Коментари - Супер асфалт за АМ ”Тракия” | Днес.dir.bg

Супер асфалт за АМ ”Тракия”

Договорът с избрания изпълнител за строителството на лот 2 на магистрала „Тракия” бе подписан в сградата на Агенция „Пътна инфраструктура”.

Обратно в новината

Коментари - Супер асфалт за АМ ”Тракия” | Днес.dir.bg

Коментари

БЕЗ МАГИСТРАЛИ НЕ МОЖЕ В ЕВРОПА, НО МИНИСЪРА ТРЯБВА ДА ХВАНЕ ФИНАНСОВИЯ И СОЦИАЛНИЯ, И ДА ИМ НАТЪРКА МУТРИТЕ В НОВИЯ АСФАЛТ, ПОСЛЕ ДА ГИ ВАЛИРА ЗА ВИНАГИ ЗАЩОТО ГЛАНИЯ ,ЖАДНИЯ, И БЕЗПАРИЧЕН НЯМА КАК ДА ПЪТУВА ПО ТЯХ.

Без магистрали не може, няма за кога да се бавят, пак ще са направени по български с комисионни с далавери с ниско качество, но ще са магистрали. Това е жизненоважно за икономиката и за туризма, друг е въпроса че тая държава не ми е ясно до кога ще изкара на търговия и туризъм.

лелееей, блазе и нa Крiмена ST ZAg

старата песен на нов глас

Сиюпер"хасвалт" , страотну. Това трябва да означава 4,5 дупки по малко за година ...

Значи от Стара Загора до Нова Загора суперасфалт, а останалата част от магистралата - дупка до дупка? Защо и пътят от София до Пловдив не е поне с нормален асфалт дори, а не супер?

Дано да е супер асфалта, че като гледам качството на досегашния...... Като идваш от Пловдив малко преди кръговото на Стара Загора за зейнали дупки.

Супер асфалт - това колко смешно звучи за български път, било то и магистрала!

знаетели каква е разликата между балгарските политици и чуждестранните,когато балгарските политици взимат тарг..парво разпределят парите и след това ако е останало пари започват на работа,а чуждестранните политици парво сваршват работата а след това ако е останало нещо го разпределят помежду си,затова в балгария всикхо е недоваршено:):) *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Не разбираш от строителство, ставаш строителен министър, нямаш понятие от строителство на пътища, раздаваш акъл на всички как се строят автомагистрали, за какво качество да говорим и с кого, да не говорим за отговорностите. Сега се почват анекси, увъртания. Това става само в страната на чудесата България.

Няма начин да не е супер асфалта. При търгове с печеливш - най-ниската оферта материалът винаги е супер, също и изработката. После обикновено следват анекси и доплащания по 100-200% към "най-ниската цена".

Бързат за да вземат комисионните от аванса, че не се знае.

Бих искал да споделя едно нещо. Имам поглед върху ПТП-тата, възникнали на АМ "Тракия" и на АМ "Хемус" в един сравнително малък участък от двете мегистрали. Общо взето по АМ "Тракия" много често в дъждовно време се образуват локви и то в левите ленти на платната за движение!!!Повярвайте ми, казвам ви го професионално и мога да го подкрепя с конкретни данни, много хора загинаха и сигурно ще продължават да загиват по тази причина в изградените до сега участъци и причината винаги е във водачът на МПС,че не се е съобразил с пътните условия -справка чл.20 от ЗДвП. Искам да кажа, че в България докато няма контрол над качеството на извършената работа и докато законите са ни такива, ако ще асфалта да ни го докарват извънземните от планетата "х", резултата ще е нулев. Искам да попитам: (На вниманието на ВКС) Има ли някой осъден (риторично) за това, че в България се движим по автомагестрали, без те да отговарят на нормите за тях? Кой е виновен за това? Водачът на автомобила или онзи който е взел парите и ПРОДЪЛЖАВА ДА ГИ ВЗЕМА, без да е изпълнил качествено работата си, следствие на което загиват хора? За това съм готов да посоча конкретни примери, ПРОФЕСИНАРЛНО обосновани

Новия супер асфалт има качеството да е НЕВИДИМ :) Голяма част от него никога няма да видим :)))

Докато магистралата се строи с НАШИ пари( включвам и от ЕС, защото и там плащаме вноска ) НЕ трябва да има ТОЛ такси. Ако толкова искат да сложат и такси за преминаване, да я продадат на някой за поне 500 млн. евро и парите да ги инвестират в друга безплатна магистрала. Няма да я бъде тая, хем от нас парите за строежа, от нас парите и за поддръжка и ремонти и накрая и да плащаме, че ползваме това което сме платили вече неколкократно.

