коланите, за да си на правилното място при опакования взрив, наречен въздушната възглавница. Само че като си тарикат, вече летиш към таблото и пиропатронът на възглавницата гръмва право в теб и или ти чупи врата, или ти прави дробовете на сърма. Много по-сложно е всичко и колкото по-нова, голяма и скъпа е колата, толкова повече предимство дава. По-долу писах да бус - в него ако ме натресеш с някое БМВ, докато разбера какво става, целият импулс ще си го разделиш със шасито му докато се мачкате взаимно долу в ниското, а мен отгоре ще ме раздруса повече и това е.

Коментирах техническия въпрос, а не финансовия, застрахователния и правния аспект. Хората на запад са го измислили отдавна - караш по-такава кола, а си вчерашен келеш, ще плащаш такива застраховки, че лошо да ти стане и ще караш като шофьор на автобус от страх да не се удариш, че тогава вече застраховката ти става направо да теглиш ипотека. Там има класове коли, дето е мани-мани. Неслучайно има доста модели, особено кабриолети, дето са 2+2 места, т.е. отпред две удобни седалки за възрасти, отзад две неудобни за малки деца. Ако си виждал такава и си се чудил как изобщо някой може да се навре на задните седалки - не може. Те не са направени за ползване, а по документи колата да не се води двуместна, че тогава започват едни плащания... Готови решения има отдавна, ама ние тук сме си със съответните специфики. То не е нужно и застраховките да са основното възпиране, ами ако имаше пътна полиция на място, на този отдавна да са му взели книжката, щото никой няма илюзии, че за първи път кара като идиот и то за проклетия баш от раз е станала белята. Така че става като онзи циганин при репортерката дето много искал да гласува, но нямал желание.

Значи ако съм с танк и се блъсна в скала 10 тона ще я размаже бе умник ! Ама ти с това сиви ще се сплескаш! Има разлика с какво си !!...

По техническите размисли е така, но застрахователната и финансовата ти информираност куцат. Застрах.премия се плаща за сключването на застраховката, а при случка се изплаща обезщетение. А ако си нарушил конкретни условия, то при гражданската се обезщетява пострадалия и застрахователя си иска парите от него ако е бил с алкохол , наркотици или без съотв.категория за МПС. А пък банка да дадяла кредит на някой за да си плащал обезщетението..??? Ми тя банката да не е пълна с наивници да дава кредит на такъв.

Междудругото, шофьорите на опел са най спокойни и правят най малко катастрофи. Бях го чел в някаква статия преди време.

То, като пропуснеш БМВ, Мерцедес-Бенц и Субару, всички други са що-годе нормални.

директно да ги разстрелват, още на пътя. Така след няколко години ще са спасени хиляди животи.

Сега този идиот с бавареца да го пратят за 20 години при бай Ставри. А роднините на келеша да плащат кръвнина за убития човек. Крайно време е да се въведе ограничение маса мощност на колата за млади шофьори. Също както е при моторите. А1, А2 и чак тогава А. А сега всеки сополанко изкарал 5хил. Лева си купува БМВ 3 на 20 години с 209 коня мотор и се прави на велик.

Наскоро Милен Цветков и стотици други, вчера 23 годишен се заби в магавин в Пловдин, днес 21 годишен с БМВ се заби в Опел, утре .... Трябва да се направят законодателни промени.

Не всеки шофьор на бмв е идиот, но всички идиоти са шофьори на бмв.

Майна с БМВ, особено лоша комбинация.

а на бас чийциганьън.

намери собственика му из ламарините и го довърши с лопата

Забранете ги вече тези немски москвичи - беемветата. Доказано е че са нестабилни и опасни. Освен това често се ползват именно от такива келеши. Ако келешчето беше с "Гоуф" вероятно това нямае да се случи.

Може би щеше да се случи, но шофьора на Опела вероятно щеше да оцелее.

По добре напишете КЕЛЕШ с БМВ.

Опел дори и нов модел не издържа обикновено на сблъсък с БМВ, дори бмв-то да е доста по-вехто. Бавареца е по- здраво направен, по-безопасен е за дебила който го кара. В това няма справедливост, но такъв е живота. За това нося винаги зареден Макаров в моя Форд. Ако някой с БМВ почти убие мен , но не успее съвсем, да изравнят след катастрофата сметките.

Ако ще го зареждаш, търси ТТ. Напълно безопасен.

ТТ- то амиго е пистолет за супер професионали, щото практически нема предпазител. Тва от мене да го знаеш. Труден пистолет но мощен. Освен това е с толкова мощен патрон, че до 40 метра пробива и почти всички сегашни бронежилетки. Начална скорост на куршума около 450 м/с. За него се намира макар и трудно и бронебоен патрон със стоманена сърцевина. Пробива и по-тънка броня и бронирано стъкло. Но много износва цевта. Но ТТ-то за разлика от Макаров бе със заварена цев и лесно се сменя.

