Само 130 души от 1000 строят АМ ”Люлин”

Изненадваща проверка на строителството на магистрала "Люлин" днес установи, че едва една пета от обявените от изпълнителя работници реално са на обекта, предаде БГНЕС.

Обратно в новината

Коментари - Само 130 души от 1000 строят АМ ”Люлин” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

борисов да чуем коментара ти за корекността на комшийския бизнес,сриващ икономиката ни не от днес,не без помощ от вътре.

Това което говори този чиновник е пълна измислица! - При неизпълнение договорът може да се прекрати и да се изтегли банковата гаранция за изпълнение от в полза на Възложителя - (т.н.Performance security). След това се сключва договор с друг Изпълнител! ПЛЕВНАЛИЕВ!?!?

Това дивашко племе, турците, стават само за работници по строежите. Даже и за това не ги бива. Спомнете си какво стана след земетресенията там.

съд за далавераджиите,изпъл и възложители,покажете всичко още сега на ек.доган станишев и царя на съд пред народа.

нали Станишев и Доган са си взели тяхното нали Станишев и Доган са си взели тяхното ei tiq ohte li ne sa v zatvora be hora HTE GO PUSNETE TOZI KOMENTAR NALI BRE

За сведение - за тази магистрала отговаря ДЪРЖАВАТА, а не кметството.Договорът е подписан от правителството на Доган / с негов мандат/ с министър председател юношата Сергейчо , от строителния министър ГАГАУЗОВ и транспортния. На тях трябва да се търси отговорност, ако магистралата не бъде завършена. Ето това е едно от доказателствата за безотговорното им и некадърно управление. Освен това и да позволят такава фрапантна разлика в заплащането на нашите и турските работници. Ето как Сергейчо /разбирай БСП/, под диктовката на Доган, налага отнова турски ярем на България. И сега ми бръщолевят глупости .Не мога да ги понасям тези нещастници,мафиоти и предатели на България,каквито винаги са били и са причинили толкова беди на народа.

Като гледам как се работи по околовръстното при Черни връх, където постоянно минават отговорни другари ми става ясно и за автомагистралата...

Турски фирми да не се допускат до търгове с европари. Затова западнярите ни спират средствата. Я да видим ако търговете се печелят от западни фирми ще спират ли парите за България?

нали Станишев и Доган са си взели тяхното

ето на това му викам аз работна рака,бравооо така ми харесвате,продължава във същият дух. ХОРА ВЪВ БЪЛГАРИЯ БЪДЕЩЕ НЯМЯ

Ц! Няма да сварят. Не е работа за 8 души тая... :)

Вие турците не ги мислете. Цялата им държава е в магистрли или първокласни пътища, превъзхождащи нашите магистрали. Логично е да строят мостове и тунели защото другото го правят много бързо. Друг е въпросът, ако договорът не защитава интересите не България. Тогава и Швейцарци да докарате пак ще се помотват. Това е бизнес, нищо лично.

А МИ ЗА ЮЖНАТА ДЪГА??? СЪЩАТА РАБОТА. НЕ СПИРАХА ДА ГОВОРЯТ, ЧЕ СЕ РАБОТИ ДЕНОНОЩНО, КОЛКО СТОТИН МИЛИОНА ЩЕ СТРУВА /СИГУРНО СА ЗАРОВИЛИ ЗЛАТО И СКЪПОЦЕННИ КАМЪНИ ПО ТРАСЕТО/ ВСЕКИ ЗНАЕ КАКВИ ЗАПЛАТИ СЕ ПЛАЩАТ,ЦЕНАТА НА БЕТОНА И ЖЕЛЯЗОТО, РЯЗАХА СЕ ЛЕНТИ И МНОГО ЛЕНТИ ПО ТЕЛЕВИЗИИТЕ ПАШКОВ УСМИХНАТ РАЗБИРА СЕ НО ИСТИНАТА БЕШЕ ДРУГА. ВСИЧКИ ВИДЯХМЕ НАКРАЯ КОЛКО КМ Е НАПРАВЕНО И КАТО МИНЕШ ПО ОКОЛОВРЪСТНОТО ОСВЕН ПРОНСТИТУИРАЩИТЕ ЦИГАНКИ, НЕ СЕ ВИЖДАХА МАШИНИ И РАБОТНИЦИ

До от избирател (08.01.2010 г. 17:59ч.). Пич тогава кмета беше познай кой. Или нешо бъркам, а?

Нито ще са в срок, нито ще е направено като хората - всички го знаят, амо що си траят? Махнете я тая фирма и да се приключи!!!

Строителният надзорник на автомагистрала Люлин,който е заместник на главния инженер на обекта се казва Азис.Заплатата му е 18 000 евро.Честито на печелившите.Айде давайте още обекти на чужденци!

Крайния срок до октомври ли е,или до 31.12???500лв1500Е!

