Самолет за София на косъм от катастрофа
В понеделник над белградското небе е бил избегнат фатален сблъсък между два самолета.
Обратно в новинатаКоментари - Самолет за София на косъм от катастрофа | Днес.dir.bg
Коментари
Не знам дали са били пияни, но френските пилоти по принцип имат слава на не много добри пилоти.
...za podpiinalite ruski piloti...tia prikazki ne na nas. Predi okolo godina pka airbus-a na AIR FRANCE izleze BEZ RAZRESNENIE na izpulnitelnia start na letishte SOFIA , mai beshe na pista 9, e, kvo ste kajete franceta... posle rusnacite bili piani...
Да ти кажа, в AlItaliа единствения проблем ми беше, че говориха само на италиански, иначе си е обикновен стандарт. Най-добре беше Skyeurope, хем евтино, хем качествено. За съжаление там изгорях с 250 евро:-)
пътувал съм т ту -154 , с боинг и с ербус - с балкан , с виз със турските авиолини с арефлот , верно турците и бг са най- подготвени като пилоти и като сървиз . за самолети боинга е най най - поне така ми се струва може и да се бъркам .
Най-доволен съм от Сингапурските и Малайзийските авиолинии. Sauthern China са също добри. Скоро летях и с AlItaliа и се държаха отвратително надменно. Дори чехите са много над тях. British - нищо особено. Malev пък ми изубиха багажа и го докараха след 2 дена в хотела на 200 км от Будапеща, но платиха обезщетение. Хареса ми и Bulgaria Air, може би защото са си наши. Американските авиолинии са сигурни, но качеството на обслужване е много ниско. Най-емоционалното ми кацане беше преди години във Вилнюс с Як-40 - удари се в пистата и отскочи, при което всичкия багаж в кабината се разлетя. За щастие братушките го овладяха, та сега мога да ви пиша;) Хайде със здраве, най-важното е кацането да е меко:)
Нямам с(по)лука да летя насам-натам, но от приятели често чувам съвсем недобри неща за френците изобщо, а и в разглежданата индустрия ; обяснението казват било в черните крачета, които направо са безапелационно мнозинство . Всъщност - един добър повод да понатиснем тук-там за разширяване на българското присъствие във въздушния транспорт, нали ?
летя постоянно и най-добри са турците .пук как хранят в самолета.....като в рестурант а при швабите умираш от скръб пестът пари гадовете за да имат за следващата война
Казваше се, че въпреки вторична, една от причините за трагедията над Швейцария е тая, че пилота на башкирския самолет послушал диспечера. Повече от 20 секунди бордния компютър му е давал нареждане, да направи точно обратното, тоест да не вдига носа на самолета. Швейцарците се опитваха да натресат вината на тренировката на пилотите в бившия СССР, а тя е, че ако има противоречие между нарежданията на техниката и на диспечера, предимство има диспечера. А диспечера, кой знае кой и за какво го уби! Сега виновен е само той и никой друг.
Не е за първи път от страна на фансетата.Преди 7-8 години имаше същия случай и над София когато французите не си летяха ш коридора.Тогава бързата и точна реакция на нашия пилот избегна най лошото.300 м. не са фатална дистанция но не е за препоръчване още повече за по голями машини от рода на Б 777
пич тука рядко има реалните снимки, когато е така си пише изрично. тва са некви иконки и така. не очакваш да има наблизо трети самолет който да снима - точно в такъв момент... нали?:))) аре да поуспокоим, наздраве и прочие...
пич тука рядко има реалните снимки, когато е така си пише изрично. тва са некви иконки и така.
ученичките-пилоти, за турбуленция чували ли сте? не е нужно да се сблъскат директно... достатъчно е едният да го метне по-рязко надолу турбуленцията от другия...
Еър Франс са 100 пъти по-зле и от българските компании. Всяка година избиват по 100-200 човека.
Както се разбира от снимката на дир.бг всъщност не е било еърбъс, а Б-2. И не са се сблъсквали а е презареждал във въздуха...
Браво за оценката. За съжаление последния випуск ГА обучаван в Долна Митрополия вече са пенсионери. Резултата е от далновидната политика на букета управляващи през последните 20тина години. Така че да живее Луфтханза. Новия Национален превозвач на нашата мила Татковина.
А защо на снимката единия самолет е Б-2 стелт? Да бяха набарали поне някаква картинка с 2 граждански самолета, то ясно че от инцидента няма как да има снимка.
Та, казвам, пияните руснаци... между другото, на бас, че не е рядкос, разсмърдяло се е само заради другия самолет - 'щото е еврейски а те са по-висша раса от французите.
Французите са като българите.Карат през просото да отчитат някаква дейност,уж работят и гледат да клинчат и да се скатават, за да почиват.
Еър Фр. са самодоволно уверени и безхаберни. Правят простотии и то не от вчера. Летя само с Луфтханза. Германците са си германци.
Виновни са и сърбите. Наземния контрол е трябвало да установи ,че френския самолет лети по-ниско и да ги предупреди!!!
Минах две отсечки с Ер Франс и съм много недоволна от тях, както и от летището им Шарл де Гол. От София до Париж беше по-зле, защото се дуржаха високомерно с българите. За съжаление ми остават още два полета с тях. Британците са много готини, но за моя изненада турските авиолинии и тяхното летище са едни от най-добрите в Европа. От азиатските авикомпании е най-добра Азиана.В Азия са и трите най-добри летища в света.