"...не е със заварена цев..." Имам предвид, цевта се сваля, не е заварена за корпуса като при Макаров.

Яко глупости си написал. Как точно куршумът със стоманен сърдечник износва повече цевта? Куршумът пак си е с томпакова обвивка, вътре има олово за повече кинетична енергия, а цилиндърът от закалена стомана е в средата по оста. Освен това колко от съвременните пистолети имат ръчни предпазители? Моят има само един автоматичен на иглата, а глоковете имат и законтрящ лост на спусъка и това е. Ти ако чакаш на предпазители да компенсират липсата на умения и дисциплина... За носенето на пистолет с патрон в камерата си има КОС и два отделни закона. Друго трябваше да кажеш за ТТ - иглата му има склонност да деформира прекалено силно капсула и високото налягане в камерата да го пробива, при което газовете навлизат в канала на иглата, чупят я и я изстрелва назад в окото на стрелящия. Тези, дето им викаш "супер професионалисти" използват .22 LR, желателно Рюгър, а с компромис може Берета или Марголин. Подлежат на много по-ефективно заглушаване, но и без него не са много шумни. При попадение в жизнеоважен орган са смъртоносни и когато не се търси стопиращ ефект е предостатъчно. Куршумите са монолитни, а не с обвивки и оловото значително се деформира при попадение, което е идеално за целите на "професионалистите". При попадане в черепната кухина имат достатъчно енергия да пробият първия път костта, но често вътре се отразяват от втората преграда и отскачат обратно, което води до тежки мозъчни поражения. Това ТТ е армейски офицерски пистолет, имащ за цел да мята колкото картечен пистолет. За цивилна и "професионана" употреба има свръхпробивноост и вади такива децибели, че малко стрелба без антифони води да трайни увреждания на слуха. - биметален лист от завалцовани заедно стоманен и меден или бронзов лист.

Разбирачев, на бронебойният патрон не само ядрото е от стомана, а и "ризата". Обикновено, "ризата" е от по-мек вид стомана, а сърцевината от по- твърда. Самият проектил също е често по-тежък, съответно заряда на патрона е необходимо да е по-мощен от обикновения, подобно на боеприпас тип "Магнум". Това натоварва повече цевта при изстрел като я раздува и износва повече нарезите. Оръжието почва да "плюе" проектила. Да ви Е. у гейовете разбирачеви без капка мозък.

Колкото си аджамия, два пъти повече си нагъл. Пак си написал страшни глупости. Бронебойният куршум бил по-тежък от обикновения облечен - ха, ха. Плътността на стомана е 8 тона за кубик, а на оловото е над 11. Като вместо олово, сложиш по-лек стоманен сърдечник, как куршумът става по-тежък? Единственият начин е да е по-дълъг, обаче тогава вече имаш дестабилизация по траекторията, защото нарезите на цевта са едни и същи и дават еднаква ъглова скорост за жироскопичен момент, поради което геометрията на различните видове куршуми за едно и също оръжие се поддържа еднаква. Променя се барутният състав, за да се поддържа една и съща траектория, смешнико - FMJ, трасиращи, бронебойни, бронебойно запалителни и т.н. независимо от различната си маса, докарват траектория като на основния, иначе какво става с точността на оръжието ако всеки вид боеприпас е със собствена балистика, бе, тикво? По-висока начална скорост, значи по-плоска парабола и кво правиш изобщо с мерните прибори тогава? По-горе сложих звездичка за пояснение под черта какво е това томпак, ама дира го е изтълкувал погрешно. Прочети го пак - завалцован биметален лист, като след щанцоването и дълбокото изтегляне на обвивката на куршума, външният слой може да е мед, месинг, бронз, мелхиор и т.н., но не и по-мека стомана. Бронебойното действие идва от подкалибрената сърцевина на куршума, а не от пълния му диаметър. Стоманата освен всичко друго и кородира, бе! Или ще кажеш че куршумите се лакират или поцинковат? Чувал си ти какво е това магнум и плашиш с "раздувания" на цевта - ха, ха. Знаеш ли колко е коефициентът на презапас на цевите на лекото стрелково оръжие, бе? Това да не ти е корабна артилерия, дето снарядите на основното въоръжение са номерирани и всеки следващ е с по-голям диаметър? А като пишеш такива тъпотии, знаеш ли в закона какво пише за всякакви такива бронебойни истории за граждански цели, дето малко трудно, но си можел да намираш? Егати дилетанта си...