как е вазмосно министара да е толкова корумпиран ??? за сведение в испаня се поставя нова настилка - нисто обсто с боклука които сте слосат на тракя - и цената на километар е около 1 000 000 евро !!! извинете този скапан пат сте го правит сас злато от доло или как ? като се почне от министара и така на татак - крадат като минимум по милион на километар ! да им приседне даи босе на тях и на децата им , да се задавят . в европа се прави састя участак - само че метро не пат а метро два пати по барзо !!! да не би бригадата на измислената фирма Магистрала Трейс" да се сатои от 10 човека с кирки и лопати ? в европа са горе доло 500 фирми които са на ниво , супер сериозни маиористи за патни настилки които гарантират за години изваршената работа от тях - не моша ли б.б. да направи конкурс са сериозна фирма която не само сте вземе на половина а сте сварши и работа за 4-5 пати по малко време ? до там ли всасност е стигнала корупцята в бг ? наи вероятно ... *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Трейс е беше най-сериозната фирма от кандидатите.Не разбирам защо ги плюете или пък трябваше да пуснем гърците,турците или австрийците от Щрабак, дето знаем какви ги свършиха с летището.Най-добрата фирма предлажи най-ниска цена - какво по-добре от това?

Под "супер асфалт" аз разбирам нов асфалт от завода, а не както масово се прави изровения асфалт да се смели, да се добави 10% нов и да се положи наново, като се отчита 100% нов асфалт. Както е масовата практика при кърпенето.

Е са им разбрах далаверата на тия трескажии. Мислят, че ще сложат асфалто у полето и работата ш стане. И 2 месеца, след като земат парите ш се окаже, че асфалто поради липсата на основа се е разполимелизирал и си бало макята - нима магистрала нима гявол. Нима и паре. Или са там некъде из некой джеб?

преди месец говорих с 1 ром,участвал в строеж на пътища-сещате се какви са далаверите!а и в участъка на трейс при чирпан вече има слягания тук-там,не знам ква гаранция имат!а и кви нови отсечки,като при пазарджик е трагедия!!!!!!!

Няма такъв АСФАЛТ ! Дано основата да е качественна.

Нещастници, още има пътища от Тошово време без дупки, използваеми. Марсиански асфалт ли е или от САЩ?

колко си прав.....и съм сигурен,че е бил много по-евтин от сегашния

просто тогава имаше контрол и бдс и норми които се спазваха

Специално от САЩ ще ти доставя асфалт да си асфалтираш мозъка, явно имаш крещяща нужда от тази процедура.Почна да изпростяваш много цървулко.

Дано стане, НО: "Проектът е обезпечен двойно - по линия на Европейската комисия и по линия на постановлението на Министерски съвет." Нито пари от ЕК, нито от РБ за 2010. Но нали точно за това обвиняваха предното правителство- необеспечено финансиране, а търгове се провеждат, договори се подписват, първи копки се правят. За едни е нарушение, за други не.

Баси - отсега са дебели

Не са прости българите , а са тарикати политиците,които всъщност са си българи

Росенчо се хили доволно от снимката, защото ще вземе тлъста комисионна.

Тези некадърници от "Трейс" първо да си оправят отсечката до Стара Загора че е трагична.Да не говорим,че има" изчезна" 1,8 км от пътя,но го покриха.Колко пари даде Михайов на ББ за изборите?А колко обекта даде Тиквата на "Трейс" докато беше кмет и на какви цени. Хора не бъдете наивни глупаци.Пак ви лъжат и то повече от преди.

Този път май ще стане. Предните две правителства само се каниха и пениха по темата... Спорна работа и от мен и дано наистина до 2 - 3 години има поне една изцяло завършена магистрала.

а "Хемус", а "Марица", а "Струма"?

а ХИЧ?!?!?!?!?

Тоя се е нахлил, все едно рекламира паста за зъби. Интересно как 2012 ще ходим на море лятото до Бургас по магистрала, като от август месец 25 месеца са тамън септември 2012. Съжалявам, че ще го кажа, но са жалки. Ще правят по малко повече от километър на месец, което, ако сравняваме със западна Европа, както те сравняват постоянно цените, е СМЕШНО и ТРАГИЧНО!!!