Хахахахах, какви километри в час бълнуваш? Те не са били един срещу друг , а един над друг! Скоростта , ако не е свръхзвукова - НЕ ИГРАЕ роля при преминаване на един самолет НАД друг. На косъм не е било, нашите медии пак преувеличават ,като са чули 300 метра. Има случаи с гражданска авиация - разминават се и на 35 метра, провери ,прочети - GOOGLE ще ти помогне. Познавам пилоти, уча за пилот е 300 метра е близо,но не на косъм! Преди 7 години има случай с Пан Ам - 737 се разминава с 747 ни израелските авиолинии на 12 метра, при което има и откъстнати малки парчета от единия. Не пищи така наизуст!
а един пилот отвори кабината и взе да се разхожда с кошничка топли ароматни земелки и да раздава на пътниците...!!!! И питаше кой иска масълце, да прати стюардесата да донесяла. Топлеше ги в микровълновата през няколко минути. В това време вратата на пилотската кабина седеша отворена, а колегата му си беше опънал краката колкото може и лентяйстваше. Как не ги беше срам! Съдбата после ни наказа с насрещен вятър над 200 км/ч и облаци от неето до земята.
Ту 154 М, на нас кво точни ни влиза в работата, че си руски възпитаник? А руските пилоти наистина не знаят добър английски и често са подпийнали, това всеки работил поне малко в авиацията го знае. По темата, не е баш както сте писали, ама айде, вие сте дир.бг, позволено ви е нищо да не разбирате от това дето го пишете. Малко нулички сте изуснали, ама карай, нали има кой да ви вярва.
Жертвите са 71. Децата са 52. Катастрофата е над езерото Бодензее. Виновен категорично в резултат на две разследвания(на швейцарците и на немците): швейцарският РП(ръководител полети). Резултат: открит е ЗАКЛАН(не застрелян) в дома му няколко седмици след официалното оповестяване на резултатите от разследването....52 деца!!!
Аз моя самолет го забивам през два -три дена. Като прочета или видя риклама на ТРИБЕСТАН се виждам в бъдещето! Във въздуха - с късмет!
какво да ви кажа ако под немците имате предвид Lufthansa ще ви разочаровам: последния ми полет с тях беше отвратителен, докараха ми багажа в насипно състояние и отказват всякаква отговорност! Иначе преди този инцидент и аз ги мислех за много добри, даже ги хвалех на всичките си познати, ама нейсе! Колкото до 300-те метра (1000 feet) - това е по стандарти на ICAO! Или с други думи това е минималната граница по вертикала , която трябва да спазват РВД-а и пилоти. А че франсетата освен от кроасани с масло от друго не разбират примери колко щете: и колите им, и жените им, да не говорим за организация и т.н. А ние дали сме по-добре ?
какво да ви кажа ако под немците имате предвид Lufthansa ще ви разочаровам: последния ми полет с тях беше отвратителен, докараха ми багажа в насипно състояние и отказват всякаква отговорност! Иначе преди този инцидент и аз ги мислех за много добри, даже ги хвалех на всичките си познати, ама нейсе! Колкото до 300-те метра (1000 feet) - това е по стандарти на ICAO! Или с други думи това е минималната граница по вертикала , която трябва да спазват РВД-а и пилоти. А че франсетата освен от кроасани с масло от друго не разбират примери колко щете: и колите им, и жените им, да не говорим за организация и т.н. А ние дали сме по-добре ?
Винаги когато съм летял със самолет, съм бил очарован от добрата подготовка на българските пилоти! Браво! Моите най-искрени почитания!
Dobre 4e vsi4ki sa dobre informirani. Na 300m e normalno da se razminavat. Taka 4e s 90m po-malko ne e bolka za umirane.I mnogo po stra6ni sam vijdal i o6te nikoi ne e umrial (Slava Bogu). A 4e frenskite piloti sa malko neblagonadejdni e viarno. Po zle sa i ot kitaicite
Ер Франс определено не ги бива. Два пъти летях с тях и беше много кофти. Имах едно кацане в Париж, дето мислех че няма да кацнем. Мислех си, че така се е случило - пилотът се е учил. Да, ама на връщане кацането в София беше още по-зле. А и с тези техните катастрофи напоследък... Най-добре се лети с немците - няма грешка - и в Европа, и през океана. Бритиш също са много добри. Австрийците са ОК, но не винаги, защото се правят на артистични :)
А по нова година след 5 водки съвсем на косъм ще се раздвояват самолетите на тия диспечери.
Ми как няма да има разминавания на косъм? Тия, днешните птички фърчат предимно на автопилот. Работата на пилотите е да излетят и да натиснат няколко копчета за програмиране на въздушния коридор. През останалото време пощипват стюардесите и хвърлят по едно очо на уредите. :))))
Та както каза Интересно... 91 м е нищо за 300 м разминаванее, ама защо сърбите са пуснали да се разминават на 400 м 2 големи самолета. Абе търсят си виновен сърбите...
Няматакова понятие като голямо небе,стават гадни сблъсъци. Един он най-пресните:1.юли 2002 на границата Швейцария-Германия,к самолет наDHLснадънва в ту-154 на Башкирските авиолинни и загиват много деца, наградени с екскурзия до Испания. По вина на швейцарски диспечер и шибаната им организация.Отначало се опитваха да обвиняват руските пилоти , че не знаели английйски... По-до гадове от немскоговорящите швейцарци няма, нищо че държавата им е уж росна китка... После роднина надецата застреля диспечера, абе гадост...
Как ли ги е разгледал аудио-записите и каква ли информация за височините и разстоянията е получил от тях този Директор?! И какво ли е видял на видео-записите...
Тез самолети имат радари за да виждат какво имат пред себе си, в случай че наземните диспечари не помагат. Пилотите знаян че летят по трасета снасещен трафик... Разминали са се. Преди 2 години обаче един самолет падна в Бразилската джунгла, защото и 2-та самолета са летяли по трасето един срещу с изключени радари. (?!?!) И с тоз късмет дето са имали, са се нацелили...