Е тука вече много си се изходил. Бронебойно-запалителния и трасака на АК се различават макар и малко по геометрия от конвеционалния патрон. Да , означени са и по цвят, но съм си правил експерименти на тъмно, без да виждаш нищо по формата на куршума можеш да различиш кой какъв е. С много опит разбира се. Ама това в книжките няма как да го прочетеш. А глупостите за иглата на ТТ даже не искам да коментирам. Първо, това може да се регулира, второ имам над 5000 изстреляни патрона с ТТ без проблем с иглата. След 200 бронебойни които както вече отбелязах трудно се намират и са екзотика, сменях цевта. Има различни технологии за правене на проектила, новите имат разлики от старите.

Наистина, ама наистина сме най-тъпият народ в галактиката. Коментарите тук го доказват категорично. Щом караш БМВ си дебил, ако караш Шкода си професор по астрофизика. Тъп народ, слаба държава..... казал го е Цицерон преди много лета. Някой замисли ли се че малолетният олигофрен най-вероятно кара БМВ за 500 лв. на двадесет и две години..... дето няма живи пройзводители...... и е минал ГТП при чичо си в Генерал Тошево..... защото 90% от агрегатите на колата не работят. Това че някой има мисловна дейност като на бебе примат със синдрома на Даун, не означава че всички които карат БМВ са лумпени.

Като гледам и твоя правопис е норнално да ни мислят за тъпи.

От мнението на другите се интересуват само хора с ниско самочувствие..... типично за нереализирани и завистливи хора. Проблема тук не е моят правопис, а начинът на мислене на едно цяло поколение........ чиято еклектика се явяваш ти и хора като теб.....

По мои няблюдения след шофьорите на БМВ, най-агресивни и неадекватни са именно шофьорите на шкода. И да, ако караш БМВ не е задължително, но е много вероятно да си тъпунrер. Как пък такива случаи никога не се случват с шофьори на Волво или Мазда да речем?

Загинал означава да загинеш геройски за свободата на България. Или да загинеш геройски по време на акция, ако си полицай. В случая е убит без вина. Без.

В България след сърдечно-съдовите заболявания на второ място по смъртност е болестта BMW

Хората са полудели вече от радевата зима.

Радевото юмруче ви влезе надълбоко :)))

Като защита от немските "премиум марки ноф фнос" си имам италианска лека кола. Е вярно, че е на шаси, седалката й е където на Х5 е покривът и на нея пише Ивеко модел 35С18, ама то всичко по-малко вече не е сигурно, хеле пък някакъв опел, както се е оказало и тук. Та, от БМвта пази, обаче срещу турски ТИРове още не съм го измислил...

Ивеко разваля човеко!

Да, ама нещо основно такива се карат и тук там някой ръждив Спринтер, дето ги правят от ламарина за кутии за сирене и на петата година са целите в избили язви. Боксер/Дукато/Джампер виждам вече от дъжд на вятър, та нека ме разваля Дейлито. Да поясня - спринтери, крафтери, дукатота и прочее са самоносещи конструкции без шаси. Самоносещата конструкция се усуква повече и тия френските късат пантите на задните врати. Такова нещо в бордова конфигурация е кептен смешно, щото отзад профилите за каросерията са хванати за ламарините на кабината. За теглене на товар не ми се говори, щото като няма шаси, за което да се хване тегличът, айде на профилираната ламарина, пък квото стане. Та, Ивеко като решили да навлязат в пазара на бусовете до 3,5 т не им се е занимавало да правят нова самоносеща консерва, ами взимат едно 8 тонно камионче и го камуфлират като бус с допустима маса колкото останалите. Единствената алтернатива със шаси е на Рено/Нисан, обаче там водачът седи хем ниско, хем пред предния мост и при катастрофа е първи на пангара. Така че возя си се високо зад предния мост в маскирано камионче и не ми пука, че заради собствената му маса, полезният му товар по закон е по-малко отколкото на другите със сгънатите ламарини, имитиращи конструкция.

Доказателство, че селяните в България със селските си бараки избиват хората, а не Пияни и дрогирани както се опитва да се внуши в обществото

Какво пушиш?

майка си!

Дамаджан замезва гледайки филма Селянджър умира трудно 3. Удари кумееее селото от вчера размаза 2 БМВ та из пловдивско.

Българите намаляват всеки ден, избиват се по между си.

Защо в България умират много хора от коронавируса, защото си има причина за това, защо толкова много хора в България умират на пътя, защото и за това си има причина.

Причината е, че вместо да насочите гнева си към онези, дето десетки години ви смъкват кожите, го насочите подсъзнателно към себе си и другите овчици.

В България да си собственик на БМВ и Мерцедес си е диагноза. Е, има изключения, но те потвърждават правилото.

Едно време на идиотите са им правели лоботомия. Сега им дават BMW

Марката кола не е виновна въпреки че трите големи ги предпочитат предимно кретени. Липса на възпитание, липса на приличен мъж в семейството да обясни какво, защо, кога.