То какво друго да очакваме от турска фирма в Бг - после да не се чудите защо сводките на КАТ са пълни с трупове.

vsi4ko e za smetka na naroda

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hora da vi kaja kak se raboti tam ! biah po rabota tam 2-3 pati ... sutrin obed ve4er hranta e osigurena i to bez limit ako iskash i 10 porcii iziash kajesh na gisheto dai mi edin hliab dadat ti kajesh 3 i tri ti dadat...neznam dali e samo za turcite hranata predpolagam ne no takava rasipia i bezkontrol niama nikade...turcite koito sa nad 80% ot rabotnicite spat v ogormni dalgi futgoni koito sa s koridor vatre i saotvetno staite ot strani. seka staia e s TV i satelit4e vanka da si gledat turski. Shofiora na betonovoza tur4ina Ismail zima 1200 evro zaplata ili 2300 lv a balgarina zima 800 LEVA !!! ako otidete shte vidite razpileni materiali na sekade armatura 4ukove kleshti si4ko rasipia do dupka kontrol NULEV...zaplashta se na izrabotka kolkoto kaje tehnika 4e na kraia na meseca armatura sa napravili se plashta bez har mar.... :) tova e kartinkata s 2 dumi :) a da koito rabotata Balgari ili pomaci i kavartirite imsa v pernik sa plateni ot firmata kakto i transporta seki den

трябва да скътат пари и за джамии де ...анадъмно ?

Кой не е прекарал българските будали...

за кой ли път контролните органи констатират,че тази фирма меко казано яко лъже,а точно казано съботира срока за пуск,за качеството на изработката да се произнесат експертите ни по пътно и мостово строителство.

След пускането и ,а някога ще видим ,че от лошото строителство и измисления стр надзор ще дадем 2-3 пъти повече за ремонт!!! обратните насипи на ниските места и по мостовете ще поддадт къкто е навсякъде, а за качеството на т. н. тунели ва вай вай!!!хи- хи- хи!?

abe kak moje da dadat na turska firma da ni stroi putishtata - eto tova se vika maloumie

Човекът взе парите, каза - Чакай малко, Хвана самолета, дръжте му петите !!! Истината е държавно предприятие, което да строи основните пътища и магистрали!

папаницата беше яка, кой ял, кой пил - другите гледали - абе айде да не е цяла магистрала, поне една пътечка и джамия да направят ....

де доганова , де бойкова, кой както я знае)))))

Наследство от тройната коалиция. да напомня--------- А. С.Станишев и С.Сакскобурготски.

Все си мисля, че работа на пътното е да организира строежа на пътищата. Като знам как се ценообразува в строителните фирми, то ако пътното си организира всичко директно с хората, които вършат работата, цената ще падне поне трикратно без да пострада качеството.

Доганова работа...

nqma da stane do 12.2010 mnogo e rabota

Срамувам се от държавата ни.. срамувам се от себе си, че не замерям с камъни политиците ни.

На комшутата нищо не трябва да се дава да строят тук, дори да правят на половин цена. Всеки друг би се справил по-качествено и с по-малко крадене.

и след 3 години... Проектът предвижда построяването на три тунела с обща дължина 1.26 км., 26 моста и виадукти с обща дължина 6 км., 3 пътни възела и укрепителни стени с дължина над 2 км. и половина.

Тъй ще е. Като раздаваха обектите на турски фирми... Все едно нашите никога не са строили пътища и мостове! Да не говорим, че турските фирми са в пъти по зле от нашите. Да не говорим, че лъжат и крадат безочливо. И парите отиват в Турция а не тук. Че не осигуряваме работни места за българи ами за турци. Загубеняци!

Я да видим сега, как ще се оправят с проблема новите управници! Ще корегират ли договора? Ще търсят ли отговорност от сключилите предишния договор? Ще продължат ли да допускат чужди фирми при наличието на голяма безработица у нас?

До mene (08.01.2010 г. 21:13ч.),само не разбрах каква точно е ролята на кмета,поясни,ако обичаш!

dogan e lapnal komisionna tyka

БСП са педераси. Дали са на турчин да такова народа им, т.е. да тъпче семето им. Няма мъжество при тях, изродено племе...

Това сигурно е 15-та проверка и всеки път няма работници!!!!!!!!!!! Какво трябва да стане за да бъде изгонена тази тлъжлива фурма?

От кога на раята се плаща.Имат право да работят АНГАРИЯ.

Ния немаме ли си трънчани МАИСТОРИ. Но това са работи на ТРОИКАТА. И разликата в заплатите. Анадолск или Европеийска. МАШАЛА

нека първо платят парите на фирмата, суми които висят от август 2009 година и тогава да тръгнат на инспекции - нали точно тези пари и неплатените задължения към Мапа и Доуш по метрото закърпиха бюджета на правителството за 2009 - взеха ги от европа с определена цел, но те не отидоха за целта - т.е. в строителните фирмите-изпълнители, а ги скриха набързо в хазната. Лошо няма - поне не са откраднати, все пак държавата ги ползва за да не се издъни тотално, фирмите теглят кредити, и плащат лихви от джоба си, за да продължат и да не спират работа, само и само, за да не злепоставят управляващите и дума не са обелили до ден днешен, въпреки, че много лесно и бързо могат да осъдят държавата за неспазване на договорите и неплащане, но не прави чест на същите тези управляващи да правят такива грозни популистки обиколки от рода трайте си, че иначе....., поне имайте малко доблест - каквото и да се случи държавата е двойно и тройно гарантирана по всички проекти с необходимите гаранции, взети в двоен размер от фирмите преди началото на проектите, а иначе европа добре знае в чий джоб са изпратените пари от нея - във всеки случай не в касата на строителните фирми..... всеки сам да се си прави изводите - лесно се говори хвърчи, като 1. ти се отрежат крилата....

Turcite van ot nashata strana!!!!