Вземи сегашните километри на магистралата и ги раздели на 40 години! После прави такива коментари. Дотук нямаме магистрала, така че ако това правителство успее да я направи както е предвидено, не мисля че можем да имаме претенции.

Като дигат цените, щото били най-ниските в Европа не проверяват, че и заплатите ни са най-ниските. Защо ние да се съобразяваме?! Пък и като 40 години са се мотали за половината, не значи, че трябва да ги чакаме още толкова за другата половина! Българина, ако не си му стъпил на врата и постоянно да го юркаш нищо няма да свърши и ще размотава вечно.

Поздравления за министър Плевнелиев! Успех и Спорна Работа и Изпълнителя!

АБСОЛЮТНО ГО ПОДКРЕПЯМ - В КРАЙНА СМЕТКА ТОВА Е ПРОЕКТ ЗЬА ВСИЧКИ БЪЛГАРИ - ПИСНА НИ ДАНЪЦИТЕ КОИТО ПЛАЩАМЕ ДА ОТИВАТ В НЕЧИИ ДЖОБОВЕ - ДОРИ И С ОБИКНОВЕН АСФАЛТ ДА Е - МАГИСТРАЛАТА СТАНЕ ЛИ ФАКТ ЩЕ ПЕСТЯ ПО 20 КИНТА ДО МОРЕТО

Дай боже тоя път да стане.

Ей-е-е-ей най-сетне!На това равно поле 32км -сякаш ще пробиват Балкана.

Няма да бъде изпълнено качествено, нито на тая цена! Защото цената е нереална за високо качество, а и Трейс вече натискат подизпълнителите за ниски цени близо до себестойност. Познайте подизпълнителите от своя страна дали ще държат на качество или не. Така че , след 2 г. и малко може и да имаме една некачествена отсечка. След няколко години ще си платим скъпо и прескъпо ремонта. ЧЕСТИТО!!!

а на терна ли е реална - дето карат работници и механицзация от гърция - дето еин тракторист взима по 2000 евро? А да не мислите че дънките в мола струват 300 лева???

Коментари - Супер асфалт за АМ ”Тракия” | Днес.dir.bg

Супер асфалт за АМ ”Тракия”

Договорът с избрания изпълнител за строителството на лот 2 на магистрала „Тракия” бе подписан в сградата на Агенция „Пътна инфраструктура”.

Обратно в новината

Коментари - Супер асфалт за АМ ”Тракия” | Днес.dir.bg

Коментари

БЕЗ МАГИСТРАЛИ НЕ МОЖЕ В ЕВРОПА, НО МИНИСЪРА ТРЯБВА ДА ХВАНЕ ФИНАНСОВИЯ И СОЦИАЛНИЯ, И ДА ИМ НАТЪРКА МУТРИТЕ В НОВИЯ АСФАЛТ, ПОСЛЕ ДА ГИ ВАЛИРА ЗА ВИНАГИ ЗАЩОТО ГЛАНИЯ ,ЖАДНИЯ, И БЕЗПАРИЧЕН НЯМА КАК ДА ПЪТУВА ПО ТЯХ.

Без магистрали не може, няма за кога да се бавят, пак ще са направени по български с комисионни с далавери с ниско качество, но ще са магистрали. Това е жизненоважно за икономиката и за туризма, друг е въпроса че тая държава не ми е ясно до кога ще изкара на търговия и туризъм.

лелееей, блазе и нa Крiмена ST ZAg

старата песен на нов глас

Сиюпер"хасвалт" , страотну. Това трябва да означава 4,5 дупки по малко за година ...

Значи от Стара Загора до Нова Загора суперасфалт, а останалата част от магистралата - дупка до дупка? Защо и пътят от София до Пловдив не е поне с нормален асфалт дори, а не супер?

Дано да е супер асфалта, че като гледам качството на досегашния...... Като идваш от Пловдив малко преди кръговото на Стара Загора за зейнали дупки.

Супер асфалт - това колко смешно звучи за български път, било то и магистрала!

