10% отчита водачът, когато вози нерегламентирано като такси

Петък и събота всеки втори, трети частен автомобил може да е част от тази платформа, казва Красимир Цветков, председател на Националния таксиметров синдикат

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

До колкото разбирам от интервюто става въпрос за престъпление, а не се обсъжда убер и това дали някой водач на такси е отказал превоз на някой, защото е заваляло дъжд. Тоест, има престъпна дейност извършвана от много лица чрез приложение. В същия момент имаме решение на КЗК и съд, но държавата не изпълнява решенията им. Егати пародията! Съветвам водачите на такси да заведат колективен иск срещу държавата за цели 3 години. След това ще могат да си купят за държавна сметка нови автомобили за такси.

А какви са санкциите, когато спреш такси за по-кратък курс, например когато времето е прекалено лошо за да заведеш детето си на детска градина пеша и таксиметъра ти откаже с изречението "аз от такива къси ръчки пара не вадя" ?

Защо изгониха Юбер?Услугата е в пъти по качествена от жълтите таксита,които са със стари бангии,шоферите по анцузи,неучтиви,нагли.100 пъти по добре да ползваш услуга на шофер с лична кола,отколкото жълтури.

Защо да спират приложението. Трябва да има проверки дали собствениците на приложението, както и самите таксиметрови шофьори си плащат данъците и дали работят с необходимите документи. То е същото и в строителния бранш. Всичко е въпрос на проверки.

Приложението било забранено, ами да го разрешат и няма да е забранено, все едно да кажат на такситата, таблетите са забранени, използвайте радио станции...

Такситата продължвата да не искат да изпълняват курсове. Цените им са зверсики и въпреки това искат държавата да им гарантира с един курс да си покрият деня. И като почнат да се оплакват как се било вдигнало горивото, то горивото се вдига и слиза всяка година, а цените им само се вдигат и не слизат. Горивото е едни и същи пари вече много години подред, донато цените на такситата се повишава всяка година, но това не е довело до подобрение на тяхната работата. Крайно време е да дадат държавен телефон за оплаквания от таксита, да го направят публичен целия достъп до всички оплаквания и краиния резултат и тогава може да ми реват такситата какво е направила държавата за тях и какво не.

Само дето не чувам клиенти да се оплакват от тези незаконни превозвачи, а уж всичко беше заради Негово величество? Малкото останали силно конкурентни браншове у нас, искат държавна намеса и форми за намаляване именно на конкуренцията.

Автопревозвачите са обнаглели, такситата са надули цените и за това властите от години правят чадър нат транспортната мафия и подтискат всеки, който създаде някаква алтернатива на мародерстващите фирми.

Комшията беше таксиметров шофьор 20+ години , а преди 2 години замина тираджия в Западна Европа. Разправя ми , че големите фирми в София били нещо като Максим - прибирали даже повече от 10% от шофьорите си чрез лизинги, глоби и месечна такса за адреси и стикери! В същото време им продавали документи за кухи фирми и над 90% от шофьорите били без осигуровки и не плащали 10% данък , а някакъв незаконен патент. Може би затова държавата не може да се справи с руските мафиоти - защото някой прибира рушвети и от тях , и от големите фирми , които са на Делян Пеевски,Цеко Минев и разни бивши ченгета!

????

Ами на кой всъщност пречи след като и такситата могат да ползват приложението..

Не плащаш по "апарат" надут с помпичка, а по курс свален от приложението на тлф. Онзи не може да ти иска надута сметка. Затова и нямат кяр да карат там с това приложение.

Бочко не си е мръднал пръста години наред Поредното надупване към москалите

Убер го спряха, дето всичко беше редовно, но апп-а на руските утайки, не! Защо ли…

Живея в Дружба 2: Окей такси, по телефона: за 35 минути не намериха никой който да ме закара до Аерогарата! Слязох долу с куфара: свободни таксита дори не намаляваха като ме видеха с куфара - до Аерогарата им е много тънко. Чукнах в Максим и като се съгласих на 5 лв. се намери един. Толкова. Тези педали трябва да ги изхвърлят от бизнеса при отказ!

Що ривете бре,с тия цени и с тоя персонал какво очаквате?Случай с uber в белгия- в 5 сутринта се качваме до гара ... откъдето тръгват автобусите до Шарлероа,платих ме,свали ни багажа и се оказа,че автобусната спирка е на другия край-далеко.Качи ни багажа и нас и не откара-БЕСПЛАТНО.

Екстра е,така им се пада,пуснете Юбер та да ви пребие съвсем.....

Не искахте УБЕР сега ревете.

Не могат на аерогарата да изгонят викачи циганяци просяци такси мю мю тарикати за наивни чужденци.

А арабите и китайците които КРАДАТ Бизнеса, Работата и Паритена българските фирми, на КОГО се ОТЧИТАТ ????

То какво ли е наред у нас,ама този дето вози,нали трябва да е регистрирал фирма на,където да му превеждат парите.Не може да няма начин да ги изловят лесно.Отново някъде се плаща.ДАИ са много корумпирани и колко служители им изловиха,щяха даже да ги закриват.А че таксиметровите компании не плащат осигуровки на шофьорите и други неуредици е друга тема.,трябва контрол,това е което липсва в нашта държава.С тия тарифни не могат да си покриват разходите и всичко омагьосан кръг

За да си покриваш разходите, трябва да имаш приходи. Ама те като са решили, че ще карат на тройни цени и като им се качи 1 клиент за 1 ден и реват, че няма работа. Е с тия тарифи няма и да има.

Конкурирайте се с приложенето, а не се борете с него. Изчистете колите, че повечечто са безумно мръсни и в рамките на 15 минути возене после часове на ред не може да се отмирише човек, проверявайте шофьорите - дали имат завършено основно образование, избирайте любезни водачи, гарантирайте че няма "помпи" и когато имате качество на услугата е по-вероятно дори при по-високи цени да си върнете част от клиентите.

Таксиметровите услуги в София са сфинщина. Меко казано. Да ме извиняват потомствените столичани.

оти притеснява малкия бизнес?

40 човека са вдигнали на акция за да глобят със 100 лв двама таксиджии. Дали им излиза сметката? Вместо да се шматкат по пътя да вземат да ги регламентират и всички да печелят.

Пуснете Юбер!!!!

Kenn1111

тъпи аргументи

А кой и кога ще започне да контролира така наречените легални таксита - дали колите са изправни, дали водача е трезвен, дали не е дръпнал една пътечка преди да излезе на работа ? Да не говорим за апаратите с помпи, за външния им вид и елементарно възпитание на ниво 7 клас. Май на крива ракета космоса и пречи!

Тоя ревльо иска някой да му гарантира печалбата.Всички коли да могат да работят и на повикване като такси

Или си таксиметров шофьор или просто толкова ти е капацитета. Изобщо не си разбрал за какво става дума.

А защо всички сме вързани към нап а таксиметровите не са?

Изгонихте Юбер, вкарахте Максим. Руската мафия неможете обаче да изгоните. Не ривете. Гоните ЧЕЗ, вкарвате Еврохолд - пак руски олиграси. Чудите се после що не вървим напред. Вървим на изток, към Евразия и спиране няма.

С това ли ще се занимавате бе? А не с тия "фирми" мутри които изкупуват тока на ниски цени и го продават на високи? Браво браво голяма акция голямо нещо.....

СИндикат vs свободна конкуренция. Старо като света.

ннявоаттъъъэ