Разследващи: Никакъв ремонт без проби от асфалта при Своге

20 членове на Държавната приемателна комисия бяха разпитани в Националното следствие

Обратно в новината

Коментари - Разследващи: Никакъв ремонт без проби от асфалта при Своге | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А защо се забравя и за другите две фирми, които също са абонирани за спечелване на обществените поръчки : Пътно строителна техника и GP груп ???

Има няколко абонирани за спечелване на договори за пътно строителство фирми, които са на "нашите" хора: 1)Трейс Груп, 2) ГлавболгарСтрой, 3) Станилов. Покрай тях лапачи n-брой. Сега ще се вдигне шум, но всяко чудо за 3 дни. И всичко ще си продължи постарумо, защото парата прави борбата!

С две думи : вдига се голяма пушилка, за да може в нея по-лесно да се скрият истинските виновници и парсата да обере някоя друга дребна риба. А по върховете всичко ще остане спокойно и рязането на ленти ще продължи

Лиляна Павлова и Росен Плевнелиев да получат забрана за напускане на страната, до изясняване на случая и съпричастността им.

колко отговорни комисии ,комитети и агенции лапат пари без да имат никаква отговорност.И всичките им членове се подписват под четири цифрени заплати. Господ да ги накаже всичките на куп.

То хуаво ама, дали пък Трейс Груп са слагали опасни материали само на този завой , а ?? Проби трябва да се вземат от всички пътища, строени от тази фирма!!! И от половината, строени от други фирми ..... Иначе смъртта ще продължи ...........

аз лично като чета новините имам усещането, че тази държава се управлява от идиоти...

А среднощният ремонт под чие указание е ....объркахте се тотално ,то не бяха комитети ,комисии ...

Ако не се пратят проби за паралелно изследване в чужбина, ще продължа да си мисля, че нещо ще се скрие. Признаха за варовик или доломит, но никой не казва нищо за качеството на слепващия "битум".Неговото качество какво е? Щом са икономисали от минералната фракция, която е евтината съставка, защо да не са икономисали и от битума?

Защо не им вярвам.Точно ,защото навън ще се изследват,ще платят и ще намерят начин да ги подменят.

Бързат да си заметат следите, крадците на асфалт и убийци (индиректни) на български граждани.

Бог да прости загиналите! Бързо възстановяване на пострадалите! Тази катастрофа дойде като мехлем на рана за управляващите. Забравиха се увеличението на газа, фалита на ЗД Олимпик-Марсилия и бъгирането на ТърНовския регистър. А може да се посплашат и пътно строителните фирми, на време да внасят в точната касичка. А спецовете по пътни настилки станаха почти толкова колкото тези по футбол. Long live БДС ЕN 12697-49.

А Лиляна Павлова кога ще привикат?

Като се прочете колко гърла е трябвало да се изхранват а и продължават да се изхранват на наш гръб за да приемат нещо от което едва ли разбират ще ви стане ясно защо се правят толкова много комисийки и подкомисийки:((((( Нали взеха проби??или те не ''съответстват'' на желания резултат на ''разследващите''????

Какъв асфалт, какви 5 лева..? Този е карал без технически преглед и с превишена скорост. Точка! Все едно да катастрофираш пиян и да обясняваш, че не е от алкохола, а от пътя. Естествено, отделно на Трейс трябва да скъсат шортите, ако има нарушения. Но шофьорът си е абсолютно и неоспоримо виновен.

Е за това крадат едните и другите да плащат на тролове като теб , а ние си мрем като мухи за да има пенсионен фонд за циганите и емигрантите , а българите в Англия да си седят

На такъв асфалст! Ти от Марс ли падаш или си бръкнал/а в кацата с меда от комисионни за вкарване на експлоатация на пътя? Шофьорът е виновен - никой не го оспорва това. Той ще си понесе последствията - най-малкото цял живот ще му тежи смъртта на 17 души. За добрите хора, по-голямо наказание няма. Обаче има едни други, които прибират едни пари, без да са си мръднали пръста, за да свършат някаква работа. Подкупват се служители и т.н. Затова трябва да се вземат мерки и да се сложи край на асфалт аферите в България. Бойко ще прави нов орган - защо? По-добре да се канализират приходите от събиране на разрешителни?!! Няма лошо, може път и да успее новият орган, трябва да се пробва ... поне до следващата трагедия на пътя. Проливен дъжд, превишена скорост, пътна настилка и ГУМИ!!! Това последното никой май не го е еня и нищо не се чу! Колко са големи грайферите на гумите и коя година производство са. Масово се кара с гуми на по 10 години и хората си мисля, че имат грайфер. Считам, че за превозни средства превозващи пътници, трябва да има някаква регулация (може и да има).

И как така ще пропуснеш качеството на асфалта? А най-вече защо ?? освен да прикриваш нещо там, друга смислена причина не виждам Автобусът бил без технически преглед - и какво от това, ако машината е била изправна, значи проблемът не е там. Глобява се фирмата и се пита КАТ и ДАИ как така автобус без ТП се разкарава по пътищата. Превишена скорост - хубаво, има си санкции за това също. По-скоро трябва да се види дали не е пипано нещо по тахошайбата и апарата. Кога е бил проверяван апарата ?! Щофьорът не е бил пиян, и няма нищо общо. По -скоро ситуацията е като да си в мокра баня бос, или с нормални чехли - джапанки. В първия случай се подхлъзваш и се пребиваш, а във втория стоиш стабилно. Шофьорът може да е виновен ако се е разсеял за нещо, илиза това че е тръгнал без ТП, но много по-голяма е вероятността, произшествието да е станало заради хлъзгав асфалт, кофти проектиране и аквапланинг от това. Хубаво е да се направи следствен експеримент - с колко се удължава спирачния път в такъв участък при сухо врме и с колко при силен дъжд.....