Трябва 21 годишните да минават седмица в Пирогов. Иначе, трябва мерки срещу интервенции по двигател, чипове, ауспуси.

все за циганите пише във всяка статия за щяло и не щяло циганите са му виновни. Сигурно са наебали жена му и дъщеря му та така силно ги обича.

Защо на него да са му виновни? Ганювците нали вие много обичате да изяснявате етноси под поредната кокошкарска статия, ама си мълчите като насрани, когато ганювците разчленяват трупове в бидони с киселина, извършват злоупотреби за стотици милиони, или от ганювска булгарска простотия убиват хора по пътищата? Я попитай от кой етнос е безотговорният водач-убиец? Или не ти стиска, че тогава ще лъсне истината, та затова почна да плюваш обиди и простотии, а, ганювец? Ако твоята жена и дъщеря ти ги бяха "наебали" цигани, нямаше да ти пука, така ли бе, ганювец?

Тези от БМВ не се научиха да правят коли бе!

Крайно време е да се приемат законодателни промени срещу тая трибуквена марка. Най-малкото застраховките и данъците могат да бъдат двойни.

си шкодичйараби си трай,лузър!

Територия на мизерия. Територия на дебили. Територия на гибел. Територия на срам. Грозен клозет в задните врати на цивилизована Европа..

Ми като не ти харесва - събирай си багажа, и да те няма. На “запад” им трябват миячи на чинии.

Ние ще върнем отново някой ден, когато тази земя се изпразни от лошия си генетичен материал, и тогава ще я обетоваме по образ и подобие на Цивилизацията. Сега просто не е възможно.

Еееее, напишете нещо и за Банкянския похотливец де. Мата Хари щрака ли кюлчета?

Да караш BMW е диагноза. НИКОГА не съм срещал нормален, който кара BMW.

Ама кажете пак нещо за цигани де, ганювци, не се стеснявайте! Всеки знае, че те циганите са виновни, ние не сме такива, нали?!

Къде пише ,че не са. По принцип не казват етноса при катастрофи

99% и в момента е циганин. Просто няма как да го кажат в статията.

Ха така! Знаех си аз, че на Ганю няма начин пак да не са му виновни циганите! Зер ние не сме такива, те другите са! Булгар, булгааар!

Ей го и този келеш! Сега вместо да отлежи за УМИШЛЕНО убийство поне 20 години, ще го потупат по рамото и ще го пуснат - ми млад човек е, няма да му провалят живота я. Бил убил някого на пътя - и какво, на всеки може да се случи. Я по-толерантно гледайте на младежките лудории, всички сме били млади. Ех, защо не ми дадат власт, един дръвник и една брадва. Споко, на този няма да му отсека главата - не е чак толкова тежко престъплението - само краката от слабините и ръцете от раменете - животът е пред него!

Ем ко да кажа, прав си. Ако убие мой близък ще е отсечена главата. Но засега си прав, щом е непознат прав си. Нека да са ръцете и краката.

и сега пак ли услова присъда?..БМВ тъпанар

От години,много често пътувам по тази отсечка.Има три изключитено опасни завои без никаква видимост.И на трите завои има толкова много инциденти с жертви,но на никой не му пука.

На бай Тошо скапани некадърници

За съжаление ония вкарваха в ареста на първо място ако си разказал виц за бай ти Тошо, и после вече ако си убил или откраднал.

"21-годишен млад мъж, на когото също е оказана медицинска помощ. Той е тестван за употреба на алкохол и наркотични вещества, резултатите са отрицателни" ЗАЩО ????? ЗАЩООООО, след като е УБИЛ човек, ще му се оказва първа помощ ????

Щото в първите минути целта е да се помогне, никой не мисли и не се разбира кой е виновен и кой не.

Друго си е да се забиеш, това не е просто да катастрофираш или нещо таскова. Да се забиеш е по-по-най. Кой ви учи на журналистика, не знам. Подозирам, само, че този някой е, никой...

Мм да, а после някой друг е виновен на българите, че са нещастници и че измират и се избиват! Превръщаме се в най-запростяващата нация в света, с най-огромното самочувствие!

Е как 20 годишен с БМВ? Това не е възможно. С БМв в България никога не стават катастрофи, камо ли па 20 годишен да я направи.

кога ще им забранят на келешите да карат мощни автомобили?

Чак пък мощен автомобил. Това е поредния безмозъчен дебил с БМВ 10-та употреба, който се мисли за вървежен. В БГ обществото такива са цяла социална прослойка - необразовани, с доходи под средния, с непостоянна работа или с ниска/никаква квалификация.

Мъжа не е загинал, бил е убит

Загинал е всеки, който е починал. Без значение дали е убит или умрял от нещо друго. Научете български

Спорно е, че всеки починал е загинал. Това Ковид пропагандата го измисли

Загинал от дълбока старост?

Баш ass си, я