знаетели каква е разликата между балгарските политици и чуждестранните,когато балгарските политици взимат тарг..парво разпределят парите и след това ако е останало пари започват на работа,а чуждестранните политици парво сваршват работата а след това ако е останало нещо го разпределят помежду си,затова в балгария всикхо е недоваршено:):) *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Не разбираш от строителство, ставаш строителен министър, нямаш понятие от строителство на пътища, раздаваш акъл на всички как се строят автомагистрали, за какво качество да говорим и с кого, да не говорим за отговорностите. Сега се почват анекси, увъртания. Това става само в страната на чудесата България.

Няма начин да не е супер асфалта. При търгове с печеливш - най-ниската оферта материалът винаги е супер, също и изработката. После обикновено следват анекси и доплащания по 100-200% към "най-ниската цена".

Бързат за да вземат комисионните от аванса, че не се знае.

Бих искал да споделя едно нещо. Имам поглед върху ПТП-тата, възникнали на АМ "Тракия" и на АМ "Хемус" в един сравнително малък участък от двете мегистрали. Общо взето по АМ "Тракия" много често в дъждовно време се образуват локви и то в левите ленти на платната за движение!!!Повярвайте ми, казвам ви го професионално и мога да го подкрепя с конкретни данни, много хора загинаха и сигурно ще продължават да загиват по тази причина в изградените до сега участъци и причината винаги е във водачът на МПС,че не се е съобразил с пътните условия -справка чл.20 от ЗДвП. Искам да кажа, че в България докато няма контрол над качеството на извършената работа и докато законите са ни такива, ако ще асфалта да ни го докарват извънземните от планетата "х", резултата ще е нулев. Искам да попитам: (На вниманието на ВКС) Има ли някой осъден (риторично) за това, че в България се движим по автомагестрали, без те да отговарят на нормите за тях? Кой е виновен за това? Водачът на автомобила или онзи който е взел парите и ПРОДЪЛЖАВА ДА ГИ ВЗЕМА, без да е изпълнил качествено работата си, следствие на което загиват хора? За това съм готов да посоча конкретни примери, ПРОФЕСИНАРЛНО обосновани

Новия супер асфалт има качеството да е НЕВИДИМ :) Голяма част от него никога няма да видим :)))

Докато магистралата се строи с НАШИ пари( включвам и от ЕС, защото и там плащаме вноска ) НЕ трябва да има ТОЛ такси. Ако толкова искат да сложат и такси за преминаване, да я продадат на някой за поне 500 млн. евро и парите да ги инвестират в друга безплатна магистрала. Няма да я бъде тая, хем от нас парите за строежа, от нас парите и за поддръжка и ремонти и накрая и да плащаме, че ползваме това което сме платили вече неколкократно.

как е вазмосно министара да е толкова корумпиран ??? за сведение в испаня се поставя нова настилка - нисто обсто с боклука които сте слосат на тракя - и цената на километар е около 1 000 000 евро !!! извинете този скапан пат сте го правит сас злато от доло или как ? като се почне от министара и така на татак - крадат като минимум по милион на километар ! да им приседне даи босе на тях и на децата им , да се задавят . в европа се прави састя участак - само че метро не пат а метро два пати по барзо !!! да не би бригадата на измислената фирма Магистрала Трейс" да се сатои от 10 човека с кирки и лопати ? в европа са горе доло 500 фирми които са на ниво , супер сериозни маиористи за патни настилки които гарантират за години изваршената работа от тях - не моша ли б.б. да направи конкурс са сериозна фирма която не само сте вземе на половина а сте сварши и работа за 4-5 пати по малко време ? до там ли всасност е стигнала корупцята в бг ? наи вероятно ... *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Трейс е беше най-сериозната фирма от кандидатите.Не разбирам защо ги плюете или пък трябваше да пуснем гърците,турците или австрийците от Щрабак, дето знаем какви ги свършиха с летището.Най-добрата фирма предлажи най-ниска цена - какво по-добре от това?

Под "супер асфалт" аз разбирам нов асфалт от завода, а не както масово се прави изровения асфалт да се смели, да се добави 10% нов и да се положи наново, като се отчита 100% нов асфалт. Както е масовата практика при кърпенето.

Е са им разбрах далаверата на тия трескажии. Мислят, че ще сложат асфалто у полето и работата ш стане. И 2 месеца, след като земат парите ш се окаже, че асфалто поради липсата на основа се е разполимелизирал и си бало макята - нима магистрала нима гявол. Нима и паре. Или са там некъде из некой джеб?

преди месец говорих с 1 ром,участвал в строеж на пътища-сещате се какви са далаверите!а и в участъка на трейс при чирпан вече има слягания тук-там,не знам ква гаранция имат!а и кви нови отсечки,като при пазарджик е трагедия!!!!!!!

Няма такъв АСФАЛТ ! Дано основата да е качественна.

Нещастници, още има пътища от Тошово време без дупки, използваеми. Марсиански асфалт ли е или от САЩ?

колко си прав.....и съм сигурен,че е бил много по-евтин от сегашния

просто тогава имаше контрол и бдс и норми които се спазваха

Специално от САЩ ще ти доставя асфалт да си асфалтираш мозъка, явно имаш крещяща нужда от тази процедура.Почна да изпростяваш много цървулко.

Дано стане, НО: "Проектът е обезпечен двойно - по линия на Европейската комисия и по линия на постановлението на Министерски съвет." Нито пари от ЕК, нито от РБ за 2010. Но нали точно за това обвиняваха предното правителство- необеспечено финансиране, а търгове се провеждат, договори се подписват, първи копки се правят. За едни е нарушение, за други не.

Баси - отсега са дебели

Не са прости българите , а са тарикати политиците,които всъщност са си българи

Росенчо се хили доволно от снимката, защото ще вземе тлъста комисионна.

Тези некадърници от "Трейс" първо да си оправят отсечката до Стара Загора че е трагична.Да не говорим,че има" изчезна" 1,8 км от пътя,но го покриха.Колко пари даде Михайов на ББ за изборите?А колко обекта даде Тиквата на "Трейс" докато беше кмет и на какви цени. Хора не бъдете наивни глупаци.Пак ви лъжат и то повече от преди.

Този път май ще стане. Предните две правителства само се каниха и пениха по темата... Спорна работа и от мен и дано наистина до 2 - 3 години има поне една изцяло завършена магистрала.

а "Хемус", а "Марица", а "Струма"?

а ХИЧ?!?!?!?!?

Тоя се е нахлил, все едно рекламира паста за зъби. Интересно как 2012 ще ходим на море лятото до Бургас по магистрала, като от август месец 25 месеца са тамън септември 2012. Съжалявам, че ще го кажа, но са жалки. Ще правят по малко повече от километър на месец, което, ако сравняваме със западна Европа, както те сравняват постоянно цените, е СМЕШНО и ТРАГИЧНО!!!

Вземи сегашните километри на магистралата и ги раздели на 40 години! После прави такива коментари. Дотук нямаме магистрала, така че ако това правителство успее да я направи както е предвидено, не мисля че можем да имаме претенции.

Като дигат цените, щото били най-ниските в Европа не проверяват, че и заплатите ни са най-ниските. Защо ние да се съобразяваме?! Пък и като 40 години са се мотали за половината, не значи, че трябва да ги чакаме още толкова за другата половина! Българина, ако не си му стъпил на врата и постоянно да го юркаш нищо няма да свърши и ще размотава вечно.

Поздравления за министър Плевнелиев! Успех и Спорна Работа и Изпълнителя!

АБСОЛЮТНО ГО ПОДКРЕПЯМ - В КРАЙНА СМЕТКА ТОВА Е ПРОЕКТ ЗЬА ВСИЧКИ БЪЛГАРИ - ПИСНА НИ ДАНЪЦИТЕ КОИТО ПЛАЩАМЕ ДА ОТИВАТ В НЕЧИИ ДЖОБОВЕ - ДОРИ И С ОБИКНОВЕН АСФАЛТ ДА Е - МАГИСТРАЛАТА СТАНЕ ЛИ ФАКТ ЩЕ ПЕСТЯ ПО 20 КИНТА ДО МОРЕТО

Дай боже тоя път да стане.

Ей-е-е-ей най-сетне!На това равно поле 32км -сякаш ще пробиват Балкана.

Няма да бъде изпълнено качествено, нито на тая цена! Защото цената е нереална за високо качество, а и Трейс вече натискат подизпълнителите за ниски цени близо до себестойност. Познайте подизпълнителите от своя страна дали ще държат на качество или не. Така че , след 2 г. и малко може и да имаме една некачествена отсечка. След няколко години ще си платим скъпо и прескъпо ремонта. ЧЕСТИТО!!!

а на терна ли е реална - дето карат работници и механицзация от гърция - дето еин тракторист взима по 2000 евро? А да не мислите че дънките в мола струват 300 лева???